Autor Wątek: Lewków  (Przeczytany 1900 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Aseru

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 80
  • Siła reputacji: 40
  • Aseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchu
  • Byle do Piątku
  • Distance Travelled: 3940km
  • Trains Routed: 400
Lewków
« dnia: 20 Październik 2017, 10:59:13 »
Lewków



Szlaki: Ro, Ks, oba zelektryfikowane [80 km/h]
Spawny: F, E (zaleca się rozpoczynanie biegu tylko przez pociągi Towarowe)|
Na scenerii znajduje się terminal przeładunkowy, z którego zachęcam korzystać  ;D
DYŻURNI: Proszę o nie kończenie biegów pociągów osobowych w Lewkowie

Stacja na sem. kształtowych, więc zalecam odpalać przez doświadczonych dyżurnych.
SCS: Hulek



Aktualny numer: a41321b1.sc
« Ostatnia zmiana: 08 Listopad 2017, 18:53:42 wysłana przez Aseru »
Smutny los otoczeniowca

Offline Ares28

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Ekspert ds. kolejowych
  • Wiadomości: 142
  • Siła reputacji: 253
  • Ares28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezes
  • Distance Travelled: 3496km
  • Trains Routed: 1644
Odp: Lewków
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Październik 2017, 11:46:20 »
Jeśli znalazłby się chętny do zrobienia schematu będę wdzięczny  ::)

 Już się za niego biorę ;)

Offline Ryszard-san

  • Global Moderator
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 386
  • Siła reputacji: 212
  • Ryszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezes
  • Distance Travelled: 20470km
  • Trains Routed: 1454
Odp: Lewków
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Październik 2017, 13:24:35 »
I znowu semafor po lewej, Sz to nie laska?. Pchacie te semefory po lewej, jak w 75% nawet go nie  bylo (przy ksztaltach). Ulatwicie robote DR i potem jest 3 na 8 ciapongow po lewym (co my w angli). A jak jest ze po lewym mozna tylko N-ke podytktuj to slychac „dobra to poczeka na prawy wolny”
EU06-18;gags;gags;120a;120a;609a

Online Ensifer

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 193
  • Siła reputacji: 335
  • Ensifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezes
  • Distance Travelled: 8297km
  • Trains Routed: 3326
Odp: Lewków
« Odpowiedź #3 dnia: 20 Październik 2017, 16:52:42 »
Aś się przyczepił... Skoro żaden przepis nie zabrania, to niby dlaczego miałoby tam nie być tego semafora? Problemy pierwszego świata.
"Człowiek przywykł, że go zło opada jak robactwo."

Online UAZownik

  • Global Moderator
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 442
  • Siła reputacji: 156
  • UAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezes
  • Dobry, sceneria do kontroli!
  • Distance Travelled: 2432km
  • Trains Routed: 1006
Odp: Lewków
« Odpowiedź #4 dnia: 20 Październik 2017, 18:31:34 »
Spieracie się o takie mało znaczące szczegóły, a jak na razie 90% scenerii odpada w przedbiegach :P

Zabezpieczenie wjazdu z lewego jest jak najbardziej wskazane, na liniach wyższej kategorii, przy sygnalizacji kształtowej jest jak najbardziej stosowane. Druga sprawa, że panuje tam straszny bałagan jeśli chodzi o nazewnictwo czy osłanianie tych semaforów tarczami ostrzegawczymi.

EDIT: Sceneria sprawdzona, uwagi na PW.
« Ostatnia zmiana: 20 Październik 2017, 19:29:59 wysłana przez UAZownik »
„Każdy pracownik kolejowy, którego czynności związane są z ruchem pociągów i wykonywaniem manewrów, powinien znać szczegółowo
»Instrukcję o sygnalizacji«."

Automatyk z zawodu, drogowiec i ruchowiec z zamiłowania.

