Byłoby łatwiej
RT jest w bibliotece zespołowej.
zależności kluczowe i wynikające z nich kolejności przestawiania np. między zwr. 102a a Wk102
Na urządzeniach kluczowych z zasady sprzęga się wykolejnicę ze zwrotnicą. Nic to nie wnosi do sprawy poza tym, że w tedeku się tego odwzorować nie da.
nie można nią sobie wachlować wedle uznania
w innych wypadkach zwrotnic tych przestawiać nie wolno
Nie można robić co się chce gdy tylko się pojawią dwa czerwone paski na przeciwwadze. Wykonanie i przerwanie manewrów zarządza dyżurny ruchu. Dopóki manewry nie zostaną zarządzone, dopóty kierownik manewrów nie może przygotowywać dróg przebiegu. Poza tym drużyna manewrowa nie ma uprawnień do obsługi skrzyni zależności, więc do żadnego "wachlowania" w przypadku 100a, 102a i Wk102 bez wiedzy i zgody pracowników posterunków technicznych nie dojdzie. Oczywiście mówimy o rzeczywistości, bo w tedeku nie ma zamków i każdy może "wachlować" każdą zwrotnicą do czasu utwierdzenia przebiegu.
Proszę zatem uzależnić zwrotnicę 100a w "-" dla ochrony bocznej przebiegów przez zwr. 101
Nie ma błędu, jest uzależniona.
Byłoby łatwiej gdyby wypowiadający się pobrał scenerię.
jak wynika z planu (...) brakuje czerwonych pasów na przeciwwagach zwrotnic 5, 8, 9 i 16
Nie ma błędu, zwrotnice te obsługiwane są przez pracowników posterunków technicznych. Nieuzależnienie w przebiegach o niczym nie świadczy.
zmazać z bomb 100a i 102a czerwone pasy
Instrukcja nie mówi, że oznacza się zwrotnice obsługiwane ręcznie
tylko i wyłącznie przez pracowników drużyn manewrowych, ani że oznacza się
tylko zwrotnice nieuzależnione w przebiegach. Dostępne materiały w jakości wyższej niż typowy miejski monitoring wskazują, że paski na 100a występowały (
klik,
klik).