Autor Wątek: Talk/Rozmowa: Autoryzacje na scenerie, a upadek TD2.  (Przeczytany 23586 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline sz045

  • Weteran
  • Wiadomości: 77
  • Siła reputacji: 98
  • sz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezes
Odp: Autoryzacje na scenerie, a upadek TD2.
« Odpowiedź #45 dnia: 12 Listopada 2018, 13:35:10 »
Oj Witek, kolejny raz poruszasz ten sam temat. I tak nic sie nie zmieni i tak, więc nie wiem po co wgl o tym dyskutować. Wola autora i tyle, nic nie zwojujesz. A TD może upaść nie od wymaganych autoryzacji..
http://sz09013.flog.pl
,,Przestańcie pisać skargi na siebie wzajemnie. Więcej uśmiechu, empatii. Zyskujmy wirtualnych przyjaciół a wyjdzie to nam i Train Driver 2 na dobre." ~ Andy

Offline Witek

  • Weteran
  • Wiadomości: 77
  • Siła reputacji: 739
  • Witek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezes
Odp: Autoryzacje na scenerie, a upadek TD2.
« Odpowiedź #46 dnia: 12 Listopada 2018, 13:37:38 »
Zamknijmy ten temat. Wszyscy mają rację.
No z pewnością każdy gdzieś tam ma racje, ale jak sam widzisz, jednak nie do końca niestety. Fajnie, że jesteś pokojowo nastawiony, ale jak widać, panuje dyskryminacja narodu ;) Wszyscy inni są wspaniali, bo bronią symulatora i piszą, jaka ta dyskusja jest bez sensu, a ja Tutaj jestem najgorszy zwyrol, bo piszę kilka szczerych słów, które niektórym osobom nie potrafią zmieścić się w głowie... ;)

Dodano: 12 Listopada 2018, 13:41:30


Oj Witek, kolejny raz poruszasz ten sam temat. I tak nic sie nie zmieni i tak, więc nie wiem po co wgl o tym dyskutować. Wola autora i tyle, nic nie zwojujesz. A TD może upaść nie od wymaganych autoryzacji..
Cóż, taki już jest mój charakter :) Jak coś widzę, piszę o tym otwarcie i dyskutuję. Zapewne nic Nie zwojuję, bo wszyscy wiedzą swoje. Starałem się tylko nakreślić prawdziwy obraz sytuacji jaka panuje, i że pewne rzeczy można zmienić. Nie musieli do razu naskakiwać jakbym nie wiadomo co zrobił :).
Proszę udowodnić, że jestem trollem lub grzecznie przyznać się do błędu i przeprosić. Czas start. Możesz mieć też na myśli użytkownika o nicku Ensi, ale nie napisał on żadnej wiadomości, więc sądzę, że jednak chodzi Tobie o mnie.
Nie chodziło mnie o ciebie Ensifer, chodziło o Ensiego. Nawiązałem do tego, co pisał pan EN. Nic związanego z tobą.
« Ostatnia zmiana: 12 Listopada 2018, 13:41:30 wysłana przez Witek »

Offline trainfun09

  • Sponsor
  • Weteran
  • Zasłużony
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 859
  • Siła reputacji: 106
  • trainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezestrainfun09 prezes
  • Zobacz mój podpis
Odp: Autoryzacje na scenerie, a upadek TD2.
« Odpowiedź #47 dnia: 12 Listopada 2018, 15:12:42 »
Typowy Janusz powiedziałby: ,,Witek, kurła, nie podoba ci się to nie groj!"
Tylko, że to nie jest rozwiązanie problemu, które ja propaguje ;)
  Jak wiecie (a jeśli nie wiedzieliście, to teraz już wiecie ;)), nasz symulator powoli chyli się ku upadkowi i ogólnemu dramatowi. Mała liczba dostępnych scenerii, mało graczy, bo coraz więcej ludzi sięga po rozum do głowy i uświadamia sobie, że... kurde.. Coś tutaj jest nie tak... Godzina 20, piątek i 7 stacji, z czego 4 dostępne? To już lepiej posłuchać sobie muzyki...
Hmm... Ciekawe czemu tak jest ;)
e bez mojej zgody, albowiem każdy ma prawo tutaj się wypowiedzieć i, jak sama nazwa wskazuje - porozmawiać. Bez ograniczeń. :)
To wszystko. Powodzenia. ;)
Już nie wczytując się w wątek...
Szukałem wraz z kilkoma osobami przez pewnien czas przyczyny dlaczego projekt który cały czas się rozwijał (patrz 2015-2017) nagle gwałtownie zmienił tory i zaczął chylić się ku upadkowi
Nie muszę tłumaczyć żródła - jest to ogólnie ekipa "dowodząca" projektem
Powstało kilka teori... jedna z to brak wystarczającego doświadczenia administracji w sprawach kierowania projektem (łączy się z tym zmiana administracji i ucieczka developerów z początku 2018)
Po tym wydarzeniu projekt drastycznie się zmienił - czy na dobre czy złe to raczej ocena subiektywna.
Druga teoria mówi o zbytnim komplikowaniu symulatora a jednoczesnym braku prostoty dla nowych użytkowników.
A trzecia mówi o ślepym dążeniu do realizmu którego w niektórych przypadkach nie da się uzyskać.

