Autor Wątek: Talk/Rozmowa: Autoryzacje - Dyskusja  (Przeczytany 4020 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline tadek40

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 358
  • Siła reputacji: 56
  • tadek40 dyrektortadek40 dyrektortadek40 dyrektortadek40 dyrektortadek40 dyrektortadek40 dyrektortadek40 dyrektortadek40 dyrektortadek40 dyrektortadek40 dyrektortadek40 dyrektor
  • KONTO ZAMKNIĘTE, TYLKO SZKODA SUPPORTERA...
  • Distance Travelled: 2707 km
  • Trains Routed: 754
Odp: Autoryzacje - Dyskusja
« Odpowiedź #15 dnia: 11 Sierpień 2018, 23:49:34 »
Ja zaczynałem kontakt TD2 za czasów kiedy był pierwszy system (już nawet nie pamiętam nazwy). Oczywiście był uproszczony ale wymagał zgrania przy układaniu rj itp.
Pozwolę że przypomnę, to był Internetowy Rozkład Jazdy. Wiem, wtedy jeszcze na Td2 nie było jak był IRJ ale dowiedziałem się zkądś ze jest. A jeśli już jesteśmy przy autoryzacjach, ja też jestem doświadczonym dyżurny, już przekroczyłem 750 pociągów, teraz jestem na 8 poziomie. Dyżurowałem na o wiele większych stacjach niż Parzęczewo a były to np. LCS Dziwnowice, Tomaszów Maz. i wiele innych stacji których moge nie pamiętać. Ja wciąż walcze o Testowo. Nawet napisanie na PW nie pomogło. Mam bardzo dobrą reputację oraz 751 wyprawionych pociągów. Nie wiem co zrobiłem złego że nie mogę dostać Testowa(a co ja będę płakać o stację Tetowo do Td2, przecież mogę w każdej chwili włączyć ISDR :P.) Odkąd na światło dzienne wyszedł Feniks, zabrakło bardzo dużo stacji i niestety co pozostało to tylko Np.Parzęczewo, Naterki i jeszcze wiele innych stacji które zostały dołączone do Feniksa. I niestety tak jak Danio mówi to zniechęca do dalszych dyżurów. :/ Cóż, szkoda że tak jak w SWDR2 nie ma możliwości oceniania dyżurnych, wiem że to ma być (chyba) wprowadzone. Tak jak Danio mówi, też bym chciał żeby taka promocja doświadczeń istniała, byłoby wtedy lepiej i wygodniej niż jakaś autoryzacja. Wtedy zamiast autoryzacji można byłoby dawać stacje właśnie na podstawie tego jaki dyżurny ma doświadczenie, jeśli ma osiągnięty dany poziom, zapraszam na dyżur, jeśli nie, musisz jeszcze rozwinąć swoje doświadczenie.

Dziękuje i pozdrawiam
Tadek40
« Ostatnia zmiana: 12 Sierpień 2018, 00:26:06 wysłana przez tadek40 »

Offline m4ssur

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Siła reputacji: 168
  • m4ssur prezesm4ssur prezesm4ssur prezesm4ssur prezesm4ssur prezesm4ssur prezesm4ssur prezesm4ssur prezesm4ssur prezesm4ssur prezesm4ssur prezesm4ssur prezes
  • Distance Travelled: 4176 km
  • Trains Routed: 1665
Odp: Autoryzacje - Dyskusja
« Odpowiedź #16 dnia: 12 Sierpień 2018, 00:32:01 »
Myślę że największą wadą autoryzacji jest to, że ciężko je po prostu dostać ze względu na limit osób, a także na to że jest dużo osób z wielkim doświadczeniem którzy są po prostu jednym słowem - lepsi. W związku z powyższym osobom z mniejszym stażem, doświadczeniem, renomą, ilością wyprawionych(co w sumie nie jest teraz miarodajnym wskaźnikiem) etc jest po prostu ciężej. Dużym plusem za to jest fakt, że żadna nie ogarnięta osoba nie usiądzie na dużej scenerii na której sobie nie poradzi. Osobiście uważam, że ten system jest zły, ale nikt nie wymyślił nic lepszego :)

Offline Trepan

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 322
  • Siła reputacji: 86
  • Trepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezes
  • Distance Travelled: 5205 km
  • Trains Routed: 1185
Odp: Autoryzacje - Dyskusja
« Odpowiedź #17 dnia: 12 Sierpień 2018, 00:42:14 »
Tworząc plik, poświęcając swój czas, mam prawo decydować o tym, komu go udostępnię. Proste jak budowa czołgu T-55. Autoryzacje były, są i będą. Sam najwyżej popsioczę,, że ktoś zrobił z gęby cholewę, bo obiecał autoryzacje po ukończeniu prac, a tymczasem WIP ma informacje "limit autoryzacji wyczerpany", ale to są pojedyncze przypadki i zwyczajnie wolę wyśmiać typa. Prawo autorskie obowiązuje i tyle.

