Autor Wątek: Talk/Rozmowa: Autoryzacje na scenerie, a upadek TD2.  (Przeczytany 23452 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Witek

  • Weteran
  • Wiadomości: 77
  • Siła reputacji: 739
  • Witek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezes
Autoryzacje na scenerie, a upadek TD2.
« dnia: 10 Listopada 2018, 15:53:49 »
Typowy Janusz powiedziałby: ,,Witek, kurła, nie podoba ci się to nie groj!"
Tylko, że to nie jest rozwiązanie problemu, które ja propaguje ;)
  Jak wiecie (a jeśli nie wiedzieliście, to teraz już wiecie ;)), nasz symulator powoli chyli się ku upadkowi i ogólnemu dramatowi. Mała liczba dostępnych scenerii, mało graczy, bo coraz więcej ludzi sięga po rozum do głowy i uświadamia sobie, że... kurde.. Coś tutaj jest nie tak... Godzina 20, piątek i 7 stacji, z czego 4 dostępne? To już lepiej posłuchać sobie muzyki...
Hmm... Ciekawe czemu tak jest ;)
Pomijając już te wszystkie błędy, a trochę ich jest, to ten symulator ma, albo przynajmniej miał jakiś potencjał. Dałoby się w to grać. Już pomijając te godziny, gdzie trzeba XX godzin czekać na wyjazd pociągu, są XX minutowe postoje na różnych pipidöwach itd. Ale kurde .. Tutaj nie ma na czym jeździć. Myślisz sobie: ,,Hmm... Jest weekend, mało lekcji, pogoda i tak jest brzydka, jest trochę czasu wolnego. A co mi tam, wejdę sobie po jeździć lub po dyżurować w TeDeku". Wchodzisz, patrzysz, a tam z 8 stacji maksymalnie, z czego z 5 dostępnych. No i suma sumarum nie masz ani jak pojezdzic, ani jak podyżurować. Dlaczego? No bo przecie jak wejdziesz i poprosisz o RJ, to wspaniały i wszechmocny SWDR ustawi ci znając życie rozkład ja 1-2 stacje, z czego wyjazd za 2 godziny i 1,5h postoju na Chlastawce czy Buku. Na dyżurkę też średnio, bo znając życie wszystko to, co największe, zostało pozajmowane, a przecież na piździwce typu Buk szkoda siedzieć, bo prędzej zaśniesz, niż wyprawisz ze 3 pociągi. Z resztą są to tak świetne i wielkie stacje, że Woow, z pewnością usprawnią ruch.
Do czego zamierzam? Ano już wam kontynuuję.
Ogólnie scenerii jakby tak zebrał, to jest dość sporo, do tego niektóre są w trakcie prac itp itd - generalnie byłoby na czym siedzieć, na czym jeździć i gdzie rozkłady robić, bo przecież sporo jest wypuszczonych scenerii. Ale co z tego, skoro 99.9% z nich są na autoryzacje, a autoryzacje te dostaniesz tylko wówczas gdy; albo w odpowiednim czasie Się zgłosisz, albo odpowiednio dobrze wyliżesz dupę pewnym ludziom. Zatem Reasumując, wychodzi na to, że autoryzacje ma niewiele ludzi, z czego większość z nich wpada na TD raz na ruski rok ;)
Moja maluteńka rada na odzyskanie graczy i ożywienie tego symulatora jest taka:
Weźcie wywalcie te autoryzacje w pizdu i zacznijcie robić tak, jak robił Jabol na Tomaszowie, bo to jest dobry pomysł. Jeżeli to wasze dzieło jest wymagające i potrzeba doświadczenia, to ustalcie sobie, tak jak to było na Tomaszowie. jakiś próg wystawionych pociągów. Jeśli jest to duże, niech to będzie nawet 1000 pociągów, ale kurde! Niech każdy ma szansę zdobyć każdą scenerię. Nie jesteście tu sami. Robienie prywatnych stacji, tylko dla siebie. to również czysta postać i przejaw egoizmu. Każdy ma równe prawa, każdy ma także prawo do dyżurowania. Ale nie tylko na Buku, czy Tłokach. Czasem ktoś może mieć chęć na Herby albo Testowo, i wiele innych nowych, różnych stacji. Prawda jest taka, że w zdecydowanej większości przypadków, im więcej wyprawień masz, tym faktycznie jesteś bardziej doświadczony i zarządzasz tym ruchem lepiej. Oczywiście są pewne wyjątki. ale jak wiemy, wyjątek potwierdza regułę ;)
Także jak ten symulator ma jeszcze żyć jak dawniej, wywalcie autoryzacje w pizdu i zamieńcie to na ,,progi" wyprawionych pociągów. Dyskryminacja reszty społeczeństawa nie jest wskazana.
I jeszcze jedno. Jeśli kiedyś obrazisz się na cały świat i jego okolice, i stwierdzisz odejść z TD, a masz na swoim koncie jakieś fajne scenerię, czy lokomotywy, SWDRa czy cokolwiek innego, to twoje odejście nie oznacza, że musisz całej reszcie odbierać to wszystko tylko dlatego, że odchodzisz, tak jak zrobił to już dawno pitek z SWDR, czy teraz shafterek z Szymankami. No, chyba że tak jak oni chcesz być prawdziwą, typową cebulą... Jeśli tak, cóż... Pantograf ci w oko ;*.
Tyle z mojej strony w tym temacie. Napisałem, co uważałem za słuszne, albowiem mam do tego pełne prawo. Wy zrobicie jak będziecie chcieli. Z resztą... Jak zwykle ;)..

