Autor Wątek: Poprawki do regulaminu Dyżurki  (Przeczytany 1376 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Drozda32

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 140
  • Siła reputacji: 340
  • Drozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezes
  • Distance Travelled: 12460km
  • Trains Routed: 3665
Poprawki do regulaminu Dyżurki
« dnia: 27 Grudzień 2017, 15:27:58 »
Trza załatwić te punkty zanim się zrobi syf z dyżurnymi nie ogarniającymi stałych blokad i nie potrafiącymi się do tego dostosować.
Zmiana w regulaminie o przymusie używania i stosowanie się do stałych blokady realnych sceneri bo już widzę problemy z hejterami stałych blokad.
Wzmianka w regulaminie że dyżurny może zasiadać na więcej niż 1 sceneri pod warunkiem że ogarnie wszystkie scenerie.
Stałe blokady są obowiązkiem tylko gdy te stacje są dostępne i dyżurny ma to w nicku a gdy nie można łączyć je jak się chce i należy wtedy przyjmować każdy pociąg z RJ.
Dyżurny musi na TEAM SPEAK ustawić sobie w nicku połączenia stałe np Drozda Wr-ZWk Parzęcz SBk-WBA jeżeli tego nie ma znaczy że nie ma stałej blokady...

A co do możliwości regulaminowej USUWANIA ŹLE STWORZONEGO RJ jestem przeciw należy upomnieć daną osobę o błędzie i liczyć na poprawę w przyszłości i przyjąć pociąg.

Spis na forum o stałych blokadach jakie tu panują między realnymi scenariuszami jak i blokady SBL jeżeli tego nie ma w SWDR.

Jak Skrzynki Tm - Sk Tomaszów
i np.  Białobrzeg Wr-ZWk Parzęczewo SBK-WBA Wrocław Główny
Białobrzeg Wr-WBA Wrocław Główny gdy nie ma Parzęczewa

Szlaki są tak połączone i np.  Białobrzeg Wr-ZWk Parzęczewo SBk-WBA Wrocław Główny by było po równo przystanków po drodze



PS.Można dopisać w regulaminie o staraniu się łączenia szlaków tak aby w rozkładach łączyć podobne prędkości do siebie na szlakach łączących się miedzy sceneriami oczywiście w miarę możliwości.
« Ostatnia zmiana: 28 Grudzień 2017, 20:22:34 wysłana przez Drozda32 »

Offline frugo4321

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Siła reputacji: 64
  • frugo4321 prezesfrugo4321 prezesfrugo4321 prezesfrugo4321 prezesfrugo4321 prezesfrugo4321 prezesfrugo4321 prezesfrugo4321 prezesfrugo4321 prezesfrugo4321 prezesfrugo4321 prezesfrugo4321 prezes
  • Distance Travelled: 2259km
  • Trains Routed: 633
Odp: Poprawki do regulaminu Dyżurki
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Grudzień 2017, 15:41:21 »
Ja proponuję a żeby były te stałe blokady pomiędzy realnymi stacjami tylko aby były one gdzieś na forum umieszczone i maksymalna liczba stałych blokad pomiędzy fikcyjnymi stacjami wynosiła 3.

Offline Kacper9

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 826
  • Siła reputacji: 264
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
  • Distance Travelled: 11060km
  • Trains Routed: 3445
Odp: Poprawki do regulaminu Dyżurki
« Odpowiedź #2 dnia: 27 Grudzień 2017, 15:44:54 »
JA powiem tak: Co najmniej jeden szlak musi być wolny od stałej blokady na wszystkich sceneriach łącznie, a w przypadku gdy ten szlak jest dwutorowy to jeden szlak jednotorowy musi przyjąć składy spoza blokady jeśli takowe się pojawią.
Wypadkowa TD2.

Offline Drozda32

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 140
  • Siła reputacji: 340
  • Drozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezes
  • Distance Travelled: 12460km
  • Trains Routed: 3665
Odp: Poprawki do regulaminu Dyżurki
« Odpowiedź #3 dnia: 27 Grudzień 2017, 15:50:44 »
A i można dopisać w regulaminie o staraniu się łączenia szlaków tak aby w rozkładach łączyć podobne prędkości do siebie na szlakach łączących się miedzy sceneriami oczywiście w miarę możliwości.