Offline Aseru

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 80
  • Siła reputacji: 40
  • Aseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchu
  • Byle do Piątku
  • Distance Travelled: 3940km
  • Trains Routed: 400
Odp: Lewków
« Odpowiedź #5 dnia: 20 Październik 2017, 21:18:44 »
Poprawki wprowadzone, najnowsza wersja w 1 poście  8)
Smutny los otoczeniowca

Offline KacpErB

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 141
  • Siła reputacji: 0
  • KacpErB miłośnik KKZKacpErB miłośnik KKZKacpErB miłośnik KKZKacpErB miłośnik KKZ
  • Hhhhhhhhhhhhh
  • Distance Travelled: 1141km
  • Trains Routed: 341
Odp: Lewków
« Odpowiedź #6 dnia: 20 Październik 2017, 21:25:57 »
Mogę zrobić taki pulpit jako schemat :)

EDIT : tutaj (chyba, raczej napewno) powinien stać W4 (informuje że już po aktualizacji dalej brak tego W4)


EDIT 2 : zauważyłem taki błąd, że semafor "I" ma tarczę ostrzegawczą ToL. to jest zabieg specjalny czy po prostu się pomyliłeś?
« Ostatnia zmiana: 20 Październik 2017, 22:29:33 wysłana przez KacpErB »
Robie Izolacje i pulpity. Nie trawie tego co robie.
Wasilków - Bliżej niż dalej
Antonin - Prace idą jak skończe to skończe.

Offline Ares28

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Ekspert ds. kolejowych
  • Wiadomości: 142
  • Siła reputacji: 253
  • Ares28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezes
  • Distance Travelled: 3496km
  • Trains Routed: 1644
Odp: Lewków
« Odpowiedź #7 dnia: 20 Październik 2017, 22:48:24 »
EDIT : tutaj (chyba, raczej napewno) powinien stać W4 (informuje że już po aktualizacji dalej brak tego W4)

Pytanie tylko czy na torach na których nie przewiduje się przebiegów w danym kierunku także umieszcza się W4. Wjazd na ten tor odbywałby się tylko na rozkaz pisemny, więc mechanik zostałby ostrzeżony o konieczności zatrzymania się w peronie w rubryce "Inne". Zresztą taka sytuacja jest wystarczająco nieprawdopodobna zważywszy na to, że można na ten tor wjechać tylko i wyłącznie gdy pociąg dojechał do stacji po torze niewłaściwym do zasadniczego.

Offline KacpErB

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 141
  • Siła reputacji: 0
  • KacpErB miłośnik KKZKacpErB miłośnik KKZKacpErB miłośnik KKZKacpErB miłośnik KKZ
  • Hhhhhhhhhhhhh
  • Distance Travelled: 1141km
  • Trains Routed: 341
Odp: Lewków
« Odpowiedź #8 dnia: 20 Październik 2017, 22:52:05 »
@Ares28 to w takim razie z drugiej strony jest błąd, bo z drugiej stoi a z tej "pierwszej" nie.

Cóż, mi się już udało, podsyłam pulpit

EDIT : zapomniałem o wykolejnicach :P poprawka

EDIT 2: Akceptujemy Alarmy i gramy bo to tylko schemat :)
« Ostatnia zmiana: 20 Październik 2017, 23:11:08 wysłana przez KacpErB »
Robie Izolacje i pulpity. Nie trawie tego co robie.
Wasilków - Bliżej niż dalej
Antonin - Prace idą jak skończe to skończe.

Offline Ares28

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Ekspert ds. kolejowych
  • Wiadomości: 142
  • Siła reputacji: 253
  • Ares28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezes
  • Distance Travelled: 3496km
  • Trains Routed: 1644
Odp: Lewków
« Odpowiedź #9 dnia: 20 Październik 2017, 23:35:36 »
@Ares28 to w takim razie z drugiej strony jest błąd, bo z drugiej stoi a z tej "pierwszej" nie.

Może dlatego, że z drugiej strony tego toru już jest przystosowany przebieg z semafora wjazdowego?

Online TowarowyPL

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 27
  • Siła reputacji: 105
  • TowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezes
  • Distance Travelled: 1273km
  • Trains Routed: 900
Odp: Lewków
« Odpowiedź #10 dnia: 21 Październik 2017, 07:02:58 »
A ja się pytam gdzie podział się schemat ?:p
EDIT : Nieważne..

Offline Marcin_S

  • Global Moderator
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 205
  • Siła reputacji: 106
  • Marcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezes
  • Albo ja ją.. albo ona mnie..
    • Domowy symulator EU07
  • Distance Travelled: 1868km
  • Trains Routed: 311
Odp: Lewków
« Odpowiedź #11 dnia: 21 Październik 2017, 09:59:40 »
Pytanie tylko czy na torach na których nie przewiduje się przebiegów w danym kierunku także umieszcza się W4...
Umieszcza się. To, że nie przewiduje się jazdy po danym torze w danym kierunku i przez to np nie ma semaforów, nie oznacza, że się nie da. ;)