PS: Moja kochana, wszechmocna administracjo z uetamem na czele! Pragnę zauważyć, iż wątek tek jest pod nazwą ,,Talk/Rozmowa". Jak wiemy, rozmowy bywają długie i obszerne, zatem nie życzę sobie zamykania tego wątka przedwcześnie bez mojej zgody, albowiem każdy ma prawo tutaj się wypowiedzieć i, jak sama nazwa wskazuje - porozmawiać. Bez ograniczeń. :)
To wszystko. Powodzenia. ;)

Offline Ares28

  • Developer
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Wiadomości: 933
  • Siła reputacji: 728
  • Ares28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezes
  • Programista systemów SRK
Odp: Autoryzacje na scenerie, a upadek TD2.
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Listopada 2018, 16:04:58 »
Godzina 20, piątek i 7 stacji, z czego 4 dostępne? To już lepiej posłuchać sobie muzyki...
Hmm... Ciekawe czemu tak jest ;)

Witek kurła, czy ty urodziłeś się wczoraj? Od tygodnia trwają testy nowej wersji i wszyscy supporterzy z dostepem grają na nowej wersji... I to się nazywa ROZWÓJ a nie UPADEK. ;)

Offline Witek

  • Weteran
  • Wiadomości: 77
  • Siła reputacji: 739
  • Witek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezes
Odp: Autoryzacje na scenerie, a upadek TD2.
« Odpowiedź #2 dnia: 10 Listopada 2018, 16:08:18 »
Godzina 20, piątek i 7 stacji, z czego 4 dostępne? To już lepiej posłuchać sobie muzyki...
Hmm... Ciekawe czemu tak jest ;)

Witek kurła, czy ty urodziłeś się wczoraj? Od tygodnia trwają testy nowej wersji i wszyscy supporterzy z dostepem grają na nowej wersji... I to się nazywa ROZWÓJ a nie UPADEK. ;)

No to od tygodnia, ale taka sytuacja nie jest wcale od tygodnia. Jest dłużej ;) Z resztą, tak jak mówię - może być najlepsza wersja i najlepsze standardy, ale bez scenerii niewiele będzie

Offline chudya

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 506
  • Siła reputacji: 254
  • chudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezes
Odp: Autoryzacje na scenerie, a upadek TD2.
« Odpowiedź #3 dnia: 10 Listopada 2018, 16:45:21 »
"Upadek"... To takie polskie... Polacy są "optymistami inaczej". Pamiętam (choć nie przytoczę dokładnie, bo nie jestem kawalarzem) taki dowcip.
Rozmawia Polak z Amerykaninem. Polak pyta, co u kolegi. Amerykanin odpowiada: żona mnie rzuciła, straciłem robotę, miałem wypadek samochodowy, ale wszystko w porządku, a co u ciebie? Polak mówi: urodziło mi się dziecko, dostałem podwyżkę, kupiłem nowe auto, ale jest do bani.

Gdzie jest dwóch Polaków, tam są trzy racje, jak się czasem mówi. W tym przypadku racja jest pośrodku. Rozumiem i Witka i Aresa. Z jednej strony, rzeczywiście te autoryzacje nie są najszczęśliwszym rozwiązaniem, z drugiej, kiedy Ares zrobi dużą stację, to też sam chciałby się do niej dopchać, żeby na niej posiedzieć. Gdzieś mi się "obiło" o oczy, że "system" autoryzacji ma być zlikwidowany w takim kierunku, że autoryzacja obowiązywałaby prze miesiąc, a później każdy z odpowiednim poziomem miałby dostęp do obsługi takiej stacji. I to rozwiązanie uważam za całkiem słuszne, a zadowolić wszystkich i tak się nie da - po prostu musi zaistnieć jakiś kompromis.

