Autor Wątek: EZT i inne treści  (Przeczytany 496 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Trepan

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Siła reputacji: 46
  • Trepan dyspozytorTrepan dyspozytorTrepan dyspozytorTrepan dyspozytorTrepan dyspozytorTrepan dyspozytorTrepan dyspozytorTrepan dyspozytorTrepan dyspozytor
  • Distance Travelled: 773km
  • Trains Routed: 339
EZT i inne treści
« dnia: 07 Listopad 2017, 22:50:44 »
Dostęp do pewnych rzeczy zdobywa się z doświadczeniem, żeby na przykład Lka nie odpaliła węzła na dyżurze na dziko. Chyba każdy się zgodzi, że to słuszne posunięcie. No i właśnie o EZT mi chodzi, które mają taką właściwość, że po radiostopie o wiele łatwiej ruszają. Może dajmy na start jedną lokomotywę i kolejne odblokują się po wejściu na 1szy poziom? No i wspomniane EZT gdzieś wyżej, bo obecnie wchodzi taki impulsem, klika kierunek, wajcha w przód i rozrabia. Fakt, /k już działa, ale to nadal problem, zwłaszcza, że na większych stacjach, LCSach czy węzłach należy pilnować położeń zwrotnic, aby zawsze były na wykolejkę lub kozła, żeby taki delikwent nie wtargnął na szlak. Do tego taki Imielin z torami 3 i 4 gdzie są spawny E5, E3, F5, F3 nie ma w tym miejscu żadnego zabezpieczenia przed wtargnięciem na szlak. Jako mechanik nie użyłem radiostopu ani razu. Dyżurując, niemalże codziennie jestem do tego zmuszany. 80-90% to właśnie EN-57 i Impulsy usilnie próbujące ignorować polecenia dyżurnego oraz sygnały na semaforach. Zbanowanie takiego gagatka wiele nie da, jeśli założył konto wczoraj to dziś niewiele traci, może założyć nowe i kto go zweryfikuje, że to multi? Jak dostęp do zwartości będzie wymagał nieco czasu i zachowania się poprawnie to jakość pójdzie w górę. Lki nie będą mogły rozrabiać na EZT nie mając do nich dostępu.

Sprawa samego dyżuru: może tak jak są egzaminy na przykład na Wrocław, żeby dostać licencje, zrobić kategorie? Pierwsza dla początkujących: posterunki odstępowe i odgałęźne, druga stacje, trzecia LCSy i najwyższa na węzły. Nie byłoby brania Szymanek na start. No i jeszcze same wymagania: to już prośba do adminów o aktualizowanie danych w pierwszym poście tematu, żeby nie było jaj. Słyszałem, że Imielin ma jakieś (podobno 100 odprawionych pociągów), jakoś  w temacie "Imielin" tego nie widzę, więc ponownie apeluję o ucięcie plotek spekulacji poprzez uporządkowanie informacji.

Offline KacpErB

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 106
  • Siła reputacji: 0
  • KacpErB miłośnik KKZKacpErB miłośnik KKZKacpErB miłośnik KKZKacpErB miłośnik KKZKacpErB miłośnik KKZKacpErB miłośnik KKZ
  • Hhhhhhhhhhhhh
  • Distance Travelled: 913km
  • Trains Routed: 294
Odp: EZT i inne treści
« Odpowiedź #1 dnia: 07 Listopad 2017, 23:26:24 »
Zbanowanie takiego gagatka wiele nie da, jeśli założył konto wczoraj to dziś niewiele traci, może założyć nowe i kto go zweryfikuje, że to multi? Jak dostęp do zwartości będzie wymagał nieco czasu i zachowania się poprawnie to jakość pójdzie w górę. Lki nie będą mogły rozrabiać na EZT nie mając do nich dostępu
Akurat, Tutaj stety/niestety wykrywają i to bardzo sprawnie multikonta, poprzez np. IP internetu.
Robie Izolacje i pulpity. Nie trawie tego co robie.
Wasilków - Bliżej niż dalej
Antonin - Prace idą jak skończe to skończe.

