Autor Wątek: Przykra przygoda - kac moralny - jak postąpić?  (Przeczytany 3160 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline malawista

• Supporter
  • *
  • Siła reputacji: 3
  • malawista pracownik torowy
  • Distance Travelled: 355km
Przykra przygoda - kac moralny - jak postąpić?
« dnia: 15 Listopad 2017, 21:09:09 »
Słuchajcie, miałem bardzo przykrą przygodę przedwczoraj. Tak przykrą, że do dzisiaj czuję kaca moralnego i... boję się / krępuję się wrócić do wspólnej zabawy w symulatorze.
Owszem, jestem jeszcze bardzo początkujący. Dlatego bardzo się staram, i bardzo uważam na to, co się dzieje na szlaku. Oczywiście, nie wszystkie sygnały  jeszcze do końca rozumiem, ale w takim przypadku, gdy spotykam niezrozumiały sygnał, po prostu asekuracyjnie zwalniam, aby mieć możliwość w sposób kontrolowany w przypadku konieczności zatrzymać pociąg, kosztem opóźnienia, trudno.

Tymczasem przedwczoraj jechałem sobie swobodnie składem pasażerskim, na 90% jestem pewien, że miałem podane zielone na przejazd przez stację, tymczasem za stają było czerwone - stój. Nie zdążyłem wyhamować, przejechałem przez czerwone, dyżurny użył radiostopu, ja się zjeżyłem i osiwiałem w moment i w panice uciekłem z symulatora. I dopiero dzisiaj się do Was odzywam, tak się wystraszyłem.

Tak jak wspomniałem, na 90% jestem pewien, że miałem wolny przejazd. I tu mam pytania:

1. Czy możliwe jest, że szklaki są opracowane w sposób nie doskonały? Że na przykład jednak brakowało sygnału poprzedzającego? Te 10% pozostawiam na to, że sygnał poprzedzający jednak był, a ja go źle odczytałem, owszem, to możliwe, ale mało prawdopodobne (patrz -> asekuracja)

2. Bardzo możliwe, że spotka mnie jeszcze wiele nieoczekiwanych niebezpiecznych sytuacji. Jak wtedy postępować, aby nie uprzykrzać życia innym użytkownikom, nie stanowić dla nich zagrożenia/kłopotu? Czy natychmiastowe wyjście z aplikacji faktycznie jest najlepszym rozwiązaniem?

Pozdrawiam, i cały czas jestem w nerwach.

Offline Husarz