Offline Witek

  • Weteran
  • Wiadomości: 77
  • Siła reputacji: 739
  • Witek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezes
Odp: Autoryzacje na scenerie, a upadek TD2.
« Odpowiedź #4 dnia: 10 Listopada 2018, 16:54:15 »
Kiedy Ares zrobi dużą stację, to też sam chciałby się do niej dopchać, żeby na niej posiedzieć.

Ogólnie zgadzam się z tobą, ale tu jest pewien haczyk. Można nas, tedekowców, a przede wszystkim twórców scenerii podzielić na dwa typy: Pierwszy będzie robił scenerię i myślał ,,Ale mi się będzie na niej siedziało". Drugi natomiast może zbudować scenerię, i przy samym końcu powiedzieć sobie: ,,Ale ta stacja fajnie wyszła, będzie więcej scenerii, będzie gdzie jeździć. Inni użytkownicy będą mieli o jedną scenerię więcej do dyżurki" ;)
Cóż.. Punkt widzenia mój jest raczej ten drugi. Jeśli coś robię w tym edytorze, myślę raczej o całej społeczności. Nie tylko o tym, żebym tylko ja miał na czym dyżurować, ale też żeby inni dyżurni i mechanicy czerpali radość z jazdy i dyżurki na tej scenerii... :)

Offline MechanikEU07

  • Sponsor
  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 53
  • Siła reputacji: 367
  • MechanikEU07 prezesMechanikEU07 prezesMechanikEU07 prezesMechanikEU07 prezesMechanikEU07 prezesMechanikEU07 prezesMechanikEU07 prezesMechanikEU07 prezesMechanikEU07 prezesMechanikEU07 prezesMechanikEU07 prezesMechanikEU07 prezes
Odp: Autoryzacje na scenerie, a upadek TD2.
« Odpowiedź #5 dnia: 10 Listopada 2018, 17:08:34 »
I co z tego, że są testy nowej wersji bo nie rozumiem?
A co do tego co napisałeś Witek to święta racja TD2 zamiast iść w górę spada na dno.

Offline chudya

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 506
  • Siła reputacji: 254
  • chudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezes
Odp: Autoryzacje na scenerie, a upadek TD2.
« Odpowiedź #6 dnia: 10 Listopada 2018, 17:13:15 »
To dobrze, że poparłeś swoją wypowiedź, MechanikEU07, wieloma argumentami. "Podniosłeś" przez to poziom dyskusji.

Offline deletet

  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 134
  • Siła reputacji: 228
  • deletet prezesdeletet prezesdeletet prezesdeletet prezesdeletet prezesdeletet prezesdeletet prezesdeletet prezesdeletet prezesdeletet prezesdeletet prezesdeletet prezes
  • To się zateguje i bedzie.
Odp: Autoryzacje na scenerie, a upadek TD2.
« Odpowiedź #7 dnia: 10 Listopada 2018, 17:13:52 »
Wyczuwam gównoburzę


Offline inomushis

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 285
  • Siła reputacji: 149
  • inomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezes
Odp: Autoryzacje na scenerie, a upadek TD2.
« Odpowiedź #8 dnia: 10 Listopada 2018, 17:14:33 »
Godzina 20, piątek i 7 stacji
Drobna prośba - chcemy dyskutować o faktach a nie o koloryzowanej opinii kogokolwiek.


To wspaniały i wszechmocny SWDR ustawi ci znając życie rozkład ja 1-2 stacje, z czego wyjazd za 2 godziny i 1,5h postoju na Chlastawce czy Buku. Na dyżurkę też średnio, bo znając życie wszystko to, co największe, zostało pozajmowane, a przecież na piździwce typu Buk szkoda siedzieć, bo prędzej zaśniesz, niż wyprawisz ze 3 pociągi. Z resztą są to tak świetne i wielkie stacje, że Woow, z pewnością usprawnią ruch.
To jest błędne koło:
Pociąg jadący ze scenerii A do B potrzebuje mieć wolny szlak wyjazdowy na A i wjazdowy na B, mała ilość stacji on-line powoduje małą dostępność szlaków, co przy dużej ilości pociągów powoduje duże obłożenie istniejących szlaków i... oczekiwanie na wolne miejsce, w które da się "upchnąć" Twój przejazd - z tego wynika czas oczekiwania na odjazdu i postoje na piździawkach.