Offline danio

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 163
  • Siła reputacji: 0
  • danio miłośnik KKZ
  • Distance Travelled: 1249 km
  • Trains Routed: 345
Odp: Autoryzacje - Dyskusja
« Odpowiedź #18 dnia: 12 Sierpień 2018, 00:47:20 »
Nie ma "lepszych"dyżurnych, tylko są bardziej doświadczeni. Tacy którzy mają za sobą wiele sytuacji i potrafili z nich wybrnąć.

Ja ostatnio usiadłem na Skrzynkach i nie ukrywam - brakło mi doświadczenia na nowym SWDR. Ale mimo to inni dyżurni nie mieli pretensji (zdarzyły się jednak wyjątki).
Ale tymi wyjątkami były osoby które mnie nie znały i nie kojarzyły mnie z tamtego okresu. Usłyszałem też "dlaczego nie siedzę na małej stacji?".
Pozwólmy nowym dyżurnym się uczyć, a doświadczonym nie blokujmy możliwości rozwoju. Oczywiście teraz już wiem na co zwracać uwagę w Skrzynkach i pewnie już bym podobnych błędów nie popełnił. Ale nie ukrywam że ja bym wolał Żory czy Tomaszów niż Skrzynki. Dlaczego? Bo ja Żory prowadziłem "na pamięć" i potrafiłem ustawić sobie plan na najbliższe 15-20 minut.
Pamiętam też Pawłowice (to było wyzwanie :) ) Zastanówmy się nad przyczynami braku dyżurnych. Może ten powód wcale nie jest tak daleko jak szukacie, być może jest bardzo blisko.
Ja na Żorach, Tomaszowie czy Herbach usiadłbym z największą przyjemnością. Ale o Parzęczewie, Szymanko(...) (nie pamiętam tej nazwy) i inne fikcyjne scenerie nie są dla mnie.
Nie ma problemu by - w razie potrzeby - wyjść i pozwolić grać autorowi scenerii. To nie jest problem.
To wcale nie jest tak że "usiądę na Warszawie i szybko ogarnę", nie ogarnę tego od razu, potrzebuje czasu - jak każdy.
Może warto wprowadzić ograniczenia w wyprawianiu pociągów do niedoświadczonych dyżurnych. Mam mniejszy staż - max 10 pociągów / godzinę na dużej, 5 na małej stacji, mam większy - max 20 na dużej, 10 na małej. Może warto wprowadzić możliwości ograniczenia przez samych dyżurnych. Jeżeli ja siadam na Skrzynkach i mam w ciągu 10 minut ogrom składów, a przypominam sobie grę, to będzie mi bardzo ciężko grać. Ale jakbym mógł to ustawiłbym limit 6 pociągów / godzinę. Przeanalizował sposób prowadzenia ruchu i dopiero dalsze. To można by ustawiać w trybie rozkładowym. Jak masz za dużo - automatyczne przypomnienie o takiej możliwości. Mierzmy "siły na zamiary".

@Trepan,
ok, to sobie decyduj. Nie neguje praw autorskich- masz takie prawo. Tylko niech potem nikt nie płacze że "dyżurnych nie ma" Nie ma, bo mnie np. Parzęczewo nie interesuje. Realny jest Aleksandrów, ale jest mały i ma mało możliwości prowadzenia ruchu. Ja bym z chęcią pograł w dużą realną stację. Gdzie można prowadzić manewry, ustawiać ciekawe rozkłady itd.
Jeżeli kilka lat gry i nienaganne opinie to mało - to ja nie mam pytań.
« Ostatnia zmiana: 12 Sierpień 2018, 01:01:36 wysłana przez danio »

