Autor Wątek: Warsztat Jeża  (Przeczytany 16471 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Jeżyk

  • Pioneer
  • *
  • Moderowany
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 93
  • Siła reputacji: 15
  • Jeżyk zwrotniczyJeżyk zwrotniczyJeżyk zwrotniczy
  • Wódz Wielkiej Armii Jeża
  • Distance Travelled: 339km
  • Trains Routed: 242
Re: Warsztat Jeża
« Odpowiedź #30 dnia: 06 Marzec 2016, 20:50:52 »
Prezentuję dzisiejsze 8 godzinne zmagania :)
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę.

Offline bartek

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 389
  • Siła reputacji: 14
  • bartek dróżnik obchodowybartek dróżnik obchodowy
  • Distance Travelled: 208km
  • Trains Routed: 153
Re: Warsztat Jeża
« Odpowiedź #31 dnia: 06 Marzec 2016, 20:55:58 »
Wow! :D

Offline Dariuszek

  • Developer
  • Pioneer
  • *
  • Artist
  • Wiadomości: 336
  • Siła reputacji: 22
  • Dariuszek dróżnik przejazdowyDariuszek dróżnik przejazdowyDariuszek dróżnik przejazdowyDariuszek dróżnik przejazdowy
  • Distance Travelled: 961km
  • Trains Routed: 121
Re: Warsztat Jeża
« Odpowiedź #32 dnia: 06 Marzec 2016, 22:18:56 »
Robi robote ;) Pornografia :P

Offline Superbarman

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 217
  • Siła reputacji: 14
  • Superbarman dróżnik obchodowySuperbarman dróżnik obchodowy
  • Kto pyta nie błądzi...
  • Distance Travelled: 599km
  • Trains Routed: 1074
Re: Warsztat Jeża
« Odpowiedź #33 dnia: 06 Marzec 2016, 22:21:48 »
Brak m słów...  :o
To jest SZTUKA!
Uwaga: Z powodu prac modernizacyjnych od 04/04/2016 do odwołania tor szlakowy C (jednotorowy) na podg Zawory jest zamknięty.
Za utrudnienia uprzejmie Państwa przepraszamy.
Szanuj dyżurnego swego i cierpliwość jego, bo możesz mieć gorszego.

Offline Dariuszek

  • Developer
  • Pioneer
  • *
  • Artist
  • Wiadomości: 336
  • Siła reputacji: 22
  • Dariuszek dróżnik przejazdowyDariuszek dróżnik przejazdowyDariuszek dróżnik przejazdowyDariuszek dróżnik przejazdowy
  • Distance Travelled: 961km
  • Trains Routed: 121
Re: Warsztat Jeża
« Odpowiedź #34 dnia: 09 Marzec 2016, 18:57:53 »
Jakie pantografy na tym impulsie są montowane?

Offline Ahmed

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 47
  • Siła reputacji: 4
  • Ahmed pracownik torowy
  • Distance Travelled: 642km
Re: Warsztat Jeża
« Odpowiedź #35 dnia: 09 Marzec 2016, 19:42:01 »
Obstawiam, że pewnie któreś z rodziny DSA.

Offline Tolek

  • Developer
  • Wiadomości: 96
  • Siła reputacji: 6
  • Tolek pracownik torowy
  • Przecinki też ludzie
Re: Warsztat Jeża
« Odpowiedź #36 dnia: 09 Marzec 2016, 20:13:20 »
Swoją drogą, mamy jakieś materiały na pantografy? Najchętniej rysunki techniczne.

Offline Ahmed

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 47
  • Siła reputacji: 4
  • Ahmed pracownik torowy
  • Distance Travelled: 642km
Re: Warsztat Jeża
« Odpowiedź #37 dnia: 09 Marzec 2016, 20:20:22 »
Jeśli cię to interesuje, to jestem w posiadaniu schematów do DSA 150.

Offline Dariuszek

  • Developer
  • Pioneer
  • *
  • Artist
  • Wiadomości: 336
  • Siła reputacji: 22
  • Dariuszek dróżnik przejazdowyDariuszek dróżnik przejazdowyDariuszek dróżnik przejazdowyDariuszek dróżnik przejazdowy
  • Distance Travelled: 961km
  • Trains Routed: 121
Re: Warsztat Jeża
« Odpowiedź #38 dnia: 09 Marzec 2016, 20:34:05 »
Ja też niestety mam to o DSA 150, a chetnie bym przygarnął o 200, dlatego pytam Jeża może on coś ma.
Chociaż swoją drogą to DSA150 i 200 nie są przypadkiem identyczne?
« Ostatnia zmiana: 09 Marzec 2016, 20:42:00 wysłana przez Dariuszek »