przecież sporo jest wypuszczonych scenerii. Ale co z tego, skoro 99.9% z nich są na autoryzacje, a autoryzacje te dostaniesz tylko wówczas gdy; albo w odpowiednim czasie Się zgłosisz, albo odpowiednio dobrze wyliżesz dupę pewnym ludziom
I znowu - mówmy o faktach:
- Jest 28 scenerii w paczce całościowej gry,
- Do tego ~12 scenerii użytkowników, m.in. Piaskowo, Okoń, Zabłocie, Herby, Testowo, Łask, Opalniki, Bździno.

I teraz - przedstawmy fakty:


Szybka matematyka... 8 / 40 = 0.2
To 20 procent czy 99.9?

Generalnie z głównym tokiem wątku się zgadzam - część scenerii ma zbyt wygórowane wymagania i bawi się na nich mała grupa dyżurnych.

Pomimo to, uważam, że ładnie podkoloryzowałeś swoją wizję świata - więc zadam jedno proste pytanie - Dlaczego nie gracie na PL 2 ?!
Można mieć X scenerii on-line na PL1 i te same X scenerii na PL2. Skąd ta opinia, że nie można tam dyżurować?

Offline Shifter

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 196
  • Siła reputacji: 188
  • Shifter prezesShifter prezesShifter prezesShifter prezesShifter prezesShifter prezesShifter prezesShifter prezesShifter prezesShifter prezesShifter prezesShifter prezes
Odp: Autoryzacje na scenerie, a upadek TD2.
« Odpowiedź #9 dnia: 10 Listopada 2018, 17:45:15 »

Offline slimson

  • Zasłużony
  • Pioneer
  • *
  • Weteran
  • Wiadomości: 45
  • Siła reputacji: 62
  • slimson prezesslimson prezesslimson prezesslimson prezesslimson prezesslimson prezesslimson prezesslimson prezesslimson prezesslimson prezesslimson prezesslimson prezes
Odp: Autoryzacje na scenerie, a upadek TD2.
« Odpowiedź #10 dnia: 10 Listopada 2018, 18:09:29 »
Widać że dane które przedstawił @inomushis do niektórych w ogóle nie docierają. Ostatnio naprawdę są niezłe statystyki dyżurnych i mechaników.
Ja nie za bardzo rozumiem do kogo te pretensje, że akurat w piątek było tak mało stacji? Po pierwsze trwają testy Żaby i ruch się podzielił po połowie, a po drugie może większość co normalnie sobie pyka w piątek w TD2 miała inne plany. Wprowadźmy obligatoryjne dyżury w TD2 w określonych godzinach, żeby zawsze ktoś miał otwarte spawny :D

W czym jest problem? A w tym że jest mnóstwo scenerii, ale dużo jest jednotorowych mijanek i znaczna większość ani myśli tam dyżurować, bo przecież pociąg raz na pół godziny. Powinny być same stacje węzłowe po 4 szlaki dwutorowe i jeszcze najlepiej na 250 z SBL 7 stawną. Taka jest rzeczywistość na kolei, większość posterunków to małe stacje z małym ruchem.

Po raz dziesiąty ten sam wątek, "Ja chcem. Wincyj wincyj stacjów bo jak tak można stać i czekać". A autoryzacje są wolną wolą każdego autora scenerii. Stworzenie dobrej scenerii wymaga ogromnej ilości czasu i cierpliwości, dlatego nie dziwię się że niektóre nie są wydawane dla ogółu. Nie wszyscy tutaj mają tyle wolnego, żeby sobie codziennie spędzać po 2 godziny w edytorze i dopieszczać swoje potworki. Też bym chciał, żeby było wszystkiego więcej i to trzymającego jakiś poziom. Na początku TD2 były aż 4 stacje Dąb, Grab, Buk i Cis. W porównaniu do tego co jest teraz to jest to ogromny krok naprzód. A cały czas projekt się rozwija, tak szybko jak pozwala na to czas developerom, ale się rozwija.

Ja wiem jesteście młodzi, albo po prostu nie dorośliście, i chcecie zbawiać świat i macie full energii, ale zobaczycie że z wiekiem przychodzą inne priorytety niż wirtualny świat.

