Autor Wątek: Problem z uruchomieniem symulatora  (Przeczytany 523 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Lucas76

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Siła reputacji: 2
  • Lucas76 pracownik torowy
  • Distance Travelled: 5229km
  • Trains Routed: 13
Problem z uruchomieniem symulatora
« dnia: 29 Wrzesień 2017, 17:11:35 »
Witam,
znacie mnie i wiecie, że z pierdołami nie zaczynam żadnych tematów, ale dziś sie poddałem.
Chciałem odpalić dzis TD2 i po przejściu ekranu startowego i wybraniu rozdzielczości ekran robi się biały.
Odinstalowałem całego TD2 i zainstalowałem wszystko od początku. Wyskoczyła informacja, że ze są braki w plikach, klikam ok, pliki sie pobierają, odpalam TD2 i takie coś:

więc znalazłem error logi i podsyłam je tutaj, może ktoś mi coś podpowie co zrobić.

P.S. juz 4 razy próbowałem odinstalowywac i instalowac i echo :( na partycji C: lub D:
« Ostatnia zmiana: 29 Wrzesień 2017, 21:00:10 wysłana przez Lucas76 »
Mechanik i manewrowy na lokomotywie typu Fablok 6D (typy fabryczne Ls800E i Ls800P, typ konstrukcyjny 6D wraz z podtypami, seria PKP SM42)

Offline Lokol

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Siła reputacji: 4
  • Lokol pracownik torowy
  • Distance Travelled: 785km
  • Trains Routed: 3
Odp: Problem z uruchomieniem symulatora
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Wrzesień 2017, 22:19:49 »
Próbowałeś odpalić TD2 w trybie wymuszenia użycia DirectX9?

Offline Rider

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Siła reputacji: 1
  • Rider pracownik torowy
  • Distance Travelled: 99km
  • Trains Routed: 1
Odp: Problem z uruchomieniem symulatora
« Odpowiedź #2 dnia: 07 Październik 2017, 17:28:25 »
Z logów wynika że masz problem z DirectX 11, a dokładniej z shaderami czyli cieniowaniem. Proponuje odinstalowanie sterowników karty graficznej i instalacje ich na nowo, najprawdopodobniej się wysypały.

Tutaj masz link do sterowników dla twojej karty AMD Radeon HD 7600M Series, na samym dole DOWNLOAD koło "Catalyst Software Suite"
http://support.amd.com/en-us/download/desktop/legacy?product=legacy3&os=Windows%2010%20-%2032

Jeżeli potrzebujesz bardziej szczegółowej pomocy, pisz, wytłumacze.
« Ostatnia zmiana: 07 Październik 2017, 17:46:01 wysłana przez Rider »