Warszowice - Strumień
Warszowice [Wa] Warszowice to niewielka stacja pośrednia, która posiada jedynie 3 tory główne. Ruch pociągów prowadzony jest przez nastawnie Wa, która posiada urządzenia komputerowe. Na stacji znajduje się również nieużywany, dwukrawędziowy peron wyspowy, nie zatrzymują się już tutaj pociągi osobowe. Przejazd kategorii C w kilometrze 22.712 jest uzależniony w przebiegach wyjazdowych ze stacji. Zobrazowanie na pulpicie Warszowic. Na stacji mogą zaczynać oraz kończyć bieg wyłącznie pociągi towarowe. Pociągi pasażerskie nie mają możliwości rozpoczęcia oraz zakończenia biegu.
Studzionka [Sta] Studzionka to posterunek odgałęźny, na którym rozpoczyna się krótka łącznica w kierunku Dębiny, umożliwiająca jazdę bez zmiany czoła pociągu w Pawłowicach. Ruch pociągów prowadzony jest przez nastawnię Sta, która posiada urządzenia przekaźnikowe.
Dębina [Dn] Dębina to posterunek odgałęźny, na którym kończy się dwutorowa łącznica ze Studzionki. Włącza się w nią jednotorowa linia z Pawłowic, którą to wspomniana łącznica pozwala ominąć. Ruch pociągów prowadzony jest przez nastawnię Dn, która posiada urządzenia przekaźnikowe z sygnalizacją świetlną. Z nastawni obsługiwane są także rogatki na przejeździe kolejowym kategorii A w kilometrze 2.407, który jest uzależniony w przebiegach. Dodatkowo w budynku nastawni znajduje się powtarzać ERP-6 do przejazdu w kilometrze 3.550.
Strumień [St] Strumień to stacja pośrednia, która posiada zaledwie 3 tory główne, oraz jeden peron wyspowy, przy którym zatrzymują się pociągi osobowe. Ruch pociągów prowadzony jest przez nastawnię St, która posiada urządzenia przekaźnikowe. Przejazd stacyjny kategorii A w kilometrze 5.255 jest zamykany za pomocą manipulatora zlokalizowanego w budynku nastawni, przejazd ten jest uzależniony w przebiegach. Jest tutaj zlokalizowany powtarzacz ERP-6 do przejazdu kategorii B w kilometrze 7.975. Semafory wyjazdowe D i L z toru 3 nie posiadają wskaźnika W24. Wyjazd na tor przeciwny do zasadniczego na rozkaz pisemny. Na stacji mogą zaczynać oraz kończyć bieg wyłącznie pociągi towarowe. Pociągi pasażerskie nie mają możliwości rozpoczęcia oraz zakończenia biegu.
Linie kolejowe przebiegające przez scenerię:
159 Żory - Pawłowice Śląskie, od 19.1 do 26.1
689 Studzionka - Dębina, od 0.0 do 2.4
157 Pawłowice Śląskie - Skoczów, od 0.3 do 8.0
Szlaki zewnętrzne: Nazwa | Następny posterunek | Numer linii | Liczba torów | Elektryfikacja | Prędkość maksymalna | Blokada liniowa | Długość | ETCS |
Ci | Ciepłownia | 159 | dwutorowy | zelektryfikowany | 120 km/h | półsamoczynna | 1422 m | brak |
PS1 | Pawłowice Śląskie | 159 | jednotorowy | zelektryfikowany | 60 km/h | półsamoczynna | 1122 m | brak |
PS2 | Pawłowice Śląskie | 157 | jednotorowy | zelektryfikowany | 60 km/h | półsamoczynna | 1482 m | brak |
Chy | Chybie | 157 | dwutorowy | zelektryfikowany | 120 km/h | półsamoczynna | 1392 m | brak |
Spawny:TOW1 - Strumień semafor D, zelektryfikowany, 650 m
TOW2 - Warszowice semafor J, zelektryfikowany, 630 m
Ograniczenia:
Autorzy:kacperek754trichloremikLink do pobrania: https://up.td2.info.pl/f/2bbc3d1500354461b532/?dl=1 Całość scenerii sterowana jest z SCS, z powodu kłopotów ze sterowaniem z każdego z posterunków z osobnego pulpitu dostosowanego do warunków realnych.
Sceneria dostępna dla dyżurnych ruchu od 4 poziomu.
Sceneria wpisana do SWDR4 z numerem
8f1082ed