Sceneria przedstawia fragment fikcyjnej zelektryfikowanej dwutorowej pierwszorzędnej linii kolejowej ze stacją Drzewiny od km 6,540 do km 16,680. Na mapie znajdują się dwa szlaki - Wn i KP, oba z półsamoczynną blokadą liniową, prędkością szlakową 120 km/h oraz bez ograniczeń miejscowych. Na szlaku KP położony jest p.o. Drzewiny Błota, natomiast na szlaku Wn p.o. Waliszewo.
Stacja Drzewiny posiada dwa tory główne i dwa tory dodatkowe z przedłużeniem w postaci torów odstawczych zakończonych kozłem oporowym. Z założenia ma spełniać rolę stacji przelotowej dla pociągów zmierzających w kierunku szlaku Wn oraz stacji końcowej dla pociągów osobowych (np. SKM) nadjeżdżających ze szlaku KP. Z torów dodatkowych i odstawczych powinny korzystać wyłącznie EZTy, jednakże w obszarze stacji znajduje się tor zakończony kozłem, który można wykorzystać do oblotu w awaryjnych sytuacjach. Umiejscowione zostały dwa spawny przy tarczach Tm10 i Tm11 - oba wyłącznie dla EZTów o długości nieprzekraczającej 200m. Na terenie stacji znajduje się przejazd stacyjny uwzględniony w przebiegach.
Otoczenie jest zrobione wzdłuż szlaków (od tarcz ostrzegawczych), natomiast niestety nie dam rady zająć się resztą, dlatego proszę o kontakt przez PW osobę, która chciałaby podjąć się dokończenia otoczenia.
Sceneria nie jest jeszcze wpisana do SWDR i póki co nie udostępniam plików .sc i .scs. Chciałbym, żeby do dyżurnych trafił w pełni gotowy produkt.
Póki co, załączam parę screenów:
Dziękuję @uetam za pomoc i wskazówki w kwestiach układu torowego i osygnalizowania stacji.