Offline Ryszard-san

  • Zasłużony
  • Pioneer
  • *
  • Weteran
  • Wiadomości: 513
  • Siła reputacji: 348
  • Ryszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezes
Odp: Autoryzacje na scenerie, a upadek TD2.
« Odpowiedź #11 dnia: 10 Listopada 2018, 18:25:03 »
Ech, staramy się aby scenerie dopuszczone były poprawne, ładne wzrokowo, oddawały w miarę możliwości realia PKP, niestety odbiło się to na ilości scenerii. Dla wszystkich co im nie pasuje taki stan rzeczy proponuje stworzyć po 20-30 km SBL na pustyni, ponazywać je stacja1 stacja2 itp. Odpalić na testowym rozkład przez znaną komendę i można będzie śmigać do spalenia kompa. Niestety rozbudowane stacje nie są łatwe do obsługi (wprowadzenie godzin i blokad) powoduje, że nie da się już wysyłać pociągów na przysłowiową "pałe". I wymaga to podzielności uwagi od DR. Sami (ci co dyżurują) wiedzą dobrze, że są stworzone scenerie gdzie złe przyjęcie pociągu powoduje duże problemy z których trzeba wybrnąć a to zajmuje czas.
EU06-18;gags;gags;120a;120a;609a

Offline sawi88

  • Weteran
  • Wiadomości: 25
  • Siła reputacji: 31
  • sawi88 dyżurny ruchusawi88 dyżurny ruchusawi88 dyżurny ruchusawi88 dyżurny ruchusawi88 dyżurny ruchusawi88 dyżurny ruchu
Odp: Autoryzacje na scenerie, a upadek TD2.
« Odpowiedź #12 dnia: 10 Listopada 2018, 18:48:01 »
Rozumiem po części autorów scenerii, którzy poświęcili masę czasu nad swoimi projektami i mogą decydować rzecz jasna co z tym zrobią :)

Ja bym znalazł inne rozwiązanie. Rozmnażanie niektórych, prostych scenerii - mogą to zrobić nawet sami autorzy. Weźmy taki Buk albo Cis - tu dodajmy tor, tam bocznice, stacje, szlak dwutorowy na jednotorowy lub odwrotnie. Mogłyby powstawać takie Graby, Klony, Dęby, Brzozy, Świerki, Choiny i inne :)
Sam bym z chęcią zrobił parę prostych tras, ale nie mogę okiełznać tego edytora. Może wyjdzie kiedyś jakaś porządna łopatologiczna instrukcja wyjaśniająca co i jak.
« Ostatnia zmiana: 10 Listopada 2018, 18:57:17 wysłana przez sawi88 »

Offline Witek

  • Weteran
  • Wiadomości: 77
  • Siła reputacji: 739
  • Witek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezes
Odp: Autoryzacje na scenerie, a upadek TD2.
« Odpowiedź #13 dnia: 10 Listopada 2018, 18:52:20 »
Tia... Znowu to samo jest, jak zwykle... Człowiek chce dobrze, wypowiada się, chce pod powiedzieć, myśli o symulatorze... Ale co z tego? W końcu i tak wszyscy biorą go za marudę, bo napisał kilka słów prawdy i bólu...
Statystyki są takie jakie są. Tylko, ze statystyki to nie wszystko. Jest jeszcze coś takiego jak opinia graczy. I tutaj nie chodzi tylko o mnie. Warto też podkreślić i sprostować, że mi nie chodzi o same scenerię, tylko o autoryzacje do nich.
Zamiast przedstawiać mi i innym statystyki, może jednak lepiej by było czasem sobie zwolnić, uspokoić się i pomyśleć, czy te autoryzacje wnoszą coś dobrego do życia. Czy może jednak faktycznie gdyby skończyć z nimi i zastąpić to po prostu progiem wyprawionych pociągów, nie wyszłoby to wszystkim na lepsze.
Łatwo jest powiedzieć, czy napisać komuś ,,Ale z ciebie maruda", albo ,,To jak rozmowa ze ślepym", jak to Ensifer twierdzi... Ale może czasem jednak warto by było przystanąć, zastanowić się i przeanalizować... A nie najeżdżać na kogoś i z góry twierdzić, że autor wątku nie ma racji, i oplatać się tymi stereotypami i innymi, często błędnymi przekonanaiami...
Zastanówcie się trochę nad sobą...

