Dział ogólny > Ogłoszenia
Postępy w pracach nad TD2
UAZownik:
Jako, że ostatnimi czasy pojawiły się głosy, że postępów nie ma, chciałbym przedstawić wątek, w którym na bieżąca prezentowane będą wszystkie zmiany i nowości, jakie trafiają na symulatorowe repozytorium. W zależności od ilości nowych commitów postaram się opisywać je conajmniej raz na tydzień.
Prezentowane tu zmiany są w formie mocno streszczonej, jeżeli ktoś pragnie bardziej szczegółowych informacji takich jak np. zawartość poszczególnych commitów, listy zaktualizowanych czy dodanych plików - udostępnię je na PW.
4.06.2017 - 27 commitów (uetam, l0stfake, hammer) - testy po przejściu z hg na git,
5.06.2017 - 3 commity (uetam) - testy c.d,
6.06.2017 - 17 commitów (uetam, l0stfake, hammer) - dalsze testy, drobne poprawki plików,
8.06.2017 - 1 commit (uetam) - scalenie gałęzi,
9.06.2017 - 2 commity (hammer) - zmiana nazwy kilku plików, scalenie gałęzi,
19.06.2017 - 1 commit (hammer) - aktualizacja pliku README.md,
29.06.2017 - 1 commit (hammer) - aktualizacja pliku bug.md,
25.07.2017 - 17 commitów (uetam, l0stfake) - drobne poprawki w kodzie, aktualizacja plików .meta,
26.07.2017 - 2 commity (uetam, l0stfake) - poprawki kodu,
30.07.2017 - 5 commitów (uetam) - poprawki, aktualizacje plików, usunięcie zbędnych scen i wycofanie zmian MrDyrektora,
31.07.2017 - 1 commit (uetam) - scalenie gałęzi,
1.08.2017 - 1 commit (uetam) - poprawka edytora,
10.08.2017 - 1 commit (UAZownik) - dodany dworzec Smolno,
15.08.2017 - 12 commitów (l0stfake, UAZownik) - dodane biblioteki NLog, poprawki plików, dodane nowe elementy sieci trakcyjnej,
16.08.2017 - 10 commitów (uetam, l0stfake, UAZownik) - poprawki kodu, nowe elementy sieci trakcyjnej, aktualizacja .NET,
17.08.2017 - 1 commit (UAZownik) - nowe elementy sieci trakcyjnej, podmiana kilku wskaźników,
22.08.2017 - 1 commit (UAZownik) - nowe dźwięki nastawni,
23.08.2017 - 1 commit (UAZownik) - nowy model silosu, podmiana modelu studzienki Pitka,
24.08.2017 - 1 commit (UAZownik) - dodane na repo bramki sygnałowe,
28.08.2017 - 2 commity (l0stfake) - poprawki kodu,
30.08.2017 - 1 commit (l0stfake) - poprawki kodu, dodany Logger,
5.09.2017 - 1 commit (l0stfake) - poprawka CONTRIBUTING.md,
10.09.2017 - 1 commit (UAZownik) - dodany garaż Chudya'ego, półbramka semaforowa,
17.09.2017 - 1 commit (hammer) - poprawki plików unity,
18.09.2017 - 1 commit (hammer) - ciąg dalszy poprawek plików,
29.09.2017 - 1 commit (lokol) - poprawka świateł czerwonych w modelu 303E,
5.10.2017 - 1 commit (lokol) - podmiana peronów Pitka z Gorzowa na nowe,
7.10.2017 - 1 commit (lokol) - podmiana wiaty ze św. Katarzyny Pitka na nowy model,
20.10.2017 - 2 commity (UAZownik) - poprawka działania bloku Pu,
23.10.2017 - 3 commity (uetam, UAZownik) - poprawka pliku station.cs, zaczęte prace przy animacji tarczy ostrzegawczej,
24.10.2017 - 1 commit (UAZownik) - podmiana starego modelu W17 na nowy,
25.10.2017 - 7 commitów (l0stfake, UAZownik) - aktualizacja Unity do 2017.2.0f3, dalszy ciąg prac przy tarczy ostrzegawczej mechanicznej, poprawka świetlnych tarcz manewrowych,
29.10.2017 - 2 commity (UAZownik) - koniec prac nad zaprogramowaniem mechanicznej tarczy ostrzegawczej,
CDN.