Tu się mogą jakieś lemingi wypowiadać, że na statystykach jest coraz więcej nowych użytkowników
Pytanie tylko ile osób z tych zarejestrowanych zostaje - ile osób które są z przed 2016 zniknęło ? a ile osób pochodzi z przed 2-3 mies ?
Mam bardziej realną teorię. Kiedyś wszystkie posty na FB TD2, ect. wyglądały tak, jakby każdy mógł włożyć swoją cegiełkę do symulatora, jakby pisała je jedna osoba. Teraz zauważcie, że niektóre wypowiedzi wyglądają jak komercyjny zlepek za którym stoją nawet psycholodzy, byleby przekonać 'klienta', a tak chyba nie miało być...

Przykłady z naszej strony www:



Przecież ta oprawka wygląda jak typowa komercyjna reklama. Jeszcze do tv lećmy. Na steama. Wiecie dlaczego Noch porzucił Minecrafta?
"Nie chciałem takiego rozgłosu..."
Ciekaw jestem czy ktoś to zauważył.
« Ostatnia zmiana: 12 Listopada 2018, 15:15:29 wysłana przez trainfun09 »
Kliknij to!
Just be yourself.
Klei się zakopianka od Krakowa po sam Giewont, Majonez Kielecki, Piekło i Dom. Krab Bałtycki/Kalwaryjski/Oscypkowy/Aglomeracyjny/Sandomierski/Sędziszowski/Jeleniogórski oraz niebieski.

Online Ares28

  • Developer
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Wiadomości: 934
  • Siła reputacji: 729
  • Ares28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezes
  • Programista systemów SRK
Odp: Autoryzacje na scenerie, a upadek TD2.
« Odpowiedź #48 dnia: 12 Listopada 2018, 16:55:40 »
"Posty na FB są złe bo wyglądają tak profesjonalnie, jakby były pisane przez komercyjny zespół".

Kiedy tak bardzo chcesz skrytykować projekt, że przypadkiem wyszedł komplement.

Offline dawid44552

  • Weteran
  • Wiadomości: 28
  • Siła reputacji: 156
  • dawid44552 prezesdawid44552 prezesdawid44552 prezesdawid44552 prezesdawid44552 prezesdawid44552 prezesdawid44552 prezesdawid44552 prezesdawid44552 prezesdawid44552 prezesdawid44552 prezesdawid44552 prezes
Odp: Autoryzacje na scenerie, a upadek TD2.
« Odpowiedź #49 dnia: 16 Listopada 2018, 15:14:00 »
A ja uważam że wymagania na scenerie są zbyt rygorystyczne przez co powstaje mało scenerii bo gdzieś brakuje W17 albo semafor nazywa się inaczej jak powinien

Renji20

  • Gość
Odp: Autoryzacje na scenerie, a upadek TD2.
« Odpowiedź #50 dnia: 16 Listopada 2018, 17:01:28 »
To mi przypomina mój niedawny dyżur na Skrzynkach, gdzie ludzie kłócili się, że spawny, które są w SCS opisane jako "TOW"... wcale nie są dla pociągów towarowych i powinienem wystawić rj np. dla EIE! Najlepszy argument? "Bo w temacie scenerii jest napisane, że nie ma spawnów dla pośpiechów, więc EIE już może być". Nie mam więcej pytań. Skoro dyżurni ruchu (trudno mi ocenić, ilu ich jest), pozwalają na taki bałagan, to trudno się dziwić, że jest tak, jak jest.