Offline eeRBii

  • Konstruktor
  • Weteran
  • Grupa V
  • *
  • Wiadomości: 125
  • Siła reputacji: 320
  • eeRBii prezeseeRBii prezeseeRBii prezeseeRBii prezeseeRBii prezeseeRBii prezeseeRBii prezeseeRBii prezeseeRBii prezeseeRBii prezeseeRBii prezeseeRBii prezes
    • Blog - Train Driver 2 - projekty, otoczenia, ciekawostki i nowości z TD2
Odp: Autoryzacje na scenerie, a upadek TD2.
« Odpowiedź #14 dnia: 10 Listopada 2018, 19:30:40 »
Miałem nic nie pisać ale niestety dodam coś od siebie. Na początek może abyście mieli na czym wieszać psy napiszę o scenerii Zabłocie. Jak można zauważyć z posta powyżej jedyną osobą mającą autoryzację na tą scenerię jestem tylko ja. Nie zmieni to się do czasu wpisania mojej kolejnej scenerii do swdra z prostej przyczyny, chcę mieć pewność zawsze że mam na czym usiąść chcąc podyżurować w TD2. Pojawi się moja kolejna sceneria to wcześniejsza zostanie udostępniona i nie dla jakiegoś grona tylko dla wszystkich z zastrzeżeniem odpowiedniego lvl. Lubię jeździć jako mechanik ale widząc problemy ze sceneriami małymi kroczkami zaczełem czytać lepsze i gorsze tutoriale i zaczynałem coś tworzyć. Metodą prób i błędów powstał jakiś projekt, były wzloty i upadki, było poświęcenie swojego prywatnego czasu aby coś można było dać od siebie. Na tą chwilę nie dałem scenerii abyście mogli na niej posiedzieć, dałem Wam możliwość przejechania nowym szlakiem. Za moment będzie kolejna, przechodzi etap sprawdzania, będzie pewnie mniej boleśnie poprawiana bo czerpałem już doświadczenie z poprzedniej scenerii. Polecam samemu spróbować stworzyć jakiś projekt, sami zobaczycie że nie jest tak kolorowo i łatwo jakby się miało wydawać. Ja osobiście dążę do wykonania scenerii od A do Z. Staram się uczyć na błędach, po drugie pytać i jeszcze raz pytać, korzystać z doświadczenia innych tych lubianych i mniej lubianych. Lubię jeżeli wywiązuje się konstruktywna rozmowa i lubię czerpać z doświadczenia innych nawet wtedy kiedy okazuję się że muszę poprawić 50 % tego co już zrobiłem .... tego co zajeło mi ogrom poświęconego czasu. Podsumowując nie oceniajcie ludzi że chcą mieć coś swojego tylko dla siebie, chcą cieszyć się czymś na czym będą mogli dyżurować wtedy kiedy mają czas. Gwarantuję wam że osoby budujące scenerię nie siądą na laurach i nie zatrzymają się na tej jedynej, to jest jak ( niewiem jak to napisać) wciągające i dające zajebiście dużo frajdy. Napiszę jeszcze raz, sceneria Zabłocie jest na razie prywatna, będzie ogólnodostępna jak wyjdzie Grabów Miasto. Ten sam los spotka i scenerię Grabów M kiedy pojawi się kolejna nad którą już pracuję a nie ma jeszcze zdefiniowanej nazwy. Poświęcając swój czas rodzinny dodatkowo pracuję nad otoczeniem  do kolejnych dwóch scenerii innych autorów. To wszystko robię dla Was chcąc zatrzymać sobie tylko na jakiś czas wyłączność na tą jedyną. Nie zamykam się w sobie, jeżeli chcecię abym Wam w czymś pomógł to śmiało możecie do mnie pisać. Nie jestem może asem w edytorze ale myślę że sobie jakoś radzę, nie jestem asem w scsie ale chyba daję radę. Chcecie pomocy, chcecie abym sprawdził wam scenerię, przelecę ją i korzystając ze zdobytej wiedzy postaram się coś pomóc. Nie będzie to perfekcyjne sprawdzenie bo są lepsi i dużo lepsi .... ale pomogę.

PS. Jeszcze jedna rzecz. Dzisiaj jestem, jutro też, za tydzień, za miesiąc .... itd .... ale nie wiadomo co jest nam pisane. W tym miejscu oświadczam iż wszystkie scenerie i inne prace które wykonuję czy wykonam na rzecz TD2 pozostaną w symulatorze.
Projekty:
ZABŁOCIE , GRABÓW, WITONIA, ŁĘCZYCA, PODDĘBICE, FLOREK, BLASZKI, WIELICHOWO, WYSOKA KAMIEŃSKA
www.eerbii.eu