Autor Wątek: Godzilla kontra realizm  (Przeczytany 1594 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Online Neodokuran

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 201
  • Siła reputacji: 194
  • Neodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezes
  • Jestem dobrym dyżurnym, nie polecam się na dyżurce
  • Distance Travelled: 4086km
  • Trains Routed: 1612
Odp: Godzilla kontra realizm
« Odpowiedź #30 dnia: 29 Październik 2017, 13:42:10 »
doradzam otwarcie jakies scenerii dobrze zrobionej w edytorze i przypatrzenie sie jak to dziala.
Bździno ---->68% (Układ torowy-100%, Otoczenie-11%, Elektryfikacja-70%, Pulpit-100%)


Offline skorakora

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 195
  • Siła reputacji: 24
  • skorakora dróżnik przejazdowyskorakora dróżnik przejazdowyskorakora dróżnik przejazdowyskorakora dróżnik przejazdowy
  • Jak skończę robić pulpit to kontrolka się zapali.
    • nieudana strona...
  • Distance Travelled: 901km
  • Trains Routed: 282
Odp: Godzilla kontra realizm
« Odpowiedź #31 dnia: 29 Październik 2017, 16:37:23 »
Albo tajemniczo zniknie wątek
Kiedyś była taka sytuacja.. napisałem wątek i sobie zniknął ale nikt się nie przyznał kto go usunął


Napisałem, czekam na odpowiedź
Pierwsze co bym spróbował wprowadzić to to co jest w tym starym jak świat wątku...
http://td2.info.pl/index.php/topic,774.0.html
« Ostatnia zmiana: 29 Październik 2017, 16:45:05 wysłana przez skorakora »
Fizyka rigidbody - tworzenie skryptów/testy    Łódź Fabryczna - 0% (tworzenie modeli) Projekt ŁKA 2.5%
jeśli mamy gotową część systemu, która jest sprawdzona i w pełni funkcjonalna, nie ma sensu pisać wszystkiego od zera tracąc swój czas

Offline Trepan

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Siła reputacji: 46
  • Trepan dyspozytorTrepan dyspozytorTrepan dyspozytorTrepan dyspozytorTrepan dyspozytorTrepan dyspozytorTrepan dyspozytorTrepan dyspozytorTrepan dyspozytor
  • Distance Travelled: 773km
  • Trains Routed: 339
Odp: Godzilla kontra realizm
« Odpowiedź #32 dnia: 29 Październik 2017, 17:35:19 »
@skorakora z nocą jest nieco zabawy, wymaga zrobienia fizyki oświetlenia, żeby światło lamp przy peronach, na przejazdach padało odpowiednio, reflektory loka świeciły określonym snopem światła, do tego światła w wagonach. Fajnie by było, ale myślę, że są pilniejsze rzeczy, chociaż popieram gorąco. Gdyby każdy dołożył małą cegiełkę, chociaż jeden model, scenerię, skórkę to zawartość by znacznie się wzbogaciła. Dalej dłubię swoje pomysły, teraz utknąłem na etapie zmiany odległości miedzy torami i potrzebuję konkretnego rozwiązania inżynieryjnego jak to przejście zmontować prawidłowo, gładko i bez ryzyka, że skład lecący z wysoką szlakową się na nim wykrzaczy przez błąd wyprofilowania.

Online Lokol

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 37
  • Siła reputacji: 4
  • Lokol pracownik torowy
  • Distance Travelled: 758km
  • Trains Routed: 3
Odp: Godzilla kontra realizm
« Odpowiedź #33 dnia: 29 Październik 2017, 19:44:52 »
Co do zmiany rozstawu torów, może to Ci trochę pomoże:
https://up.td2.info.pl/f/0cf9018f6a9e439eb0d0/?dl=1
Slajdy 38-41

Offline UAZownik

  • Global Moderator
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 407
  • Siła reputacji: 148
  • UAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezes
  • Dobry, sceneria do kontroli!
  • Distance Travelled: 2237km
  • Trains Routed: 1003
Odp: Godzilla kontra realizm
« Odpowiedź #34 dnia: 29 Październik 2017, 21:38:58 »
I znowu burza w szklance wody, oskarżenia, bujanie w obłokach.

