Wczoraj w godzinach 15:30-1:00 miejsce miała premiera scenerii. Na początek kilka statystyk:
-
65 obsłużonych pociągów;
-
9.5h dyżuru na 3 zmiany, przez dwóch dyżurnych;
-
3 uruchomione w Zakopanem pociągi (stacja iście czołowa, niestety natłok pociągów przyjezdnych nie pozwolił uruchomić ich więcej);
- Realizacja łącznie
30 różnych manewrów;
-
Ponad połowa graczy kończących bieg zdecydowała się zjechać na grupę odstawczą;
- Całkowite zapchanie Spyrkówki na koniec;
Dziękujemy za obecność wszystkim zainteresowanym. Trochę się w pewnym momencie zrobiło nawet tłoczno - do tego stopnia, że nie wyrobił, SWDR i na gwałt trzeba było edytować wpis scenerii. Obecnie szlak jest w nim "sztucznie" naszpikowany ograniczeniami, przez co dla SWDR przejazd po nim zajmuje dłużej, co przekłada się na większe okna czasowe pomiędzy pociągami. Bez tej zmiany rozkłady generowały się tak, że ich przyjęcie mogłoby być nawet nie możliwe (na przykład przyjazd minutę po sobie, co poprzedzać musiałaby jednoczesna jazda po jednotorze dwóch pociagów). Zakopane będzie oczywiście teraz na stałe gościć na serwerze PL1, i tak jak inne scenerie uczestniczyć w ruchu. Na ten moment wyznaczone jest do tego 20 autoryzowanych osób, natomiast w przyszłości sceneria zostanie upubliczniona dla wszystkich.
Nie był, nie jest i nie będzie prowadzony nabór na autoryzację, prosimy uprzejmie o nie spamowanie wiadomościami prywatnymi. Maszynistów zapraszamy do odwiedzenia jej zza nastawnika. Kolejne scenerie z projektu kolejowej Zakopianki (i nie tylko) pojawią się już wkrótce.
Rolka z aparatu:
TLK35170 "Karpaty" podczas manewrów.

EIC1350 "Tatry" podczas wjazdu w obręb posterunku.

Koniec dyżuru - całkowicie zapchana na koniec premiery taborem odstawianym z pociągów przyjezdnych kończących Spyrkówka.

Pociągi z pierwszy dwóch screenów - Tatry i Karpaty w peronach.

Osobowa "Gubałówka" po skończeniu biegu, manewry na grupę odstawczą.

Przypominamy też, iż mamy
discorda.