Autor Wątek: WiP/Prace w toku: Kokotełowe pitu-pitu czyli modele na nie-wypasie  (Przeczytany 35659 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mentorious

  • Artist
  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 184
  • Siła reputacji: 217
  • mentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezes
  • Distance Travelled: 2422km
  • Trains Routed: 2006
Odp: Kokotełowe pitu-pitu czyli modele na nie-wypasie
« Odpowiedź #210 dnia: 29 Lipiec 2017, 16:49:20 »
Zawieszone?

Cytuj
...wkrótce pojawią się na torach TD2.

Minęło ponad pół roku, a pojawiło się tylko kilka tekstur...

Jakie roszczeniowe podejscie macie..  :P Coyotek jak i inni pracuja dla symulatora za darmo w wolnym czasie, wiec troche zrozumienia.

A jesli masz na mysli  przez "kilka tekstur" te nowe wagony osobowe oraz i pierwsza klase  IC, ktore doszly w ciagu ostatnich paru miesiecy, to sa one autorstwa osob trzecich, zalatwione dla nas przez Patryka Farane.

Offline UAZownik

  • Global Moderator
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 422
  • Siła reputacji: 152
  • UAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezesUAZownik prezes
  • Dobry, sceneria do kontroli!
  • Distance Travelled: 2348km
  • Trains Routed: 1003
Odp: Kokotełowe pitu-pitu czyli modele na nie-wypasie
« Odpowiedź #211 dnia: 30 Lipiec 2017, 00:08:05 »
To autor decyduje, kiedy i czy tekstury wejdą do gry. Poganianie ich czy narzekanie, że nie ma nic tu nie da - w tym momencie to właśnie Ty nie szanujesz twórcy.

Skoro wysłałeś te swoje materiały w grudniu czy w styczniu to podejrzewam, że właśnie do osób, które od projektu się odłączyły. Znasz więc już odpowiedź, dlaczego nie ma ich w grze.

„Każdy pracownik kolejowy, którego czynności związane są z ruchem pociągów i wykonywaniem manewrów, powinien znać szczegółowo
»Instrukcję o sygnalizacji«."

Automatyk z zawodu, drogowiec i ruchowiec z zamiłowania.

Offline Zuger_Polska

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 66
  • Siła reputacji: 41
  • Zuger_Polska starszy dyżurny ruchuZuger_Polska starszy dyżurny ruchuZuger_Polska starszy dyżurny ruchuZuger_Polska starszy dyżurny ruchuZuger_Polska starszy dyżurny ruchuZuger_Polska starszy dyżurny ruchuZuger_Polska starszy dyżurny ruchuZuger_Polska starszy dyżurny ruchu
  • Distance Travelled: 1944km
  • Trains Routed: 89
Odp: Kokotełowe pitu-pitu czyli modele na nie-wypasie
« Odpowiedź #212 dnia: 30 Lipiec 2017, 11:16:37 »
Wysłałem do dwóch lub trzech osób, z czego tylko jedna odeszła od projektu. W takim razie proszę mi napisać, do kogo mam wysłać te dźwięki, bo nie zamierzam rozsyłać do xx osób, dostawać odpowiedź że zostanie dodane, a na koniec i tak się nie doczekać.

EDIT:
To autor decyduje, kiedy i czy tekstury wejdą do gry. Poganianie ich czy narzekanie, że nie ma nic tu nie da - w tym momencie to właśnie Ty nie szanujesz twórcy.
A czy ja gdzieś kogoś poganiam? Nie poganiam twórcy, tylko osoby, które podobno się zajmują dodawaniem tego wszystkiego do symulatora. Napisałem, że z tego co wiem, to wszystko było ukończone i dodane do TD2, ale z niewidomych przyczyn nadal nie pojawiło się to oficjalnie. Proszę czytać ze zrozumieniem.
« Ostatnia zmiana: 30 Lipiec 2017, 11:21:46 wysłana przez Zuger_Polska »
LCS Koziegłowy (Linia kolejowa 395): 2%
Umultowo: 80%