Autor Wątek: Poprawki do regulaminu Dyżurki  (Przeczytany 1375 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Zdebu

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 196
  • Siła reputacji: 94
  • Zdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezes
  • Distance Travelled: 3226km
  • Trains Routed: 507
Odp: Poprawki do regulaminu Dyżurki
« Odpowiedź #15 dnia: 27 Grudzień 2017, 20:11:42 »
Jestem jak najbardziej za obowiązkiem łączenia SBL-SBL usprawniło by to o wiele ruch oraz było by małym krokiem do realistyki bo aktualnie z szlaku sbl mozna nagle wjechać na szlak bez sbl i tak ma wygladać realizm w SYMULATORZE KOLEJOWYM?
Węzeł Łazowski - Prace wstrzymane, sceneria będzie budowana od nowa.

Online Trepan

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 94
  • Siła reputacji: 87
  • Trepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezes
  • Distance Travelled: 2212km
  • Trains Routed: 762
Odp: Poprawki do regulaminu Dyżurki
« Odpowiedź #16 dnia: 28 Grudzień 2017, 13:23:03 »
Cytat: Drozda32
Płynne słowo klucz JESTEŚ 153 W KOLEJCE na DWUTOR do stacji w której będziesz 264 w której jeszcze dalej będziesz 540

Na to jest rozwiązanie, oprócz sbl. Chodzi o miejsca postojowe/peronowe. Mając dwutor-dwutor jestem w stanie przyjąć nawet i 8 składów. (liczę 4 miejsca peronowe i 4 tory główne dodatkowe). Takich scenerii nam brak bardzo. Jeśli na jakiejś stacji jest korek, to wyprawiam inny skład w tym czasie i dalej mam płynność ruchu, jeden tor wyjazdowy i jeden pociąg nim się już porusza. Mechanik też się mniej zniecierpliwi widząc, że 3 składy czekają na wyjazd na ten sam tor i cały czas są odprawiane jeden za drugim, wie że będzie zaraz jego kolej. Tymczasem stojąc gdzieś samotnie i słysząc ciągle szlak zajęty może dostanie pozwolenie na jazdę za 5 minut, może za godzinę. Szybko ma dość. Samo pisanie rj sbl-sbl nie jest złe, ale poprawia płynność ruchu tylko na dwóch posterunkach. Mając 6 stacji i dwie z sbl jeśli wypiszę wjazd na sbl na obu to jest spora szansa, że mechanik przejedzie to bez przejedzie przez zbędnego zatrzymania. Ważne jest wysyłanie zwłaszcza z "wąskich gardeł" na sbl jeśli uda się tak wypisać. Inaczej jedna mało przepustowa sceneria zatka cały ruch, a niestety myślenie nie jest mocną stroną wielu osób i piszą wszystkie wjazdy tak samo, wtedy w kolejce potrafi czekać po 5 zapowiedzianych pociągów. Same stałe blokady też nie do końca działają. Ostatnio siedziałem na Tm-Sk i gdyby wszyscy tak przestrzegali blokad od strony Skrzynek Tomaszów się nudzi wręcz, sporo maszynistów nie przechodzi selekcji w Wyknie. W tym czasie spokojnie przyjmowałem składy na Sk, które miały kiepskie rozkłady z innych stacji.

Offline stasiu29011

  • Supporter
  • *
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 142
  • Siła reputacji: 81
  • stasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezes
  • Distance Travelled: 4220km
  • Trains Routed: 730
Odp: Poprawki do regulaminu Dyżurki
« Odpowiedź #17 dnia: 28 Grudzień 2017, 19:31:00 »
Stasiu widzę że ty dalej swoje aby tylko hejcić i nic nie czytać ze zrozumieniem i z pomyśleniem chociaż chwile.

"CYTAT" Zmiana w regulaminie o przymusie używania i stosowanie się do stałych blokady realnych sceneri bo już widzę problemy z hejterami stałych blokad.

Gdzie tu masz fikcyjne napisane? Pisałem o Tomaszowie i skrzynkach i nadchodzących Wrocławiach...

'CYTAT Spis na forum o stałych blokadach jakie tu panują między realnymi scenariuszami jak i blokady SBL jeżeli tego nie ma w SWDR.
Które powinni łączyć.

"przyjmować wszystko' chodzi o każdy stworzony rj do stacji która już nie ma stałej blokady z nikim na żaden szlak i nie robić spiny.

