Zakliczyn to kolejna przelotówka na mojej magistrali ostatnia przed stacja węzłowa Zorowisko ,tam razem troszkę większa zawierająca od strony Wrockow Prawych takze posterunek odstepowy dzielaca szlak a mniej więcej na dwa równe odcinki. .Znajdują się tutaj 4 tory główne, a dwa z nich (główne zasadnicze) biegną przy dwukrawędziowym peronie wyspowym, połączonym przejściem w poziomie szyn z budynkiem dworca. Uzupełnieniem układu torowego jest szereg torów bocznych, prowadzących m.in. do placu ładunkowego i rampy oraz bocznica do jednostki wojskowej. Stacja posiada dwa, pełne przejścia rozjazdowe w układzie krzyżowym. Ruch pociągów prowadzony jest przez nastawnie "Zc”, która posiada urządzenia przekaźnikowe z sygnalizacją świetlną. Stwierdzenia końca pociągów, wjeżdżających od strony Wrocek Prawych , dokonuje się przy pomocy urządzeń TVU
Typ Scenerii : Inspirowana Realna ( Standard A i A+ )
Posterunki RuchuZakliczynStacja wzorowana na realnej stacji Życzyn lezacej na linii nr 7. Cala stacja ułożona na podkładzie ,nazewnictwo odpowiada rzeczywistemu dodatkowo mamy tu tez stara sygnalizacje.NA stacji zatrzymuja sie tylko składy osobowe.
Kozy posterunek odstepowy z ładownią dosc luzno wzorowany na posterunku Lubanie z linii nr 18
.Sterowany zdalnie ze Zakliczyna.
Przystanki Osoboweprzy posterunku odstepowym Kozy dla skladow REGIO.
SterowanieSCS lub SPK do wyboru.
Szlaki ZewnętrzneWP:
136,335 km -
140,000 km v max 120 km/h blokada PBL dwukieunkowa. Szlak w kierunku Buczu,Brzezinki,Wrocek Prawych etc
Zo 148,000 km -
152,000 km v max 70 blokada PBL dwukierunkowa. Szlak w kierunku Zorowiska ,Mrozów,Sosnowa,
WewnętrzneKozy - Zakliczyn140,000 km -
146,400 v max 120 km/h blokada PBL dwukieunkowa
Spawny: jeszcze nie ustalone
Zaawansowanie:układ torowy skończony, wstawiono wskaźniki oraz kilometraż rozpoczęto budowę otoczenia. Siec czeka póki co czeka na chętnego.
Autoryzacja : Sceneria od 2 lvl
Autorzy:Matz32 - wskaźniki,układ torowy,sygnalizacja,kilometraż,otoczenie i SCS
ScrennyTworzacy sie SCS
Układ torowy i początki otoczenia.