w  żabie problem z spawnami trochę się rozwiąże gdyż po wybraniu składu nie właściwe podświetlą na czerwono i nie da sie ich wybrać 

Offline Witek

  • Weteran
  • Wiadomości: 77
  • Siła reputacji: 739
  • Witek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezes
Odp: Autoryzacje na scenerie, a upadek TD2.
« Odpowiedź #51 dnia: 17 Listopada 2018, 07:52:48 »
Z autoryzacjami jest tak - gdybyście stosowali się do tego, co autor danej scenerii wymaga, abyście na niej robili i pisze tzw. Regulamin Techniczny, to może problemów by nie było, ale coraz częściej zauważam zjawisko pod tytułem "Mam was w dupie, ja jestem pan i władca w tej chwili, gulgulgulgul"
Ogólnie, to ciężko jest stosować się do regulaminu scenerii nie mając jej Xd Bo prawda jest taka, ze te scenerie, które są na autoryzację ma niewiele osób. ,,Rekrutacja", aby uzyskać do jakiejś dostęp polega w 99% przypadkach na zasadzie: ,,Kto pierwszy, ten lepszy". Jest np kilka godzin na zgłaszanie chęci posiadania autoryzacji na daną scenerię, no i kto gdzieś tam zauważy, to ma darta i może mu ją przyznają. Jak ktoś napisze dzień później, czy nawet godzinę później, cóż... Nabór zamknięty. Pełna liczba osób. Co z tego, że na liście znajduje się z 10 osób, a użytkowników jest kilka tysięcy.. :')
Przyznam Nobla temu, kto mi wyjaśni w którym miejscu jest sens dla takiego systemu działania dla autoryzacji...

Offline sawi88

  • Weteran
  • Wiadomości: 25
  • Siła reputacji: 31
  • sawi88 dyżurny ruchusawi88 dyżurny ruchusawi88 dyżurny ruchusawi88 dyżurny ruchusawi88 dyżurny ruchusawi88 dyżurny ruchu
Odp: Autoryzacje na scenerie, a upadek TD2.
« Odpowiedź #52 dnia: 17 Listopada 2018, 10:13:56 »
Miałoby to sens jeżeli to byłaby gra singleplayer, ale jeżeli robi się coś na potrzeby gry multiplayer, trzeba się liczyć z tym, że będzie to dla szerszego grona odbiorców, prawda ? ;)

Offline Witek

  • Weteran
  • Wiadomości: 77
  • Siła reputacji: 739
  • Witek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezes
Odp: Autoryzacje na scenerie, a upadek TD2.
« Odpowiedź #53 dnia: 17 Listopada 2018, 10:29:55 »
Autor scenerii ustala zasady dostępu do swojego dzieła i może to robić nawet poprzez rzut monetą - to jego sprawa. Nawet jeśli jest to sposób głupi, nieefektywny, a my czujemy się pokrzywdzeni, to i tak ja będę bronił prawa autora to popełniania takich głupot. Gdzie mój Nobel?
Wiesz Ensifer, głupota jest jak zaraza na tym świecie. Prawa prawami, ale z zarazami się walczy. Z głupotą też się powinno, bo autor sam na świecie nie jest i wypadało by trochę logiki użyć. To jest tak, jak z WOŚPem trochę. Wolontariusz działa na rzecz tej fundacji, nie w jej imieniu. Podobnie w TD. Gracz, jeśli robi coś, co ma mieć gdzieś tam jakiś wpływ, to on nie robi tego w imieniu symulatora, by został zauważony itd. Robi to na jego rzecz, czyli myśli o usprawnieniu całej multiplayerowej rozgrywki i pozytywnym odzewie ze strony za równo mechaników jeżdżących po nowoutworzonej scenerii, jak i ze strony DYŻURNYCH, którzy powinni mieć szansę na uczciwe i normalne otrzymano tej scenerii, jeśli Nie jest ona ogólnodostępna. To właśnie taka filozofii jest.
jeżeli robi się coś na potrzeby gry multiplayer, trzeba się liczyć z tym, że będzie to dla szerszego grona odbiorców, prawda ? ;)
Dokładnie tak. Właśnie o to chodzi w tym wszystkim :)