Offline Husarz

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 57
  • Siła reputacji: 306
  • Husarz prezesHusarz prezesHusarz prezesHusarz prezesHusarz prezesHusarz prezesHusarz prezesHusarz prezesHusarz prezesHusarz prezesHusarz prezesHusarz prezes
  • Distance Travelled: 1517km
  • Trains Routed: 3822
Odp: EZT i inne treści
« Odpowiedź #2 dnia: 07 Listopad 2017, 23:50:31 »
Sprawa samego dyżuru: może tak jak są egzaminy na przykład na Wrocław, żeby dostać licencje, zrobić kategorie? Pierwsza dla początkujących: posterunki odstępowe i odgałęźne, druga stacje, trzecia LCSy i najwyższa na węzły.
Temat wałkowany miliony razy. Przypominam Ci, że większość kompetentnych osób do przeprowadzania takich egzaminów ma swoje prywatne życie, pracę, żonę, dzieci etc. i nie byłoby możliwości, aby w sprawny i elokwentny sposób prowadzić w/w egzaminy. Zresztą moim zdaniem kłóciłoby się to z samym zamysłem TD2, gdyż domyślnie jest to symulator dla wszystkich.
3822

Offline Trepan

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Siła reputacji: 46
  • Trepan dyspozytorTrepan dyspozytorTrepan dyspozytorTrepan dyspozytorTrepan dyspozytorTrepan dyspozytorTrepan dyspozytorTrepan dyspozytorTrepan dyspozytor
  • Distance Travelled: 773km
  • Trains Routed: 339
Odp: EZT i inne treści
« Odpowiedź #3 dnia: 08 Listopad 2017, 07:08:15 »
Cytat: KacpErB
Akurat, Tutaj stety/niestety wykrywają i to bardzo sprawnie multikonta, poprzez np. IP internetu.

Właśnie IP samo w sobie nic nie da. Odłączam kompa i po ponownym połączeniu mam inne. Ponieważ pula adresów est skończona, to operator ma wykupiony tylko jakiś pakiet, który może swoim użytkownikom przyznawać. Zmierza to więc w kierunku dynamicznego IP, zwłaszcza, że urządzeń z dostępem jest coraz więcej. Taka ciekawostka, w standardzie IPv4 już zabrakło pewien czas temu adresów, stąd wprowadzony obecnie używany standard v6. Dać namierzyć multi się da, ale jak ktoś na dynamicznym IP będzie zakładał nowe co godzinę i takie kółko nowe konto>wybryk>ban>nowe konto to admin chcąc wyłapać gościa pomiędzy nowe konto a wybryk straciłby więcej czasu niż jest to warte. Dlatego jestem fanem takich rozwiązań ja rozjazd krzyżowy na wyjeździe z lokomotywowni na Wielichowie. Nie ma zezwolenia na jazdę to kieruje na kozła i gość sam odpadnie z symulacji, bez marnowania czasu osób, które wkładają tu swoją pracę i przez ten czas mogą coś ulepszyć, a nie polować na rozrabiaków.

@Husarz to, że sam symulator jest darmowy nie oznacza, że wszystko musi być od razu dostępne. Co do egzaminów: są teraz, właśnie na przykład an Wrocław i chwała za to. Sam miałem na dzień dobry krótki test zrobiony przez Ulfriga i Ryszarda-Sana, w postaci Manewrów i odprawienia kliku składów na Imielinie. 10 minut i przynajmniej nie ma kolejnego dzikiego dyżurnego. Gorzej jest z ilością stacji dostępnych. Wchodzę-7 stacji, kilkunastu maszynistów i limit osiągnięty. Cienko bardzo. No i w sumie z tego na czym sam mogę dyżurować to wychodzi jakieś dwie nieco większe i ze 3 czy 4 rozmiaru Buku. Nawet jakbym chciał to i tak nie odpalę bo nie mam co.

Offline Ensifer

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 173
  • Siła reputacji: 251
  • Ensifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezes
  • Distance Travelled: 6896km
  • Trains Routed: 2596
Odp: EZT i inne treści
« Odpowiedź #4 dnia: 08 Listopad 2017, 08:29:30 »
Twórcy scenerii sami określają poziom dostępności swojego dzieła i niech tak pozostanie. Do niektórych sytuacji pewnie by nie dochodziło, gdyby komenda /k działała poprawnie. Teraz mamy to, co mamy, ale nie sądzę, żeby wprowadzenie egzaminów dało jakieś świetne rezultaty. Zresztą, kto miałby je przeprowadzać i na jakiej podstawie?
"Człowiek przywykł, że go zło opada jak robactwo."

