Autor Wątek: Info: Imielin 2015  (Przeczytany 2342 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline frugo4321

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Siła reputacji: 54
  • frugo4321 naczelnikfrugo4321 naczelnikfrugo4321 naczelnikfrugo4321 naczelnikfrugo4321 naczelnikfrugo4321 naczelnikfrugo4321 naczelnikfrugo4321 naczelnikfrugo4321 naczelnikfrugo4321 naczelnik
  • Distance Travelled: 2080km
  • Trains Routed: 538
Odp: Imielin 2015
« Odpowiedź #30 dnia: 28 Listopad 2017, 12:41:51 »
Podoba mi się.

Offline Ares28

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 118
  • Siła reputacji: 221
  • Ares28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezes
  • Distance Travelled: 2822km
  • Trains Routed: 1393
Odp: Imielin 2015
« Odpowiedź #31 dnia: 06 Grudzień 2017, 22:06:41 »
W związku ze skargami dodano regulamin scenerii:

Regulamin Scenerii:
  • Sceneria obsługuje jedynie pociągi towarowe i osobowe. Zabrania się wystawiania przez Imielin Rj dla pociągów o priorytecie MPE i wyższym.
  • Dla pociągów o priorytecie MPE i wyższym w uzasadnionych okolicznościach (mała ilość scenerii, duże kolejki itd.) możliwe jest odstępstwo od powyższego punktu i po wcześniejszym uzgodnieniu z DR wystawienie Rj przez Imielin.
    Taki Rj jest traktowany jako "objazd", a ich wystawianie nie powinno być regularną praktyką.
  • DR zostaje upoważniony do kasowania z SWDR3 pociągów łamiących postanowienia regulaminu scenerii, jeśli tylko uzna, że sytuacja ruchowa nie pozwala na przyjęcie nadprogramowych składów.
  • DR zasiadający na scenerii, oraz DR wyprawiający do Imielina na szlak MKs pociąg o priorytecie ROJ i wyższym zobowiązani są, jeśli tylko pozwala na to sytuacja ruchowa, wyprawić go na tor szlakowy nr 1 - tak jak w rzeczywistości.

Offline LisiczekPL

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 146
  • Siła reputacji: 25
  • LisiczekPL nastawniczyLisiczekPL nastawniczyLisiczekPL nastawniczyLisiczekPL nastawniczyLisiczekPL nastawniczy
  • ET22
  • Distance Travelled: 1694km
  • Trains Routed: 177
Odp: Imielin 2015
« Odpowiedź #32 dnia: 06 Grudzień 2017, 22:14:17 »
Aha, czyli teraz siadając na stacji i generując RJ mam sprawdzać wątek każdej scenerii gdzie chce dać RJ czy autor nie wymyślił sobie co mam tam wysyłać a czego nie? Rozumiem przy stałych blokadach, ale tak to sensu nie widze.


Edit: a z tego co wiem to usuwanie rj bez przyczyny jest karane. Ktoś nie ma prawa pojeździć bo ktoś wymyślił że nie mam prawa wysłać tam pociągu.

I takie prowizorki robić najlepiej, szkoda że w Mincrafcie nie jeździmy.
« Ostatnia zmiana: 06 Grudzień 2017, 22:29:22 wysłana przez LisiczekPL »
Radiowo Towarowe - 50%, Warszawa Kowelska - 0%

Offline mentorious

  • Artist
  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 184
  • Siła reputacji: 217
  • mentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezes
  • Distance Travelled: 2421km
  • Trains Routed: 2006
Odp: Imielin 2015
« Odpowiedź #33 dnia: 06 Grudzień 2017, 23:18:17 »
Robienie takich cudactw mialoby sens jezeli w grze bylby na biezaco po otrzymaniu RJ podglad WOSu. Fajnie, ze odwzorowane realnie i nawet jestem za, ale bez WOSu w grze to utrudnianie rozgrywki. Ile % z osob przejezdzajacych przez te scenerie przeczytaloby wczesniej ten watek?