Offline Matz32

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Zasłużony
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 413
  • Siła reputacji: 932
  • Matz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezes
  • Dziadek Mroz i Geograf Tedekowy
    • Moj kanal kolejowy na YT
Odp: Autoryzacje na scenerie, a upadek TD2.
« Odpowiedź #54 dnia: 17 Listopada 2018, 10:47:27 »
Boze Witek ale ty za przeproszeniem pieprzysz. >:( Maskujesz swoja chciwosc dobrem dla inych uzytkownikow co jest bzdurom.
Przypominam ze to nie wspolautor Herbow czy Gdanska wymyslil autoryzacje ( do 1 i 2 bylo wielokrotnie napisane cos na ten temat) a byly one juz predzej czy nawet takie cos jak mapy priv i jakos predzej nikt nieplakal bo jak i teraz tak i wtedy bylo wystarczajaco innej stacji. Ja tak patrze na poziom dyzurowania
i ogolne podejscie spolecznosci to sie nie dziwie autoryzacjom , sam jak bedziecie jeczec tutej to  80% moich  scenerii jednak zrobie z ograniczeniem,albo rzuce w  kat bo rzygac mi sie tym waszym podejsciem. Narzekacie na L wprowada sie ograniczenie to zle,to co dzialo na Parzeczewie po daniu jako publiczna najbardziej udowania ze autoryzacje lub od jakiegos levelu(co jest slabe bo gamonie sa miedzy levelami 1 i 20)maja sens . DO tego moja mapa moge robic co mi sie podoba i dawac wedlug wlasnych zasad i nic wamm do tego - czy to bedzie na jakis test jak niektorzy robia czy po lebkacch- osobiscie to jednak patrze jakie ma podejscie  w grze. No ale najlepiej ponarzekac na fooum albo przyjsc na TS i siedziec cicho i tylko na/podsluchiwac zamiast normalnie gadac - a potem zdziwienie ze ktos  nie dostaje bo sie nie udziela w spolecznosci inaczej niz sianiem zametu Scenerii od zarabania do dyzurki  i bedzie wiecej ale Polaczki Cebulaczki zawsze beda narzekac chocby tu nawet byla kraina mlekiem i miodem plynaca  >:( A ta rakowa atmosfera przynosi sie jak zaraza na innych wie nie dziwcie sie ze projekt tak pomalu idzie do przodu  :o
« Ostatnia zmiana: 17 Listopada 2018, 10:52:58 wysłana przez Matz32 »
Projekt Linia 32 http://img.td2.info.pl/image/XeI3h
Pomagam przy podkladach satelitarnych, wskaznikach , kilometrazu.,chetni pisac PW

Offline zaopatrzony

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 90
  • Siła reputacji: 243
  • zaopatrzony prezeszaopatrzony prezeszaopatrzony prezeszaopatrzony prezeszaopatrzony prezeszaopatrzony prezeszaopatrzony prezeszaopatrzony prezeszaopatrzony prezeszaopatrzony prezeszaopatrzony prezeszaopatrzony prezes
  • Szanuj mnie a też będziesz szanowany.
Odp: Autoryzacje na scenerie, a upadek TD2.
« Odpowiedź #55 dnia: 17 Listopada 2018, 11:43:41 »
Ja powiem krótko, skojarzyło mi się z sytuacją polityczną: my wielcy panowie z rządu żyjemy w luksusie a reszta społeczeństwa ma zasuwać za miskę ryżu. Tak samo z atr, szlachta sobie dyżuruje na stacjach typu lcs Gdańsk a reszta ma popykać na przelotówkach typu naterki czy cis bo dorwanie parzęczewa po 16 to cud bo brakuje stacji ogólnodostępnych typu lcs gdańsk, szymanki, kiedyś stary pruszcz i częstochowa osobowa, wrocław, branowice itp. Macie wywalone na liczby no to po co w ogóle tworzycie wątki na ich temat, tak samo moglibyście nas o nich nie informować i nie było by różnicy a krążyły by w eterze jako stacje widmo... o ile kiedyś za czasów zaworka szło dostać atr to teraz trzeba wylizać porządnie dupę autorowi lub być jego bratem aby dostać atr co jest w tym momencie nie możliwe gdyż od razu większość jest skreślana na starcie bo po pięciu sekundach od rozpoczęcia atr autor od razu sobie wpisuje swoich kolegów szlachciców i limit jest przekroczony przez co nikt poza szlachtą się już na listę nie dostanie chodźby miał 200000000 wyprawionycn składów. Osobiście czuje się pokrzywdzony gdyż umiem prowadzić ruch, mam wyprawione ponad 1000 składów, nigdy nie było na mnie skargi związanej z moim prowadzeniem ruchu na stacji czy innych podg itp. A teraz nawet jak napisze o atr na jakąkolwiek stację to nikt nie odpisze, nie odpisal i nikt nawet nie zrobił mi testu przez co jak ktoś mi powie, że nie umiem prowadzić ruchu a nie zegzaminował mnie to go wywale za okno. Nie kwestionuje, że autor ma prawo robić co chce ale kiedyś się obudzicie i nie będzie nikogo poza waszymi kolegami szlachcicami a wtedy dopiero będziecie jęczeć o braku dyżurnych.  ??? 


