Autor Wątek: Idea/Pomysł: Dostosowanie scenerii do SWDR  (Przeczytany 5037 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Jallah

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 120
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 23
  • Jallah dróżnik przejazdowyJallah dróżnik przejazdowyJallah dróżnik przejazdowyJallah dróżnik przejazdowy
  • Distance Travelled: 2287km
  • Trains Routed: 513
Re: Dostosowanie scenerii do SWDR
« Odpowiedź #30 dnia: 24 Maj 2016, 14:01:38 »
Cytuj
7 ) Długość szlaku nie może przekraczać 5km dla linii jednotorowej oraz 7.5km dla linii dwutorowej.

Z całym szacunkiem uetam, ale zmień dilera. Co byś powiedział konstruktorom CMK, gdzie są szlaki nawet 30-kilometrowe? Że za długie i nie mogą być eksploatowane? Z tego symulatora robisz już bałagan, coś podobnego do maszyny.

Zgadzam się w 100% z Patrykiem i Kacprem, oraz rozwinę jego punkt c.

Pamiętacie jak miałem zadaszenie na wjeździe w Dziwnowicach? Sieć się tam bugowała, a z tym nic się nie dało zrobić. Uetam wpadł na kontrole i stwierdził ze to jeden z pkt. które się przyczyniły do odrzucenia stacji. Zapytałem się Uetama jak to naprawić, bo to był bug graficzny, a no to uetam "Nie wiem."

Jeżeli to będzie kontynuowane, że za błędy symulatora lub jakieś śmieszne już punkty, które sobie administracja ubzdurała, będziemy obrywać my, tworzyciele scenerii, to pakuje walizki i uciekam z tąd stąd tak szybko, jak tutaj dołączyłem.
« Ostatnia zmiana: 24 Maj 2016, 14:39:45 wysłana przez mikson »

Offline Kacper9

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 664
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 127
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
  • Distance Travelled: 5986km
  • Trains Routed: 2301
Re: Dostosowanie scenerii do SWDR
« Odpowiedź #31 dnia: 24 Maj 2016, 14:03:30 »
Ja tylko sobie wyksportuje Hel do Rainsteda i również uciekam jak tak dalej będzie.
Tworze pulpity do stacji dobrze wykonanych. Nie polecam swoich pulpity. Wypadkowa TD2.

Offline mikson

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 478
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 66
  • mikson prezesmikson prezesmikson prezesmikson prezesmikson prezesmikson prezesmikson prezesmikson prezesmikson prezesmikson prezesmikson prezesmikson prezes
  • ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Distance Travelled: 2207km
  • Trains Routed: 1556
Re: Dostosowanie scenerii do SWDR
« Odpowiedź #32 dnia: 24 Maj 2016, 14:11:46 »
Po pierwsze, należy rozróżnić scenerie nie zatwierdzone od niezdatnych do eksploatacji. Nie zatwierdzony != nie można po tym jeździć.
Po drugie, łatwo Wam mówić z perspektywy budowniczych, a teraz zróbcie trasę do TD z trzydziestokilometrowym szlakiem, jeszcze najlepiej bez żadnego otoczenia (pustynia), z prędkością szlakową 40 km/h i powodzenia...
-Nalej mi samej coli.
-Cola nie jest do picia.
-A do czego?
-Do popijania.

Offline Kacper9

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 664
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 127
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
  • Distance Travelled: 5986km
  • Trains Routed: 2301
Re: Dostosowanie scenerii do SWDR
« Odpowiedź #33 dnia: 24 Maj 2016, 14:14:39 »
Mikson, ale dlaczego uzależnienie od ilości torów?
Tworze pulpity do stacji dobrze wykonanych. Nie polecam swoich pulpity. Wypadkowa TD2.

Offline Jallah

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 120
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 23
  • Jallah dróżnik przejazdowyJallah dróżnik przejazdowyJallah dróżnik przejazdowyJallah dróżnik przejazdowy
  • Distance Travelled: 2287km
  • Trains Routed: 513
Re: Dostosowanie scenerii do SWDR
« Odpowiedź #34 dnia: 24 Maj 2016, 14:19:40 »
Po pierwsze, należy rozróżnić scenerie nie zatwierdzone od niezdatnych do eksploatacji. Nie zatwierdzony != nie można po tym jeździć.
Po drugie, łatwo Wam mówić z perspektywy budowniczych, a teraz zróbcie trasę do TD z trzydziestokilometrowym szlakiem, jeszcze najlepiej bez żadnego otoczenia (pustynia), z prędkością szlakową 40 km/h i powodzenia...

