Autor Wątek: Issue/Problem: Obowiązek komunikacji dyżurnego z maszynistą.  (Przeczytany 53 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Marszałek

  • User
  • Wiadomości: 19
  • Siła reputacji: 4
  • Marszałek pracownik torowy
  • Odpowiedzialny maszynista
  • Distance Travelled: 12168km
  • Trains Routed: 18
Obowiązek komunikacji dyżurnego z maszynistą.
« dnia: 11 Luty 2018, 11:21:45 »
Czego dotyczy pomysł:
Sprecyzowanie obowiązku dyżurnego.
   

Opis pomysłu:

Na forum TD2 w dziale "dyskusje" został przeze mnie utworzony temat dotyczący komunikacji dyżurnego z maszynistą zapowiadającym się offline, przy pomocy komendy /swdr i problemami wynikającymi z brakiem nałożenia obowiązku na dyżurnego komunikacji z maszynistą.

http://td2.info.pl/index.php/topic,3064.msg37446.html#msg37446

Niestety, temat w dyskusjach zamiast zachęcić do poprawnej współpracy przyniósł efekt odwrotny i dyżurni zdając sobie sprawe z braku obowiązku komunikowania się z maszynistami za pomocą tego czatu obracają ten fakt przeciwko nim i nie wpuszczają na scenerie w ogóle nie odpowiadając maszyniście, a w przypadku wjazdu, kickują za brak zapowiedzi/ uzyskania zgody, co jest skrajnie aroganckim, nieprofesjonalnym zachowaniem.

Niektórzy dyżurni są przeciwni wprowadzeniu tego obowiązku z racji braku widoczności czatu i konieczności doglądania kolejnego programu. Według mnie i kilku dyżurnych jest to zwyczajny brak umiejętności organizacji pracy, ponieważ są osoby które wywiązują się ze wszystkich swoich obowiązków poprawnej komunikacji i prowadzenia ruchu pociągów obsługując kilka stacji na raz, podczas gdy dla niektórych dyżurnych z wyższymi rangami obsługa jednej stacji jak widać stanowi ogromny problem, że nie mają czasu nawet odpowiadać maszyniście na regulaminowe wezwania i komunikaty.

Proponuje rozwiązanie tego problemu poprzez aneks do regulaminu wprowadzającego obowiązek doglądania czatu swdr i odpowiadania maszyniście na wywołania wynikające z punktu 2.13 regulaminu symulatora.

Zapraszam administracje oraz osoby odpowiedzialne za dokonywanie takich zmian do zaprezentowania swojego stanowiska i proszę w imieniu większego grona osób o interwencje.

Pozdrawiam, Marszałek.
W symulatorze od Czerwca 2017.
Rekord prędkości - 200km/h. Rekord składu - ET41 +50 węglarek, 732 metry, ~4000 ton. Ulubiona lokomotywa - EU07.
Od dyżurnych wymagam zachowania odrobiny realizmu. Podstawą jest rozmawiać i nie złościć się wzajemnie :) Zgoda buduje, komisja nagradza.