Offline Xoov

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 44
  • Siła reputacji: 2
  • Xoov pracownik torowy
  • Co tam?
  • Distance Travelled: 1982km
  • Trains Routed: 140
Re: Warsztat Jeża
« Odpowiedź #39 dnia: 09 Marzec 2016, 21:02:00 »
Jakie pantografy na tym impulsie są montowane?
160EC TSI
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Jeżyk

  • Pioneer
  • *
  • Moderowany
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 93
  • Siła reputacji: 15
  • Jeżyk zwrotniczyJeżyk zwrotniczyJeżyk zwrotniczy
  • Wódz Wielkiej Armii Jeża
  • Distance Travelled: 339km
  • Trains Routed: 242
Re: Warsztat Jeża
« Odpowiedź #40 dnia: 09 Marzec 2016, 21:14:07 »
Posiadam tylko setki wszelkiej maści zdjęć, poza tym nic... a choć na razie robię co innego to przydałyby się jakieś rysunki, podstawowe wymiary, cokolwiek. Nie jestem znawcą, ale(chyba) niektóre EP09 mają takie same pantografy jak impulsy, z tego prosty wniosek, że wystarczyło by raz zrobić dobry model i mógłby być używany także do innych loków. Myślę że sprawa ma się podobnie jak z wózkami, kilka podstawowych modeli i 95% taboru może mieć piękne patyki :D, zostaje tylko kwestia materiałów.
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę.

Offline Dariuszek

  • Developer
  • Pioneer
  • *
  • Artist
  • Wiadomości: 336
  • Siła reputacji: 22
  • Dariuszek dróżnik przejazdowyDariuszek dróżnik przejazdowyDariuszek dróżnik przejazdowyDariuszek dróżnik przejazdowy
  • Distance Travelled: 961km
  • Trains Routed: 121
Re: Warsztat Jeża
« Odpowiedź #41 dnia: 09 Marzec 2016, 21:36:32 »
Zobacz to http://eu07.pl/userfiles/21922/priv-Odbierak_DSA-150.pdf
Co prawda DSA150, ale można z tego ładny model wykrzesać.Jeszcze zobacze czym się różni 150 od 200, ale jeśli będą bardzo podobne to będę z tego skrobał.

Offline Ahmed

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 47
  • Siła reputacji: 4
  • Ahmed pracownik torowy
  • Distance Travelled: 642km
Re: Warsztat Jeża
« Odpowiedź #42 dnia: 09 Marzec 2016, 21:45:26 »
Dokładnie tego pdfa miałem na myśli. Mam w sumie też częściowo zaczęty ten patyk. Znaczy zaczął go Igor, a ja tam dałem swoje poprawki + kilka nowych submodeli. Trzeba pewnie jeszcze pod wymiary coś dostosować i dorobić parę elementów by było zdecydowanie bardziej tłusto :). No i wiadome zrobić układ mapowania. Fotki jako takie dostałem jak co. Praktycznie od czasu gdy spalił mi się mój poprzedni komp to tego projektu nie odkurzałem. No tak ostanie poprawki robiłem jeszcze jak byłem u rodzinki w 2014 roku. Ja pikole, ale ten czas szybki leci heh.
« Ostatnia zmiana: 09 Marzec 2016, 22:17:09 wysłana przez Ahmed »

Offline Tolek

  • Developer
  • Wiadomości: 96
  • Siła reputacji: 6
  • Tolek pracownik torowy
  • Przecinki też ludzie
Re: Warsztat Jeża
« Odpowiedź #43 dnia: 09 Marzec 2016, 23:58:36 »
@Dariuszek
Gdyby ktoś miał źródło tego dokumentu (to co jest w linku, na pierwszy rzut oka wygląda na skan wersji papierowej), to byśmy byli w przysłowiowym domu. A tak... no cóż, zobaczymy, co uda się z tego nieszczęścia wykrzesać.

EDIT: Nawet gdyby były dostępne skany rysunków o nieco większej rozdzielczości, to być może można by odtworzyć cały zespół, a przynajmniej spróbować. ;-)
« Ostatnia zmiana: 10 Marzec 2016, 00:11:55 wysłana przez Tolek »

Offline Ahmed

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 47
  • Siła reputacji: 4
  • Ahmed pracownik torowy
  • Distance Travelled: 642km
Re: Warsztat Jeża
« Odpowiedź #44 dnia: 11 Marzec 2016, 20:21:24 »
Chociaż swoją drogą to DSA150 i 200 nie są przypadkiem identyczne?
Z tego co podaje strona STEMANN'a http://www.stemmann.com.pl/bahn/dachstromabnehmer/f_serien1.pl.php wychodzi na to, że różnią się głównie maksymalną prędkością eksploatacyjną.
« Ostatnia zmiana: 11 Marzec 2016, 20:24:20 wysłana przez Ahmed »