A czy przypadkiem nie chcieliście wprowadzić blokady na stacjie nie-zaakceptowane aż do czasu zaakceptowania?


Ja w dziwnowicach posiadam szlak prawie 15km (wliczając to cześć szlaku pomiędzy stacja a odgałęźnym.) Stacja robiona jest na styl skandynawski, czyli prawie sam las. Czy ty byś mi zabronił robić tak scenerii? 

Offline mikson

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 478
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 66
  • mikson prezesmikson prezesmikson prezesmikson prezesmikson prezesmikson prezesmikson prezesmikson prezesmikson prezesmikson prezesmikson prezesmikson prezes
  • ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Distance Travelled: 2207km
  • Trains Routed: 1556
Re: Dostosowanie scenerii do SWDR
« Odpowiedź #35 dnia: 24 Maj 2016, 14:24:35 »
Mikson, ale dlaczego uzależnienie od ilości torów?
Gdy pociąg będzie jechał przez szlak jednotorowy, który ma 10 km, to wyobraź sobie, ile musi czekać inny gracz, który chce wyjechać z przeciwnego kierunku.
A czy przypadkiem nie chcieliście wprowadzić blokady na stacjie nie-zaakceptowane aż do czasu zaakceptowania?


Ja w dziwnowicach posiadam szlak prawie 15km (wliczając to cześć szlaku pomiędzy stacja a odgałęźnym.) Stacja robiona jest na styl skandynawski, czyli prawie sam las. Czy ty byś mi zabronił robić tak scenerii? 
1) nie wiem, skąd masz takie informacje.
2) zabronić, nie zabronię, możesz robić jak Ci się podoba. Musisz tylko wiedzieć, że stacja ze zbyt długim szlakiem nie będzie zatwierdzona. Postaw się też w roli maszynisty, który musi przez to jechać kilkanaście minut...
-Nalej mi samej coli.
-Cola nie jest do picia.
-A do czego?
-Do popijania.

Offline Kacper9

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 664
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 127
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
  • Distance Travelled: 5986km
  • Trains Routed: 2301
Re: Dostosowanie scenerii do SWDR
« Odpowiedź #36 dnia: 24 Maj 2016, 14:26:58 »
Mikson to dlaczego Hel jest zatwierdzony skoro szlak ma blisko 7 km? Acha ogarnicie SWDR, bo dzisiaj miałem siedząc na dwóch sceneriach sytuacje krzyżówkki pociągów na jednotorze bez mijanki ;D
« Ostatnia zmiana: 24 Maj 2016, 14:29:36 wysłana przez Kacper9 »
Tworze pulpity do stacji dobrze wykonanych. Nie polecam swoich pulpity. Wypadkowa TD2.

Offline kam55

  • Global Moderator
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 345
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 118
  • kam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezes
  • Organizator sesji
  • Distance Travelled: 3205km
  • Trains Routed: 1775
Re: Dostosowanie scenerii do SWDR
« Odpowiedź #37 dnia: 24 Maj 2016, 14:32:08 »
Mikson, ale dlaczego uzależnienie od ilości torów?

A ile będzie musiał czekać gracz który czeka na zwolnienie tego jedno-toru? A nie wolno zapominać, że ktoś kto go zajmuje musi jeszcze szlak od drugiej strony przejechać...
Przy takich szlakach będziecie mieć góra 3 pociągi na godzinę na nim. A łącząc to z tym, że większość dyżurnych olewa postoje w generowanych RJ oraz daje na wszystkie stacje, generator będzie wlepiał postoje po min. 1h.
Wczujcie się trochę w rolę maszynisty...