Offline Kacper9

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 807
  • Siła reputacji: 235
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
  • Distance Travelled: 9653km
  • Trains Routed: 3255
Odp: EZT i inne treści
« Odpowiedź #5 dnia: 08 Listopad 2017, 08:55:43 »
Podstawa:
Rozporządzenia ministra infrastruktury, przepisy wewnętrzne PKP PLK.
Tworze pulpity do stacji dobrze wykonanych. Nie polecam swoich pulpity. Wypadkowa TD2.

Offline Ensifer

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 173
  • Siła reputacji: 251
  • Ensifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezes
  • Distance Travelled: 6896km
  • Trains Routed: 2596
Odp: EZT i inne treści
« Odpowiedź #6 dnia: 08 Listopad 2017, 09:32:24 »
To najpierw trzeba ogłosić plebiscyt na egzaminatorów ;) . Zresztą, scenerie nie mają swoich regulaminów technicznych, a bez ich znajomości nie można pełnić dyżuru.
"Człowiek przywykł, że go zło opada jak robactwo."

Offline Tomaszek_Lodz

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 366
  • Siła reputacji: 19
  • Tomaszek_Lodz zwrotniczyTomaszek_Lodz zwrotniczyTomaszek_Lodz zwrotniczy
  • Distance Travelled: 16954km
  • Trains Routed: 37
Odp: EZT i inne treści
« Odpowiedź #7 dnia: 08 Listopad 2017, 10:04:43 »
Piszecie, że blokada konta nic nie pomoże itd. W takim razie jak to jest urządzone w Maszynie? Tam jakoś to działa. Przyznam się po cichu ze swojego czasu dostałem bana, wtedy tylko mail z przeprosinami do administratora pomógł. Tutaj można by także blokować w ten sposób. Następna sprawa, piszecie także, że ktoś z trolli  będzie zakładał co godzinę nowe konto i tak w kółko to admin nie będzie w stanie wyrobić się z blokowaniem multikont. To ja w takim razie poproszę o uprawnienia i z miłą chęcią będę blokować notorycznych trolli zakladajacych multikonta.
« Ostatnia zmiana: 08 Listopad 2017, 10:11:06 wysłana przez Tomaszek_Lodz »

Offline Ensifer

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 173
  • Siła reputacji: 251
  • Ensifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezes
  • Distance Travelled: 6896km
  • Trains Routed: 2596
Odp: EZT i inne treści
« Odpowiedź #8 dnia: 08 Listopad 2017, 10:34:20 »
Toć Maszyna ma zupełnie inny model rozgrywki, więc tam to rzeczywiście może się sprawdzić. Zresztą, w TD2 chyba nie ma problemu multikont, admini bardzo o to dbają.
"Człowiek przywykł, że go zło opada jak robactwo."

Offline Coyotek

  • Global Moderator
  • Developer
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 330
  • Siła reputacji: 51
  • Coyotek naczelnikCoyotek naczelnikCoyotek naczelnikCoyotek naczelnikCoyotek naczelnikCoyotek naczelnikCoyotek naczelnikCoyotek naczelnikCoyotek naczelnikCoyotek naczelnik
  • Mięso musiało latać ,jakby granat w chlew trafił
  • Distance Travelled: 1624km
  • Trains Routed: 538
Odp: EZT i inne treści
« Odpowiedź #9 dnia: 08 Listopad 2017, 15:16:22 »
Cytat: KacpErB
Akurat, Tutaj stety/niestety wykrywają i to bardzo sprawnie multikonta, poprzez np. IP internetu.
Właśnie IP samo w sobie nic nie da. Odłączam kompa i po ponownym połączeniu mam inne.
Akurat na takich gagatków mamy rozwiązanie i to bardzo skuteczne. Rzecz jasna nie powiem, jakie.