UAZownik:
Kolejny tydzień za nam, a co za tym idzie kolejne nowości. Jako, że w ubiegłym tygodniu zmian było dość dużo, postaram się możliwie dokładnie opisać każdą z osobna:
30.10.2017 - 2 commity:
- dodano pięć nowych peronów (lokol),
- dodane wskaźniki pochylenia, poprawki wskaźników W4 (UAZownik),
31.10.2017 - 1 commit:
- scalenie gałęzi (lokol),
1.11.2017 - 3 commity:
- poprawione wyswietlanie zwrotnic LEWYCH (uetam),
- poprawka rozjazdów prawych + krzyżowego (uetam),
- poprawione skrzyżowanie 4.444. Dodane nowe modele toru (uetam),
2.11.2017 - 1 commit:
- test nowego adresu (l0stfake),
3.11.2017 - 5 commitów:
- kolejne poprawki rozjazdów (uetam),
- rozjazdy - ostatnia wersja (uetam),
- poprawka en57 w Globals.prefab (uetam),
- chwilowo przywrócona stara kabina EN57 (uetam),
- kabina en57, wymaga jeszcze troche pracy. (uetam),
4.11.2017 - 9 commitów:
- usunięcie resetu wysokości przy przesuwaniu obiektu (kojonek2),
- wycofanie zmian w skryptach. rozjazdy dzialaja poprawnie. (uetam),
- proba dodania trybu foto. F8 - wlacza UI, F9 - wylacza UI. (uetam),
- działający klawisz F9 w trybie dyżurnego i maszynisty (uetam),
- tok3 + próby z aparatem + poprawki TS2Y (UAZownik),
- scalenie gałęzi (UAZownik),
- dodany semafor SS3 sterowany z nastawni (UAZownik),
- dodane semafory SS4 i SS5 sterowane z nastawni (UAZownik),
- poprawka signal.cs - obsluga SS5,SS4,SS3 (uetam),
UAZownik:
Chyba trzeba będzie publikować zmiany częściej, nowości przybywa w coraz szybszym tempie ;)
5.11.2017 - 15 commitów:
- poprawki w globals (usuniecie ss5) oraz w scenie dyzurnego (uruchomienie F9) (uetam),
- wymiana loga w paru scenach, dodana reszta torow od coyota, (uetam),
- Merge branch 'Issue_#32' into development (kojonek2),
- błąd #12 naprawiony - przycisk-widmo w edytorze (kojonek2),
- Dłubanina przy sygnalizatorach, dodany SS2, sk12_p, poprawki tarcz (UAZownik),
- sk1_p, sk12_p, nowy prefab i poprawka sk12_p (UAZownik),
- Poprawki modeli (lokol),
- błąd #21 naprawiony - błędne wyświetlanie odległości od toru w edytorze (kojonek2),
- scalenie gałęzi (kojonek2),
- semafory dynamic sterowane z dzwigni (uetam),
- scalenie gałęzi (uetam),
- dodane opcje Transit,OldSignals oraz EndPoint w Edytorze. Zapisuje + odczytuje scenerie w nowym formacie. Zmiana formatu scenerii na scv008 (uetam).