...Wjazd na ten tor odbywałby się tylko na rozkaz pisemny, więc mechanik zostałby ostrzeżony o konieczności zatrzymania się w peronie w rubryce "Inne".
O konieczności zatrzymania zostałby poinformowany jeśli nie miałby rozkładowego postoju.
Brudne kible, spóźnienia, dziwni ludzie. Śmierć, odchody i rdza. Wszystko to znajdziecie na torach.
- PKP Cargo S.A. Centralny Zakład Spółki -

Offline hulek

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 210
  • Siła reputacji: 24
  • hulek dróżnik przejazdowyhulek dróżnik przejazdowyhulek dróżnik przejazdowyhulek dróżnik przejazdowy
  • Ekspert ds. Edytora
  • Distance Travelled: 1798km
  • Trains Routed: 245
Odp: Lewków
« Odpowiedź #12 dnia: 21 Październik 2017, 14:19:12 »
Dzis o 20:00 przedstawie bardziej estetyczny i czytelny, bez zadnych alarmow, pulpit/schemat Lewkowa z dzialajacymy semaforami K1, A1 (sygnal zastepczy). Autor wybierze, ktory lepszy  ;)
PROJEKTY: Ocieszyn Głowny - Coś się tam buduje ;)
Najlepszym lekarstwem na kłamstwo, jest PRAWDA !

Offline Ares28

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Ekspert ds. kolejowych
  • Wiadomości: 142
  • Siła reputacji: 253
  • Ares28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezes
  • Distance Travelled: 3496km
  • Trains Routed: 1644
Odp: Lewków
« Odpowiedź #13 dnia: 21 Październik 2017, 16:07:24 »
Moje spostrzeżenia:

-Ja bym zupełnie wywalił te A1 i K1. Na tak starych stacjach mechanicznych z sygnalizatorami oraz tarczami kształtowymi raczej ich się w ogóle nie stosowało.
-Do poprawy są drogi ochronne niemalże wszystkich semaforów.
-W17 przy wszystkich rozjazdach powinny być podniesione do góry o 30cm.
-W stacji jest także wiele niepotrzebnych W13, które się na gruncie stosuje tylko na szlaku.
-Na szlaku tory nie mają wpisanych prędkości.
-Tory główne dodatkowe powinny mieć wpisane takie same prędkości jak tory główne zasadnicze, a przejścia zwrotnicowe takie jak najniższa prędkość rozjazdu.
-Stosowane standardowe długości szyn w PLK to 25 albo 30m, tymczasem na szlaku wpisane są 60.
-Semaforów nie nazywamy literą I. Po H jest od razu J.
-Straszny bajzel w numeracji torów. Obecnie patrząc od strony semafora A od lewej do prawej mamy 8,6,4,2,1,3, a powinny być ponumerowane 10,8,6,4,2,1, gdyż tor główny zasadniczy za semaforem A to własnie tor nr 1.
-Rozjazd krzyżowy nr 4 ma odwrotnie wstawione iglice AB i CD. Niepoprawne jest także jego położenie zasadnicze, powinien kierować na żeberko oraz tor 4, tymczasem obecne położenie zasadnicze umożliwia jazdę po drodze zwrotnicowej.
-Dużo bardziej klimatyczna byłaby sceneria gdy ją trochę postarzyć, tory dać nieco zarośnięte i pordzewiałe oraz zamienić Tm1 oraz Tm8 na kształtowe  ;)
« Ostatnia zmiana: 21 Październik 2017, 16:13:55 wysłana przez Ares28 »

Offline hulek

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 210
  • Siła reputacji: 24
  • hulek dróżnik przejazdowyhulek dróżnik przejazdowyhulek dróżnik przejazdowyhulek dróżnik przejazdowy
  • Ekspert ds. Edytora
  • Distance Travelled: 1798km
  • Trains Routed: 245
Odp: Lewków
« Odpowiedź #14 dnia: 21 Październik 2017, 18:32:44 »
Prosze pulpit/schemat wykonany pod wersje scnereii: a209d707. Jesli jakies semafory zostana wywalone, lub zostanie cos dodane do ukladu lub semkow to poprawie. Wedlug mnie wyglada estetycznie, jesli autor chce moge naniesc jakies poprawki ;)
« Ostatnia zmiana: 21 Październik 2017, 18:34:59 wysłana przez hulek »
PROJEKTY: Ocieszyn Głowny - Coś się tam buduje ;)
Najlepszym lekarstwem na kłamstwo, jest PRAWDA !