Stałe blokady REALNYCH sceneri to tylko + dla tej Symulatoro/Gry w której tak drzecie RYJA o przepisy i jakieś tam kolejowe bzdety a realizm już w łączeniach macie gdzieś więc te wasze dążenia do REALIZMU zatrzymują się na bzdurnych papierkach i pismach do których się wszystkich czepiacie na potęgę...

Stałe blokady między fikcyjnymi nie mają mieć miejsca ale chodzi o łączenia SBL Z SBL żeby było jako tako realniej ale widzę tego też nie możecie zdzierżyć REALIŚCI.

Widzę, że napisałes post powielający ten pierwszy i nie odpowiadający na pytania...

W pierwszym poście w wątku doszło do naruszenia par. 3. pkt. 3.15 Regulaminu Forum — proszę administrację o reakcję.



@heyden żebyś wiedział, że tak to działa. Zapomniałeś tylko o słynnym "bez przemętu", "bez żorów". Gdy dyżurny wymaga obserwacji semaforów, to już minusy...

Dodano: 28 Grudzień 2017, 19:34:35


Te edycje postów po odpowiedziach to chleb powszedni @Drozda32, ale teraz już przekabacił wszystko...
« Ostatnia zmiana: 28 Grudzień 2017, 19:34:35 wysłana przez stasiu29011 »
Szczęśliwy posiadacz Ie-2, Ie-8, Ir-1, Ir-9, Ir-14, Ir-15, Ir-17, R-7, R-13, R-20 i Mte-61
Projekty - linia kolejowa 117 (Wadowice, Kalwarya...)

Offline Aseru

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 80
  • Siła reputacji: 41
  • Aseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchuAseru starszy dyżurny ruchu
  • Byle do Piątku
  • Distance Travelled: 3940km
  • Trains Routed: 407
Odp: Poprawki do regulaminu Dyżurki
« Odpowiedź #18 dnia: 28 Grudzień 2017, 20:44:03 »
Ciekawa ideą byłoby stworzenie wirtualnych szlaków kolejowych. Polegałoby to na stworzeniu linii z dotychczas istniejących posterunków. Np. Td29-xxx która składałaby się ze stacji o podobnych parametrach itp. Np. Tomaszów, Skrzynki, Blaszki, Chlastawka ... Coś na wzór wirtualnej mapy. Każdy kolejny dyżurny miałby wybrać kolejną stacje z listy. System rezerwacji mógłby się przydac. Dany dr. Pełni służbę od xx:xx - yy:yy. Linie miałyby swoje WOS'y, następujący kilometraż itp. Żal mi że idea sesji popadła w niepamięć. Np. Co sobote albo niedzielę tworzenie Wirtualnej Mapy przesył towarów, ludzi ... Ahhh  utopijne to ideę ale z chęcią i zgraniem dałoby radę.
Smutny los otoczeniowca

Offline heyden

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 18
  • Siła reputacji: 73
  • heyden prezesheyden prezesheyden prezesheyden prezesheyden prezesheyden prezesheyden prezesheyden prezesheyden prezesheyden prezesheyden prezesheyden prezes
  • Distance Travelled: 2562km
  • Trains Routed: 839
Odp: Poprawki do regulaminu Dyżurki
« Odpowiedź #19 dnia: 28 Grudzień 2017, 21:01:56 »
Ciekawa ideą byłoby stworzenie wirtualnych szlaków kolejowych. Polegałoby to na stworzeniu linii z dotychczas istniejących posterunków. Np. Td29-xxx która składałaby się ze stacji o podobnych parametrach itp. Np. Tomaszów, Skrzynki, Blaszki, Chlastawka ... Coś na wzór wirtualnej mapy. Każdy kolejny dyżurny miałby wybrać kolejną stacje z listy. System rezerwacji mógłby się przydac. Dany dr. Pełni służbę od xx:xx - yy:yy. Linie miałyby swoje WOS'y, następujący kilometraż itp. Żal mi że idea sesji popadła w niepamięć. Np. Co sobote albo niedzielę tworzenie Wirtualnej Mapy przesył towarów, ludzi ... Ahhh  utopijne to ideę ale z chęcią i zgraniem dałoby radę.
Jako opcja to owszem - bardzo ciekawa sprawa, ale jako obowiązek poparty zapisem regulaminowym to absolutnie nie.

