Autor Wątek: Przykra przygoda - kac moralny - jak postąpić?  (Przeczytany 3279 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Shifter

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 40
  • Siła reputacji: 111
  • Shifter prezesShifter prezesShifter prezesShifter prezesShifter prezesShifter prezesShifter prezesShifter prezesShifter prezesShifter prezesShifter prezesShifter prezes
  • Dystans do siebie przede wszystkim!
  • Distance Travelled: 8470km
  • Trains Routed: 1064
Odp: Przykra przygoda - kac moralny - jak postąpić?
« Odpowiedź #90 dnia: 29 Listopad 2017, 17:35:04 »
Też mam wadę wzroku i czasami mogę nie zauważyć co się wyświetla na semaforze. To niczyja wina, tylko tego jakimi się urodziliśmy. :V
Shifter S.A - Kompleksowe zmuszanie do mycia garów, ponieważ prezesowi nie chce się ich zmywać. :D

Offline malawista

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Siła reputacji: 3
  • malawista pracownik torowy
  • Distance Travelled: 355km
Odp: Przykra przygoda - kac moralny - jak postąpić?
« Odpowiedź #91 dnia: 29 Listopad 2017, 22:26:46 »
To teraz ten temat to jak Dr.House, kazdy bedzie sie bawil teraz w lekarza i mowil kto jaka ma wade. Prosze was, zejdzmy na ziemie, jesli ktos jest nieuwaznym maszynista to bedzie mial problem z zobaczeniem semafora a co gorzej juz jakiegos wskaznika. Jak wiadomo na szlaku nie mysli sie o dupie marynie tylko o spokojnym dowiezieniu osob/towaru ;) oraz wzorowym wykonaniu sowich obowiazkow  :)

Hulek, gdybym nie myślał o spokojnym dowiezieniu osób/towaru oraz wzorowym wykonaniu sowich (sowich???) obowiązków, to nie napoczynałbym tego tematu. Nikt tu się nie bawi w doktora House, natomiast wszyscy, tak jak ja, chcą dociec źródła moich niepowodzeń. JAk najbardziej, wszyscy stąpamy po ziemi, jesteś pierwszy, który posądził mnie o brak uwagi. Oczywiście - bez urazy, Hulek.

Offline stasiu29011

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 129
  • Siła reputacji: 68
  • stasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezes
  • Distance Travelled: 3804km
  • Trains Routed: 682
Odp: Przykra przygoda - kac moralny - jak postąpić?
« Odpowiedź #92 dnia: 29 Listopad 2017, 22:30:22 »
źródło niepowodzeń leży w nieznajomości Ie-1 oraz Ir-1 i Ir-9...
Szczęśliwy posiadacz Ie-2, Ie-8, Ir-1, Ir-9, Ir-14, Ir-15, Ir-17, R-7, R-13, R-20 i Mte-61
Projekty - linia kolejowa 117 (Wadowice, Kalwarya...)

Offline malawista

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Siła reputacji: 3
  • malawista pracownik torowy
  • Distance Travelled: 355km
Odp: Przykra przygoda - kac moralny - jak postąpić?
« Odpowiedź #93 dnia: 29 Listopad 2017, 22:35:04 »
Też mam wadę wzroku i czasami mogę nie zauważyć co się wyświetla na semaforze. To niczyja wina, tylko tego jakimi się urodziliśmy. :V

Shifter. Niestety przy pomocy "cytuj" nie da się przywołać Twojej stopki/podpisu, a właśnie nią chciałem skomentować. W kontekście mycia garów, uważam, że drugim wynalazkiem ludzkości, zaraz po kole, wcale nie jest internet, smartfony, tylko ZMYWARKA do naczyń.
Pozdrawiam wesoło
M.


Dodano: 29 Listopad 2017, 22:41:51


źródło niepowodzeń leży w nieznajomości Ie-1 oraz Ir-1 i Ir-9...