@mikson ubiegłeś :P
--->>> TARNÓW<<<---

Offline Jallah

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 120
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 23
  • Jallah dróżnik przejazdowyJallah dróżnik przejazdowyJallah dróżnik przejazdowyJallah dróżnik przejazdowy
  • Distance Travelled: 2287km
  • Trains Routed: 513
Re: Dostosowanie scenerii do SWDR
« Odpowiedź #38 dnia: 24 Maj 2016, 14:35:34 »
2) zabronić, nie zabronię, możesz robić jak Ci się podoba. Musisz tylko wiedzieć, że stacja ze zbyt długim szlakiem nie będzie zatwierdzona. Postaw się też w roli maszynisty, który musi przez to jechać kilkanaście minut...

To co powiesz w takim razie maszyniście, który codziennie jeździ 25km tam i z powrotem kilka razy dziennie, podczas gdy ponad 95% tego szlaku to las, a jak jest jakiś budynek, to to jest malutki budynek stacyjny nieużywany od kilkunastu lat?

EDIT:

Cytuj
żadnego otoczenia (pustynia)

Myslałem, że scenerie mają nie łamać przepisów, a tu proszę, codziennie się dowiaduje czegoś nowego.
« Ostatnia zmiana: 24 Maj 2016, 14:42:28 wysłana przez Jallah »

Offline Kacper9

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 664
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 127
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
  • Distance Travelled: 5986km
  • Trains Routed: 2301
Re: Dostosowanie scenerii do SWDR
« Odpowiedź #39 dnia: 24 Maj 2016, 14:37:46 »
Tylko 3  minuty 8). Kam na niezeelektryfikowanych na tyle nawet liczyć nie możemy. Shafter święte słowa.
Tworze pulpity do stacji dobrze wykonanych. Nie polecam swoich pulpity. Wypadkowa TD2.

Offline shafter

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 560
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 188
  • shafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezes
  • Distance Travelled: 5017km
  • Trains Routed: 1496
Re: Dostosowanie scenerii do SWDR
« Odpowiedź #40 dnia: 24 Maj 2016, 15:08:57 »
Shafter święte słowa.

Niechcący skasowałem posta więc napisze jeszcze raz:

1. Jakieś limity długości szlaków oczywiście muszą być, to jasne, nie można skazywać maszynistów na kilkunastominutową jazdę przez pola i robić paraliże na jednotorach.
Za chwile może przyjść ktoś i walnąć pusty szlak z jednym rozjadem na max długość i żądać zaakceptowania tego.

Z drugiej strony, żeby nie ograniczać autorów scenerii typu LCS przez które jeździ się bardzo ciekawie po samej stacjii, niech te limity 7.5/5 będą od ostatniego posterunku, peronu ?

2. Padły tutaj ostre słowa ze strony niektórych twórców scenerii, zwracam uwagę szanownej administracji, że to oni są drugą siłą tego projektu po developerach samego symka i chyba nie warto się z nimi Gryźć ?

TeDek to fajny projekt, ale zarżnąć go będzie bardzo łatwo.

Offline uetam

  • Administrator
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 530
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 35
  • uetam toromistrzuetam toromistrzuetam toromistrzuetam toromistrzuetam toromistrzuetam toromistrzuetam toromistrz
  • Administrator Techniczny
  • Distance Travelled: 1571km
  • Trains Routed: 916
Re: Dostosowanie scenerii do SWDR
« Odpowiedź #41 dnia: 24 Maj 2016, 15:11:05 »
Nie znalazłem lepszego wątku.
Te wymagania są przesadzone, ponieważ:
 a) Nie uzależniajmy długości szlaków od liczby torów, a od prędkości jeśli już,
Czyli według Ciebie szlaki jednotorowy i dwutorowy ze szlakową 50km/h mają identyczną przepustowość?
b) pod drugie co to zmienia, ze semafory są na szlaku wygenerowanym? Skoro tarcze ostrzegawcze i tak tam są,
Ustawienie semaforów na szlaku powoduje problemy z połączeniem się do takiej scenerii.
c) nie zaakceptujecie stacji przez błędy symulatora (przykład Jallaha ze znikającą trakcją) i przez latające drzewko, gdzieś na końcu scenerii?
Nikt z nas się nie czepia na siłę i nie każda stacja musi być zaakceptowana.
d) Długość torów stacyjnych - Wartosci z kosmosu typu 200 m dla osobówek (rozumeim długość peronu) zabijacie realność scenerii czymś takim (przykłąd Zawada Ogona)
Zastanawiam się, czy to już nie poziom Maszyny
Napisałem dokładnie o co chodzi i nie jest to długość peronu.