Offline m4ssur

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Siła reputacji: 168
  • m4ssur prezesm4ssur prezesm4ssur prezesm4ssur prezesm4ssur prezesm4ssur prezesm4ssur prezesm4ssur prezesm4ssur prezesm4ssur prezesm4ssur prezesm4ssur prezes
  • Distance Travelled: 4176 km
  • Trains Routed: 1665
Odp: Autoryzacje - Dyskusja
« Odpowiedź #19 dnia: 12 Sierpień 2018, 01:05:47 »
@Trepan,
ok, to sobie decyduj. Nie neguje praw autorskich- masz takie prawo. Tylko niech potem nikt nie płacze że "dyżurnych nie ma" Nie ma, bo mnie np. Parzęczewo nie interesuje. Realny jest Aleksandrów, ale jest mały i ma mało możliwości prowadzenia ruchu. Ja bym z chęcią pograł w dużą realną stację. Gdzie można prowadzić manewry, ustawiać ciekawe rozkłady itd.
Cały fragment to kwintesencja obecnej sytuacji z autoryzacjami. Tak jak już mówiłem - nie ma lepszego systemu, a jednak autorzy scenerii mają prawo decydować kto tą autoryzację dostanie, a kto nie, skoro poświęcają swój czas na stworzenie tych że scenerii. Jedyne co zostaje, to poczekać na kolejne scenerie gdzie będzie można się ubiegać o autoryzacje albo na ogólnodostępne( Trzymam kciuki za powrót Wielichowa i Tomaszowa 8) )

Offline tadek40

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 358
  • Siła reputacji: 56
  • tadek40 dyrektortadek40 dyrektortadek40 dyrektortadek40 dyrektortadek40 dyrektortadek40 dyrektortadek40 dyrektortadek40 dyrektortadek40 dyrektortadek40 dyrektortadek40 dyrektor
  • KONTO ZAMKNIĘTE, TYLKO SZKODA SUPPORTERA...
  • Distance Travelled: 2707 km
  • Trains Routed: 754
Odp: Autoryzacje - Dyskusja
« Odpowiedź #20 dnia: 12 Sierpień 2018, 01:08:25 »
Cały fragment to kwintesencja obecnej sytuacji z autoryzacjami. Tak jak już mówiłem - nie ma lepszego systemu, a jednak autorzy scenerii mają prawo decydować kto tą autoryzację dostanie, a kto nie, skoro poświęcają swój czas na stworzenie tych że scenerii. Jedyne co zostaje, to poczekać na kolejne scenerie gdzie będzie można się ubiegać o autoryzacje albo na ogólnodostępne( Trzymam kciuki za powrót Wielichowa i Tomaszowa 8) )
Obecnie się robi Bumarów, sieci trakcyjna się stawia, stacja węzłowa, będzie ogólnodostępna, 3 tory postojowe, w planach jest Kołobrzeg. Jak skończe Bumarów, prace nad Kołobrzegiem się zaczną (O ile bede mieć chęć). :P

Offline Ares28

  • Zasłużony
  • Supporter
  • *
  • Tester
  • Wiadomości: 483
  • Siła reputacji: 404
  • Ares28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezes
  • Distance Travelled: 6136 km
  • Trains Routed: 2897
Odp: Autoryzacje - Dyskusja
« Odpowiedź #21 dnia: 12 Sierpień 2018, 02:08:35 »
Nie ma "lepszych"dyżurnych, tylko są bardziej doświadczeni. Tacy którzy mają za sobą wiele sytuacji i potrafili z nich wybrnąć.

Skoro już szufladkujemy to ja zauważam zupełnie inny podział. Otóż są dyżurni którym się chce i są tacy którym się nie chce.

I to działa w wielu aspektach:
Jednym chce się podyktować rozkaz pisemny - inni nie chcą i puszczają na "dobra jedź już".
Jednym chce się cierpliwie poczekać aż szlak się zwolni - inni puszczają na zastępczy "bo zanim dojedzie to już się szlak zwolni".
Jednym chce się nauczyć przepisów - innym sie nie chce i grają na podstawie tego jak myślą że kolej wygląda i funkcjonuje.

Szkoda tylko że i jednym i drugim chce się dyżurować  :-\

A to na prawdę nie jest wielka filozofia. Wystarczy ukończyc podstawówkę, umieć czytać i logicznie myśleć aby pojąć zapisy w instrukcji, przyswoić wymaganą wiedzę, umieć wypełniac druczki rozkazów pisemnych i powtarzać zapamiętane formułki kluczowych komend i procedur. Ale po co?