Offline LisiczekPL

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 146
  • Siła reputacji: 25
  • LisiczekPL nastawniczyLisiczekPL nastawniczyLisiczekPL nastawniczyLisiczekPL nastawniczyLisiczekPL nastawniczy
  • ET22
  • Distance Travelled: 1694km
  • Trains Routed: 177
Odp: Imielin 2015
« Odpowiedź #34 dnia: 06 Grudzień 2017, 23:22:15 »
Nikt. Jeszcze dyżurny musi na pamięć znać durne wymysły. Będą do tego skrypty to ok, ale takie prowizorki na siłe to dziękuję. I jeżeli zdarzy się sytuacja że ktoś skasuje np. mi rj to poleci skarga, bo w regulaminie nie ma punktu że nie mam prawa pojechać pośpiechem do Imielina.
Radiowo Towarowe - 50%, Warszawa Kowelska - 0%

Offline Ares28

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 118
  • Siła reputacji: 221
  • Ares28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezes
  • Distance Travelled: 2822km
  • Trains Routed: 1393
Odp: Imielin 2015
« Odpowiedź #35 dnia: 06 Grudzień 2017, 23:50:07 »
Jeszcze dyżurny musi na pamięć znać durne wymysły.

Na chwile obecną stacji z "durnymi wymysłami" jest na tyle mało, że można je zliczyć na palcach jednej reki:
-Białobrzeg, szlak De - tylko TOW
-Wrocław, szlak WBB - tylko TOW
-Potoczyn, szlak KoT- tylko TOW, szlak Nt - Tylko EZT
-Imielin - tylko TOW i OSOB

Poza tym dyżurowanie to także odpowiedzialność. Trzeba znać swój oraz sąsiednie posterunki i wysyłać pociągi oraz wystawiać Rj z pomyślunkiem, a nie na zasadzie "byle szybciej, byle wypchnąć i mieć z głowy".

Będą pojawiać się głupie zachowania graczy, to będą się pojawiać głupie regulaminy, próbujące te głupie zachowania ukrócić.
Dzisiaj jeden mechanik prowadząc EIE się burzył, bo musiał czekać 10 minut do Imielina bo ten był zakorkowany. DR z Szymanek zmienił mu Rj, bo mógłby czekać nawet z minut 30, a to jeszcze bardziej się rozeźlił, że aż skargę złożył.

Niestety ale takie są efekty jak każdy robił przez Imielin Rj dla każdego typu pociągu.

Offline Matz32

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 218
  • Siła reputacji: 605
  • Matz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezes
  • Dziadek Mroz i Geograf Tedekowy
    • Moj kanal kolejowy na YT
  • Distance Travelled: 5000km
  • Trains Routed: 6077
Odp: Imielin 2015
« Odpowiedź #36 dnia: 07 Grudzień 2017, 00:13:05 »
Gdyby weszla do SWDR  taka baza  uwzgledniajaca wszystkie wymysly jak  mialo  byc w SWDR 2 to by to szlo przepchac, a tak jak widzisz Ares zaczynaja sie problemy. No tak po co wogole cos czytac/zapamietac  czy instrukcje czy jakis  temat  informacyjny scenerii. >:(
Pamiatam jak na Mrozach na elektrowni mialy byc spawny (tak jak na Branowicach) tylko do towarowych . Bylo napisane i w temacie na forum i  w powitalnej  a i tak sie respili. Jak odmawialem dania RJ albo mowilem ze ino towarowe konczylo sie hejtem we formie minusow lub wyzywania od chamow i arogantow . Z czasem se odpuscilem bo niemialem sily sie kopac z koniem...
Osobiscie uwazam ze  tych stacji niema tak duzo zeby nie spametac co i jak.Tym bardziej ze duza czesc stacja  codzienie otwierajacych sie powtarza. No ale tutaj niektorzy  ida  w kazdej sprawie na latwizne a bron boze cos  idzie nie tak to zaczyna sie  rzucanie na innych ze oni trzymajac sie przepisow utrudniaja rozgrywke...etc,itp
Skoro jest taki zapis w temacie scenerii  to  stanowi on niejako regulamin techniczny stacji i  skoro pisze ze DR ma prawo odmowic przyjecia  takiego i owego skldau i koniec kropkai   moim zdaniem tutaj  trafia punkt 2.1,i skargi na takiego DR sa nieuzasadnione.
PS. Zaczalem robic ten wykaz predkosci maksymalnych oraz WOS poki co w arkuszu  a potem w PDFie , choc pewnie znow malo kto z tego skorzysta jak z  innych  porzytecznych teamtow na tym forum,lepiej wstawiac  screnny z glupimi tekscikami.
« Ostatnia zmiana: 07 Grudzień 2017, 00:20:23 wysłana przez Matz32 »
Buduje sie :  Mrozy/Matzowo/Sosnowo i inne takie
Jak liczy Administracja  20+15+10 rowna sie 60
Moje foty kolejowe https://www.facebook.com/Matz32