Dodano: 24 Maj 2016, 15:14:02


Ja może powiem coś od ciebie.
Ja jestem tutaj tylko po to by robi realną scenerię, w końcu w cholerę czasu siedziało się w edytorze i uczyło.
Ale jeżeli u mnie w Lublinie semafor "P" jest 10 metrów od rozjazdu w realu i tak samo chcę to przełożyć do edytora i ktoś mi tego nie zaakceptuje bo wymyślił sobie takie zasady w TD to przepraszam bardzo, ale nie ma sensu tworzenia realnych stacji. Na skrajnie lewym mam semafor po prawej ?  Bo tak jest w realu(..)

Jeżeli dalej tak będzie to na pewno zbieram klamoty i do widzenia ....
Pokaż mi scenerię odrzuconą tylko z powodu ustawienia jakiegoś semafora wyjazdowego.

Dodano: 24 Maj 2016, 15:19:49


Cytuj
7 ) Długość szlaku nie może przekraczać 5km dla linii jednotorowej oraz 7.5km dla linii dwutorowej.

Z całym szacunkiem uetam, ale zmień dilera.
Na szczęście w bazie zapisują się wszystkie posty więc wiem doskonale  co tutaj było napisane przed edycją i za to otrzymałeś ostrzeżenie.
Co byś powiedział konstruktorom CMK, gdzie są szlaki nawet 30-kilometrowe? Że za długie i nie mogą być eksploatowane? Z tego symulatora robisz już bałagan, coś podobnego do maszyny.
Wewnątrz scenerii możesz sobie zrobić szlak nawet 50-cio kilometrowy i nikogo to nie będzie bolało. Limity zostały wprowadzone tylko dla szlaków granicznych z innymi sceneriami aby nie zabijać przepustowości.
Zgadzam się w 100% z Patrykiem i Kacprem, oraz rozwinę jego punkt c.
Pamiętacie jak miałem zadaszenie na wjeździe w Dziwnowicach? Sieć się tam bugowała, a z tym nic się nie dało zrobić. Uetam wpadł na kontrole i stwierdził ze to jeden z pkt. które się przyczyniły do odrzucenia stacji. Zapytałem się Uetama jak to naprawić, bo to był bug graficzny, a no to uetam "Nie wiem."
Jeżeli za bug graficzny uznajesz budynek który z powodu zbyt niskiego umiejscowienia przenikał przez sieć trakcyjną.
Jeżeli to będzie kontynuowane, że za błędy symulatora lub jakieś śmieszne już punkty, które sobie administracja ubzdurała, będziemy obrywać my, tworzyciele scenerii, to pakuje walizki i uciekam z tąd stąd tak szybko, jak tutaj dołączyłem.
Nikt nikogo nie trzyma na siłę w TD oraz nie każda stacja musi być zaakceptowana gdyż według mnie jest to bardziej wyróżnienie i docenienie pracy autora niż jakiś wymóg.

Dodano: 24 Maj 2016, 15:20:53


A czy przypadkiem nie chcieliście wprowadzić blokady na stacjie nie-zaakceptowane aż do czasu zaakceptowania?
Nawet jeżeli był taki pomysł to już dawno został odrzucony.

Dodano: 24 Maj 2016, 15:26:39



Z drugiej strony, żeby nie ograniczać autorów scenerii typu LCS przez które jeździ się bardzo ciekawie po samej stacjii, niech te limity 7.5/5 będą od ostatniego posterunku, peronu ?
Przecież tutaj od początku chodziło tylko o długość "SZLAKU" czyli odcinka od tarczy ostrzegawczej pierwszego semafora na scenerii do jej końca.

Cytuj
2. Padły tutaj ostre słowa ze strony niektórych twórców scenerii, zwracam uwagę szanownej administracji, że to oni są drugą siłą tego projektu po developerach samego symka i chyba nie warto się z nimi Gryźć ?