Offline Ryszard

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 176
  • Siła reputacji: 185
  • Ryszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezes
  • Distance Travelled: 5888km
  • Trains Routed: 1310
Odp: Poprawki do regulaminu Dyżurki
« Odpowiedź #4 dnia: 27 Grudzień 2017, 15:56:21 »
A ja przy okazji chcę zapytać. [TeamSpeak3] Czy da się usunąc blokadę znaków w nicku? Dla mnie jest uporczywe jak stacja ma dłuższą nazwę i trzeba skracać nie wiadomo jak, żeby się zmieściły szlaki ze stałymi blokadami...
« Ostatnia zmiana: 27 Grudzień 2017, 17:32:52 wysłana przez Ryszard »

Offline Ensifer

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 196
  • Siła reputacji: 347
  • Ensifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezes
  • Distance Travelled: 8318km
  • Trains Routed: 3426
Odp: Poprawki do regulaminu Dyżurki
« Odpowiedź #5 dnia: 27 Grudzień 2017, 16:21:55 »
Faszyzmowi i przymusowi w TD2 mówimy stanowcze NIE. BTW ciekawe, kto będzie oceniał, czy dany ISEDR "ogarnia" i co to w ogóle znaczy. Przede wszystkim należałoby respektować obecne zapisy regulaminu, a dodawanie nowych obostrzeń to tylko utrudnienie w prowadzeniu ruchu.
"Człowiek przywykł, że go zło opada jak robactwo."

Offline kacperek754

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Siła reputacji: 36
  • kacperek754 toromistrzkacperek754 toromistrzkacperek754 toromistrzkacperek754 toromistrzkacperek754 toromistrzkacperek754 toromistrzkacperek754 toromistrz
  • Distance Travelled: 4002km
  • Trains Routed: 366
Odp: Poprawki do regulaminu Dyżurki
« Odpowiedź #6 dnia: 27 Grudzień 2017, 16:53:43 »
Wraz z wprowadzeniem stałych blokad stacje węzłowe zostaną węzłowe tylko z nazwy, ponieważ nie będą wszystkie szlaki w pełni wykorzystywane.
« Ostatnia zmiana: 27 Grudzień 2017, 19:19:32 wysłana przez kacperek754 »

Offline Trepan

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 94
  • Siła reputacji: 87
  • Trepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezes
  • Distance Travelled: 2212km
  • Trains Routed: 762
Odp: Poprawki do regulaminu Dyżurki
« Odpowiedź #7 dnia: 27 Grudzień 2017, 17:09:11 »
No właśnie, to działa w rzeczywistości zupełnie inaczej. Sprawa do przemyślenia. Oczywiście stała blokada jest super jak się ma dwie stacje jak TM i SK obsługiwane przez jedną osobę najlepiej. Należy wziąć jednak pod uwagę węzły i czas trwania stacji. Jeżeli TM działa w godzinach 10-12, a SK 11-13 to między 11tą, a południem będzie burdel gorszy niż normalnie. Różnica między TD2, a koleją jest w zasadzie działania. Kolej działa zadaniowo, jeśli musi dostarczyć węgiel do elektrowni to skład towarowy jest wysyłany z kopalni po dostępnym szlaku prowadzącym do celu. Nie ma dowolności. Tu mechanik wchodzi czym chce i jedzie gdzie go pośle dyżurny nabijając tylko kilometry. Trasa przejazdu jest luźną sugestią (ustalana na czas tego jednego rj), do tego nie realizuje żadnego celu. Gdyby wprowadzić zadaniowość to okazałoby się, że rozrządzanie składów jest konieczne, oblicze TD by się zmieniło.

Kolejna ważna rzecz: symetria obciążeń: skład wysłany musi wrócić, a nie posiłkując się tym samy przykładem 3/4 jedzie przez Skrzynki do Tomaszowa. To bardzo nierealistyczne, że oboma torami się je wyprawia bo w danej chwili jest kilka pociągów i wszystkie w jednym kierunku.

Temat ważny, ważki i wymaga omówienia i uregulowania.

Offline k_wojak

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 105
  • Siła reputacji: 96
  • k_wojak prezesk_wojak prezesk_wojak prezesk_wojak prezesk_wojak prezesk_wojak prezesk_wojak prezesk_wojak prezesk_wojak prezesk_wojak prezesk_wojak prezesk_wojak prezes
  • Po prostu Wojak ;)
    • Kanał Youtube (kolejowy)
  • Distance Travelled: 1536km
  • Trains Routed: 320
Odp: Poprawki do regulaminu Dyżurki
« Odpowiedź #8 dnia: 27 Grudzień 2017, 17:17:22 »
Nie każdy ma dobry sprzęt i nie każdy chce mieć w rj np. Białobrzeg czy Wrocław. Moim zdaniem powinno być to inaczej rozwiązane np. ominięcie blokady za zgodą dyżurnego.
« Ostatnia zmiana: 27 Grudzień 2017, 19:49:34 wysłana przez k_wojak »
- Kudowa-Zdrój - chwilowo przerwane
- podg. Bąki (na wykończeniu, na 0.10.0)
- podg. Kłodzko Nowe - Planowany

Offline stasiu29011

  • Supporter
  • *
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 142
  • Siła reputacji: 81
  • stasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezes
  • Distance Travelled: 4220km
  • Trains Routed: 730
Odp: Poprawki do regulaminu Dyżurki
« Odpowiedź #9 dnia: 27 Grudzień 2017, 17:22:06 »
Najpierw, jak ktoś robi jakąś przelotówkę lub jednotor, to bijecie piany, że "nie ma stacji węzłowych!".
A teraz sami chcecie ze wszystkiego zrobić jedną wielką przelotówkę...

