Autor Wątek: Godzilla kontra realizm  (Przeczytany 1591 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline nitro

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 181
  • Siła reputacji: 67
  • nitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezesnitro prezes
  • Distance Travelled: 4879km
  • Trains Routed: 465
Odp: Godzilla kontra realizm
« Odpowiedź #45 dnia: 30 Październik 2017, 09:38:53 »
sorry, ale pleciesz głupoty o tym "coś"... ja rozważę twoją wypowiedź na gruncie programisty... nie każdy pomysł da się zrealizować...


Jest takie pięgne przysłowie...
Jeśli coś jest głupie a działa... To nie jest głupie.


pomysł zrealizowany to już nie pomysł tylko funkcjalność
nie przeczytałeś ze zrozumieniem to co napisałem...

Offline mentorious

  • Artist
  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 179
  • Siła reputacji: 216
  • mentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezes
  • Distance Travelled: 2353km
  • Trains Routed: 2006
Odp: Godzilla kontra realizm
« Odpowiedź #46 dnia: 30 Październik 2017, 10:31:46 »
skoraskora, nikt Ci nie broni odezwac sie do kogokolwiek z decyzyjnych osob i zaoferowac swoja pomoc. Problem polega na tym, ze wchodzisz co jakis czas ponarzekac i rzucasz jakies pomysly z czapy. Nitro Ci dobrze wyjasnil, ze chodzi tez o sens nowych funkcjonalnosci, a na przykladzie zaproponowanej przez Ciebie nocy go brak. Naklad pracy na dostosowanie obiektow, nowe shadery, kod i mase innych rzeczy aby zlepic to w calosc nie jest wymierny wzgledem priorytetu czegos takiego. Sa o wiele wazniejsze rzeczy do zrobienia niz wprowadzanie na hura trybu nocy.

Cytuj
Poza tym mam małą prośbę do devów: zróbcie miejsce do wrzucania wniosków. Bez jałowego lania wody, tylko wniosek, ewentualne argumenty i odpowiedź (no i ewentualne odwołanie w przypadku odmowy). Oczywiście mówię tu o rzeczowych wnioskach i konkretnych, na przykład prośba o rozpoczęcie prac nad konkretnym modelem czy uwzględnienie czegoś w projekcie.

Masz juz miejsce do zglaszania bledow i propozycji.
« Ostatnia zmiana: 30 Październik 2017, 10:33:46 wysłana przez mentorious »

Online UAZownik

  • Global Moderator
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 407
  • Siła reputacji: 148
  • UAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezes
  • Dobry, sceneria do kontroli!
  • Distance Travelled: 2237km
  • Trains Routed: 1003
Odp: Godzilla kontra realizm
« Odpowiedź #47 dnia: 30 Październik 2017, 13:07:40 »
Dla mnie sprawa jest prosta - brak screenów, informacji o prowadzonych pracach = prace stoją. Jak stworzycie wątek, w którym na bieżąco będziecie informować o postępie prac, o tym co zostało zrobione, naprawione, zmienione, to wtedy ludzie przestaną narzekać na zastój, na stagnację. Bo póki co to jest ZERO informacji na temat tego, co jest robione. Jedyny projekt, który ma na bieżąco informacje o postępach to SWDR3.

Jak to mówią, krowa co dużo ryczy mało mleka daje. Są ludzie, którzy po wstawieniu przecinka w kodzie zaraz obtrąbią sukces, ale inni wolą działać w spokoju i po cichu. Screeny z postępów są, tylko rzucane od czasu do czasu na krzykoskrzynce. Gdybym miał wrzucać screeny z unity oficjalnie, to zaraz byłby płacz, że małe, nic nie widać, zero profesjonalizmu ;) Będzie skompilowana wersja robocza, to nie omieszkam parę obecnych już nowości zaprezentować.
„Każdy pracownik kolejowy, którego czynności związane są z ruchem pociągów i wykonywaniem manewrów, powinien znać szczegółowo
»Instrukcję o sygnalizacji«."

Automatyk, z zawodu, drogowiec i ruchowiec z zamiłowania.

Offline picia13

  • Moderowany
  • Wiadomości: 9
  • Siła reputacji: 0
  • picia13 miłośnik KKZ
  • Distance Travelled: 43km
Odp: Godzilla kontra realizm
« Odpowiedź #48 dnia: 30 Październik 2017, 15:05:51 »
Akurat w waszym przypadku nie ryczenie idzie na niekorzyść to raz, a dwa, chwalenie się zdjęciami nowych semaforów kształtowych na Krzykoskrzynce, bodajże RBacha, to żadna nowość, bo to jeszcze Pitek implementował :p

Online adam15a

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Siła reputacji: 98
  • adam15a prezesadam15a prezesadam15a prezesadam15a prezesadam15a prezesadam15a prezesadam15a prezesadam15a prezesadam15a prezesadam15a prezesadam15a prezesadam15a prezes
  • Byle do końca... :)
  • Distance Travelled: 4974km
  • Trains Routed: 1135
Odp: Godzilla kontra realizm
« Odpowiedź #49 dnia: 30 Październik 2017, 15:17:38 »
Czytam niektóre komentarze i nasuwa mi się jedna myśl:
JEŚLI KOMUŚ NIE PASUJE NIE MUSI TU SIEDZIEĆ NA SIŁĘ.
Tester Projektu Odcinek linii 001