Autor Wątek: WiP/Prace w toku: Brzeźno  (Przeczytany 123 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Matejko820

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 113
  • Siła reputacji: 211
  • Matejko820 prezesMatejko820 prezesMatejko820 prezesMatejko820 prezesMatejko820 prezesMatejko820 prezesMatejko820 prezesMatejko820 prezesMatejko820 prezesMatejko820 prezesMatejko820 prezesMatejko820 prezes
Brzeźno
« dnia: Wczoraj o 16:33:47 »
Brzeźno




Brzeźno [Bo/Bo1] to niewielka stacja pośrednia, przez którą przechodzą dwutorowa linia nr 7 do Dorohuska i jednotorowa o szerokości 1520mm. W części normalnotorowej znajdują się 4 tory główne, z których dwa biegną przy dwukrawędziowym peronie wyspowym. W części szerokotorowej stacji znajduje się natomiast tylko jeden tor - Brzeźno na linii nr 63 pełni funkcję posterunku osłonnego, gdyż we wschodniej części stacji odgałęzia się bocznica do rejonu przeładunkowego "Tezet", przecinająca tor szeroki. Ruch pociągów na stacji prowadzony jest przez nastawnie "Bo" i "Bo1", posiadające urządzenia mechaniczne kluczowe z sygnalizacją świetlną. Obie nastawnie obsługują również rogatki na przejazdach kolejowych.


Tezet jest rejonem przeładunkowym, do którego doprowadzony jest tor normalny ze stacji Brzeźno oraz szeroki, odgałęziający się w kilometrze 12,409 szlaku Brzeźno - Wólka Okopska. Obsługa bocznicy odbywa się pociągiem zdawczym, kursującym zasadniczo z kierunku Wólki Okopskiej i wracającym do Wólki po jej obsłużeniu. Wszystkie rozjazdy na bocznicy posiadają napęd ręczny i obsługiwane są przez drużynę manewrową.


Linie kolejowe przebiegające przez scenerię:

7 Warszawa Wschodnia Osobowa - Dorohusk, od 254.000 do 260.200
63 Dorohusk - Zawadówka Naftobaza, od 11.100 do 17,600

Szlaki zewnętrzne:

   Nazwa      Następny posterunek      Numer linii      Liczba torów      Elektryfikacja       Prędkość maksymalna      Blokada liniowa        Długość      ETCS   
CW
Chełm Wschodni
7
dwutorowy
zelektryfikowany
80/90
półsamoczynna typu Eap
2200
brak
WO
Wólka Okopska
7
dwutorowy
zelektryfikowany
80/90
półsamoczynna typu Eap
2100
brak
CW(SZ) ("Tor szeroki")
Chełm Wschodni
63
jednotorowy
niezelektryfikowany
80
półsamoczynna typu Eap
2200
brak
WO(SZ) ("Tor szeroki")
Wólka Okopska
63
jednotorowy
niezelektryfikowany
80
półsamoczynna typu Eap
2100
brak

Spawny:
TOW - sem D3, zelektryfikowany, 650 m

Ograniczenia:


Autorzy:
Matejko820
Janusz1321
Uazownik

Screeny
Spoiler: pokaż









Informacje z Regulaminu Technicznego Stacji
Spoiler: pokaż

Sposób obsługi bocznicy stacyjnej
1. Nazwa bocznicy / zarządzającego bocznicą TEZET- Terminal Brzeźno / TEZET Sp. z.o.o. Terminal Brzeźno
2. Położenie bocznicy:
a) bocznica odgałęzia się na km 257,816 od toru stacyjnego nr 3 rozjazdem nr 14,
b) profil toru dojazdowego do bocznicy wynosi 1‰ z największym spadkiem w kierunku bocznicy wynoszącym 1,7 ‰, tory zdawczo - odbiorcze leżą na pochyleniu 1 ‰,
c) odległość punktu zdawczo – odbiorczego od rozjazdu odgałęziającego bocznicę wynosi 1100 m,
d) klucz od zwrotnicy odgałęziającej znajduje się u nastawniczego nastawni wykonawczej „Bo1”,
e) obsługa bocznicy dokonywana jest bez ograniczeń w okresie doby,
3. Warunki techniczne obsługi bocznicy:
a) do obsługi bocznicy nie można używać pojazdów kolejowych serii trakcji elektrycznej, lokomotywy spalinowe – bez ograniczeń.
b) wagony podstawiane na bocznicę są pchane, a wagony zabierane z bocznicy są ciągnione.
c) postępowanie przy zwrocie kluczy
Nastawniczy nastawni wykonawczej „Bo1” na polecenie dyżurnego ruchu wydaje kierownikowi manewrów przewoźnika i odbiera za pokwitowaniem klucz od Wk 1.
Utrzymanie bocznicy kolejowej w stanie zapewniającym bezpieczny ruch kolejowy należy do właściciela bocznicy.
Całkowita pojemność bocznicy wynosi 84 wagony (przyjmując średnią długość wagonu 17m).

Sposób obsługi szlakowej infrastruktury prywatnej (dawniej: bocznicy szlakowej)
1. Nazwa szlakowej infrastruktury prywatnej (dawniej: bocznicy szlakowej) TEZET – tor o prześwicie 1520 mm.
2. Położenie szlakowej infrastruktury prywatnej (dawniej: bocznicy szlakowej):
  a) szlakowa infrastruktura prywatna (dawniej: bocznica szlakowa) odgałęzia się w km 12,581 od toru głównego nr 1s szlaku jednotorowego między stacjami Wólka Okopska – Chełm
     Wschodni
linii pierwszorzędnej Dorohusk – Zawadówka NAFTOBAZA (SZ),
  b) profil podłużny toru na szlaku w miejscu odgałęzienia szlakowej infrastruktury prywatnej (dawniej: bocznica szlakowa) na długości postoju pociągów obsługujących szlakowej infrastruktury
      prywatnej (dawniej: bocznica szlakowa) wynosi 0,9 ‰ od strony stacji Wólka Okopska,
  c) odległość szlakowej infrastruktury prywatnej (dawniej: bocznicy szlakowej) od stacji obsługującej Dorohusk wynosi 10,681 km,
3. Klucz od zwrotnicy odgałęziającej znajduje się na stacji Wólka Okopska.
4. W miejscu odgałęzienia szlakowej infrastruktury prywatnej (dawniej: bocznicyszlakowej) znajduje się posterunek ruchu: bocznicowy/pomocniczy*), spełniający następujące czynności: nie dotyczy
5. Sposób prowadzenia ruchu na szlaku: jednotorowo dwukierunkowo na podstawie blokady liniowej półsamoczynnej dwukierunkowej.
6. Pociągi do obsługi szlakowej infrastruktury prywatnej (dawniej: bocznicy szlakowej) wyprawiane są po torze nr 1s od strony stacji Wólka Okopska.
7. Po dokonaniu obsługi pociągi wracają/jadą* dalej torem nr 1s do stacji Wólka Okopska.
8. Warunki techniczne obsługi szlakowej infrastruktury prywatnej (dawniej: bocznicy szlakowej):
  a) do obsługi szlakowej infrastruktury prywatnej (dawniej: bocznicy szlakowej): nie można używać pojazdów kolejowym z napędem serii trakcji elektrycznej – lokomotywy spalinowe bez
        ograniczeń,

  b) jednorazowo podstawić można wagony o całkowitej długości 425m,
  c) wagony ze stacji Wólka Okopska podstawiane na szlakową infrastrukturę prywatną (dawniej: bocznicę szlakową) są ciągnione lub pchane,
9. Wagony zabierane ze szlakowej infrastruktury prywatnej (dawniej: bocznica szlakowa) do stacji Wólka Okopskaciągnione lub pchane,
10. Odrzucanie wagonów na tor nr 201s, nr 202s i nr 201as jest zabronione


Sceneria w Systemie Sprawdzania Scenerii
« Ostatnia zmiana: Wczoraj o 17:32:18 wysłana przez Matejko820 »
ISEDR PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

W symulatorze od 6 (słownie: sześciu) lat. Największy fan projektu ŁKA <3