@Drozda32 co to znaczy "przyjmować wszystko"?
Że jak połączę Wadowice z Wrocławiem, to mam przyjąć 700 metrowego towara mimo, że wg dodatku 1 do SRJP towarowe nie więcej niż 240/250 m?

To co Drozda? Łączymy "realne scenerie" (jak ty to nazwałeś) Białobrzeg i Parzęczewo? W obydwu nie ma stacji kolejowych...




"Składam wniosek formalny o odrzucenie niniejszego projektu ustawy w pierwszym czytaniu..."
« Ostatnia zmiana: 27 Grudzień 2017, 17:23:58 wysłana przez stasiu29011 »
Szczęśliwy posiadacz Ie-2, Ie-8, Ir-1, Ir-9, Ir-14, Ir-15, Ir-17, R-7, R-13, R-20 i Mte-61
Projekty - linia kolejowa 117 (Wadowice, Kalwarya...)

Offline eM8Ka

  • User
  • Wiadomości: 20
  • Siła reputacji: 12
  • eM8Ka dróżnik obchodowyeM8Ka dróżnik obchodowy
  • Do zobaczenia na szlaku!
  • Distance Travelled: 3322km
  • Trains Routed: 118
Odp: Poprawki do regulaminu Dyżurki
« Odpowiedź #10 dnia: 27 Grudzień 2017, 18:05:09 »
Różnica między TD2, a koleją jest w zasadzie działania. Kolej działa zadaniowo, jeśli musi dostarczyć węgiel do elektrowni to skład towarowy jest wysyłany z kopalni po dostępnym szlaku prowadzącym do celu. Nie ma dowolności. Tu mechanik wchodzi czym chce i jedzie gdzie go pośle dyżurny nabijając tylko kilometry.

I to jest sedno sprawy. Idea zabawy w TD2 jest inna niż idea istnienia prawdziwej kolei.
Blokady dynamiczne to proteza na wynikające z tego ograniczenia. Blokady stałe to proteza zastępująca protezę.

Ależ to realne: stała blokada między Wrocławiem a Imielinem (wszak obie są realne to można blokadę zrobić), do tego ekspres intercity na tej trasie. Tymczasem: obie stacje dzieli 300km i cały węzeł katowicki, w Imielinie mamy towarowe z węglem, kontenery, beczki, auta (bo Fiat blisko, choć częściej wywożą przez Tychy) oraz kible, no... pojawia się Elf, Impuls, 14WE. Czekam aż będzie model Pendolino, to sobie bo Imielińskich 30-kach pojeżdżę, full-real.

Z punktu widzenia maszynisty:
Dobrze żeby dyżurni mieli narzędzia maksymalizujące przepustowość. Takim są blokady dynamiczne w połączeniu z dobrym układaniem RJ. 10min czekania na połączeniu szlaków A+B to puszczam na A+C. W starym SWDR tak się robiło. Jak wyszedł za długi postój, zmieniałem następna stację w planowanym RJ.

Żeby nie było, że tylko krytykują stałe blokady:
Dla mnie jako dyżurnego męczące było stałe pilnowanie z jakiego szlaku akurat dany pociąg jedzie i z jakim szlakiem mam się połączyć żeby go wyprawić.
Dziwnie wygląda jak spotykam wyjeżdżający z tej stacji co ja pociąg na stacji następnej jadący w przeciwną stronę.
Ale:
Rozumiem czemu tak jest i się nie czepiam tych uchybień. Ważne że jadę. Wolę jechać niż czekać 30min. Chcę się pobawić. W realu chętnie postoję 2h, dniówka leci.

Offline Drozda32

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 140
  • Siła reputacji: 340
  • Drozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezes
  • Distance Travelled: 12460km
  • Trains Routed: 3665
Odp: Poprawki do regulaminu Dyżurki
« Odpowiedź #11 dnia: 27 Grudzień 2017, 18:37:03 »
Stasiu widzę że ty dalej swoje aby tylko hejcić i nic nie czytać ze zrozumieniem i z pomyśleniem chociaż chwile.