Offline Matz32

  • Tester
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 379
  • Siła reputacji: 863
  • Matz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezes
  • Dziadek Mroz i Geograf Tedekowy
    • Moj kanal kolejowy na YT
  • Distance Travelled: 5741 km
  • Trains Routed: 8147
Odp: Autoryzacje - Dyskusja
« Odpowiedź #22 dnia: 12 Sierpień 2018, 09:11:13 »
Uwielbiam osoby mowiace co to kiedys  niby ogarnialy i jakich to stacjach nie dyzurowaly. Jak dla  mnie nie jest to miarodajne skoro dlugi czas niedyzurujesz, a wyjsc z wprawy jest latwo a  wrocic  do jakiego poziomu nie.  Przypomne ze kiedys jedzilo
kilka-kilkanascie  pociagow  w calem serwerze a wiecej niz 3 pociagi na stacji to byl "duzy ruch". Jakim prawym smiesz twierdzic
ze ogarniasz nagle  wszytsko jak  bedziesz mial   6-10 lub wiecej osob na stacji, skoro nawet osoby dyzyrajace regularnie maja problemy. Jest 27 stacji ogolnoodstepnych , udowodnij ze umiesz dyzurowac na tym co jest a  potem mysl o jakis pytaniach o autoryzacjach. Dla 99%  spolecznosci jestes taki sam NO NAME jak startujacy ze statusem L. i jeszcze jedna rzecz sam piszesz ze potrzebujesz czasu az ogarniesz, no to sorry ale tym zdaniem sie zdyskwalifikowales.  Z tego wynika ze bedziesz robil przyslowiowy burdel az ogarniasz zamiast jak ja zawsze mowie zapoznac sie z sceneria na sucho predzej´, bo nic tak mnie nie wkurza jak DR nie znajacy posterunku  na ktorym zasiada........ale macz czelnosc  jeczec ze ktos robi autoryzacje zeby wlasnie takiego burdlu niebylo. O placzu fikcyjna/realna ani juz nie wspomne bo do kazdej autor wlozyl swoj czas i dusze a ktos tu widze kaprysi ze fikcja jest be.

 Co powoduje ogolnodostepnosc najlepiej widac na przykladzie Parzeczewa........ O innych kwestiach i podejsciu roznych DR  tez by mozna napisac ksiazzke i az sie prosi  niektorych nawet z wysokim lvl  zaraz dac profilaktycznie na czarna liste.......
« Ostatnia zmiana: 12 Sierpień 2018, 09:15:20 wysłana przez Matz32 »
Projekty - Wirtualna Linia 32 i Projekt Gorny Slask
Pomagam przy podkladach satelitarnych, wskaznikach , kilometrazu.,chetni pisac PW

Offline danio

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 163
  • Siła reputacji: 0
  • danio miłośnik KKZ
  • Distance Travelled: 1249 km
  • Trains Routed: 345
Odp: Autoryzacje - Dyskusja
« Odpowiedź #23 dnia: 12 Sierpień 2018, 09:44:32 »
No i właśnie za takie traktowanie "jak L" raczej do tej gry nie wrócę. Napisałem wyraźnie kolego Matz32, że ogarnąłem tą stację - ale z czasem.

Właśnie kluczem doświadczenia jest to, że nawet jak jesteś w trudnej sytuacji to rzucisz tym wszystkim, tylko spokojnie przejdziesz to, co masz do zrobienia.
Sytuacja się wtedy ogarnęła.
Tak, uważam że łatwiej jest ogarnąć Żory (a za czasów SWDR był czasem naprawdę duży ruch, ale z tego co pamiętam byłeś zawieszony wtedy, więc możesz nie pamiętać :) ) niż obecne LCS Skrzynki.  A Herby są stosunkowo małe, układ jest dość prosty na tej stacji.

Kolejna sprawa to fakt, że ja tego nie piszę tylko za siebie, takich osób jest sporo. Traktowanie tych osób jako "Lki" jest nie w porządku. To myśmy zaczynali od początku i wydaje mi się, że powinno
to mieć wpływ na sytuację z autoryzacjami. 
Zresztą teraz łatwiej jest grę ogarnąć niż na początku jej istnienia. Dyżurowanie jest znacznie prostsze. A jak ktoś zna zasady "fachu" dyżurnego to nie będzie miał z tym problemu.
 
Trzymam kciuki za projekt, ale bez zmiany myślenia się nie obejdzie. Pozostanie dalej narzekanie tylko.