Atr - autoryzacja
« Ostatnia zmiana: 17 Listopada 2018, 11:49:24 wysłana przez zaopatrzony »
I'm a master of this disaster.

Offline Matz32

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Zasłużony
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 413
  • Siła reputacji: 932
  • Matz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezes
  • Dziadek Mroz i Geograf Tedekowy
    • Moj kanal kolejowy na YT
Odp: Autoryzacje na scenerie, a upadek TD2.
« Odpowiedź #56 dnia: 17 Listopada 2018, 12:48:04 »
No z takimi atakami ala persona to napewno cos zyskacie...kompletna arogancja i brak szacunku do czasu i pracy co ktos wklada  w scenerie wiec nie dziw sie ze ignorantom odpowiada sie ignoracja zreszta to tez juz bylo walkowane. Najbardziej smieszy mnie sytuacja z Centrum. Najpierw mapa priv a jak nagle na autoryzacje to rzuciliscie sie jak sepy na mieso i co po miesiacu sie znudzilo as teraz jak jets publiczna to raz na jakis czas sja ktos otworzyl. Do tego chcecie wieksze stacje  a  jak sie do nich dorwiecie to spawny pozamykane - najelepiej to widze po Opalnikach stacja wieksza od Blaszek czy Naterek ale polowa ma spawny pozamykane bo ot tak a nie bo sytuacja nie pozwala. Chocby  bylo stacji publicznych od z..a to zawsze bedziecie bedzie sapac o te inne. Ostatni rzas mowie  panom narzekaaczom ,  natrectwem tylko sobie zamykacie droge.
Projekt Linia 32 http://img.td2.info.pl/image/XeI3h
Pomagam przy podkladach satelitarnych, wskaznikach , kilometrazu.,chetni pisac PW

Offline zaopatrzony

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 90
  • Siła reputacji: 243
  • zaopatrzony prezeszaopatrzony prezeszaopatrzony prezeszaopatrzony prezeszaopatrzony prezeszaopatrzony prezeszaopatrzony prezeszaopatrzony prezeszaopatrzony prezeszaopatrzony prezeszaopatrzony prezeszaopatrzony prezes
  • Szanuj mnie a też będziesz szanowany.
Odp: Autoryzacje na scenerie, a upadek TD2.
« Odpowiedź #57 dnia: 17 Listopada 2018, 13:11:24 »
brak szacunku do czasu i pracy co ktos wklada  w scenerie

Jak ja coś robię w życiu to nie oczekuje że wszyscy będą mnie chwalić i szanować za to co zrobiłem.
Ja ci tylko przypomnę, że kiedyś dostałeś perma i mimo tego i tak tutaj jesteś. Pozatym kiedyś nie było atr i nikt nie narzekał a scenerii typu priv totalny było mało nie to co teraz jest. Róbta co chceta ale jak ludzie zacznął odchodzić to nie jęczcie.


Pozatym zrobiłem jeden test kiedyś na wielichowie. Otworzyłem wszysykie spawny, ustawiłem komunikat, że piorytet zawsze ma skład przejeżdżający przez stację i czekałem. Po 5 sekundach wszystkie spawny zajęte, chaos nie miłosierny na czacie. Jeden pisał to, drugi tamto, reszta się co 5 minut upominała i była totalna maniana, o tyle problemem nie jest ilość a zachowanie mechaników. Fajnie by było aby w końcu regulamin ustosunkował czat aby odzywać się tylko w sprawacb bezpośrednio związanych z ruchem. Czyli wszystkich offtoperów bez problemów wykickować jak przeszkadzają z przyzwoleniem reg jak by się taki rzucał.
« Ostatnia zmiana: 17 Listopada 2018, 13:33:37 wysłana przez zaopatrzony »
I'm a master of this disaster.

