No to teraz coś od serca..
Znalazłem tyle błędów, że nie mam pojęcia od czego zacząć. Oczywiście tylko w kwestii infrastruktury i sygnalizacji, bo otoczenie wydaje się być ok. No to w miarę po kolei:
- ToN i ToO: W11a co 200m i tylko 2szt,
- droga hamowania od tarcz do semaforów N i O 1500m,
- ToN jednokomorowy
- semafory N i O: odległość między wskaźnikami W5, a semaforami 90m,
- semafor L po lewej, brak semafora dla toru prawego,
- semafory A i B: odległość między wskaźnikami W5, a semaforami 130m,
- ToA i ToB: droga hamowania do semaforów A i B 1500m,
- wskaźniki W11a do ToA i ToB co 200m i jeszcze 4szt,
- ToR i ToP droga hamowania do semaforów R i P 1200m,
- wskaźniki W11a do ToR i ToP są na odległościach: 126m, 214m, 307m, 414m, oczywiście znów 4szt,
- przejazd za semaforami R i P w ogóle nie oznaczony,
- za semaforami R i P brak wskaźników W5,
- semafor Z po lewej,
- za semaforami A1 i A2 brak wskaźników W5,
- brak możliwości w ogóle manewrów na stacji od semaforów R i P do A1 i A2 to po cholerę jest..? (§3 pkt 5 instrukcji R1)
- semafor A2 z W15,
- wskaźniki W27a nie uprzedzone wskaźnikiem W8
- semafory B2 i C2 z W24 i W15,
- ToB1 i ToB2: droga hamowania 883m,
- wskaźniki W11a przed ToB1 i ToB2: 103m, 266m, 482m,
- ToC1 i ToC2: droga hamowania 1200m
- brak wskaźników W11a przed ToC1 i ToC2,
- braki wskaźników W4, W6a, a jak są to w złej odległości,
- niepoprawne ustawienia W16, drogi hamowania,
- brak rezonatorów SHP
Sieć trakcyjna to jest jakiś żart, nieodpowiednie wysięgniki, słupy w skrajni, brak odciągów, nakładające się na siebie sieci na szlaku, na jednym ze szlaków jeden tor ma dwa przewody jezdne, drugi tylko jeden, nawet już nie chciałem mierzyć odległości pomiędzy słupami.
Nie wiem czy to wszystko podejrzewam, że coś jeszcze by się znalazło, gdyż tego tego jest, że nie trudno się pogubić.
Podsumowując, co do otoczenia to nie mam większych zastrzeżeń, ale co do infrastruktury i sygnalizacji.. Jeden wielki joke. Radzę solidnie zapoznać się z instrukcjami E1, R1, WTB-E10 i wtedy wszystko poprawić, a jeśli nie ogarniasz tego, niech ktoś inny to poprawi, bo to co wymieniłem to wszystko są błędy. Moim zdaniem, przez obecny stan infrastruktury jak i sygnalizacji definitywnie nie dopuściłbym tego do eksploatacji.