Ale tutaj poza Jallahem, któremu ktoś najwidoczniej czegoś nagadał na mój temat nagada, nikt się z nikim nie gryzie.
« Ostatnia zmiana: 24 Maj 2016, 15:48:42 wysłana przez uetam »
Nie odpowiadam na wiadomości prywatne dotyczące problemów, które mogą być rozwiązane na forum.

Offline Jallah

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 120
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 23
  • Jallah dróżnik przejazdowyJallah dróżnik przejazdowyJallah dróżnik przejazdowyJallah dróżnik przejazdowy
  • Distance Travelled: 2287km
  • Trains Routed: 513
Re: Dostosowanie scenerii do SWDR
« Odpowiedź #42 dnia: 24 Maj 2016, 15:30:21 »
Nikt z nas się nie czepia na siłę i nie każda stacja musi być zaakceptowana.
To zostawię już bez komentarza.
Na szczęście w bazie zapisują się wszystkie posty więc wiem doskonale  co tutaj było napisane przed edycją i za to otrzymałeś ostrzeżenie.
A czy ja to edytowałem? To ostrzeżenie dobiło tylko gwóźdź do trumny na temat mojego zdania o tobie, które już długo wcześniej było daleko poniżej zera. 
Jeżeli za bug graficzny uznajesz budynek który z powodu zbyt niskiego umiejscowienia przenikał przez sieć trakcyjną.
Rzeczywiście, budynek który jest za nisko ustawiony, który lewituje w powietrzu ok. pół metra nad siecią  :) Szczególnie jak się przeleciało na poziomie sieci to było widać, że jest pod budynkiem.



EDIT:

3.4.3 Ustawiać nicków i rozpowszechniać treści obraźliwych, rasistowskich, wulgarnych lub innych niezgodnych z polskim prawem.

Dziękuje za ostrzeżenie również za ten pkt. ale powiedz mi w jakim sensie słowo "Jallah" łamie ten pkt.  :)
« Ostatnia zmiana: 24 Maj 2016, 15:43:49 wysłana przez Jallah »

Offline uetam

  • Administrator
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 530
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 35
  • uetam toromistrzuetam toromistrzuetam toromistrzuetam toromistrzuetam toromistrzuetam toromistrzuetam toromistrz
  • Administrator Techniczny
  • Distance Travelled: 1571km
  • Trains Routed: 916
Re: Dostosowanie scenerii do SWDR
« Odpowiedź #43 dnia: 24 Maj 2016, 15:45:49 »
Rzeczywiście, budynek który jest za nisko ustawiony, który lewituje w powietrzu ok. pół metra nad siecią  :) Szczególnie jak się przeleciało na poziomie sieci to było widać, że jest pod budynkiem.
Nie do końca rozumiem o co chodzi w tym zdaniu ale moja rada jest prosta - nie wstawiaj do scenerii zbugowanych budynków lub wymodeluj nowy a wstawi się go do edytora.
Nie odpowiadam na wiadomości prywatne dotyczące problemów, które mogą być rozwiązane na forum.

Offline Jallah

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 120
  • Kartoteka
  • Siła reputacji: 23
  • Jallah dróżnik przejazdowyJallah dróżnik przejazdowyJallah dróżnik przejazdowyJallah dróżnik przejazdowy
  • Distance Travelled: 2287km
  • Trains Routed: 513
Re: Dostosowanie scenerii do SWDR
« Odpowiedź #44 dnia: 24 Maj 2016, 15:48:31 »
Nie do końca rozumiem o co chodzi w tym zdaniu ale moja rada jest prosta - nie wstawiaj do scenerii zbugowanych budynków lub wymodeluj nowy a wstawi się go do edytora.

Czyli tak: W edytorze jest zbugowany model, a jak mi się to nie podoba to mam iść modelować nowy?  ;D Nie każdy się interesuje modelowaniem, o czym powinieneś wiedzieć . ;D


EDIT:

3.4.3 Ustawiać nicków i rozpowszechniać treści obraźliwych, rasistowskich, wulgarnych lub innych niezgodnych z polskim prawem.


Proszę cie uetam, wytłumacz mi jak łamie ten punkt. Ponieważ słowo "Jallah" Nie jest obraźliwe, ponieważ takie słowo nawet nie istnieje :)
« Ostatnia zmiana: 24 Maj 2016, 15:57:30 wysłana przez Jallah »