Online Mistrzu

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Siła reputacji: 194
  • Mistrzu prezesMistrzu prezesMistrzu prezesMistrzu prezesMistrzu prezesMistrzu prezesMistrzu prezesMistrzu prezesMistrzu prezesMistrzu prezesMistrzu prezesMistrzu prezes
  • Distance Travelled: 2721km
  • Trains Routed: 1276
Odp: Imielin 2015
« Odpowiedź #37 dnia: 07 Grudzień 2017, 00:35:10 »
Naprawdę według was żeby zasiąść na Dr trzeba znać na pamięć wszystkie posterunki i ich regulaminy nawet te prywatne? :o Takie coś ma sens jeśli jasno i wyraźnie będzie taki szlak oznaczony w SWDR, póki tego nie ma to nie ma sensu takie ograniczanie szlaków. Co do spawnów to wystarczy prosta i znana metoda nazwania ich POSP, EZT i TOW. Czasami mam wrażenie że co niektórzy naprawdę szukają problemów na siłę, byle znaleźć powód by kogoś się doczepić.
Wirtualna Grupa PKP
Spółka PKP CARGO
Mistrz BZW Mistrzu PC/2

Offline Drozda32

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 66
  • Siła reputacji: 322
  • Drozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezes
  • Distance Travelled: 10411km
  • Trains Routed: 3433
Odp: Imielin 2015
« Odpowiedź #38 dnia: 07 Grudzień 2017, 00:56:25 »
Dyskusja jak zwykle o szczegóły ZNAWCÓW i FACHOWCÓW kolejnictwa z jednej strony wymogu znania obcej scenerii nie ma a tylko swojej z drugiej nie ma ułatwienia w tej sprawie w swdr w którym jak bug da będzie automatyczne generowanie RJ i mam nadzieje że system uwzględni szlaki towarowe ECTERA i będzie spokój ja już kiedyś mówiłem czy trudno dać w nazwie szlaku w sceneri/edytorze lub w zapisanym w swdr szlaku dopisek (TOW) (EZT) (SBL )ITD? A jeżeli dany szlak jest na wszystko nic nie dopisywać? Czy tu zawsze muszą być mądralińskie ZJADŁOMÓZGI bez patrzenia na nowych jak i tych co nie są fanatykami stojącymi w skrajni z aparatem w ręku i na zębach z pryszczami od stania w przeciągu jadącego pociągu bo naprawdę można oszaleć w tym GRO/SYMULATORZE BUGÓW I KŁÓTNI nastolatków. Apeluje o wyrozumiałość i zrozumienie innych a nie walenie maczugą w głowę każdego co tu nie jest kogoś kolegą z kółka kolejarza.

