Autor Wątek: Nowy symulator kolejowy  (Przeczytany 1327 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ZnaQu

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 79
  • Siła reputacji: 116
  • ZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezesZnaQu prezes
  • Distance Travelled: 2593km
  • Trains Routed: 911
Odp: Nowy symulator kolejowy
« Odpowiedź #30 dnia: 31 Październik 2017, 16:43:42 »
W takim razie zakasywać rękawy i czekam na chętnych do pracy w Unity :P Zawsze tylko wszędzie górnolotne deklaracje, a suma sumarum do unity zagląda ledwo parę osób.

Do zrobienia zawsze jest sporo.

Zgłosiłem się do lostfake jako front-end developer. Jako, że portfolio mam słabe, dałem mu projekt, który zaczynałem i jego postęp prac był na poziome kilku %. ZERO ODPOWIEDZI.
Sam bym chętnie pomógł, ale język jaki znam to PAWN(pochodna C)

Jakby ktoś chciał zobaczyć

Legion to ja, jak coś.
Tam, gdzie jest inny autor. To przerobiłem plugin w dużym stopniu, ale że autor był dawcą pomysłu to zachowałem go jako autora :](Prawa autorskie)
Są to moje autorskie pluginy pod Counter-Strike 1.6 pisane w PAWN
« Ostatnia zmiana: 31 Październik 2017, 16:48:59 wysłana przez ZnaQu »

Offline _l0stfake7

  • Administrator
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 35
  • Siła reputacji: 2
  • _l0stfake7 pracownik torowy
  • Distance Travelled: 1814km
  • Trains Routed: 5
Odp: Nowy symulator kolejowy
« Odpowiedź #31 dnia: 31 Październik 2017, 17:33:33 »
W takim razie zakasywać rękawy i czekam na chętnych do pracy w Unity :P Zawsze tylko wszędzie górnolotne deklaracje, a suma sumarum do unity zagląda ledwo parę osób.

Do zrobienia zawsze jest sporo.

Zgłosiłem się do lostfake jako front-end developer. Jako, że portfolio mam słabe, dałem mu projekt, który zaczynałem i jego postęp prac był na poziome kilku %. ZERO ODPOWIEDZI.
Sam bym chętnie pomógł, ale język jaki znam to PAWN(pochodna C)

Jakby ktoś chciał zobaczyć

Legion to ja, jak coś.
Tam, gdzie jest inny autor. To przerobiłem plugin w dużym stopniu, ale że autor był dawcą pomysłu to zachowałem go jako autora :](Prawa autorskie)
Są to moje autorskie pluginy pod Counter-Strike 1.6 pisane w PAWN
Odpisałem tobie raz, natomiast na twoją kolejną wiadomość faktycznie nie odpowiedziałem. Oznacza to, że na tamten moment nie potrzeba nam było osoby z Twoimi umiejętnościami(a wspominałeś tylko o frontendzie a nie jak teraz również o C) i/lub zwyczajnie zapomniałem Tobie odpisać za co przepraszam ;).

BTW Sam zaczynałem przygodę od języka pawn, ale stosując go do skryptów przeznaczonych do sa-mp  :D.

Offline jakubg1

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 1170
  • Siła reputacji: 9
  • jakubg1 pracownik torowy
  • Jestem na diecie... ...postowej.
  • Distance Travelled: 1341km
  • Trains Routed: 340
Odp: Nowy symulator kolejowy
« Odpowiedź #32 dnia: 01 Listopad 2017, 20:34:38 »
No to tak:
MaSzyna - open-source, dobra fizyka (jest nawet współpraca z siecią trakcyjną!), niestety trochę grafika i dźwięki kuleją, niestety nie ma żadnego idiotoodpornego edytora scenerii;
Trainz - płatny, fizyka taka sobie (DCC jeszcze gorzej), dobra grafika, dźwięki trochę sztywne ale też nie najgorszej jakości, edycja tras fajna i przyjemna pod względem otoczenia, niestety trzeba konfigurować każdy semafor osobno, a i głowicę rozjazdową można robić cały dzień a i tak wyjdzie krzywo, ponadto AI czasem jadą najbardziej krętą drogą z możliwych;
TD2 - closed-source, MULTIPLAYER!!!, MOŻLIWOŚĆ DYŻUROWANIA!, do dostępu do części lokomotyw oraz do gry multiplayer w godzinach szczytu trzeba zapłacić, optymalizacja FATALNA, dźwięki dosyć dobre (poziom podobny do MaSzyny), jest edytor scenerii (otoczenie i tory tworzy się łatwo, ale teren - MASAKRA);
OpenBVE - open-source (jak sama nazwa wskazuje), bardzo dobry poziom dźwiękowy (nawet przy kalkulacjach jest uwzględniona prędkość dźwięku!), grafika taka sobie, dosyć słaba optymalizacja (trzeba naprawdę mocno wszystko ograniczyć, np. jedyny przyzwoity poziom FPS osiągam w metrze w Budapeszcie), nie ma żadnego przyzwoitego edytora scenerii, ponadto jeśli chcemy pojechać np. innym torem musimy przerabiać całą scenerię(!).

Jeśli to wszystko połączymy, zmiksujemy i wyjdzie open-sourcowy projekt z fantastyczną grafiką, fizyką i dźwiękami, z multiplayerem i trybem dyżurnego, z pełnym wachlarzem taboru, wspaniale zoptymalizowany i z bardzo dobrym edytorem, to jestem w siódmym niebie i takiego symulatora oczekiwałem! Jednak zawsze istnieje szansa, że wyjdzie zakalec i też będzie to pomieszane, ale wyjdą same najgorsze rzeczy, czyli kosztujący 99,99 symulator z beznadziejną grafiką, fizyką i dźwiękami, bez możliwości gry wieloosobowej i dyżurowania, z 2 wagonami i 1 lokomotywą, dający 0.00001 fps na Fastest na komputerze z NASA i bez edytora, no to dziękuję bardzo.
Zobaczymy co z tego wyjdzie, trzymam kciuki za ten projekt! Powodzenia! :)

Co do strony technicznej: znam C# (przecież w tym języku tworzę OpenBAHN, mimo że ostatnio projekt już zdychał z braku chętnych do pracy - póki co piszę sam ;)), Unity - to jednak sprawia problem z wydajnością w zamian za lepsze efekty graficzne, OpenGL ma lepszą optymalizację, ale jak uważacie, nie będę nikomu przysparzał roboty, szczególnie gdy wszyscy autorzy tego projektu są zbanowani i nigdy się nie dowiedzą, co napisałem :)
« Ostatnia zmiana: 01 Listopad 2017, 20:36:44 wysłana przez jakubg1 »

http://img.uetam.pl/image/tHwn
Koniec z TD2 na zawsze. Zbyt słaby komputer, a w związku z nowymi wymogami procesor ucierpiałby 1000razy bardziej

Offline Kacper9

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 807
  • Siła reputacji: 235
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
  • Distance Travelled: 9653km
  • Trains Routed: 3255
Odp: Nowy symulator kolejowy
« Odpowiedź #33 dnia: 01 Listopad 2017, 20:52:19 »
Jakub jeszcze ISDR: Symulator pulpitu kostkowego :).
Tworze pulpity do stacji dobrze wykonanych. Nie polecam swoich pulpity. Wypadkowa TD2.