"CYTAT" Zmiana w regulaminie o przymusie używania i stosowanie się do stałych blokady realnych sceneri bo już widzę problemy z hejterami stałych blokad.

Gdzie tu masz fikcyjne napisane? Pisałem o Tomaszowie i skrzynkach i nadchodzących Wrocławiach...

'CYTAT Spis na forum o stałych blokadach jakie tu panują między realnymi scenariuszami jak i blokady SBL jeżeli tego nie ma w SWDR.
Które powinni łączyć.

"przyjmować wszystko' chodzi o każdy stworzony rj do stacji która już nie ma stałej blokady z nikim na żaden szlak i nie robić spiny.

Stałe blokady REALNYCH sceneri to tylko + dla tej Symulatoro/Gry w której tak drzecie RYJA o przepisy i jakieś tam kolejowe bzdety a realizm już w łączeniach macie gdzieś więc te wasze dążenia do REALIZMU zatrzymują się na bzdurnych papierkach i pismach do których się wszystkich czepiacie na potęgę...

Stałe blokady między fikcyjnymi nie mają mieć miejsca ale chodzi o łączenia SBL Z SBL żeby było jako tako realniej ale widzę tego też nie możecie zdzierżyć REALIŚCI.
« Ostatnia zmiana: 27 Grudzień 2017, 18:39:22 wysłana przez Drozda32 »

Offline heyden

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Siła reputacji: 73
  • heyden prezesheyden prezesheyden prezesheyden prezesheyden prezesheyden prezesheyden prezesheyden prezesheyden prezesheyden prezesheyden prezesheyden prezes
  • Distance Travelled: 2562km
  • Trains Routed: 839
Odp: Poprawki do regulaminu Dyżurki
« Odpowiedź #12 dnia: 27 Grudzień 2017, 18:41:25 »
Najpierw, jak ktoś robi jakąś przelotówkę lub jednotor, to bijecie piany, że "nie ma stacji węzłowych!".
A teraz sami chcecie ze wszystkiego zrobić jedną wielką przelotówkę...
Wiadomo nie od dziś że na forum jest grupa fascynatów blokad stałych. Na razie są w przyczajeniu, ale jak by się tylko pojawił cień szansy na powrót arkusza do użytkowania to orgazm murowany...
Jak to stwierdził jeden z wyżej postawionych tutaj "niebieskich", stałe blokady są dobre bo wszystko jest prostsze - jest przelotówka, nie trzeba pamiętać co gdzie i skąd jedzie, tylko puszczasz jeden za drugim, w kółko to samo, plusiki lecą jeden za drugim i jest dobrze :) . Faktycznie szczyt możliwości TeDeka...
Jak chciałeś jakiś manewr czy rozrząd to się patrzy jak na debila - dalej tekst "że nie, w takie coś to on się nie bawi, bo nie ma czasu, bo mu stację zapchasz", i takie tam historyjki. Bo przecie najważniejsze to REPUTACJA. O plusiki to się toczy zajadła walka, a nie daj Boże mu minusa dasz, ło matko...



Offline Ensifer

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 196
  • Siła reputacji: 347
  • Ensifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezes
  • Distance Travelled: 8318km
  • Trains Routed: 3426
Odp: Poprawki do regulaminu Dyżurki
« Odpowiedź #13 dnia: 27 Grudzień 2017, 18:57:18 »
Stałe blokady REALNYCH sceneri to tylko + dla tej Symulatoro/Gry w której tak drzecie RYJA o przepisy i jakieś tam kolejowe bzdety a realizm już w łączeniach macie gdzieś więc te wasze dążenia do REALIZMU zatrzymują się na bzdurnych papierkach i pismach do których się wszystkich czepiacie na potęgę...

Stałe blokady między fikcyjnymi nie mają mieć miejsca ale chodzi o łączenia SBL Z SBL żeby było jako tako realniej ale widzę tego też nie możecie zdzierżyć REALIŚCI.
Bo komuś zaraz żyłka pęknie ;) . Jak na komika masz bardzo wybuchowy charakter.

Ta "papierki", które tak podnoszą Tobie ciśnienie, odpowiadają m.in. za bezpieczne i płynne prowadzenie ruchu.
"Człowiek przywykł, że go zło opada jak robactwo."

Offline Drozda32

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 140
  • Siła reputacji: 340
  • Drozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezes
  • Distance Travelled: 12460km
  • Trains Routed: 3665
Odp: Poprawki do regulaminu Dyżurki
« Odpowiedź #14 dnia: 27 Grudzień 2017, 19:02:53 »
Płynne słowo klucz JESTEŚ 153 W KOLEJCE na DWUTOR do stacji w której będziesz 264 w której jeszcze dalej będziesz 540