Offline LisiczekPL

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 146
  • Siła reputacji: 25
  • LisiczekPL nastawniczyLisiczekPL nastawniczyLisiczekPL nastawniczyLisiczekPL nastawniczyLisiczekPL nastawniczy
  • ET22
  • Distance Travelled: 1694km
  • Trains Routed: 177
Odp: Imielin 2015
« Odpowiedź #39 dnia: 07 Grudzień 2017, 07:15:22 »
Jeszcze dyżurny musi na pamięć znać durne wymysły.



Trzeba znać swój oraz sąsiednie posterunki.

A od kiedy mamy "sąsiednie posterunki" w TD2? Nowości jakieś
Radiowo Towarowe - 50%, Warszawa Kowelska - 0%

Offline stasiu29011

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 129
  • Siła reputacji: 68
  • stasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezes
  • Distance Travelled: 3804km
  • Trains Routed: 682
Odp: Imielin 2015
« Odpowiedź #40 dnia: 07 Grudzień 2017, 08:09:42 »
Dyskusja jak zwykle o szczegóły ZNAWCÓW i FACHOWCÓW kolejnictwa z jednej strony wymogu znania obcej scenerii nie ma a tylko swojej z drugiej nie ma ułatwienia w tej sprawie w swdr w którym jak bug da będzie automatyczne generowanie RJ i mam nadzieje że system uwzględni szlaki towarowe ECTERA i będzie spokój ja już kiedyś mówiłem czy trudno dać w nazwie szlaku w sceneri/edytorze lub w zapisanym w swdr szlaku dopisek (TOW) (EZT) (SBL )ITD? A jeżeli dany szlak jest na wszystko nic nie dopisywać? Czy tu zawsze muszą być mądralińskie ZJADŁOMÓZGI bez patrzenia na nowych jak i tych co nie są fanatykami stojącymi w skrajni z aparatem w ręku i na zębach z pryszczami od stania w przeciągu jadącego pociągu bo naprawdę można oszaleć w tym GRO/SYMULATORZE BUGÓW I KŁÓTNI nastolatków. Apeluje o wyrozumiałość i zrozumienie innych a nie walenie maczugą w głowę każdego co tu nie jest kogoś kolegą z kółka kolejarza.

Przykro mi, ale nazewnictwo szlaków nie działa a ten sposób... Chyba, że na Majonezowie...

Największy problem jest z lenistwem, które nie pozwala na przeczytanie linijki tekstu...

Rekomenduję przenieść wszystkie odpowiedzi od #32 do wydzielonego wątku.
Szczęśliwy posiadacz Ie-2, Ie-8, Ir-1, Ir-9, Ir-14, Ir-15, Ir-17, R-7, R-13, R-20 i Mte-61
Projekty - linia kolejowa 117 (Wadowice, Kalwarya...)

Offline Neodokuran

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 220
  • Siła reputacji: 216
  • Neodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezes
  • Jestem dobrym dyżurnym, nie polecam się na dyżurce
  • Distance Travelled: 4339km
  • Trains Routed: 1739
Odp: Imielin 2015
« Odpowiedź #41 dnia: 07 Grudzień 2017, 08:21:55 »
Ares, wreszcie! I ja bede kontrolować, czy żaden skład jako MPE/EIE nie jedzie na Imielin. Oj posypią się baniki, to się towarzystffffo ogarnie.
Bździno ---->68% (Układ torowy-100%, Otoczenie-11%, Elektryfikacja-70%, Pulpit-100%)


Offline Ares28

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 118
  • Siła reputacji: 221
  • Ares28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezes
  • Distance Travelled: 2822km
  • Trains Routed: 1393
Odp: Imielin 2015
« Odpowiedź #42 dnia: 07 Grudzień 2017, 09:38:21 »
Zgodnie z zaleceniem Stanisława proszę moderatora o wydzielenie postów od 32 włącznie do nowego wątku.