Nie ma co się oszukiwać, odejście pewnych osób z projektu wprowadziło zamęt w ekipie tworzącej symulator. Co się później stało każdy widzi. Sam nie pochwalam wszystkich podjętycg decyzji, ale nie mnie to oceniać. Symulator mógłby by być w tym momencie o trzy kroki dalej.

Co do scenerii - są weryfikowane, te bez rażących błędów dopuszczane. Ostatnio mam mniej czasu, siły koncentruję na pracy w Unity. Scenerie czekają na swoją kolej.

Jeśli uważasz, że prace idą za wolno - możesz dołączyć do zespołu. Gadanie, że jesteśmy jakąś zamkniętą sektą to bzdury - jeżeli ktoś ma chęci i nie jest błaznem, jest mile widziany.
„Każdy pracownik kolejowy, którego czynności związane są z ruchem pociągów i wykonywaniem manewrów, powinien znać szczegółowo
»Instrukcję o sygnalizacji«."

Automatyk, z zawodu, drogowiec i ruchowiec z zamiłowania.

Offline hulek

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 198
  • Siła reputacji: 25
  • hulek nastawniczyhulek nastawniczyhulek nastawniczyhulek nastawniczyhulek nastawniczy
  • Ekspert ds. Edytora
  • Distance Travelled: 1500km
  • Trains Routed: 242
Odp: Godzilla kontra realizm
« Odpowiedź #35 dnia: 29 Październik 2017, 21:44:24 »
Mam checi, z przyjemoscia chce zobaczyc ten kod i z przyjemnoscia sie w niego wgryzc. Moze moje zachowanie ostatnie na forum nie bylo stosowne i za to przepraszam. Kazdy ma taki charakter jaki ma i tego sie nie zmieni, ale tu nie chodzi o charakter lecz o pomoc w dalszym rozwinieciu tego symulatora, bo jednak zaprzepascic cos takiego nie mozna.
« Ostatnia zmiana: 29 Październik 2017, 21:46:15 wysłana przez hulek »
PROJEKTY: Ocieszyn Głowny - Coś się tam buduje ;)
Najlepszym lekarstwem na kłamstwo, jest PRAWDA !

Offline Witek

  • User
  • Wiadomości: 7
  • Siła reputacji: 222
  • Witek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezes
  • Distance Travelled: 3442km
  • Trains Routed: 1487
Odp: Godzilla kontra realizm
« Odpowiedź #36 dnia: 29 Październik 2017, 23:01:25 »
Ja bym chętnie dołączył do zespołu, ale nie jestem pełnoletni, a przede wszystkim nie jestem specem od programowania i od innych tych komputerowych rzeczy.
Ale co do scenerii i ich zatwierdzania, to co takiego było rażącego w Ligocie i w tych innych stacjach odrzuconych? Ja pamiętam, że jeszcze 2-3 miesiące temu ludzie sobie spokojnie jeździli i dyżurowali na tych sceneriach i nic nikomu nie przeszkadzało, dlatego mnie to zastanawia.
Z resztą... Można by utworzyć jakiś taki oddzielny dział i nazwać ,,Postępy w rozwoju symulatora", gdzie co jakiś czas jakieś uprawnione osoby by ze sobą uzgodniły co trzeba i np ktoś tam obeznany by tworzył wątek, gdzie by opisał mniej więcej na jakim etapie jesteście, w trakcie czego jesteście, co planujecie w najbliższym czasie, kiedy może się pojawić jakaś nowa wersja symulatora do pobrania itd.. Myślę, że to by było spoko, bo przynajmniej użytkownicy by mogli wiedzieć na jakim jesteście etapie i jak to wszystko będzie wyglądało. A uważam, że mają prawo to wedzieć.

Offline Dariuszek

  • Developer
  • Pioneer
  • *
  • Artist
  • Wiadomości: 340
  • Siła reputacji: 23
  • Dariuszek dróżnik przejazdowyDariuszek dróżnik przejazdowyDariuszek dróżnik przejazdowyDariuszek dróżnik przejazdowy
  • Distance Travelled: 961km
  • Trains Routed: 121
Odp: Godzilla kontra realizm
« Odpowiedź #37 dnia: 29 Październik 2017, 23:04:32 »
Ja bym chętnie dołączył do zespołu, ale nie jestem pełnoletni, a przede wszystkim nie jestem specem od programowania i od innych tych komputerowych rzeczy.
To po co chcesz dołaczyć?  ???
Zastanwocie sie czasem co piszecie. Tego skora cos tam, to juz nawet nie komentuje, bo brak słów...

