Autor Wątek: WiP/Prace w toku: Piwnice Nowe  (Przeczytany 2185 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline RBrzozowski

  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Siła reputacji: 17
  • RBrzozowski zwrotniczyRBrzozowski zwrotniczyRBrzozowski zwrotniczy
  • Distance Travelled: 791km
  • Trains Routed: 577
Piwnice Nowe
« dnia: 15 Maj 2016, 19:10:59 »
Oddaje w wasze ręce scenerię "Piwnice".

 Jest to fikcyjna stacja położona na jednotorowej, zelektryfikowanej linii. Obsługuje więc dwa szlaki - A oraz O, nazwane od oznaczeń semaforów wjazdowych. Prędkość szlakowa wynosi na całej scenerii 80km/h.
 Stacja posiada 4 tory główne, w tym dwa położone przy peronie i dwa przeznaczone do przyjmowania pociągów towarowych.  Na stacji znajduje się także tor boczny na plac ładunkowy, odgałęzienie bocznicy oraz żeberko. Wszystkie semafory są kształtowe, do tego na stacji znajdują się dwie tarcze manewrowe oraz tarcza zaporowa.

Co jest istotne, długości użyteczne torów:
Tor 1 - 510m (94 osie)
Tor 2- 550m (104 osie)
Tor 3- 670m (128 osi)
Tor 3a- 60m (12 osi - same wagony)
Tor 4- 280m (56 osi - same wagony)
Tor 5- 670m (128 osi)
Istotne są też odległości między ostatnim rozjazdem a granicą przetaczania. Dla szlaku A wynosi ona 50m a dla szlaku O - 200m (10 osi).

 Praktyka pokazała, że na tory 3 i 5 dało się przyjąć pociąg składający się z lokomotywy i 50 wagonów talbot.

 Z toru 2 odgałęzia się tor do bocznicy. Bocznica posiada 3 tory o długości ok. 300m każdy. Na jej terenie znajdują się brama oraz zwrotnice ręczne. Posiada ona możliwość oblotów. Składy o długości 300m mogą być wyciągane bezpośrednio na tor 2, gdyż odległość od semafora F do rozjazdu nr 101 wynosi ok 380m. Wjazd z bocznicy na stację odbywa się na sygnał na tarczy zaporowej.
Wszelkie manewry tam, gdzie nie ma tarcz manewrowych prowadzimy na sygnały "Do mnie" i "Ode mnie".

Życzę miłej zabawy i przyjmę wszelkie konstruktywne uwagi.

Za zgodą autora Piwnic nieco zmodernizowałem mechaniczną stację na sterowaną z SCSa oczywiście z semaforami świetlnymi. Stacja widnieje jako Piwnice Nowe (bo inne) także w SWDRze.
Błędów nie stwierdziłem, lecz jeżeli takowe by wynikły to proszę pisać lub wstawiać poprawione wersje w tym temacie.

Również życzę miłego dyżurowania.
Pozdrawiam.  8)
« Ostatnia zmiana: 08 Sierpień 2017, 17:32:57 wysłana przez Ulfrig »

Offline rogonon

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 40
  • Siła reputacji: 83
  • rogonon prezesrogonon prezesrogonon prezesrogonon prezesrogonon prezesrogonon prezesrogonon prezesrogonon prezesrogonon prezesrogonon prezesrogonon prezesrogonon prezes
  • Distance Travelled: 2248km
  • Trains Routed: 774
Re: Piwnice Nowe
« Odpowiedź #1 dnia: 09 Sierpień 2016, 12:27:49 »
Witam, przesyłam do dyspozycji  lekko odświeżone Piwnice Nowe.
Ukończone / robione scenerie: Pruszcz Gdański,Piwnice Nowe,Cis,Dąb, Pierzyska,Wyrzysk Osiek,Białobrzeg,Branowice,LCS Szymankowszczyznicem,Cisowianka,Czechowice,Ruda Talubska,Brzezie,Mrozy,Chwalim,Łęgi,LCS Zaworek,Topola,Inowrocław

Offline shafter

  • Tester
  • Developer
  • Tester
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 361
  • Siła reputacji: 189
  • shafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezes
  • Distance Travelled: 5198km
  • Trains Routed: 1496
Odp: Piwnice Nowe
« Odpowiedź #2 dnia: 22 Marzec 2017, 11:43:46 »
Podrzucam troszkę odświeżoną Piwnicę, przejezdną na wersji 0.9.1p2

- wymiana drzew ze względu FPS i estetycznych (confier_desktop_no_collider mocno lagują)
- poprawki kosmetyczne pulpitu

Enjoy
« Ostatnia zmiana: 22 Marzec 2017, 11:48:18 wysłana przez shafter »