Autor Wątek: Info: Obsługa edytora - wątek zbiorczy  (Przeczytany 128578 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Matz32

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 208
  • Siła reputacji: 552
  • Matz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezes
  • Dziadek Mroz
    • Moj kanal kolejowy na YT
  • Distance Travelled: 4985km
  • Trains Routed: 5710
Odp: Obsługa edytora - wątek zbiorczy
« Odpowiedź #990 dnia: 04 Listopad 2017, 09:45:08 »
Zaznacz w ustawieniach te kratkę druga od dołu widoczna na screenie  8)
« Ostatnia zmiana: 04 Listopad 2017, 09:48:20 wysłana przez Matz32 »
Buduje sie :  Mrozy/Matzowo/Sosnowo i inne takie
Jak liczy Administracja  20+15+10 rowna sie 60
Moje foty kolejowe https://www.facebook.com/Matz32

Offline Anisaj

  • User
  • Wiadomości: 4
  • Siła reputacji: 4
  • Anisaj pracownik torowy
  • Distance Travelled: 197km
  • Trains Routed: 22
Odp: Obsługa edytora - wątek zbiorczy
« Odpowiedź #991 dnia: 04 Listopad 2017, 14:54:16 »
Nadal, chyba spróbowałem wszystkie kombinacje.

Przy edycji innych scenerii, gdy poklikam różne semafory i w końcu na Tm to magicznie odblokowuje się ta możliwość. Jakieś zbugowane. Ale u siebie dalej nie mogę nawet jak dodam to Tm...
« Ostatnia zmiana: 04 Listopad 2017, 15:14:16 wysłana przez Anisaj »

Offline MaciejakS

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 202
  • Siła reputacji: 41
  • MaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchuMaciejakS starszy dyżurny ruchu
  • Bo mnie szlag (taka ryba) jasny trafi
    • DinnerObrus
  • Distance Travelled: 4521km
  • Trains Routed: 139
Odp: Obsługa edytora - wątek zbiorczy
« Odpowiedź #992 dnia: 04 Listopad 2017, 15:45:44 »
Najlepiej poklikaj wszystko, żeby sprawdzić
Mój fanpage kolejowy: https://www.facebook.com/MaciejakS-1525083427549225/
...::: To jak pan Jezus powiedział? Tak jak Jezus powiedział :::...

Offline KacpErB

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 106
  • Siła reputacji: 0
  • KacpErB miłośnik KKZKacpErB miłośnik KKZKacpErB miłośnik KKZKacpErB miłośnik KKZKacpErB miłośnik KKZKacpErB miłośnik KKZ
  • Hhhhhhhhhhhhh
  • Distance Travelled: 913km
  • Trains Routed: 294
Odp: Obsługa edytora - wątek zbiorczy
« Odpowiedź #993 dnia: 04 Listopad 2017, 15:59:48 »
Cześć,
Pytanko. Kiedy i Gdzie stawiamy Rezonatory SHP?
Robie Izolacje i pulpity. Nie trawie tego co robie.
Wasilków - Bliżej niż dalej
Antonin - Prace idą jak skończe to skończe.

Offline ZnaQu

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 79
  • Siła reputacji: 116
  • ZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezes
  • Distance Travelled: 2593km
  • Trains Routed: 911
Odp: Obsługa edytora - wątek zbiorczy
« Odpowiedź #994 dnia: 04 Listopad 2017, 16:02:51 »
§56 Instrukcji Ie-4
Urządzenia punktowego oddziaływania kontrolujące czujność maszynisty

1. Urządzenia torowe punktowego oddziaływania kontrolujące tylko czujność maszynisty umieszcza się przed tarczami ostrzegawczymi i semaforami spełniającymi również funkcję tarczy ostrzegawczej oraz przed tarczami przejazdowymi według następujących zasad:

     1) urządzenia odnoszące się do sygnalizatorów ustawionych na szlakach, w tym również do semaforów wjazdowych, tarcz ostrzegawczych i tarcz ostrzegawczych przejazdowych umieszcza się w odległości 200 m (±5 m) przed sygnalizatorem;
 
      2) w obrębie stacji i innych posterunków ruchu urządzenia torowe umieszcza się na wysokości semaforów (±5 m), jeżeli spełniają one również funkcję tarczy ostrzegawczej; w przypadku zastosowania semaforów grupowych wyjazdowych na szlak z sbl urządzenia torowe punktowego oddziaływania umieszcza się na wysokości tych semaforów.

2. W przypadku, gdy na posterunku ruchu przy torze w kierunku przeciwnym do zasadniczego nie ma semafora wjazdowego, to urządzenia torowe punktowego oddziaływania należy również stosować umieszczając je w odległości 200 m (±5 m) od miejsca przypuszczalnego ustawienia semafora i odnoszącej się do niego tarczy ostrzegawczej.

3.Jeżeli warunki lokalne uniemożliwiają zainstalowanie urządzeń torowych punktowego oddziaływania zgodnie z zasadą określoną w ust. 1 punkt 1), wówczas za zgodą Dyrektora Biura Automatyki i Telekomunikacji Centrali PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. można zainstalować je w odległości mniejszej lub większej od wymaganej.

4. Urządzenia punktowego oddziaływania można umieszczać przed miejscem niebezpiecznym w odległości drogi hamowania w celu skontrolowania czujności maszynisty.

5. Jeżeli odległość między kolejnymi urządzeniami punktowego oddziaływania, kontrolującymi czujność maszynisty wynosi więcej niż 10 km należy zainstalować dodatkowe urządzenia w miejscu dogodnym do utrzymania np. w pobliżu przejazdu kolejowo – drogowego, przystanku osobowego itp.

Offline ja.ruda

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Siła reputacji: 37
  • ja.ruda toromistrzja.ruda toromistrzja.ruda toromistrzja.ruda toromistrzja.ruda toromistrzja.ruda toromistrzja.ruda toromistrz
  • Distance Travelled: 1047km
  • Trains Routed: 252
Odp: Obsługa edytora - wątek zbiorczy
« Odpowiedź #995 dnia: 11 Listopad 2017, 11:29:51 »
Cześć, w jaki sposób zmienić "kierunek" kotwienia na słupie trakcyjna? Domyślnie kotwienie jest zawsze w kierunku przeciwnym do budowy trakcji.  \| a chciałbym mieć w drugą stronę |/ ktoś coś?
Rudawa  -> Układ torowy 100% Semafory 75% Trakcja 0% SCS 0% Otoczenie 5% Wskaźniki i inne 10%

Online Neodokuran

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 201
  • Siła reputacji: 194
  • Neodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezes
  • Jestem dobrym dyżurnym, nie polecam się na dyżurce
  • Distance Travelled: 4086km
  • Trains Routed: 1611
Odp: Obsługa edytora - wątek zbiorczy
« Odpowiedź #996 dnia: 11 Listopad 2017, 11:31:53 »
Cześć, w jaki sposób zmienić "kierunek" kotwienia na słupie trakcyjna? Domyślnie kotwienie jest zawsze w kierunku przeciwnym do budowy trakcji.  \| a chciałbym mieć w drugą stronę |/ ktoś coś?

Kliknij w obracanie obiektu i obroc go o 180°, na wylaczonym przyleganiu do toru
Bździno ---->68% (Układ torowy-100%, Otoczenie-11%, Elektryfikacja-70%, Pulpit-100%)