Podsumowując:
Regulaminu scenerii usuwać nie zamierzam. Gdybyście dokładnie doczytali to zauwazycie, że de facto EIE i MPE nadal mogą jechać przez Imielin, ale tylko za zgodą DR. On najlepiej zna aktualną sytuację na scenerii i wie czy jest zakorkowana czy nie. Ze względu na niską przepustowość sceneria nie jest w stanie obsłużyć normalnie wszystkich pociągów nie powodując przy tym pół godzinnych kolejek jak wczoraj. Dlatego wystarczy zapamiętać prostą zasadę:
ustawiasz Rj dla MPE i chcesz go dać przez Imielin to zapytaj się DR czy na to zezwala.

Jeśli wszyscy zamiast marudzić zaczną się do tego stosować to zaoszczędzi to nam wszystkim nerwów. Mechanicy nie będą tyle czekali, Imielin nie będzie się tak korkował, a przez to nie będą się też tak korkowac inne scenerie probujace do Imielina coś wysłać.

Na koniec dodam jeszcze coś dla wiecznie niezadowolonych:
Jak ktoś stworzy scenerię,  małą stację czołową z torem długości 200m to też będziecie tam pchali towary długie na pół kilometra? Albo stację obsługujące tylko EZT, ot żeby daleko nie szukać na gruncie, taki Gdańsk Śródmieście. Już widzę jak ekspres musi potem cofać na szlak bo tam nie ma jak oblotu zrobić.
« Ostatnia zmiana: 07 Grudzień 2017, 09:48:17 wysłana przez Ares28 »

Offline Matz32

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 218
  • Siła reputacji: 605
  • Matz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezes
  • Dziadek Mroz i Geograf Tedekowy
    • Moj kanal kolejowy na YT
  • Distance Travelled: 5000km
  • Trains Routed: 6077
Odp: Imielin 2015
« Odpowiedź #43 dnia: 07 Grudzień 2017, 09:58:12 »
Dyskusja jak zwykle o szczegóły ZNAWCÓW i FACHOWCÓW kolejnictwa z jednej strony wymogu znania obcej scenerii nie ma a tylko swojej z drugiej nie ma ułatwienia w tej sprawie w swdr w którym jak bug da będzie automatyczne generowanie RJ i mam nadzieje że system uwzględni szlaki towarowe ECTERA i będzie spokój ja już kiedyś mówiłem czy trudno dać w nazwie szlaku w sceneri/edytorze lub w zapisanym w swdr szlaku dopisek (TOW) (EZT) (SBL )ITD? A jeżeli dany szlak jest na wszystko nic nie dopisywać? Czy tu zawsze muszą być mądralińskie ZJADŁOMÓZGI bez patrzenia na nowych jak i tych co nie są fanatykami stojącymi w skrajni z aparatem w ręku i na zębach z pryszczami od stania w przeciągu jadącego pociągu bo naprawdę można oszaleć w tym GRO/SYMULATORZE BUGÓW I KŁÓTNI nastolatków. Apeluje o wyrozumiałość i zrozumienie innych a nie walenie maczugą w głowę każdego co tu nie jest kogoś kolegą z kółka kolejarza.

A mozna bez obrazania innych ? Nie trzeba byc fanatykiem zeby przyczytac pare linijek tekstu i zapamietac. Pozatym  jakby niebylo przynajmniej czesc tu obecnych ma jakies zamilowanie do koleji lub kontakt rzeczywisty i nic ci do tego jakie kto ma hobby. Sam fotografuje  i filmuje  i  nierobie tego fanatczynie  tylko z umiarem bez wchodzenie  w skrajnie , pozatym zwykly MK wcale niemusi sie interesowac kazdym  aspektem koleji co tu pokazjuja niektorzy uzytkownicy symulatora majac np ciekawe filmy kolejowe  a nie znajac np sygnalizacji  ;D Mnie osobiscie sprawia frajde  logistyczne  ogarnianie jak najlepiej prowadzic ruch na wlasnej stacji  bo w  realu ze wzgleduw zdrowotnych nie jest to mozliwe. Nie mam problemu na jakies sytuacje losowe co  o inynch juz budzi  reakcje negatywne ...najlepszy przyklad zamknac szlak z jakiegos logicznego powodu i kazac drugiej stacji podyktowac rozkaz o tym ze ostatnio wiekszosc ma zamkniete spawny nie wspominajac.