Offline Witek

  • User
  • Wiadomości: 7
  • Siła reputacji: 222
  • Witek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezes
  • Distance Travelled: 3442km
  • Trains Routed: 1487
Odp: Godzilla kontra realizm
« Odpowiedź #38 dnia: 29 Październik 2017, 23:18:04 »
? Nie wiem o co ci chodzi człowieku. Zawnik napisał, że można dołączyć do grupy moderatorów skoro mamy tyle pomysłów, więc ja odpisałem, że bym chętnie się dołączył, no ale nie mam odpowiednich predyspozycji. Nie wiem naprawdę co jest w tym dziwnego.
Rozumiem, że jest późno, no ale bez przesady... ;D

Offline skorakora

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 195
  • Siła reputacji: 24
  • skorakora dróżnik przejazdowyskorakora dróżnik przejazdowyskorakora dróżnik przejazdowyskorakora dróżnik przejazdowy
  • Jak skończę robić pulpit to kontrolka się zapali.
    • nieudana strona...
  • Distance Travelled: 901km
  • Trains Routed: 282
Odp: Godzilla kontra realizm
« Odpowiedź #39 dnia: 29 Październik 2017, 23:18:55 »
A ja się powoli zastanawiam czy piszę do odpowiednich osób...
Wyśmiewają moje pomysły a sami nic lepszego nie wymyślili...
Fizyka rigidbody - tworzenie skryptów/testy    Łódź Fabryczna - 0% (tworzenie modeli) Projekt ŁKA 2.5%
jeśli mamy gotową część systemu, która jest sprawdzona i w pełni funkcjonalna, nie ma sensu pisać wszystkiego od zera tracąc swój czas

Offline Witek

  • User
  • Wiadomości: 7
  • Siła reputacji: 222
  • Witek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezes
  • Distance Travelled: 3442km
  • Trains Routed: 1487
Odp: Godzilla kontra realizm
« Odpowiedź #40 dnia: 29 Październik 2017, 23:49:07 »
Wiesz, ja zauważyłem, że zawsze znajdzie się grupa osób na tym forum, że choćbyś nie wiem na jako fajny pomysł wpadł, to ci napisze jeden z drugim, że ,,EJ, ale to jest bez sensu"... A można by to zmienić i napisać, ,,EJ, stary, twoja wizja jest trochę kiepska, ale możemy nad tym pomyśleć i tak i siak trochę to przekształcić, a może wyjdzie z tego coś fajnego". Ale nie, lepiej od razu napisać, że to nie ma sensu, albo jest głupie nie myśląc jakby to zrobić można, żeby to właśnie nabrało sensu. Bo każdy pomysł ma w sobie ,,coś".

Offline nitro

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 181
  • Siła reputacji: 67
  • nitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezes
  • Distance Travelled: 4879km
  • Trains Routed: 465
Odp: Godzilla kontra realizm
« Odpowiedź #41 dnia: 30 Październik 2017, 02:12:23 »
sorry, ale pleciesz głupoty o tym "coś"... ja rozważę twoją wypowiedź na gruncie programisty... nie każdy pomysł da się zrealizować...
niektóre są tak powymyślane że można złapać się za głowę...
z punktu widzenia osoby, która coś wymyśliła, rzeczywiście dla niej ten pomysł jest "zajefajny" do realizacji... z punktu widzenia drugiej strony, niekoniecznie...
pomysł musi być przeanalizowany, za, przeciw, czy będzie człowiek lub grupa ludzi, którzy go zrealizują, czy wystarczy czas, ile potrzeba czasu na zrealizowanie, czy są wystarczające środki, jak bardzo będzie pracochłonny, czy się opłaci zrobienie takiego pomysłu...
I w tym momencie mam ochotę skreślić słowo "programisty", bo mam ochotę zaryzykować stwierdzając, że wypowiedź ociera się "(bo tak będzie) o project management...


Natomiast ty twierdzisz, że pomysł jeżeli nie w oryginalne, to w zmienionej formie powinien zostać wprowadzony... sorry, ale nie zawsze tak się da...