Offline Ensifer

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 428
  • Siła reputacji: 493
  • Ensifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezes
  • "Człowiek przywykł, że go zło opada jak robactwo."
  • Distance Travelled: 12528 km
  • Trains Routed: 4488
Odp: Autoryzacje - Dyskusja
« Odpowiedź #24 dnia: 12 Sierpień 2018, 11:07:52 »
Ostatnimi czasy nie narzekam na brak dyżurnych, zwłaszcza że sukcesywnie pojawiają się nowe stacje. Cała masa scenerii jest dostępna praktycznie dla każdego, a my nadal rozmawiamy o autoryzacji - dlaczego? Jeśli już to potrzebujemy nowych twórców map, nowych otoczeniowców, sieciowców, osób sprawdzających...
-Nastawnia dysponująca, dyżurny ruchu Piekielny, słucham

"Człowiek przywykł, że go zło opada jak robactwo."

Online Meril

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 121
  • Siła reputacji: 125
  • Meril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezes
  • Distance Travelled: 1178 km
  • Trains Routed: 1242
Odp: Autoryzacje - Dyskusja
« Odpowiedź #25 dnia: 12 Sierpień 2018, 21:13:36 »
Właśnie duży problem mają Ci starszej daty pokolenie SWDR1, którzy zrobili przerwe na czas prowizorki SWDR3 i TSa, np ja. Niby mam staż, doświadczenie, ale większość ludzi albo mnie nie zna, bo zaczęli po przewrocie majowym, albo już zapomniało, bo minęło półtora roku. W sumie, to nawet nie pytałem nikogo o autoryzacje, musiałbym spróbować ;)
Moje zdanie na ten cały temat: Autor się narobił nad scenerią i w sumie ma prawo tylko swoich kolegów wpuszczać do nich. Trochę boli bo nie mam kolegów, ale trzeba zaakceptować ;) Są scenerie publiczne, na "czarną listę", zawsze jest gdzie usiąść. Dzięki temu na nowo ogarnąłem wajchy, bo np tylko Lewków czy Naterki zostały ;)

Offline danio

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 163
  • Siła reputacji: 0
  • danio miłośnik KKZ
  • Distance Travelled: 1249 km
  • Trains Routed: 345
Odp: Autoryzacje - Dyskusja
« Odpowiedź #26 dnia: 13 Sierpień 2018, 00:23:13 »
No właśnie chodzi o to że zrobiły się "grupki" i są dyżurni którzy mają ogrom możliwości bo się znają (w większości przyszli po naszym przyjściu). Większość ciekawych scenerii maja te same osoby.
Niektórzy też zapomnieli ile trzeba była się namyśleć, by ogarnąć ten pierwszy system. Niby był uproszczony, ale nie było RJ i można było naprawdę nieźle namieszać.
Obecny system jest prosty i szybki do ogarnięcia (ja np. nie grałem gdyż nie miał mi kto zasad arkusza wytłumaczyć, a ponadto ze względu przez pracę nie miałem czasu ).

Nie liczę na żadne ułatwienia dla osób grających w "tamtym okresie", teraz rządzi "inna ekipa" i po prostu nie jesteśmy "mile widziani".
Ot cała prawda.

Offline Matz32

  • Tester
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 379
  • Siła reputacji: 863
  • Matz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezes
  • Dziadek Mroz i Geograf Tedekowy
    • Moj kanal kolejowy na YT
  • Distance Travelled: 5741 km
  • Trains Routed: 8147
Odp: Autoryzacje - Dyskusja
« Odpowiedź #27 dnia: 13 Sierpień 2018, 01:11:25 »
Z takimi rozszerzeniowymi  i narzekającymi  postami napewno nic nie zyskacie wrecz na odwrot  - skoro łaska się wykazać na tym co jest  to nieliczcie na jakies  bonusy bo KIEDYS -  nie ma znaczenie co bylo liczy sie TERAZ   , to juz nie jest ten sam TD co kiedys i bardzo dobrze ze sa autoryzacje jak i wystarczajaco stacji o roznej specyfice ogólnodostępnych czy fikcyjnych czy realnych czy wzorowanych (co to wogole za wymyslanie ze to albo to jest be  bo fikcja -zero szacunku do tworcow) a bedzie przybywac  ich także. Ale właśnie takie narzekanie  tylko za prowokuje zeby jednak robić każda mape na autoryzacje lub wcale nie budowac  bo nic tylko marudzenie. Juz nie będę wspominać o kompetencji niektórych tutaj z wysokim niby lvl ale  oni "grajom w ciapongi" -  az sie zle robi jak by ktos taki mial siedziec na mojeje stacji. Sami sobie ten burdel zrobiliscie  ze  kazdy robi co chce na dyżurce  to powazni gracze staraja sie chronic swoje mapy przed uzyszkodnikami.


