Autor Wątek: Bug/Błąd: Bocznica niezelektryfikowana a wagony  (Przeczytany 620 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline sofalse

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 29
  • Siła reputacji: 53
  • sofalse naczelniksofalse naczelniksofalse naczelniksofalse naczelniksofalse naczelniksofalse naczelniksofalse naczelniksofalse naczelniksofalse naczelniksofalse naczelnik
  • Distance Travelled: 1430km
  • Trains Routed: 389
Bocznica niezelektryfikowana a wagony
« dnia: 15 Sierpień 2017, 01:09:02 »
Witam!
Dzisiaj przeprowadzając manewry na Imielinie odkryłem pewną rzecz: cofając wagonami w bocznicę niezelektryfikowaną (pchając je) ze szlaku zelektryfikowanego dostałem crash spowodowany "złamaniem pantografów" czyli wyjechaniem poza druta. Problem w tym, że lok był około 30 wagonów od obszaru bez druta, na który minimalnie wjechał ostatni wagon - który, jak wiadomo, pantografów nie posiada.

Zgaduję, że gra sprawdzając obecność druta, bierze pod uwagę cały skład a nie samą lokomotywę - to chyba nielogiczne, czyż nie?

Offline greg86

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 1013
  • Siła reputacji: 69
  • greg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezesgreg86 prezes
  • SJZ
  • Distance Travelled: 2196km
  • Trains Routed: 297
Odp: Bocznica niezelektryfikowana a wagony
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Sierpień 2017, 08:07:12 »
Póki co w aktualnej wersji "punkty prądowe" działają na cały skład, zamiast tylko na loka. Podobno poprawione w aktualnej deweloperce, pozostaje czekać.
W związku z absurdalnym pkt.3.4.regulaminu TS uniemożliwiającemu mi rozgrywkę na nastawni dalsze rozwijanie scenerii przeze mnie zostało wstrzymane do odwołania (absurdalnego punktu regulaminu).

Offline Kacper9

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 826
  • Siła reputacji: 250
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
  • Distance Travelled: 10173km
  • Trains Routed: 3389
Odp: Bocznica niezelektryfikowana a wagony
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Sierpień 2017, 10:20:24 »
Generalnie łamanie pantografów powinno ciut inaczej wyglądać: Wykrywać  to powinien patyk, a nie cały lok (tudzież osie), a złamany pantograf nie powinien chcieć się podnieść, a jak połamiemy dwa to nigdzie nie pojedziemy - crash ;).
Wypadkowa TD2.

Offline Zdebu

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 199
  • Siła reputacji: 89
  • Zdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezes
  • Distance Travelled: 3078km
  • Trains Routed: 478
Odp: Bocznica niezelektryfikowana a wagony
« Odpowiedź #3 dnia: 16 Sierpień 2017, 11:22:35 »
Generalnie łamanie pantografów powinno ciut inaczej wyglądać: Wykrywać  to powinien patyk, a nie cały lok (tudzież osie), a złamany pantograf nie powinien chcieć się podnieść, a jak połamiemy dwa to nigdzie nie pojedziemy - crash ;).

Póki nie mamy żadnych modeli zniszczeń, np. model połamanego pantografu, to 1 połamany patyk = crash, bo raz że taki udawany złamany patyk nie wygląda zbyt realistycznie, a po 2 kto by prowadził dalej lokomotywę ze złamanym patykiem?
Węzeł Łazowski - Prace wstrzymane, sceneria będzie budowana od nowa.

Offline hulek

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 205
  • Siła reputacji: 26
  • hulek nastawniczyhulek nastawniczyhulek nastawniczyhulek nastawniczyhulek nastawniczy
  • Ekspert ds. Edytora
  • Distance Travelled: 1682km
  • Trains Routed: 242
Odp: Bocznica niezelektryfikowana a wagony
« Odpowiedź #4 dnia: 16 Sierpień 2017, 11:36:19 »
Generalnie łamanie pantografów powinno ciut inaczej wyglądać: Wykrywać  to powinien patyk, a nie cały lok (tudzież osie), a złamany pantograf nie powinien chcieć się podnieść, a jak połamiemy dwa to nigdzie nie pojedziemy - crash ;).

Póki nie mamy żadnych modeli zniszczeń, np. model połamanego pantografu, to 1 połamany patyk = crash, bo raz że taki udawany złamany patyk nie wygląda zbyt realistycznie, a po 2 kto by prowadził dalej lokomotywę ze złamanym patykiem?
Jeśli jeden pantograf jest sprawny to pojechałby, ale z drugiej strony nie oszukujmy się, kto jeździ ze złamanymi patykami ;)
PROJEKTY: Ocieszyn Głowny - Coś się tam buduje ;)
Najlepszym lekarstwem na kłamstwo, jest PRAWDA !