Offline Drozda32

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 140
  • Siła reputacji: 340
  • Drozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezes
  • Distance Travelled: 12460km
  • Trains Routed: 3665
Odp: Poprawki do regulaminu Dyżurki
« Odpowiedź #20 dnia: 28 Grudzień 2017, 21:41:37 »
Wszystko jest do zrobienia ale zawsze znajdzie się pewna osoba która powie ja tak nie będę robił i proszę mi tu podać PUNKT W REGULAMINIE i będę wam robił na złość rj w waszej stałej blokadzie czy tam czymś co wspomniałeś i o to tu chodzi są umowy nie pisane ale żeby można było swobodnie grać trzeba to jakoś opisać w regulaminie którym często i gęsto można manipulować i przeszkadzać innym we wszystkim jest to częsta sprawa i ciągle pomijana nie ma punktu żadnego broniącego kogoś kto chciał by takie rzeczy robić ale są kruczki regulaminowe dla tych co ci będą przeszkadzać BO NIE MASZ TEGO NIGDZIE W REGULAMINIE....

Dodano: 28 Grudzień 2017, 21:54:20


Piszę temat który jest ciągle wałkowany na TS ale nikt nie ma ochoty napisać tego i słuchać wszech wiedzących trolujących zmiany.
Chodzi w skrócie o dopisanie w regulamin może nie OBOWIĄZKU i PRZYMUSU ale starania się łączenia tak żeby te REALNE PRZEPISY miał też REALNE POŁĄCZENIA które mają chociaż jakiekolwiek ręce i nogi z realizmu który tak bardzo się tu chce wciskać w Dyżurowanie i w Mechaników którzy na start mają wady wykluczające ich z realnych takich stanowisk oraz nie zapominajcie jest to ogólnodostępna gra/symulator a nie zamknięty projekt SZKOLENIA W SYMULATORZE więc maty luzować.
« Ostatnia zmiana: 28 Grudzień 2017, 21:54:20 wysłana przez Drozda32 »

Offline stasiu29011

  • Supporter
  • *
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 142
  • Siła reputacji: 81
  • stasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezes
  • Distance Travelled: 4220km
  • Trains Routed: 730
Odp: Poprawki do regulaminu Dyżurki
« Odpowiedź #21 dnia: 28 Grudzień 2017, 22:09:44 »
Wszystko jest do zrobienia ale zawsze znajdzie się pewna osoba która powie ja tak nie będę robił i proszę mi tu podać PUNKT W REGULAMINIE i będę wam robił na złość rj w waszej stałej blokadzie czy tam czymś co wspomniałeś i o to tu chodzi są umowy nie pisane ale żeby można było swobodnie grać trzeba to jakoś opisać w regulaminie którym często i gęsto można manipulować i przeszkadzać innym we wszystkim jest to częsta sprawa i ciągle pomijana nie ma punktu żadnego broniącego kogoś kto chciał by takie rzeczy robić ale są kruczki regulaminowe dla tych co ci będą przeszkadzać BO NIE MASZ TEGO NIGDZIE W REGULAMINIE....

Dodano: 28 Grudzień 2017, 21:54:20


Piszę temat który jest ciągle wałkowany na TS ale nikt nie ma ochoty napisać tego i słuchać wszech wiedzących trolujących zmiany.
Chodzi w skrócie o dopisanie w regulamin może nie OBOWIĄZKU i PRZYMUSU ale starania się łączenia tak żeby te REALNE PRZEPISY miał też REALNE POŁĄCZENIA które mają chociaż jakiekolwiek ręce i nogi z realizmu który tak bardzo się tu chce wciskać w Dyżurowanie i w Mechaników którzy na start mają wady wykluczające ich z realnych takich stanowisk oraz nie zapominajcie jest to ogólnodostępna gra/symulator a nie zamknięty projekt SZKOLENIA W SYMULATORZE więc maty luzować.

Do pierwszej części:

Cytuję użytkownika @Drozda32: "W regulaminie nie ma to nie ma! Mam w *** (czterech literach - dopisek stasiu29011) wasze instrukcje (instrukcje PKP PLK S.A. - dopisek stasiu29011)! Regulamin jest najważniejszy!"
Szczęśliwy posiadacz Ie-2, Ie-8, Ir-1, Ir-9, Ir-14, Ir-15, Ir-17, R-7, R-13, R-20 i Mte-61
Projekty - linia kolejowa 117 (Wadowice, Kalwarya...)