- revert commita 42532bd05060b25672f43d8469fa36aa3c82f812 (uetam),
- revert commita 18abfd1dfdd12ca92ad5f19d74be354199427a9e (uetam),
- revert commita 2e8c5d79150aaa83c27e1a235e049e397dc1f87b (uetam),
6.11.2017 - 9 commitów:
- Dodano obsługę starej sygnalizacji (ares28),
- Add new directory (ares28),
- dodany nowy station.sc (ares28),
- dodany nowy loggger (kojonek2),
- Poprawka stacji + poprawka opcji w edytorze. (uetam),
- Poprawki w starej sygnalizacji (ares28),
- test commit (ares28),
- Update README.md (uetam),
- Update README.md (uetam),
7.11.2017 - 10 commitów:
- Zaktualizowane wagony od Coyotka. (uetam),
- scalenie gałęzi (uetam),
- scalenie gałęzi (uetam),
- added log rotation (kojonek2),
- scalenie gałęzi (kojonek2),
- Próbny słup trakcyjny od Sabyrynka. Pierwsze kroki w unity sabyrynka (Sabyryn),
- scalenie gałęzi (kojonek2),
- SBN1 słup dodany. Dodano słup betonowy nowy 1 z archiwum TRSa (Sabyryn),
- scalenie gałęzi (Sabyryn),
- Slupy dla Sabyryna (UAZownik),
8.11.2017 - 2 commity:
- lfs zmenił pliki na pointery (kojonek2),
- Bramki stare portalowe (UAZownik),
9.11.2017 - 3 commity:
- lfs zamenił pliki na pointery (kojonek2),
- Podmiana bramek jeza na TRSowe - part 1. Czesc 1 - podmiana testowa bramek ,,zmodernizowanych" (UAZownik),
- Podmiana bramek jeza na TRSowe - part 2. Podmiana zakonczona (UAZownik),
10.11.2017 - 20 commitów:
- Lista zmian: Losowe usterki sygnalizacji. Na czas testów prawdopodobieństwo usterki to 20%. Poprawienie implementacji funkcji Sz. Losowe opóźnienia zmiany sygnału na zezwalający. Przygotowania do implementacji funkcji /Monter. (ares28),
- Naciągi słupów trakcyjnych - test (UAZownik),
- poprawka pustych prefabow (uetam),
- scalenie gałęzi (uetam),
- Podmiana zwisów + nowe ,,stare" bramki (UAZownik),
- scalenie gałęzi (UAZownik),
- Dodany sygnalizator Sz do kształtów (UAZownik),
- Poprawki do Sz (UAZownik),
- Pierwsza czesc prac nad lista rozwijana w menu edytora. (uetam),
- scalenie gałęzi (uetam),
- poprawka signal.cs (uetam),
- Poprawka builder.unity (uetam),
- shouts,subss dodane do save/load. (uetam),
- Słupy metalowe 5m v1v2v3. Sabyrynek uploaduje (Sabyryn),
- Podmiana polbramek - part1 + nowy zwis do starych bramek (UAZownik),
- scalenie gałęzi (UAZownik),
- Poprawka SMSz + slupy do polskompensowanej (UAZownik),
- Slupy szkody górnicze (UAZownik),
- Podmiana polbramek - part 2 (UAZownik),
- Bramka stara 30m (UAZownik).
Podsumowując:
- TD2 obsługuje już natywnie starą sygnalizację, semafory świetlne można obsługiwać z nastawni mechanicznej, wprowadzone są (opcjonalne) usterki sygnalizatorów (przepalona żarówka, choinki).
- usuwane są kolejne bugi z edytora i gry, system logów jest udoskonalany tak, by łatwiej było odnajdywać przyczyny błędów,
- dodane zostały nowe wagony od Coyotka,
- sukcesywnie dodawane są do symulatora nowe elementy sieci trakcyjnej a stare, które powodują wolne działanie symulacji, zastępywane są przez inne, lżejsze.
