Nie ma co pokazywać. Jak skończe większość otoczenia to i tory będą ładnie wyglądać. (jeszcze jest ankieta na temat podkładów)
Dodano: 05 Listopada 2017, 14:01:11
Poprawki pulpitu. (dopasowano do jednego stylu)
Do poprawki:
-Semafory wyjazdowe powinny stać w jednej linii.
-Za semaforami powinna być minimum 1 kratka izolacji oznaczonej symbolem tegoż semafora.
-Punkt końcowy przebiegu pociągowego powinien być umieszczony ZA semaforami wjazdowymi, obecny układ pozwala podać wyjazd mimo zajętości toru przez pociąg stojący przed wjazdem.
-Brak zaznaczonej nastawni uniemożliwia poprawne zorientowanie pulpitu. Powinien być zorientowany tak, jak zorientowany jest pulpit nastawczy w nastawni.
-Złe oznaczenia literowe semaforów. Semafory nazywamy zgodnie ze wzrostem km od lewej do prawej. Oprócz tego nei nazywa się semaforów literą "I". Poprawne oznaczenia uzyskasz zamieniając:
B -> A
A -> B
H -> C
I -> D
J -> E
K -> F
L -> G
O -> H
C -> J
D -> K
E -> L
F -> M
G -> N
M -> O
N -> P
-Numeracja rozjazdów na przeciwległej głowicy powinna rozpoczynać się od następnej dziesiątki, a więc nie jak obecnie: 8, 9, 10... ale 11, 12, 13...
-Numeracja torów tor główny zasadniczy w kierunku wzrostu kilometraża to tor nr 1, tor przeciwny do zasadniczego to nr 2, obecnie jest na odwrót.
-W stacji tory po stronie toru z nr 1 nazywamy liczbami nieparzystymi, zaś po stronie toru nr 2 analogicznie - samymi parzystymi. Patrząc od strony wjazdowego od lewej do prawej powinny być numery 6, 4, 2, 1, 3, 5. Obecna zupełnie pomieszana numeracja jest niedopuszczalna.
Polecam zapoznać się z:
http://kolej.krb.com.pl/wtbe10/rozdz2.htmoraz:
http://kolej.krb.com.pl/wtbe10/rozdz3.htm