Offline Drozda32

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 140
  • Siła reputacji: 340
  • Drozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezes
  • Distance Travelled: 12460km
  • Trains Routed: 3665
Odp: Poprawki do regulaminu Dyżurki
« Odpowiedź #22 dnia: 29 Grudzień 2017, 10:42:28 »
Mam informacje dla tych co dalej twierdzą że STAŁE BLOKADY to jak z ARKUSZEM SWDR3 który był w tedy gdy nie było żadnego programu do tworzenia RJ.
ARKUSZ SWDR był czymś tymczasowego zrobionego aby można było w ogóle prowadzić ruch gdyż nie było nic do tworzenia rj i sprawdzania rj oraz spisania POŁĄCZEŃ.

A STAŁĄ BLOKADA w teraźniejszym SWDR w którym już pomaga w robieniu rj ma dotyczyć tylko realnych scenerii jak i uzyskania połączeń SBL-SBL w celu wprowadzenia większego realizmu oraz płynności na danych sceneriach i tu nie chodzi o zrobienie prostej linii gdzie jedzie się cały czas do przodu jak było w ARKUSZU w którym szło się na łatwiznę gdyż tam pisało się wszystko ręcznie mogę pokazać przykład i wystarczył 1 błąd w kropce czy czymkolwiek i był od razu crash między sceneriami bo ma błędny rj i dlatego unikało się różnorodności gdyż zwiększało to możliwość uszkodzenia linijki RJ która była jaka była....

Przykład robiony na szybko to musiał wklejać dyżurny do okienka czatu bez żadnego błędu bo inaczej pociąg gdzieś nie dojedzie oraz zapisać to wraz z numerem typem oraz nickiem maszynisty w ARKUSZU rozkładów jazdy.
/tt NUMER , Tomaszów Mazowiecki ba1519ca.sc,Br:100;Pw:60,podg.Tłoki f9853538.sc,Kp:90;WTF:120,LCS Szymankowszczyznice V2.2 c171694c.sc,EVO:160;Wr:120,Białobrzeg 65d0d88d.sc,Wj:100;Rk:100,LCS Wielichowo 7d244db5.sc

Ps. Proszę unikać tworzenia stałych blokad między zwykłymi szlakami scenariuszy fikcyjnych oraz nie przeszkadzanie tym co na dzień dzisiejszy stosują stałe blokady REALNYCH sceneri do czasu rozwiązania przez twórcy SWDR oraz administracji pełno funkcjonalnego SWDR z generatorem RJ może w tedy generator będzie miał zaimplementowane łączenie realnych scenerii jak nie to się trzeba będzie dostosować do losowości niestety i tu już nie będzie o czym dyskutować.

Online Trepan

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 94
  • Siła reputacji: 87
  • Trepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezes
  • Distance Travelled: 2212km
  • Trains Routed: 762
Odp: Poprawki do regulaminu Dyżurki
« Odpowiedź #23 dnia: 29 Grudzień 2017, 15:56:03 »
Cytat: Drozda32
ja tak nie będę robił i proszę mi tu podać PUNKT W REGULAMINIE i będę wam robił na złość rj w waszej stałej blokadzie

Mam poczuć się wywołany? Odpowiedź na to ujmę w kilku punktach:
-stałe blokady oficjalnie nigdzie nie istnieją (jak SWDR będzie to obsługiwać to super, ale teraz ich nie ma)
-zawsze staram się wypisać scenerie zgodnie z kolejnością i właściwym szlakiem
-regulamin jest jeden, ma obowiązywać KAŻDEGO i to jest najważniejsze, tworzenie jakiś ustnych załączników do obowiązujących zasad, do tego ważnych przez godzinę, dwie czy trzy wprowadza jeszcze gorszy bałagan
-mechanik ma tylko dwa prawa; poprosić o nowy rozkład jazdy i realizować rozkład otrzymany. Reszta to spora lista obowiązków. To drugie prawo jest nagminnie łamane bo nie podoba się jaki ten rozkład jest, bo to, bo tamto, siamto i owamto. Żadne ustalenie, umowa czy inne założenie kogokolwiek nie ma prawa być sprzeczne z regulaminem, a tymczasem przez pewnego dyżurnego kolejny raz ucierpiał maszynista. Tu będę pilnował regulaminu gorzej niż Cerber i będę żądał karania takich przypadków.
-stałe blokady ograniczają funkcjonalność posterunków, zwłaszcza węzłów, gdyż znaczna część ruchu porusza się z A do B lub B do A, medal ma więc dwie strony
-jak już mamy łączyć SBL to jeszcze tzrystawne z trzystawnymi, czterostawne z czterostawnymi, a nie Urrraaaa SBL!