UAZownik:
Cotygodniowy spis postępów:
11.11.2017 - 8 commitów:
- naprawiono błąd #34 (problem z automatycznym zapisem w edytorze) oraz lfs zamienil pliki na pointery (kojonek2),
- Naprawiono wybieranie czy wczytac autosave czy normalna scenerie (kojonek2)
- poprawka kodowania MechCtrlOptions.cs (uetam),
- Prace nad siecią ciąg dalszy: nowe wysięgniki, nowe odciągi, poprawki (UAZownik),
- scalenie gałęzi (UAZownik),
- naprawiono błąd #35 - zapętlona lista czynności NPC (kojonek2),
- naprawienie checkboxow odnosnie mechanical control w sygnalach (kojonek2),
- Poprawiono nazwy zmiennych (Ares28),
12.11.2017 - 2 commity:
- Naprawiono odswiezanie animacji w edytorze po zmianie animacji npc (kojonek2),
- Wadliwa usterka (Ares28),
13.11.2017 - 10 commitów:
- poprawki w gitigonore, dodane brakujace meta (uetam),
- poprawka sz.png (uetam),
- scalenie gałęzi (uetam),
- Brakujace meta (Hammer),
- dodane modele wagonow i dworcow z trs. cysterny nadal zbyt male (uetam),
- 401Z dodany do gry. Wymaga jeszcze pracy. (uetam),
- Resolved #36 (Problem z wyborem typu napedu dla rozjazdow) oraz lfs zamienil pliki na pointery (kojonek2),
- scalenie gałęzi (kojonek2),
- Dodano mozliwość naprawy usterek (Ares28),
- Signal.cs do testow (kojonek2),
14.11.2017 - 5 commitów:
- naprawiono bład z naprawą semafora (kojonek2),
- wymiana shadera w drzewach, dodanie wagonu 401Z Eams do symulatora w 3 wersjach (brak miniaturki oraz brak ładunkow) (uetam),
- -||- część 2 (uetam),
- Fixes #38 (uetam),
- Awarie semaforów: Do testów zmieniono czas trwania usterki na losowy od 15 do 45s. Prawdopodobieństwo wystąpienia usterki na poziomie 20% (Ares28),
15.11.2017 - 8 commitów:
- 3x scalenie gałęzi (uetam),
- Nowe dworce cz.1 Dodaje prefaby dw_ostrzeszow i hala_berlin_ostbahnhof. (Lokol),
- Fix #42 Naprawia blad z czerwona tekstura haldy wegla. (Lokol),
- poprawki tekstur w modelach z trs (uetam),
- Resolved #37 (Nie da się stworzyć nowego toru ani wstawić terrain pointa) oraz terrainpointy i trackconnection porusza sie po ziemi (kojonek2),
- scalenie gałęzi (kojonek2),
16.11.2017 - 3 commity:
- Resolved #7 - Problem torami typu flex / krzywe przejściowe (kojonek2),
- Nowe dworce cz.2 Dodaje prefaby dw_wojanow i dw_poznan_zachodni oraz poprawke dla hala_berlin_ostbahnhof. (Lokol),
- scalenie gałęzi (Lokol),
17.11.2017 - 3 commity:
- Poprawki w sygnalizacji. Fundamenty pod implementacje mechanicznej sygnalizacji świetlnej. Usunięto niekompatybilne scenariusze i presety. (Ares28),
- kolejne poprawki usterek semaforow (kojonek2),
- Animacja od nowa sem. kształtowych. Poprawki tego, co sknocił Pitek cz.1 (UAZownik),
18.11.2017 - 3 commity:
- prace nad issue #32 - Reset wysokości przy przesuwaniu obiektu (kojonek2),
- Resolved #32 (kojonek2),
- Slupy dla Sabyryna (UAZownik).
Podsumowując:
- naprawiane są kolejne, uporczywe błędy z edytora,
- kontynuowane są prace nad rozbudową automatyki sterowania ruchem,
- dodane zostało kilka nowych wagonów towarowych,
- w edytorze pojawiają się nowe elementy otoczenia i sieci trakcyjnej.