Pewnie ze jakas pomoc bylaby dobra w SWDR ale jak widac niestety sa opory choc niby jakas baza stacji ma powstac tylko pewnie  przyczytaja ci co zwykle  a reszta  nie bo po co.  Tak wiec trza se radzic samemu, bo jakby na to patrzec to  by  musialy wszytskie stacje byc robione na jedno kopyto zeby czasem  sie nie korkowalo bo ktos wysle zly pociag na zly szlak  >:(
A ja nie mam ochoty na motonie i wole ronorodnosc stacji w ktorych trza jednak sie stosowac do zalecn autora.  Niektorzy tutaj  narzekaja ze sa korki  a sami niewidza  przyczyn  posrednich jak prawidlowe zapowiadane pociagow,prowadzenea chocby w uproszczonej formie dzienika rucha(zapisywanie pociagow) czy wydawania prawidlowych  rozkazow potrzebnych.
Wiec zamiast sie czepiac  gdzie nie trzeba zacznijcie czytac i nie dyzurowac na odwal sie....ale nie po co  a potem zdziwienie ze nowe stacje sa tylko na autoryzacje.

Naprawdę według was żeby zasiąść na Dr trzeba znać na pamięć wszystkie posterunki i ich regulaminy nawet te prywatne? :o Takie coś ma sens jeśli jasno i wyraźnie będzie taki szlak oznaczony w SWDR, póki tego nie ma to nie ma sensu takie ograniczanie szlaków. Co do spawnów to wystarczy prosta i znana metoda nazwania ich POSP, EZT i TOW. Czasami mam wrażenie że co niektórzy naprawdę szukają problemów na siłę, byle znaleźć powód by kogoś się doczepić.
Ta po co czytac, potem ktos otwiera duza stacje jej nieznajac(szymanki a ostatnonio skrzynki ) i blokuje jakis szlak na innej i z 30 minut bo o zgode pyta za wczesnie. Czepiaja sie najwiecej leniwi i placza jak korki a niedociera ze jak by sie stosowali do instruckji i innych porad to ruch bylby plyniejszy a tak to potem ino spiny sa .
« Ostatnia zmiana: 07 Grudzień 2017, 13:33:51 wysłana przez Matz32 »
Buduje sie :  Mrozy/Matzowo/Sosnowo i inne takie
Jak liczy Administracja  20+15+10 rowna sie 60
Moje foty kolejowe https://www.facebook.com/Matz32

Offline LisiczekPL

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 146
  • Siła reputacji: 25
  • LisiczekPL nastawniczyLisiczekPL nastawniczyLisiczekPL nastawniczyLisiczekPL nastawniczyLisiczekPL nastawniczy
  • ET22
  • Distance Travelled: 1694km
  • Trains Routed: 177
Odp: Imielin 2015
« Odpowiedź #44 dnia: 07 Grudzień 2017, 14:08:36 »
Ares, wreszcie! I ja bede kontrolować, czy żaden skład jako MPE/EIE nie jedzie na Imielin. Oj posypią się baniki, to się towarzystffffo ogarnie.

Baniki xDDD. "będę kontrolowac". Ta, a ty ochroniacz jakiś?
Baniki za to czego w regulaminie nie ma? To ja powiem tak:

I ja będę kontrolować, czy żaden dyżyrny nie usuwa RJ wbrew regulaminowi. Oj posypią się baniki to towarzystffffo ogarnie.
« Ostatnia zmiana: 07 Grudzień 2017, 14:18:06 wysłana przez LisiczekPL »
Radiowo Towarowe - 50%, Warszawa Kowelska - 0%