Autor Wątek: Talk/Rozmowa: Ak od wyższego poziomu.  (Przeczytany 5143 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Igoreq

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 155
  • Siła reputacji: 187
  • Igoreq prezesIgoreq prezesIgoreq prezesIgoreq prezesIgoreq prezesIgoreq prezesIgoreq prezesIgoreq prezesIgoreq prezesIgoreq prezesIgoreq prezesIgoreq prezes
  • Distance Travelled: 7567 km
  • Trains Routed: 2186
Odp: Ak od wyższego poziomu.
« Odpowiedź #30 dnia: 28 Kwietnia 2020, 23:01:44 »
Na AK jest SCS

Offline kots10

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Siła reputacji: 132
  • kots10 prezeskots10 prezeskots10 prezeskots10 prezeskots10 prezeskots10 prezeskots10 prezeskots10 prezeskots10 prezeskots10 prezeskots10 prezeskots10 prezes
  • cóż, miłego dnia każdemu, kto przeczyta:)
  • Distance Travelled: 3758 km
  • Trains Routed: 2072
Odp: Ak od wyższego poziomu.
« Odpowiedź #31 dnia: 28 Kwietnia 2020, 23:24:14 »
SCS jak i SPK jest dostępy na AK.
Projekty: Sieluń [PL1 + PL2] Etap 3
              Kruczków [PL1 + PL2] Etap 2

Offline kamzel1990

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 37
  • Siła reputacji: 383
  • kamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezes
  • ; )
  • Distance Travelled: 9581 km
  • Trains Routed: 5785
Odp: Ak od wyższego poziomu.
« Odpowiedź #32 dnia: 28 Kwietnia 2020, 23:31:06 »
Tak jak chlorek napisał, na Ak umiejętność planowania na przód. Wystarczy nie zapychać na siłe sobie peronów a obloty nie w peronach, a zrobić na torach postojowych, i przed koncem np ph,pm ustawić skład w perony chociażby ja tak na Ak robię i to działa, jeśli wjeżdża mi skład z 25 ph z pm to nie pcham go w perony,tylko ustawiam na bocznych torach robi oblot i czeka na ustawienie się w peronach,myślę ze 5 minut przed odjazdem jest w sam raz,w ten sposób mam 2 perony wolne na ewentualny przelot bądz krotki postój ( parę minut ph ) w peronach.

Dlatego moim zdaniem 6 albo nawet 7 lvl na DR na Aleksandrów bylby w sam raz.
: )
Jak by ktoś pytał dlaczego miejsce pobytu tak a nie inaczej hmm
Hajnówka obecnie a Legnica Miasto rodzinne

Offline Pepsi2026

  • Zasłużony
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 499
  • Siła reputacji: 681
  • Pepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezes
  • Kiedyś to było...a nie...kiedyś to mnie nie bylo..
  • Distance Travelled: 7304 km
  • Trains Routed: 11561
Odp: Ak od wyższego poziomu.
« Odpowiedź #33 dnia: 29 Kwietnia 2020, 00:24:13 »
[...] tylko ustawiam na bocznych torach głównych dodatkowych. Tam robi oblot i czeka na ustawienie się w peronach.

Może od razu wprowadźmy autoryzację, albo dostęp po przejściu np. jakiegoś testu u trenerów? :) Po coś powstała ranga trener, by można się było zgłosić do osoby z taką rangą i omówić dyżurowanie na daje scenerii. Jeśli ktoś jest na tyle nieodpowiedzialny, że odpala Aleksandrów jakąś scenerię bez wcześniejszego zapoznania się z nią to jego problem. Wybierając tryb dyżurnego trzeba być świadomym odpowiedzialności jaka na nas spoczywa. Poza tym, w ostateczności od czegoś jest czarna lista.
Działam przy TeDekowej wikipedii.

Offline danio

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 219
  • Siła reputacji: 16
  • danio zwrotniczydanio zwrotniczydanio zwrotniczy
  • Distance Travelled: 1892 km
  • Trains Routed: 491
Odp: Ak od wyższego poziomu.
« Odpowiedź #34 dnia: 29 Kwietnia 2020, 01:29:19 »
Największa trudność to są te postoje handlowe. Trafiło mi się kilka składów z Ph, plus 2 składy weszły po rozkład (te tory gdzie są spawny służą też do manewrów)
i pozamiatane. Jeden zły ruch i korek na całą stację. Najlepsi się gubią, a co dopiero nowi. Natomiast pomysłów na naukę jest wiele, sam mam kilka. No ale wiadomo że to wymaga pracy informatyków. Póki co pozostaje pomagać nowym, a nawet za nimi się wstawić. Mam nadzieję że pewna osoba z dzisiaj nie dostanie skargi. Są uczciwi dyżurni, i dzisiaj było to widać, że nie każdemu zależy na pisaniu skarg i straszeniu nimi (to inny temat)
W tym miejscu taka sugestia, może warto stworzyć temat do przedstawiania pewnych sytuacji w grze i sposobu ich rozwiązywania. Choćby w celach dyskusyjnych.
Przykładowo jak pomóc stacji Ak jeśli ma korek? Przetrasować najbliższe 3 pociągi i stworzyć nowy RJ. Trudne? Nie, a wszyscy będą zadowoleni.

Aha,
o łatwości nie decyduje wielkość stacji. Małe stacje są znacznie trudniejsze. Na Parzęczewie jak mam problem, ściągam skład na bok. Na Cisie jak mam korek - nic nie zrobię. Muszę wstrzymać przyjazdy i wyprawić kolejne pociągi. i wiedzieć jak to zrobić. Prosta stacja powinna mieć 2-3 perony, grupę odstawczą, 3-4 tory boczne, 2 szlaki dwutorowe i tyle. Można o tym długo dyskutować, zdań będzie tyle co ludzi. Grajmy jak umiemy, bądźmy dla siebie ludźmi i na pewno będzie nam łatwiej.

Offline genrufin

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 91
  • Siła reputacji: 69
  • genrufin prezesgenrufin prezesgenrufin prezesgenrufin prezesgenrufin prezesgenrufin prezesgenrufin prezesgenrufin prezesgenrufin prezesgenrufin prezesgenrufin prezesgenrufin prezes
  • Distance Travelled: 7256 km
  • Trains Routed: 683
Odp: Ak od wyższego poziomu.
« Odpowiedź #35 dnia: 29 Kwietnia 2020, 04:36:08 »
Tylko wlasnie jak mowisz stacji gdzie jeden zly ruch burzy caly domeczek z kart jest multum , w porensku tez masz tylko dwie krawedzie 90% skladow wjezdza z ZW i znaczna czesc ph lubi byc powyzej 15 minut.
Zmiana wymagan uzaleznionych od wyzszych leveli zmieni tylko to ze za pol roku pojawi sie watek  ,ze jednak 8 level to zamalo zrobmy wyzszy i wyzszy.
Dopoki trwa wyscig za cyferkami zamiast za jakoscia nic tu sie nie zmieni .

Offline kamzel1990

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 37
  • Siła reputacji: 383
  • kamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezeskamzel1990 prezes
  • ; )
  • Distance Travelled: 9581 km
  • Trains Routed: 5785
Odp: Ak od wyższego poziomu.
« Odpowiedź #36 dnia: 29 Kwietnia 2020, 07:58:24 »
Cytuj
Może od razu wprowadźmy autoryzację, albo dostęp po przejściu np. jakiegoś testu u trenerów? :) Po coś powstała ranga trener, by można się było zgłosić do osoby z taką rangą i omówić dyżurowanie na daje scenerii. Jeśli ktoś jest na tyle nieodpowiedzialny, że odpala Aleksandrów jakąś scenerię bez wcześniejszego zapoznania się z nią to jego problem. Wybierając tryb dyżurnego trzeba być świadomym odpowiedzialności jaka na nas spoczywa. Poza tym, w ostateczności od czegoś jest czarna lista.


Oj Pepsi piszesz o randze trener ale jakoś Ciebie nie widać,a skoro już o tym mowa, to dlaczego nie wejdziesz pomóc? Masz range ale jakoś nie spieszysz się z pomocą. Chyba ze ranga Trenera u Ciebie byś mógł poczuć się ważnym itp, sorry ale skoro zacząłeś temat rangi trenera to napisałem jedynie co ja myślę. A jeśli już chcesz tak być ważnym to wejdz na Ak jak jest Dr z niskim lvl i pomóż dla niego.
: )
Jak by ktoś pytał dlaczego miejsce pobytu tak a nie inaczej hmm
Hajnówka obecnie a Legnica Miasto rodzinne

Offline Pepsi2026

  • Zasłużony
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 499
  • Siła reputacji: 681
  • Pepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezes
  • Kiedyś to było...a nie...kiedyś to mnie nie bylo..
  • Distance Travelled: 7304 km
  • Trains Routed: 11561
Odp: Ak od wyższego poziomu.
« Odpowiedź #37 dnia: 29 Kwietnia 2020, 09:50:37 »
Nie rozumiem celu wiadomości wyżej. Nie mam obowiązku przebywania w tedeku 24/7. Nikt nikomu tutaj nie płaci, każdy działa tutaj z własnej dobrej woli. Z tego co wiem, mam prawo robić co chce, a nie tylko grać w TD2. A jak juz piszesz książkę o mnie, to napisz, że przez zdalne nauczanie całe dnie siedzę przy biurku i odrabiam lekcję. Wracając do rangi trenera, jak ktoś do mnie napisze "Ej chodz mi pomoz w ..." to wejdę. Nie muszę, to robię lekcję. Proste. Także możesz sobie darować ataki w moją stronę.
Działam przy TeDekowej wikipedii.

Offline danio

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 219
  • Siła reputacji: 16
  • danio zwrotniczydanio zwrotniczydanio zwrotniczy
  • Distance Travelled: 1892 km
  • Trains Routed: 491
Odp: Ak od wyższego poziomu.
« Odpowiedź #38 dnia: 29 Kwietnia 2020, 11:21:49 »
Pomóc może każdy, nie musi to być tylko trener. Już nie ma co przesadzać. Jakby ograniczyć zmiany czoła na Ak i gdyby system przestał tam wpisywać długie pt dla towarowych ze zmianą czoła, to stacja jest banalna. Zwróćmy uwagę na to, że w realu w Ak rzadko zdarzają się obloty, ta stacja nie jest technicznie na to gotowa.
« Ostatnia zmiana: 29 Kwietnia 2020, 11:40:54 wysłana przez danio »

Offline Bogus_pb

  • Junior Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Siła reputacji: 80
  • Bogus_pb prezesBogus_pb prezesBogus_pb prezesBogus_pb prezesBogus_pb prezesBogus_pb prezesBogus_pb prezesBogus_pb prezesBogus_pb prezesBogus_pb prezesBogus_pb prezesBogus_pb prezes
  • Distance Travelled: 3420 km
  • Trains Routed: 875
Odp: Ak od wyższego poziomu.
« Odpowiedź #39 dnia: 29 Kwietnia 2020, 19:50:30 »
Tak jak chlorek napisał, na Ak umiejętność planowania na przód. Wystarczy nie zapychać na siłe sobie peronów a obloty nie w peronach, a zrobić na torach postojowych, i przed koncem np ph,pm ustawić skład w perony chociażby ja tak na Ak robię i to działa, jeśli wjeżdża mi skład z 25 ph z pm to nie pcham go w perony,tylko ustawiam na bocznych torach robi oblot i czeka na ustawienie się w peronach,myślę ze 5 minut przed odjazdem jest w sam raz,w ten sposób mam 2 perony wolne na ewentualny przelot bądz krotki postój ( parę minut ph ) w peronach.

Wybacz, ale takie manewry to jakąś wyjątkowy koszmar senny DR-a, szczególnie dla składów osobowy ze szlaku Ci.
- Przyjecie składu z Ci z pasażerami na peron.
- Spychanie składu na tor postojowy
- Oblot, z pasażerami w wagonach na torze postojowym
- Drugie spychanie ponownie w perony, by skład odjechał z nich o czasie.

Ja wiem, że to tylko symulator i nie wszystko musi odpowiadać i już postoje pt osobowych są osobliwe, ale starajmy się ze wszelką cenę trzymać realności, bo nie wyobrażam sobie by ktoś w realnym świecie takie manewry przeprowadził. Dyżurowałem na AK kilka kronie, ale do takich aż dziwactw nie musiałem się posuwać.


Moja propozycja, może zamiast podnosić lvl. po prostu zmienić wpis w SWDR i usunąć obloty, przynajmniej te ze szlaku Ci.

Offline danio

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 219
  • Siła reputacji: 16
  • danio zwrotniczydanio zwrotniczydanio zwrotniczy
  • Distance Travelled: 1892 km
  • Trains Routed: 491
Odp: Ak od wyższego poziomu.
« Odpowiedź #40 dnia: 29 Kwietnia 2020, 21:11:12 »
Dokładnie, to by pomogło i zwiększyło ruch na głównym szlaku.

Offline MINO

  • User
  • Wiadomości: 34
  • Siła reputacji: 143
  • MINO prezesMINO prezesMINO prezesMINO prezesMINO prezesMINO prezesMINO prezesMINO prezesMINO prezesMINO prezesMINO prezesMINO prezes
  • 25896 gotów do odjazdu!
  • Distance Travelled: 2955 km
  • Trains Routed: 1757
Odp: Ak od wyższego poziomu.
« Odpowiedź #41 dnia: 01 Maja 2020, 01:04:52 »
Tak jak chlorek napisał, na Ak umiejętność planowania na przód. Wystarczy nie zapychać na siłe sobie peronów a obloty nie w peronach, a zrobić na torach postojowych, i przed koncem np ph,pm ustawić skład w perony chociażby ja tak na Ak robię i to działa, jeśli wjeżdża mi skład z 25 ph z pm to nie pcham go w perony,tylko ustawiam na bocznych torach robi oblot i czeka na ustawienie się w peronach,myślę ze 5 minut przed odjazdem jest w sam raz,w ten sposób mam 2 perony wolne na ewentualny przelot bądz krotki postój ( parę minut ph ) w peronach.

Wybacz, ale takie manewry to jakąś wyjątkowy koszmar senny DR-a, szczególnie dla składów osobowy ze szlaku Ci.
- Przyjecie składu z Ci z pasażerami na peron.
- Spychanie składu na tor postojowy
- Oblot, z pasażerami w wagonach na torze postojowym
- Drugie spychanie ponownie w perony, by skład odjechał z nich o czasie.

Ja wiem, że to tylko symulator i nie wszystko musi odpowiadać i już postoje pt osobowych są osobliwe, ale starajmy się ze wszelką cenę trzymać realności, bo nie wyobrażam sobie by ktoś w realnym świecie takie manewry przeprowadził. Dyżurowałem na AK kilka kronie, ale do takich aż dziwactw nie musiałem się posuwać.


Moja propozycja, może zamiast podnosić lvl. po prostu zmienić wpis w SWDR i usunąć obloty, przynajmniej te ze szlaku Ci.
Ale tylko z Ci usunąć obloty i usunąć długie ph, bez oblotów nie uważasz, że będzie za nudno? Pt jeszcze da się przeboleć, jest tam kilka postojowych torów.
Dyżurni też muszą się gdzieś uczyć, podnosząc levele na sceneriach tylko zmniejszamy ilość sceneri dla osób z niższym levelem, a ich i tak nie jest dużo i zazwyczaj trzeba o nie jak już pisałem "walczyć"

Offline danio

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 219
  • Siła reputacji: 16
  • danio zwrotniczydanio zwrotniczydanio zwrotniczy
  • Distance Travelled: 1892 km
  • Trains Routed: 491
Odp: Ak od wyższego poziomu.
« Odpowiedź #42 dnia: 01 Maja 2020, 05:04:00 »
Tylko na Ci się robi obloty. Jak ma być analogicznie do realu to nie ma w AK miejsca na obloty.