@Husarz to, że sam symulator jest darmowy nie oznacza, że wszystko musi być od razu dostępne.
Powtarza się to raz, drugi, trzeci. Idea symulatora zakłada darmowy/wolny dostęp do taboru, co prawda ograniczonego ( bo po to jest też supporter ), ale wolnego. Nie było i nie będzie żadnych leveli, żadnych achievementów, żadnego modelu RPG, ani odblokowywania zawartości.
The cake is a LIE!

Did somebody say MODERATOR?!

Naczelny Modulator. Bezbecja Forum. Pałuję warnami każdego, kto się opiera zasadom.

Banday, Kickday, Warnday, Timeoutday, Coyotday, Banturday i Spamday

Forumowy Wąchacz


Online stasiu29011

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 90
  • Siła reputacji: 61
  • stasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezes
  • Distance Travelled: 3526km
  • Trains Routed: 657
Odp: EZT i inne treści
« Odpowiedź #10 dnia: 08 Listopad 2017, 16:05:57 »
Robienie "poziomów" w tedeku to 2 kroki w tył i zarazem strzał w kolano...
Poziom "Train Simulator", czyli symulator tylko z nazwy to nie jest dobrym pomysłem...

Efekt będzie odwrotny do zamierzonego...
Szczęśliwy posiadacz Ie-2, Ie-8, Ir-1, Ir-9, Ir-14, Ir-15, Ir-17, R-7, R-13, R-20 i Mte-61

Offline LisiczekPL

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 135
  • Siła reputacji: 21
  • LisiczekPL dróżnik przejazdowyLisiczekPL dróżnik przejazdowyLisiczekPL dróżnik przejazdowyLisiczekPL dróżnik przejazdowy
  • ET22
  • Distance Travelled: 1692km
  • Trains Routed: 177
Odp: EZT i inne treści
« Odpowiedź #11 dnia: 08 Listopad 2017, 16:21:37 »
Eh.. Co ci dadzą wymagania? Wymagania typu "500 poc. Wyprawionych, 1000km przejechanych" to kompletna bzdura i system bezsensowny, gdyż nie weryfikuje on poziomu osoby która zasiada na stacji. Po raz enty podam przykład na sobie; wyszły LCS Szym., wymagania 100poc. Postanowiłem odpalić stacje pomimo ledwo 30 poc wyprawionych. Bez jakichkolwiek problemów dyżurowałem przez godzine, dwie. To samo te przejechane kilometry.. Niektóre osoby z administracji mają malutko kilometrów przejechanych (np. 7,100 itp) a pomimo tego na luzie pociągnęli by ciężkiego towara w TD2. Niektórzy mają po 1000km przejechanych i nadal rżną S1 na co drugiej stacji, a niektórzy mają 200 i potrafią jeździć niemal perfekcyjnie. Wystarczy że ktoś w Maszynie posiedzi :)

Także ja uznaje że ten system wymagań nie ma sensu :)
Radiowo Towarowe - 50%, Warszawa Kowelska - 0%

Offline Tomaszek_Lodz

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 366
  • Siła reputacji: 19
  • Tomaszek_Lodz zwrotniczyTomaszek_Lodz zwrotniczyTomaszek_Lodz zwrotniczy
  • Distance Travelled: 16954km
  • Trains Routed: 37
Odp: EZT i inne treści
« Odpowiedź #12 dnia: 08 Listopad 2017, 20:38:29 »
Toć Maszyna ma zupełnie inny model rozgrywki, więc tam to rzeczywiście może się sprawdzić. Zresztą, w TD2 chyba nie ma problemu multikont, admini bardzo o to dbają.
No więc jeszcze raz się opowiem: ban permanętny dla notorycznych trolli. Dostanie taki jeden z drugim banik dożywotni i powoli zrobi sie spokój.

Offline Kacper9

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 807
  • Siła reputacji: 235
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
  • Distance Travelled: 9653km
  • Trains Routed: 3255
Odp: EZT i inne treści
« Odpowiedź #13 dnia: 09 Listopad 2017, 07:59:59 »
Tylko żeby nie wyszedł z tego system YT... .
Tworze pulpity do stacji dobrze wykonanych. Nie polecam swoich pulpity. Wypadkowa TD2.