Instrukcja sygnalizacji Ie-1 (E-1), Instrukcja o prowadzeniu ruchu pociągów Ir-1 (R-1), Instrukcja o technice wykonywania manewrów Ir-9. Nie miałem pojęcia o istnieniu tych dokumentów, chętnie się z nimi zapoznam. Może byłoby dobrze, żeby gdzieś na forum było wskazanie na te dokumenty? A może jest, tylko przegapiłem?
Czy faktycznie znajomość tych dokumentów jest niezbędna, aby w miarę jako tako działać w TD2?
M.
« Ostatnia zmiana: 29 Listopad 2017, 22:45:06 wysłana przez malawista »

Offline stasiu29011

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 129
  • Siła reputacji: 68
  • stasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezes
  • Distance Travelled: 3804km
  • Trains Routed: 682
Odp: Przykra przygoda - kac moralny - jak postąpić?
« Odpowiedź #94 dnia: 29 Listopad 2017, 22:56:29 »
Generalnie to powinieneś Ie-1 znać, a wiedzieć mniej-więcej co jest w Ir-1 aby grać.
*mniej-więcej, tj. część przeznaczona dla maszynisty

Instrukcje znajdują się w obowiązującej wersji na stronie internetowej PKP Polskie Linie Kolejowe Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie...
http://shortener.epizy.com/9
« Ostatnia zmiana: 29 Listopad 2017, 23:05:27 wysłana przez stasiu29011 »
Szczęśliwy posiadacz Ie-2, Ie-8, Ir-1, Ir-9, Ir-14, Ir-15, Ir-17, R-7, R-13, R-20 i Mte-61
Projekty - linia kolejowa 117 (Wadowice, Kalwarya...)

Offline UAZownik

  • Global Moderator
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 422
  • Siła reputacji: 152
  • UAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezes
  • Dobry, sceneria do kontroli!
  • Distance Travelled: 2348km
  • Trains Routed: 1003
Odp: Przykra przygoda - kac moralny - jak postąpić?
« Odpowiedź #95 dnia: 30 Listopad 2017, 07:20:37 »
Instrukcja sygnalizacji Ie-1 (E-1), Instrukcja o prowadzeniu ruchu pociągów Ir-1 (R-1), Instrukcja o technice wykonywania manewrów Ir-9. Nie miałem pojęcia o istnieniu tych dokumentów, chętnie się z nimi zapoznam. Może byłoby dobrze, żeby gdzieś na forum było wskazanie na te dokumenty? A może jest, tylko przegapiłem?
Czy faktycznie znajomość tych dokumentów jest niezbędna, aby w miarę jako tako działać w TD2?
M.

Ręce opadają. Ja rozumiem, że ktoś całkiem nowy może o takich rzeczach nie wiedzieć, aleś zdążył już nakręcić ponad 300km - bez znajomości przepisów? ;)

TD2 to symulator, nie gierka arcade, znajomość (mocno podstawowa, nikt nie wymaga śpiewania paragrafami) przepisów jest obowiązkowa. Niedostosowanie się niszczy rozgrywkę sobie i innym.
„Każdy pracownik kolejowy, którego czynności związane są z ruchem pociągów i wykonywaniem manewrów, powinien znać szczegółowo
»Instrukcję o sygnalizacji«."

Automatyk z zawodu, drogowiec i ruchowiec z zamiłowania.

Offline Kacper9

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 824
  • Siła reputacji: 249
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
  • Distance Travelled: 10080km
  • Trains Routed: 3376
Odp: Przykra przygoda - kac moralny - jak postąpić?
« Odpowiedź #96 dnia: 30 Listopad 2017, 08:12:08 »
Ja tylko zauważe, iż na wikipedii są sygnały, a nie ma podstawy prawnej skąd one się wywodzą ;). Zapewne jest w bibliofrafii, ale przeciętny człowiek nie czyta bibliografii opracowań.
Wypadkowa TD2.

Offline stasiu29011

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 129
  • Siła reputacji: 68
  • stasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezes
  • Distance Travelled: 3804km
  • Trains Routed: 682
Odp: Przykra przygoda - kac moralny - jak postąpić?
« Odpowiedź #97 dnia: 30 Listopad 2017, 08:38:05 »
Instrukcja sygnalizacji Ie-1 (E-1), Instrukcja o prowadzeniu ruchu pociągów Ir-1 (R-1), Instrukcja o technice wykonywania manewrów Ir-9. Nie miałem pojęcia o istnieniu tych dokumentów, chętnie się z nimi zapoznam. Może byłoby dobrze, żeby gdzieś na forum było wskazanie na te dokumenty? A może jest, tylko przegapiłem?
Czy faktycznie znajomość tych dokumentów jest niezbędna, aby w miarę jako tako działać w TD2?
M.

Ręce opadają. Ja rozumiem, że ktoś całkiem nowy może o takich rzeczach nie wiedzieć, aleś zdążył już nakręcić ponad 300km - bez znajomości przepisów? ;)

TD2 to symulator, nie gierka arcade, znajomość (mocno podstawowa, nikt nie wymaga śpiewania paragrafami) przepisów jest obowiązkowa. Niedostosowanie się niszczy rozgrywkę sobie i innym.