Offline Witek

  • Weteran
  • Wiadomości: 77
  • Siła reputacji: 739
  • Witek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezes
Odp: Autoryzacje na scenerie, a upadek TD2.
« Odpowiedź #58 dnia: 17 Listopada 2018, 14:43:44 »
Bo ogólnie to łatwo, prosto i przyjemnie jest powiedzieć/napisać komuś, że jest narzekaczem. Problem i ból zaczyna się wtedy, gdy uświadamiamy sobie, jaki jet powód tego ,,narzekania" czyjegoś ;) Wtedy można dojść do wniosku, że kurde.. Chyba jednak nie wszystko jest tak idealnie, czas zdjąć różowe okulary.
Jeśli chodzi o budowanie scenerii, ja już wspominałem, wiem, że nie jest to łatwe i szybkie. Ale ograniczanie jej do kilku osób kompletnie mija się z celem. Jeśli chodzi o częstotliwość wchodzenia na stacje, owszem. Z własnego doświadczenia wiem, że gdy ma się ten wybór, to zwykle jest tak, że na pewne scenerie wchodzi się rzadziej, a na inne częściej dyżurować. Ale tak czy inaczej, gdy masz te możliwości dyżurowania, masz trochę tych ,,zasobów", to kiedy ta twoja ulubiona stacja jest zajęta, możesz sobie otworzyć inną, równie ciekawą, ale mniej obsadzaną przez ciebie, która akurat w danej chwili jest wolna.
Jeśli chodzi o spawny, tak - trzeba trochę przeczekać, by się dostać gdzieś. Jednak to, ze respy nie wyświetlają się, nie oznacza wcale, że nie ma otwartych. Może po prostu są zajęte! Albo może ktoś ma zamknięte, bo za chwilę kończy lub się z kimś podmienia. Myślenie nie boli Matz i spółka ;) Nim komuś coś zarzucicie i ocenicie go, upewnijcie się, czy on aby na pewno nie ma wcale racji. Po głębszej obserwacji możecie dojść do zaskakujących wniosków ;)

Offline Stasiu

  • Global Moderator
  • Developer
  • Weteran
  • Sponsor
  • *
  • Wiadomości: 496
  • Siła reputacji: 660
  • Stasiu prezesStasiu prezesStasiu prezesStasiu prezesStasiu prezesStasiu prezesStasiu prezesStasiu prezesStasiu prezesStasiu prezesStasiu prezesStasiu prezes
  • BTTW
Odp: Autoryzacje na scenerie, a upadek TD2.
« Odpowiedź #59 dnia: 17 Listopada 2018, 18:14:01 »
Ja powiem krótko, skojarzyło mi się z sytuacją polityczną: my wielcy panowie z rządu żyjemy w luksusie a reszta społeczeństwa ma zasuwać za miskę ryżu.

Znów słowa Morawieckiego zmanipulowane. To co opisujesz nie jest ani metafrazą, ani parafrazą... może warto odsłuchać nagrania zamiast powielać znów te same bzdury? onetowskie nagranie

I tutaj dochodzimy do sedna: cały ten wątek jest powielaniem bzdur przez osoby niekompetentne do dyżurowania, które w ten sposób próbują zrekompensować swojemu ego nieuzyskanie autoryzacji od twórcy. Przeglądając ten wątek od kilku dni, zauważyłem coś: najwięcej krzyczą osoby mające problem z podstawami prowadzenia ruchu pociągów, które wychodzą z założenia "mam dużo pociągów odprawionych byle jak, więc jestem lepszy od tych tępych służbistów... mi się to po prostu należy!".

Gdybyście reprezentowali sobą choćby znajomość podstaw przepisów, umiejętność poprawnego zapowiadania pociągów i umiejętność gospodarowania stacją w sposób niedestrukcyjny dla płynności ruchu kolejowego... to autoryzacje nie byłyby potrzebne. I nie mówcie, że nie macie jak opanować podstaw. Na https://plk-sa.pl instrukcji cała masa, a ja od kilku miesięcy proponuję pomoc... zgłosiła się tylko jedna osoba i to akurat wtedy, kiedy nie byłem w stanie wyrobić się czasowo...

Swoją bylejakością w prowadzeniu ruchu zmusiliście autorów do wprowadzenia systemu autoryzacji. Jeżeli owy system się Wam nie podoba to zlikwidujcie przyczynę jego wprowadzenia.
« Ostatnia zmiana: 17 Listopada 2018, 20:00:40 wysłana przez stasiu29011 »