Autor Wątek: [DO POBRANIA] Krnów  (Przeczytany 10361 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline matseb

  • Redaktor
  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Siła reputacji: 525
  • matseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezes
Krnów
« dnia: 02 Marca 2023, 22:03:56 »

Krnów



Krnów [Kw]
Krnów to stacja węzłowa, inspirowana czeską stacją graniczną położoną u podnóża Jesioników. Można z niej wyjechać w trzech kierunkach: Skrochowic, Miasta Albercic, Brancic. W 2007 roku przeprowadzono pierwszy etap modernizacji stacji, usunięto sterowanie mechaniczne scentralizowane i zastąpiono je komputerowym sterowaniem ESA-33 z kontrolą niezajętości torów. W 2016 roku przeprowadzono drugi etap modernizacji, "Rewitalizację linii Krnów – Opawa Wschód“, podczas której przeprowadzono całkowitą modernizację linii, zwiększono prędkość z 70 km/h do 120 km/h oraz zabezpieczono wszystkie przejazdy kolejowe samoczynną sygnalizacją przejazdową. Na stacji znajduje się 10 torów głównych, z których 4 wyposażone są w krawędź peronową i 15 torów bocznych. Stanowisko dyżurnego znajduje się w budynku dworca. Stacja obsługuje pociągi wszystkich kategorii. Ponadto na przystanku Krnów-Cwilin zatrzymują się wszystkie pociągi pasażerskie z wyjątkiem ekspresowych. Znajduje się tu również lokomotywownia, Krnowskie Zakłady naprawcze taboru kolejowego. W grupie bocznicowej DALKIA znajduje się fabryka skrobi, lakiernia lokomotyw, zakład budowlany i terminal kontenerowy.


 


Szlaki zewnętrzne:

   Nazwa      Liczba torów      Elektryfikacja       Prędkość maksymalna      Blokada liniowa        Długość      ETCS   
Sk
jednotorowy
zelektryfikowany
120 km/h
CBL2010/APO
6 350 m
brak
MA
jednotorowy
niezelektryfikowany
80 km/h
półsamoczynna typu Eap94
3 100 m
brak
Br
jednotorowy
zelektryfikowany
70 km/h
półsamoczynna typu Eap94
2 900 m
brak

Spawny:

LUZE - lokomotywownia, zelektryfikowany, 35m
LUZS - lokomotywownia, niezelektryfikowany, 35m
TOW1 - D16, zelektryfikowany, 550m
TOW2 - G14, zelektryfikowany, 450m
PAS – C6, zelektryfikowany, 260m
EZT - Tm14, zelektryfikowany, 220m



Autorzy:
matseb - układ torowy, wskaźniki, semafory, kilometraż, otoczenie
Rybson - sieć trakcyjna, SSP, izolacje, pulpit SCS, kilometraż
honza749 - otoczenie
plexi – otoczenie
wojteq84 - schematy bocznic

Również dziękuję Newmikus2k za pomoc w pierwszych krokach w edytorze i w ogarnięciu trudniejszych rzeczy.

UWAGA! Do plików dołączony jest plik excel z listą przydatnych długości torów i punktów do spawnowania wagonów. W SWDR jest wpisane ograniczenie pociągów do 550m. Użytkownicy którzy odmówią manewrów chętnym do tego maszynistom mogą zostać wpisani na czarną listę. Nie dotyczy to sytuacji kiedy zbliża się koniec ustalonego czasu dyżuru.


Sceneria jest dostępna od poziomu drugiego.

Sceneria wpisana do SWDR4 z numerem a106b3db

Link do pobrania: https://up.td2.info.pl/f/7c5f61a19c1a4cc28d8b/

Screeny:
Spoiler: pokaż

Widok na perony


Wyjazd pociągu towarowego w kierunku Brancic i manewrówka wyciągnająca skład na tor wyciągowy.


Wjazd pociągu pospiesznego ze Skrochowic


Wspólny wyjazd ekspresa i osobówki ze stacji Krnów


Widok na lokomotywownię


Manewrówka jadąca po puste wagony do składów węgla


Towarowy jadący ze Skrochowic


Pociąg pospieszny odjeżdżający z przystanku Krnów-Cwilin


Pociąg osobowy pokonujący pierwsze kilometry w kierunku Miasta Albercic.


Pociąg towarowy odjeżdżający z Krnówa do Brancic.



Pospieszny pędzący z prędkością 70 km/h na wzniesieniu 8 promili w kierunku Brancic


ZNTK


Lakiernia


Fabryka skrobi


Terminal kontenerowy


Wyjazd z terminalu




« Ostatnia zmiana: 08 Czerwca 2024, 20:25:58 wysłana przez matseb »

Offline matseb

  • Redaktor
  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Siła reputacji: 525
  • matseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezes
Odp: Krnów
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Kwietnia 2023, 12:10:19 »
Dziękuję za stworzenie schematów bocznic przez wojteq84. Można pobrać bezpośrednio lub pobrać ponownie całą paczkę z pierwszego postu.

Garaź:


Lokomotywownia + ZNTK:


DALKIA:

Offline matseb

  • Redaktor
  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Siła reputacji: 525
  • matseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezes
Odp: Krnów
« Odpowiedź #2 dnia: 24 Stycznia 2024, 10:56:42 »
Sceneria została dostosowana do wersji FPS. Pliki do pobrania z pierwszego postu.

Offline matseb

  • Redaktor
  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Siła reputacji: 525
  • matseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezesmatseb prezes
Odp: Krnów
« Odpowiedź #3 dnia: 08 Czerwca 2024, 20:51:54 »
Nowa wersja z drobnymi poprawkami została zaakceptowana. Nowy hash a106b3db. Pliki do pobrania z pierwszego postu.

  • naprawiona izolacja przy torze 8a
  • w SCS dodano wyświetlanie numerów pociągów na szlaku Sk
  • dodane "czujniki parkowania" na wszytkich torach zakończonymi kozłem oporowym (dodany niewidoczny kawałek toru z wpisaną prędkością 1 km/h) -> ułatwia to spychanie składu