UAZownik:
Tydzień minął, pora na dawkę commitów:
19.11.2017 - 1 commit:
- Resolved #46 (brak możliwości zapisania ustawień) oraz poprawki menu, poprawki przy tworzeniu scenarios oraz presets (kojonek2),
20.11.2017 - 1 commit:
- Fixes #49 (Brakujące tekstury w srebrnej kabinie EU/EP07). Poprawiona kabina oraz poprawione wszystkie wagony poza 612a (uetam),
21.11.2017 - 8 commitów:
- Fixes #48 - Brak ścian zewnętrznych wagonu 112a (uetam),
- dodany wagon uacs, dodane ladunki do eamsa (uetam),
- Resolved #47 - Brak możliwości zaznaczenia obiektu ulicy (kojonek2),
- Dodany wagon Sis, poprawki w Eams oraz Uacs. (uetam),
- scalenie gałęzi (uetam),
- Sk1 i Sk12 gotowe (UAZownik),
- scalenie gałęzi (UAZownik),
- nierówna walka z tok3. (UAZownik),
22.11.2017 - 1 commit:
- Wyczyszczenie repo z plikow NIE UZYWANYCH przez kompilacje - nalezy sprawdzic czy wszystko dziala. (uetam),
23.11.2017 - 13 commitów:
- dodany wagon zaekk, poprawione bufory w paru pozostalych oraz lod w wozkach (uetam),
- kolejne poprawki w wagonach (uetam),
- usuniete zduplikowane sprzegi w lokomotywach/wagonach (uetam),
- poprawki w wagonach (koncowki), obsluga jezykow w player.cs (uetam),
- poprawka gitignore (uetam),
- Tworzenie zrzutów ekranu kombinacją klawiszy lewy shift+lewy alt. Zrzuty ekrany powinny działać prawie wszedzie: menu, edytor, mechanik, dyżurny ruchu. (l0stfake7),
- aktualizacja scenerii (uetam),
- bufory towarowych (uetam),
- Podmiana klawisza zrzutu ekranu na F12 (l0stfake7),
- scalenie gałęzi (l0stfake7),
- naprawa rgmms (uetam),
- scalenie gałęzi (uetam),
- Fix #15 - Naprawia blad ze slupkami hektometrowymi przenikajacymi przez inne obiekty. (Lokol),
24.11.2017 - 5 commitów:
- reverted from commit e000db0433157f5117c0b08208b25ed1dcefe1d9 (uetam),
- scalenie gałęzi (uetam),
- scalenia gałęzi (UAZownik),
- Fixes #39 Fixes #40 Poprawa trawy i SHP (uetam),
- brakujacy trackmagnet (uetam),
25.11.2017 - 24 commity:
- podmiana grafik w menu na te nowe od kamads - czesc 1 (uetam),
- Resolved #52 - Problemy z torami w edytorze (kojonek2),
- Update CONTRIBUTING.md (uetam),
- Update README.md (uetam),
- Update README.md (uetam),
- Fixes #43. Poprawka kabiny EN57, poprawka polozenia shp (uetam),
- scalenie gałęzi (uetam),
- wskazowki (uetam),
- podwyzszonny maszynista (uetam),
- poprawiona wysokosc isdr (uetam),
- Dodano tłumaczenie usterek, dodano możliwośc podania powodu kicku (Ares28),
- Słupy betonowe miniaturki (Sabyryn),
- poprawka wysokosci isdr (uetam),
- wysiegniki rurowe 1-1 dla Sabryna (uetam),
- scalenia gałęzi (uetam),
- Nastawnia bez ścian (UAZownik),
- 3x scalenie gałęzi (Ares28, UAZownik),
- Słupy Szkody górnicze(nawet z miniaturkami), roboczo nazwane SMSg_v1...v5 TEST działania (Sabyryn),
- Temporary fix (l0stfake7),
- Testowa sceneria. Dodaje testowa scenerie z wykorzystaniem nowej hali peronowej. (Lokol),
- Poprawki modeli. Usuwa cien w prefabie 'koronowice_wiata7m' i naprawia tekstury uzyte w moich modelach peronow. (Lokol)
Podsumowanie:
- znikają kolejne błędy z edytora, poprawiane są wyłapane bugi w obiektach i taborze,
- do TD2 trafiają nowe wagony towarowe,
- menu główne otrzymało nowe grafiki przycisków,
- dodawane są nowe elementy sieci trakcyjnej.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej