Autor Wątek: Talk/Rozmowa: Autoryzacje - Dyskusja  (Przeczytany 4708 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Online Kacper9

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 1053
  • Siła reputacji: 366
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
  • Distance Travelled: 13493 km
  • Trains Routed: 3858
Autoryzacje - Dyskusja
« dnia: 08 Sierpień 2018, 10:00:39 »
Dlaczego autoryzacje to nie taki zły pomysł?
 Przede wszystkim umożliwiają kontrolę kto siedzi, a kto nie na naszej scenerii, w której wykonanie włożyliśmy przecież sporo czasu i energii, więc raczej nie chcemy by na taką scenerię siadał użyszkodnik, który będzie wysyłał pociągi na pałę (dlatego wszystkie scenerie z paczki nie powinny posiadać spawnów ;)). Są bardziej realistyczne, ale tu trzeba zdecydować: realizm, czy grywalność? Osobiście jeśli nie ma spawnów (Podg., Podst., Mijanki) to bez problemu mogę dać ją na publiczny/dla wszystkich.

Obiektywność nakazuje mi jednak spojrzeć z drugiej strony:
Więcej scenerii na autoryzacje to mniej odpalanych scenerii i mniej dyżurnych (których teraz mamy deficyt!), więc tu trzeba znaleźć kompromis.

Zapraszam do dyskusji i proszę o MERYTORYCZNE argumenty, a nie burzę jak w wątku Testowa.
Wypadkowa TD2.

Offline QazMati

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 66
  • Siła reputacji: 245
  • QazMati prezesQazMati prezesQazMati prezesQazMati prezesQazMati prezesQazMati prezesQazMati prezesQazMati prezesQazMati prezesQazMati prezesQazMati prezesQazMati prezes
  • Kocham burze <3
  • Distance Travelled: 3018 km
  • Trains Routed: 1812
Odp: Autoryzacje - Dyskusja
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Sierpień 2018, 10:25:50 »
Absurdem dla mnie jest wydawanie niektórych scenerii bez autoryzacji.
Dla przykładu Szymankowszczyznice lub Parzęczewo. Są to 2 dość spore scenerie, gdzie ruch powinien odbywać się bardzo płynnie, składów na scenerii może być naprawdę dużo. I teraz zasiada dyżurny, który wyprawił 100 składów. Nagle przy 4 składach na scenerii wielka panika i problem z ogarnięciem sytuacji.
Z drugiej strony, jak wszystko będzie na autoryzację, to nowi dyżurni (również Ci potencjalnie bardzo dobrze się sprawujący) nie będą mieli pola do popisu.

Ten deficyt może też jest spowodowany tym jak my, jako społeczność siebie traktujemy wzajemnie. Ostatnio, czytając te skargi, mam wrażenie, że niektórzy siedzą i tylko na zasadzie polowania próbują kogoś usadzić. Paranoja. Jak dla mnie, to jest teraz bardzo duży problem. Dużo osób się zniechęca przez podejście niektórych. Każdy z nas popełniał jakieś błędy na początku, zarówno jako dyżurny, jak i mechanik. Trzeba do nowych trochę dystansu nabrać. Wiadomo - są czyny, których nikt nie winien się dopuścić i ja też preferuję ich karanie.
Ale skarga wysłana z poziomu forum za zbyt długi skład pasażerski, gdzie nawet składający w symulatorze nie był?

Community trzeba budować, a póki co to ja widzę, że wzajemnie chcemy się likwidować i tylko bany, skargi, kicki, bluzgi. (mówię ogólnikowo ale wiadomo, że nie tyczy się to wszystkich)


A wracając jeszcze do autoryzacji.
Myślę, że dobrym pomysłem byłoby utworzenie listy rekomendowanych scenerii dla nowych dyżurnych, albo nawet wskazanie konkretnych, na których muszą dyżurować na początku. Może też powołać 2/3 osoby odpowiedzialne za sprawdzanie i kontrolowanie dyżurnych?

Offline sz045

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 82
  • Siła reputacji: 70
  • sz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezes
  • EP09-013 | Jestem za zniesieniem ob. TS'a.
  • Distance Travelled: 3309 km
  • Trains Routed: 532
Odp: Autoryzacje - Dyskusja
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Sierpień 2018, 11:06:36 »
Lista rekomendowanych już jest: https://td2.info.pl/scenerie/scenerie-porady-dla-poczatkujacych-dyzurnych/msg39013/#msg39013


// Ta lista jest TROCHĘ nieaktualna :P Ulfrig
« Ostatnia zmiana: 08 Sierpień 2018, 13:33:59 wysłana przez Ulfrig »
http://sz09013.flog.pl
,,Przestańcie pisać skargi na siebie wzajemnie. Więcej uśmiechu, empatii. Zyskujmy wirtualnych przyjaciół a wyjdzie to nam i Train Driver 2 na dobre." ~ Andy

Online Matz32

  • Tester
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 407
  • Siła reputacji: 880
  • Matz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezes
  • Dziadek Mroz i Geograf Tedekowy
    • Moj kanal kolejowy na YT
  • Distance Travelled: 5819 km
  • Trains Routed: 8464
Odp: Autoryzacje - Dyskusja
« Odpowiedź #3 dnia: 08 Sierpień 2018, 11:48:21 »
Patrzac na sposob dyzurownaia co niektorych to predzej kusi na wpisanie z automatu niektorych na Czarna Liste a nie na autoryzacje.Fakt jest ze sposob wymyslanie tych autoryzacji nie trzymie sie dla nie ktorych kupy, ale to  zawsze mimo wszytsko zalezy od woli autora. Tez bym niechial zeby jakas osoba co nawet nie zapoznala  sie jak dana stacja wyglada robila potem balagan. Mimo wszytsko  mysle ze stacje roznego typu trzeba tez wydawac publiczne a reszte zalatwiac upomnieniami,system Skarg czy wlasnie wpisywaniem na CZARNA LISTE.


Ale skarga wysłana z poziomu forum za zbyt długi skład pasażerski, gdzie nawet składający w symulatorze nie był?


Jak nie bylem w symulatorze skoro widzialem na podgladzie RJ ? Regulamin dotyczy wszytskich  inni co maja sensowniejsze sklady POSPIESZNE  nie moga przekraczac 350m a taki pan jedzi OSOBOWYM o dlugosci ponad 400m ? Gdzie tu sens i logika w takim skladzie skoro wiekszosci peron na przystankach w TD  ma moze z 200m  ? Pozatym to jest dyskusja na osobny temat -
ktory by mozna wydzielic nawet jesli sie dyskusja by rozwinela.
« Ostatnia zmiana: 08 Sierpień 2018, 11:54:00 wysłana przez Matz32 »
Projekty - Wirtualna Linia 32 i Projekt Gorny Slask
Pomagam przy podkladach satelitarnych, wskaznikach , kilometrazu.,chetni pisac PW

Online Ares28

  • Zasłużony
  • Supporter
  • *
  • Zasłużony
  • Tester
  • Wiadomości: 538
  • Siła reputacji: 430
  • Ares28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezes
  • Distance Travelled: 6499 km
  • Trains Routed: 3517
Odp: Autoryzacje - Dyskusja
« Odpowiedź #4 dnia: 08 Sierpień 2018, 12:24:01 »
Liczba odprawionych składów nie jest miarodajnym wskaźnikiem doświadczenia DR. Jeszcze jak wypuszczałem swoją pierwszą scenerię - Arkadie (w początkowej fazie też była na autoryzacje) dałem ograniczenie pociągów. Niestety wielu dyżurnych podczas starej wersji nabijało dodatkowe cyferki dyżurując na 2-3 stacjach jednocześnie, do tego zdarza się że popełniają tak podstawowe i kuriozalne błędy jak manewry na Sz, nie potrafią poprawnie podać rozkazu, nie informują o jeździe na Sz albo na lewy. Stąd w swoich autoryzacjach każdego kandydata oceniam indywidualnie, a jeśli jest to niemożliwe to zasięgam opinii u innych czy znają i jak oceniają daną osobę.

Trudno jednak żebym w ten sposób ocenił osobę której nie znam bo od roku nie angażowała się w życie TD2, tłumacząc się swoim protestem "hurr durr Teamspeak był obowiązkowy to nie dyżurowałem". Teraz TS nie jest obowiązkowy, jeśli chcesz ubiegać się o autoryzację to musisz podyżurować przez dłuższy czas abym ja, oraz reszta społeczności poznali Twój poziom. Wtedy możesz ubiegać się o autoryzację.

Drugą sprawą jest liczba tych autoryzacji. Obecnie z poziomu SWDRa liczba ta jest ograniczona do 15 osób - i nie zamierzam jej przekraczać. Nie widzę nawet takiej potrzeby. Jest sporo scenerii w paczce - znacznie więcej niż w poprzedniej wersji, gdzie mieliśmy 4 "drzewa" na krzyż. Na tym też polega wyjątkowość scenerii z autoryzacją, że nie będą otwarte non-stop, ale jak już osoba autoryzowana odpali taką scenerię to przyciągnie to graczy chcących pojeździć po czymś nowym. Jeśli uważasz, że tak nie jest, to zastanów się co sam byś zrobił gdyby kam55 otworzył nagle swój Węzeł Tarnowski. Myślę, że do końca jego dyżuru ustanowilibyśmy nowy rekord graczy online. ;) Do tego zauważam że niektóre scenerie mimo statusu autoryzacji są tak regularnie otwierane i cieszą się taką popularnością, że można by odnieśc wrażenie że są publiczne. Nie widzę zatem potrzeby zwiększania liczby autoryzacji, albo zmiany ich statusu na publiczny.

Co się zaś tyczy odpowiadania na zgłoszenia o autoryzację - po dodaniu jakiejkolwiek scenerii do SWDRa moja skrzynka zostaje zbombardowana taką ilością zgłoszeń, że nie mam czasu odpowiedzieć wszystkim. Nie pomaga nawet odpowiedź grupowa, bo posiada limit 10 osób, do których można wysłać wiadomość, a ja mam zgłoszeń ponad 70. Stąd odpowiedź z linkiem do pobrania scenerii otrzymują tylko osoby które zostały autoryzowane na scenerię.

Coby nie być gołosłownym przedstawiam wam stan mojej skrzynki na dzień 8-08-2018

29 - próśb o autoryzację na Testowo,
63 - próśb o autoryzację na Herby Nowe, oraz
2 - prośby o LCS Gdańsk, mimo iż sceneria jest jeszcze nieukończono i zabroniłem pisać w tej sprawie! ::)

Oczywiście kilka z tych próśb może byc zdublowanych, bo niektórzy gamonie powysyłali kilka. Może myśleli że będą mieli większe szanse w losowaniu?
Więc wybaczcie jeśli nie każdemu odpiszę.
« Ostatnia zmiana: 08 Sierpień 2018, 12:36:32 wysłana przez Ares28 »

Offline Wojtas

  • Supporter
  • *
  • Moderowany
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 158
  • Siła reputacji: 202
  • Wojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezes
  • Distance Travelled: 13014 km
  • Trains Routed: 2666
Odp: Autoryzacje - Dyskusja
« Odpowiedź #5 dnia: 08 Sierpień 2018, 12:48:05 »

Więcej scenerii na autoryzacje to mniej odpalanych scenerii i mniej dyżurnych (których teraz mamy deficyt!), więc tu trzeba znaleźć kompromis.


To nie dyżurnych jest deficyt tylko brakuje DUŻYCH użytecznych stacji. W chwili obecnej jest wielkie ciśnienie na stacje spalinowe z semaforami kształtowymi lub sterowane za pomocą SPK przez 3 i więcej osób. Do czasu aż nie powrócą stare duże dobre stacje (Wielichowo, Białobrzeg, Wrocław Główny, Tomaszów Mazowiecki, poprawione Szymanki i naprawione Parzęczewo) nie ma na czym dyżurować. Brakuje stacji na których można jeździć zamiast wlec się 20 km/h bo ograniczenia albo gdzie połowa torów jest wyłączona z użytku. A że nie ma dużych stacji i są same małe przelotki to powstają opóźnienia i takie wymyślne godziny w rozkładach.

Jest sporo scenerii w paczce - znacznie więcej niż w poprzedniej wersji, gdzie mieliśmy 4 "drzewa" na krzyż.

Z czego połowa to scenerie albo niezeletryfikowane albo na kształtach, bloczkach, wajchach itp itd. Jak napisałem wyżej - brakuje Białobrzegu, Wielichowa, Wrocławia, Tomaszowa i działającego Parzęczewa.

Offline Ryszard

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Kontroler scenerii
  • Administrator SWDR
  • Wiadomości: 354
  • Siła reputacji: 395
  • Ryszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezes
  • To jest tekst osobisty.
  • Distance Travelled: 9442 km
  • Trains Routed: 2589
Odp: Autoryzacje - Dyskusja
« Odpowiedź #6 dnia: 08 Sierpień 2018, 14:52:37 »
Nie oszukujmy się, Wrocław nie przypominał Wrocławia i był w niektórych miejscach tragiczny.
"Człowiek tylko wtedy coś osiągnie, gdy porażkę potraktuje jako doświadczenie, nie klęskę."
Fotoblog: http://ryszardtd2.flog.pl/

Offline _Marcin

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 131
  • Siła reputacji: 48
  • _Marcin dyspozytor_Marcin dyspozytor_Marcin dyspozytor_Marcin dyspozytor_Marcin dyspozytor_Marcin dyspozytor_Marcin dyspozytor_Marcin dyspozytor_Marcin dyspozytor
  • Uczący się elektryk, z zainteresowania automatyk
  • Distance Travelled: 2318 km
  • Trains Routed: 503
Odp: Autoryzacje - Dyskusja
« Odpowiedź #7 dnia: 08 Sierpień 2018, 15:09:20 »
Nie oszukujmy się, Wrocław nie przypominał Wrocławia i był w niektórych miejscach tragiczny.
Przypominać przypominał ale, na aktualne możliwości TDka to takiego Wrocławia nie widzę tutaj, za dużo pierdolników i charakterystycznych punktów otoczenia, żeby to odwzorować. Ale da się na pewno go odwzorować bo miałem też przyjemność przejechać się po nim na symulatorze KDków i byłem w szoku jak zostało to odwzorowane, szczególnie ten nasyp w środku miasta, a po obu stronach bloki i rożnego typu zabudowania, coś pięknego :D
« Ostatnia zmiana: 08 Sierpień 2018, 15:11:42 wysłana przez _Marcin »
Prądy błądzące, wirowe, zwarciowe....

Offline Wojtas

  • Supporter
  • *
  • Moderowany
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 158
  • Siła reputacji: 202
  • Wojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezes
  • Distance Travelled: 13014 km
  • Trains Routed: 2666
Odp: Autoryzacje - Dyskusja
« Odpowiedź #8 dnia: 08 Sierpień 2018, 17:35:05 »
Nie oszukujmy się, Wrocław nie przypominał Wrocławia i był w niektórych miejscach tragiczny.

Ale było po czym jeździć i na czym dyżurować. A teraz nie ma.

Offline Aseru

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 92
  • Siła reputacji: 56
  • Aseru dyrektorAseru dyrektorAseru dyrektorAseru dyrektorAseru dyrektorAseru dyrektorAseru dyrektorAseru dyrektorAseru dyrektorAseru dyrektorAseru dyrektor
  • Byle do Piątku
  • Distance Travelled: 4702 km
  • Trains Routed: 544
Odp: Autoryzacje - Dyskusja
« Odpowiedź #9 dnia: 08 Sierpień 2018, 21:36:59 »
Parzęczewo było na autoryzacje ŹLE. Teraz nie jest ŹLE. Da się wam jakoś dogodzić ? ???
Smutny los otoczeniowca

Offline Wojtas

  • Supporter
  • *
  • Moderowany
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 158
  • Siła reputacji: 202
  • Wojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezes
  • Distance Travelled: 13014 km
  • Trains Routed: 2666
Odp: Autoryzacje - Dyskusja
« Odpowiedź #10 dnia: 08 Sierpień 2018, 22:10:11 »
Parzęczewo było na autoryzacje ŹLE. Teraz nie jest ŹLE. Da się wam jakoś dogodzić ? ???

Sprawa jest taka że po "modernizacji/przeróbkach" sceneria ma błędy i okrojona w połowie z liczby torów. Jednym z dużych problemów jest to że semafory wygaszają się przed samym lokiem.

Offline IC_MajorWcislo

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 47
  • Siła reputacji: 136
  • IC_MajorWcislo prezesIC_MajorWcislo prezesIC_MajorWcislo prezesIC_MajorWcislo prezesIC_MajorWcislo prezesIC_MajorWcislo prezesIC_MajorWcislo prezesIC_MajorWcislo prezesIC_MajorWcislo prezesIC_MajorWcislo prezesIC_MajorWcislo prezesIC_MajorWcislo prezes
  • [IC/101] Członek Rady Nadzorczej
  • Distance Travelled: 4702 km
  • Trains Routed: 1023
Odp: Autoryzacje - Dyskusja
« Odpowiedź #11 dnia: 08 Sierpień 2018, 22:15:53 »
Aseru, na Parzęczewo marudzili Ci - co go nie dostali. Ci co go mieli, mieli święty spokój a mechanicy widząc Parzęczewo w swoim rozkładzie jazdy - wiedzieli jedno. "Nie bedziemy tam stać 50 minut na rozkład, manewr czy wyjazd bo jest ktoś kto to ogarnia". Dlatego też jakiś czas temu napisałem do Ciebie w sprawie tego by Parzęczewo wróciło na autoryzacje. Wysyp eLek z zerem wyprawionych pociągów, które zasiadają na Parzęczewie  - przyprawia o ból głowy do dzisiaj. Połowa dzbanów czy lepszych, czy gorszych ( nie mi oceniać ) w dalszym ciągu nie wie jak uruchomić SBL na ZwK. A na jakiekolwiek stwierdzenie, że sygnalizacja jest nieprawidłowa (awaria, choinka, błędne wskazania) - mimo, że jest to stara sygnalizacja , która funkcjonuje prawidłowo - potrafi nagle wyjść ze stacji, rozpłynąć się pod napływem pytań, ilości pociągów bądź czegokolwiek innego.

Na stan dzisiejszy przejazd przez Parzęczewo wywiera na mnie odruch wręcz może nie tyle, że wymiotny acz zniechęcający. Nie zdarza się to, gdy widze znajomą mordę, która tam kontroluje sytuacje.
PKP Intercity. Zakład Centralny. O. Olszynka Grochowska.
Członek Rady Nadzorczej MajorWcisło, Biuro Dyspozytury i Realizacji Przewozów.
ArmA 3 Roleplay Community - www.amityrp.pl

Offline hulek

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 265
  • Siła reputacji: 42
  • hulek starszy dyżurny ruchuhulek starszy dyżurny ruchuhulek starszy dyżurny ruchuhulek starszy dyżurny ruchuhulek starszy dyżurny ruchuhulek starszy dyżurny ruchuhulek starszy dyżurny ruchuhulek starszy dyżurny ruchu
  • Ekspert ds. Edytora
  • Distance Travelled: 2205 km
  • Trains Routed: 334
Odp: Autoryzacje - Dyskusja
« Odpowiedź #12 dnia: 08 Sierpień 2018, 22:38:38 »
Autoryzacje ma plusy i minusy ale...

Ale jak to ma byc autoryzacja na jakies male cus to jest troche bezsensem, autoryzacje na jakies wezly kolejowe jakies lcs czy inne wieksze stacje typu Parzeczewo czy Wroclaw to sie zgodze. Lecz jak jest autoryzacja na taki tomaszow co ma znacznie mniejsze rozmiary a trudna to stacja nie jest raptem kilka torow TWR troche torow na 4 krawedzie peronowe to wszystko a jak by sie przepustowosc zwiekszyla. To moja ocena, autor ma do tego prawo no problem ale czasami warto sie zastanowic czy warto i maja sie pojawiac kosmiczne godziny w SWDR.

Hitem by byla autoryzacja na posterunek odstepowy Hehe autoryzacja gagatku nie spelniasz 10 wyprawionych pociagow hehe, ale czy warto.

Tez w ogole brac ilosc wyprawionych pociagow jako wymog do autoryzacji to tez hit bo gosciu moze miec 1 tys wyprawionych i co zapomni sie blad walnie taki ze rezi i co i taka przyslowiowa "dupa".

Ale coz autoryzacje autoryzacjami i zostawmy to juz w spokoju bo to kolejny przemaglowany temat gdzie by juz podchodzilo pod regulamin "powielanie tego samego watku". Sa pewne systemy ktore narazie sie nie zmiania a jak narazie kazde ponowne ich rozkopywanie prowadzi do gownoburz a potem procenty i banany leca i po co  ???
Stary wyjadacz chleba i prawa reka, zastepcy, glownego naczelnika terroru :D

Offline TowarowyPL

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 124
  • Siła reputacji: 146
  • TowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezesTowarowyPL prezes
  • Dyżurny Ruchu
  • Distance Travelled: 1286 km
  • Trains Routed: 1166
Odp: Autoryzacje - Dyskusja
« Odpowiedź #13 dnia: 11 Sierpień 2018, 18:43:01 »
Parzęczewo było na autoryzacje ŹLE. Teraz nie jest ŹLE. Da się wam jakoś dogodzić ? ???
Tak jak pisał  Wojtas, było  by dobrze  jak by Parzęczewo nie było  "przerabiane".  Przez to straciła  potencjał...
Szanuj dyżurnego swego i cierpliwość jego, bo możesz mieć gorszego.

Offline danio

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 164
  • Siła reputacji: 0
  • danio miłośnik KKZ
  • Distance Travelled: 1249 km
  • Trains Routed: 345
Odp: Autoryzacje - Dyskusja
« Odpowiedź #14 dnia: 11 Sierpień 2018, 23:30:45 »
A ja poruszę inną kwestię.

Ja zaczynałem kontakt TD2 za czasów kiedy był pierwszy system (już nawet nie pamiętam nazwy). Oczywiście był uproszczony ale wymagał zgrania przy układaniu rj itp.

Potem przyszedł SWDR. Był bardzo wygodny i prosty. Z dużą przyjemnością się grało - aż nastąpiło zamknięcie. Jakieś półtora roku odszedłem z braku czasu.

I teraz chciałbym wrócić, jednak są pewne kwestie które mnie oddalają od tej decyzji. Dlaczego?
Bo jestem traktowany jako młody, nieopierzony bez doświadczenia. Moge uruchomić małą stację, a o większych (pytałem o autoryzacje Herby Stare) zapomnij.

Dlaczego osoba która ogarniała Żory, Orzesze, Tomaszów Mazowiecki czy jeszcze inne duże stacje ma się cieszyć Parzęczewem czy innymi fikcyjnymi stacjami to przykro mi - ale ciężko wrócić.
I myślę że to jest największa wada autoryzacji. Bardziej skłaniałbym się do stworzenia systemu opinii itp. Było sporo doświadczonych dyżurnych i nie dziwie się że teraz ich brakuje.

Zastanowiłbym się na rozwiązaniem promującym doświadczenie, a nie "widzimisie". Szanujmy autorów stacji (super robota), ale szanujmy też bardzo doświadczonych dyżurnych - również tych którzy odeszli z różnych powodów.

« Ostatnia zmiana: 11 Sierpień 2018, 23:33:28 wysłana przez danio »