A jednak da się... da się całkowicie nie znać przepisów i nie przejeżdżać czerwonego przy prędkści drogowej, nie manewrować bez zgody...

"A jednak się kręci"...
Szczęśliwy posiadacz Ie-2, Ie-8, Ir-1, Ir-9, Ir-14, Ir-15, Ir-17, R-7, R-13, R-20 i Mte-61
Projekty - linia kolejowa 117 (Wadowice, Kalwarya...)

Offline malawista

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Siła reputacji: 3
  • malawista pracownik torowy
  • Distance Travelled: 355km
Odp: Przykra przygoda - kac moralny - jak postąpić?
« Odpowiedź #98 dnia: 30 Listopad 2017, 22:52:10 »
Instrukcja sygnalizacji Ie-1 (E-1), Instrukcja o prowadzeniu ruchu pociągów Ir-1 (R-1), Instrukcja o technice wykonywania manewrów Ir-9. Nie miałem pojęcia o istnieniu tych dokumentów, chętnie się z nimi zapoznam. Może byłoby dobrze, żeby gdzieś na forum było wskazanie na te dokumenty? A może jest, tylko przegapiłem?
Czy faktycznie znajomość tych dokumentów jest niezbędna, aby w miarę jako tako działać w TD2?
M.

Ręce opadają. Ja rozumiem, że ktoś całkiem nowy może o takich rzeczach nie wiedzieć, aleś zdążył już nakręcić ponad 300km - bez znajomości przepisów? ;)

TD2 to symulator, nie gierka arcade, znajomość (mocno podstawowa, nikt nie wymaga śpiewania paragrafami) przepisów jest obowiązkowa. Niedostosowanie się niszczy rozgrywkę sobie i innym.

A jednak da się... da się całkowicie nie znać przepisów i nie przejeżdżać czerwonego przy prędkści drogowej, nie manewrować bez zgody...

"A jednak się kręci"...

Da się :-) Wielokrotnie wspominałem o mojej ostrożności, że jak jakiegoś sygnału nie rozumiem, to zwalniam do bezpiecznej prędkości, aby w razie czego móc się zatrzymać :-) A potem, oczywiście, nadrabiam zaległości.
Wystarczy nie przejeżdżać na czerwonym i słuchać dyżurnego :-) :-) :-)

Offline stasiu29011

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 129
  • Siła reputacji: 68
  • stasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezes
  • Distance Travelled: 3804km
  • Trains Routed: 682
Odp: Przykra przygoda - kac moralny - jak postąpić?
« Odpowiedź #99 dnia: 01 Grudzień 2017, 07:23:37 »
Ale trza się przepisów naumieć! Ie-1 to podstawa...


do siebie: Jak daltonista potrafi zatrzymać się przed czerwonym, nie znając przepisów, dlaczego więc eLki przejeżdżają S1 z prękością szlakową? Dlaczego ruszają na czerwonym?
A może to nie nieznajomość przepisów, a czysta złośliwość i premedytacja...
« Ostatnia zmiana: 01 Grudzień 2017, 07:28:12 wysłana przez stasiu29011 »
Szczęśliwy posiadacz Ie-2, Ie-8, Ir-1, Ir-9, Ir-14, Ir-15, Ir-17, R-7, R-13, R-20 i Mte-61
Projekty - linia kolejowa 117 (Wadowice, Kalwarya...)

Offline genrufin

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Siła reputacji: 1
  • genrufin pracownik torowy
    • Wirtualna linia lotnicza Sioux Air
  • Distance Travelled: 1804km
  • Trains Routed: 16
Odp: Przykra przygoda - kac moralny - jak postąpić?
« Odpowiedź #100 dnia: 01 Grudzień 2017, 12:01:04 »
Juz ci kiedys pisalem malawista ze na poczatek wystarczy miec sygnalizatory kolo siebie na kartce i wtedy nie musisz zgadywac co ktory wskazuje, a jezeli jestes tu by symulowac a nie grac to przeczytasz to co koledzy wskazuja. Choc dla mnie kazdy gracz ktory zabiera sie za symulator jakikolwiek czy to wykorzystywany na vatsim czy tutaj w td powinien zaczac od instrukcji zawsze w kazdej "branzy" udostepniony na glownych stronach i potem nie trzeba sie tlumaczyc jak dziecko w przedszkolu ze ja bardzo chce ale wez mnie za raczke i wszystko pokaz.