Autor Wątek: Idea/Pomysł: Realistic Train Brakes  (Przeczytany 6331 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline PKP

  • User
  • Wiadomości: 4
  • Siła reputacji: 1
  • PKP pracownik torowy
Realistic Train Brakes
« dnia: 28 Maja 2016, 16:26:43 »
How it looks with the Brake system in Train Driver 2, its realistic? Can i change my Brakes from O = Osobowy to T =Towarowy? And can i  turn off Brakes from Freight Cars? A Coal Freight Train with 600 meters and 3500 tones in braking position Towarowy need 2 Minutes to open all Brakes....
Nie mogę pisać po polsku, ale mogę mówić po Polsku. :D

Offline jakubg1

  • Weteran
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 1173
  • Siła reputacji: 12
  • jakubg1 dróżnik obchodowyjakubg1 dróżnik obchodowy
  • Jestem na diecie... ...postowej.
Re: Realistic Train Brakes
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Maja 2016, 17:03:04 »
How it looks with the Brake system in Train Driver 2, its realistic?
Nearly yes.

Can i change my Brakes from O = Osobowy to T =Towarowy?
Yes, in EU07 is the furthest from the driver seat knob called "pakieciak". Click it one time.

And can i  turn off Brakes from Freight Cars? A Coal Freight Train with 600 meters and 3500 tones in braking position Towarowy need 2 Minutes to open all Brakes....
Sadly, no. But it's good suggestion :)

http://img.uetam.pl/image/tHwn
Koniec z TD2 na zawsze. Zbyt słaby komputer, a w związku z nowymi wymogami procesor ucierpiałby 1000razy bardziej

Offline PKP

  • User
  • Wiadomości: 4
  • Siła reputacji: 1
  • PKP pracownik torowy
Re: Realistic Train Brakes
« Odpowiedź #2 dnia: 29 Maja 2016, 22:04:47 »
Can i change the Brakes from Freigt Cars from O = Osobowy to T =Towarowy?
Nie mogę pisać po polsku, ale mogę mówić po Polsku. :D

Offline jakubg1

  • Weteran
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 1173
  • Siła reputacji: 12
  • jakubg1 dróżnik obchodowyjakubg1 dróżnik obchodowy
  • Jestem na diecie... ...postowej.
Re: Realistic Train Brakes
« Odpowiedź #3 dnia: 30 Maja 2016, 06:31:27 »
Freight cars don't have changing brakes, so no. (if you are asking for this, if no, please tell details)

http://img.uetam.pl/image/tHwn
Koniec z TD2 na zawsze. Zbyt słaby komputer, a w związku z nowymi wymogami procesor ucierpiałby 1000razy bardziej

Offline PKP

  • User
  • Wiadomości: 4
  • Siła reputacji: 1
  • PKP pracownik torowy
Re: Realistic Train Brakes
« Odpowiedź #4 dnia: 05 Czerwca 2016, 16:58:21 »
I am Maszynist in Germany, and Freight Cars in every Country in Europe have a 2 System Brake System.

http://www.transportszynowy.pl/kolhamulcenastawy.php


Nastawy hamulca:

W zależności od rodzaju składu stosuje się odpowiednie nastawy hamulca bezpośrednio związane z szybkością jego działania w celu dopasowania działania hamulca w pojeździe do wymagań wynikających z rodzaju pociągu lub stanu obciążenia pojazdu.

1. HAMULEC SZYBKO DZIAŁAJĄCY to hamulec, w którym napełnianie cylindrów hamulcowych sprężonym powietrzem podczas hamowania i opróżnianie cylindrów hamulcowych ze sprężonego powietrza podczas odhamowania odbywa się szybko. Hamulec ten stosowany jest w pociągach pasażerskich i i czasem również w pociągach towarowych.
Hamulec ten może mieć trzy nastawy w tym jedną wysokiej mocy oraz może współpracować z elektromagnetycznym hamulcem szynowym:

P - OSOBOWY - hamulec osobowy (oznaczany również: "O")

R - POŚPIESZNY - hamulec osobowy z włączonym wysokim stopniem hamowania

R + Mg - POŚPIESZNY + hamulec magnetyczny


2. HAMULEC WOLNO DZIAŁAJĄCY to hamulec w którym napełnianie cylindrów hamulcowych sprężonym powietrzem podczas hamowania i opróżnianie cylindrów hamulcowych ze sprężonego powietrza podczas luzowania odbywa się powoli. Gdy cylindry są napełniane sprężonym powietrzem widoczna jest faza początkowego szybszego wzrostu ciśnienia w cylindrach (tzw. podskok). Hamulec wolno działający nazywany jest też hamulcem towarowym i stosuje się go tylko w pociągach towarowych.

G - TOWAROWY (oznaczany również: "T")

W hamulcu szybkodziałającym następuje szybsze napełnianie i opróżnianie siłowników hamulcowych ze sprężonego powietrza niż w hamulcu wolnodziałającym, gdzie ten proces trwa wolniej. W wszystko ze względu na przebieg fali uderzeniowej w przewodzie głównym i czas reakcji poszczególnych hamulców w składzie pociągu (czas potrzebny na przesterowanie zaworów rozrządczych).
Przykładowo w długim składzie pociągu towarowego przy nastawnie na hamulec szybkodziałajacy, załączenie hamowania spowodowałoby szybkie załączenie hamowania w pierwszych wagonach składu za pojazdem trakcyjnym, a wraz z przebiegiem fali uderzeniowej w dalszych wagonach hamowanie załączałoby się z opóźnieniem, co spowodowałoby nabieganie wagonów z końca składu na te początkowe.
Przy luzowaniu z kolei pierwsze odluźnione byłyby wagony za pojazdem trakcyjnym, podczas gdy końcowe wagony byłyby zahamowane, co w takiej sytuacji grozi rozerwaniem składu pociągu.


« Ostatnia zmiana: 05 Czerwca 2016, 17:02:16 wysłana przez PKP »
Nie mogę pisać po polsku, ale mogę mówić po Polsku. :D

Offline PKP

  • User
  • Wiadomości: 4
  • Siła reputacji: 1
  • PKP pracownik torowy
Re: Realistic Train Brakes
« Odpowiedź #5 dnia: 10 Czerwca 2016, 15:41:32 »
Its possible to make it in the Game Train Driver 2?
Nie mogę pisać po polsku, ale mogę mówić po Polsku. :D