Offline Trepan

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Siła reputacji: 46
  • Trepan dyspozytorTrepan dyspozytorTrepan dyspozytorTrepan dyspozytorTrepan dyspozytorTrepan dyspozytorTrepan dyspozytorTrepan dyspozytorTrepan dyspozytor
  • Distance Travelled: 773km
  • Trains Routed: 339
Odp: Godzilla kontra realizm
« Odpowiedź #42 dnia: 30 Październik 2017, 03:54:48 »
@Lokol dokładnie to, tylko potrzebuję konkretnego wzoru jak wyprowadzić łuk, jaki promień, pochylenie i długość, żeby uzyskać konkretną różnicę w metrach, na przykład 1,0, a nie jakieś dziwne ułamki. Chodzi o to, że w peronie mam określony rozstaw, który jest znacznie większy od szlakowego. Problem w tym, że planuję dużą prędkość szlakową, więc na torze głównym miałbym tu słaby punkt ze sporym ryzykiem wykolejenia. Ewentualnie rozważam inny typ peronu, dwie rampy po bokach zamiast wyspowego, wtedy nie muszę zmieniać rozstawu. Cóż, na to przynajmniej mam wzory i nie spowoduje to ryzyka pojawienia się błędów w fizyce. No i dlatego też wolę robić scenerię fikcyjną; nikt mi nie zarzuci, że coś jest niezgodne z tym co miało być.

Poza tym mam małą prośbę do devów: zróbcie miejsce do wrzucania wniosków. Bez jałowego lania wody, tylko wniosek, ewentualne argumenty i odpowiedź (no i ewentualne odwołanie w przypadku odmowy). Oczywiście mówię tu o rzeczowych wnioskach i konkretnych, na przykład prośba o rozpoczęcie prac nad konkretnym modelem czy uwzględnienie czegoś w projekcie.

Offline skorakora

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 195
  • Siła reputacji: 24
  • skorakora dróżnik przejazdowyskorakora dróżnik przejazdowyskorakora dróżnik przejazdowyskorakora dróżnik przejazdowy
  • Jak skończę robić pulpit to kontrolka się zapali.
    • nieudana strona...
  • Distance Travelled: 901km
  • Trains Routed: 282
Odp: Godzilla kontra realizm
« Odpowiedź #43 dnia: 30 Październik 2017, 07:06:12 »
sorry, ale pleciesz głupoty o tym "coś"... ja rozważę twoją wypowiedź na gruncie programisty... nie każdy pomysł da się zrealizować...


Jest takie pięgne przysłowie...
Jeśli coś jest głupie a działa... To nie jest głupie.
Fizyka rigidbody - tworzenie skryptów/testy    Łódź Fabryczna - 0% (tworzenie modeli) Projekt ŁKA 2.5%
jeśli mamy gotową część systemu, która jest sprawdzona i w pełni funkcjonalna, nie ma sensu pisać wszystkiego od zera tracąc swój czas

Offline gravition

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 211
  • Siła reputacji: 40
  • gravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchugravition starszy dyżurny ruchu
  • Distance Travelled: 3401km
  • Trains Routed: 363
Odp: Godzilla kontra realizm
« Odpowiedź #44 dnia: 30 Październik 2017, 07:39:43 »
Dyskusja prowadząca do nikąd, zwalanie winy na ekipę, która parę miesięcy temu odeszła, i tak w kółko macieju kłótnie o bzdury tworzone przez bandę nastolatków co to myślą, że jak pojeżdżą w symulatorze to są wielkimi kolejarzami. Dla mnie sprawa jest prosta - brak screenów, informacji o prowadzonych pracach = prace stoją. Jak stworzycie wątek, w którym na bieżąco będziecie informować o postępie prac, o tym co zostało zrobione, naprawione, zmienione, to wtedy ludzie przestaną narzekać na zastój, na stagnację. Bo póki co to jest ZERO informacji na temat tego, co jest robione. Jedyny projekt, który ma na bieżąco informacje o postępach to SWDR3.
O dzieciach, które piszą "nie umiem programować, nie znam się na tym ale chętnie dołączę do projektu na zasadzie ja wam będę mówił co macie zrobić bo moim zdaniem tak powinno być" to już w ogóle nie będę się wypowiadał, bo bana dostanę za używanie wulgaryzmów.