No i właśnie za takie traktowanie "jak L" raczej do tej gry nie wrócę. Napisałem wyraźnie kolego Matz32, że ogarnąłem tą stację - ale z czasem.   A Herby są stosunkowo małe, układ jest dość prosty na tej stacji.

Z czasem czyli nic sie nie różnisz od L . NIemam nic przeciwko jesli to nie zajmuje dlugo,gorzej jak wchodzi  taki 2- 3 5 10 raz a dalej nie ogarnia, Drugie zdania to az ciezko skomentowac juz tyle razy bylo mowione ze ta stacja tylko sie wydaje prosta no ale coz nieprzekonasz sie bo autoryzacji chocby za podejscie do owych, niewiedzy o stacji  i niecheci pokazanie "umiejetnosci"  na ponad 27 ogolnodostepnych  posterunkach tylko robienia focha.
« Ostatnia zmiana: 13 Sierpień 2018, 01:23:56 wysłana przez Matz32 »
Projekty - Wirtualna Linia 32 i Projekt Gorny Slask
Pomagam przy podkladach satelitarnych, wskaznikach , kilometrazu.,chetni pisac PW

Offline danio

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 163
  • Siła reputacji: 0
  • danio miłośnik KKZ
  • Distance Travelled: 1249 km
  • Trains Routed: 345
Odp: Autoryzacje - Dyskusja
« Odpowiedź #28 dnia: 13 Sierpień 2018, 10:35:51 »
Zrozum Matz32 że ja nie lubię grać na posterunkach fikcyjnych. Wolę takie, które widziałem "na żywo" i potrafię sobie poukładać sposób prowadzenia ruchu.

Skoro "kiedyś" nie ma znaczenia to może pousuwajcie pioneera i supportera osobom które się nie angażują z podobnych powodów jak np. ja?
Właśnie przez takie myślenie nie przyciągniecie nowych osób. Ja byłem w Herbach i przy dużej ilości szlaków jest to stosunkowo prosta stacje.
Powtórzę - ja Dziwnowice potrafiłem ogarnąć jako jeden z niewielu, więc Herby nie są problemem. Ale skończmy o Herbach, bo nie o niechodzi, są tylko przykładem.
Nie jestem jedyny ze "starej ekipy" która się wycofała, próbuje wrócić i jest traktowana jako "Lka".
Niestety brakuje "starej ekipy" i jeszcze bardzo dużo czasu minie zanim gra "poukłada się na nowo". Niestety prawdziwa atmosfera zabawy i pracy już raczej nie wróci.

Offline Ensifer

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 428
  • Siła reputacji: 493
  • Ensifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezes
  • "Człowiek przywykł, że go zło opada jak robactwo."
  • Distance Travelled: 12528 km
  • Trains Routed: 4488
Odp: Autoryzacje - Dyskusja
« Odpowiedź #29 dnia: 13 Sierpień 2018, 11:41:00 »
Każdy z nas ma swoje predyspozycje odnośnie posterunków, pociągów, swój własny styl prowadzenia ruchu; coś lubimy, a czegoś nie. Rzecz w tym, że możemy stworzyć coś z niczego - mamy edytor, są narzędzia. Nie jest to zadanie proste, ale przecież możliwe do wykonania. Jeśli jesteśmy autorem danej scenerii, to później możemy nią rozporządzać wedle własnego uznania, dlatego zupełnie nie rozumiem idei tego wątku. Przecież nie chodzi o to, że ktoś jest w TD2 rok, dwa, a może dopiero miesiąc - ostatnie "uwolnienie" scenerii spowodowało swoisty wysyp nowych dyżurnych, co ma swoje plusy i minusy. Nie ma sensu wracać do tego, co było, zgodnie z ludową mądrością "co było a nie jest nie pisze się w rejestr". Sam mam spore wątpliwości odnośnie wielu rzeczy, które się tutaj odbywają, ale w tym momencie mogę tylko machnąć ręką i robić swoje, czego wszystkim życzę.
-Nastawnia dysponująca, dyżurny ruchu Piekielny, słucham

"Człowiek przywykł, że go zło opada jak robactwo."