Autor Wątek: Talk/Rozmowa: Blachy, blachy"2"  (Przeczytany 6917 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline EN57-002

  • User
  • Wiadomości: 193
  • Siła reputacji: 607
  • EN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezes
Blachy, blachy"2"
« dnia: 26 Kwietnia 2019, 09:40:51 »
   Czy w związku z kończeniem się blach "2" oraz chronicznym brakiem scenerii, obecne blachy po wyjściu dwójki zostaną pozostawione?

Offline hanahmon

  • Weteran
  • Wiadomości: 141
  • Siła reputacji: 42
  • hanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchu
Odp: Blachy, blachy"2"
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Kwietnia 2019, 12:19:04 »
Chroniczny brak scenerii nie jest spowodowany brakiem wpisanych scenerii (bo takich było chyba około 50?), tylko brakiem chętnych osób do dyżurowania. Każdy chciałby mieć fajny i długi rozkład, tylko niektórym nie łaska wejść i obsłużyć ruch nawet przez te 2 godziny. Jest napływ małych scenerii (i dobrze), w końcu ile jest stacji węzłowych w porównaniu do tych przelotowych.
Nie o to chodzi, by złapać króliczka, lecz gonić go...

Offline trichlor

  • Konstruktor
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Sponsor
  • Grupa XI
  • *
  • Wiadomości: 375
  • Siła reputacji: 656
  • trichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezes
  • w sanatorium
Odp: Blachy, blachy"2"
« Odpowiedź #2 dnia: 26 Kwietnia 2019, 13:28:46 »
Scenerie są ale nie ma odpowiedzialnych osób, które wejdą na te scenerie i będą dyżurowały długo mając otwarte w miarę możliwości spawny. Teraz wchodzą, spawnów nie otwierają i ustawiają się na NK po 10 minutach dyżuru.

A co ma do tego SWDR?
"znafaca" od SPK wg Matz32

Offline Sarrus

  • Weteran
  • Wiadomości: 110
  • Siła reputacji: 18
  • Sarrus zwrotniczySarrus zwrotniczySarrus zwrotniczy
Odp: Blachy, blachy"2"
« Odpowiedź #3 dnia: 26 Kwietnia 2019, 13:51:02 »
Ja lubię dyżurować, ale robię to rzadko ponieważ:

- mam mało czasu, ale takiego że jestem pewien, że nic mi nie będzie przeszkadzać (min. 1.5h)
- mam nadal mało doświadczenia więc jak narazie dyżuruję tylko na przelotowych dwutorach z SCS (z paczki to jedynie Karszynek i Blaszki)
- mam mało doświadczenia więc nie siadam jak jestem zmęczony, bo wtedy mogę nie ogarniać
- jak już mam czas i nie jestem zjebany to wszystkie stacje które mógłbym obsadzić są zajęte nie wiadomo do której (status NK), a jak się zwolnią, to już pewnie jest za późno

Piszecie, że jest 50 scenerii, ale bez autoryzacji? Jeżeli tak, to muszę się poważnie przeszukać forum i spisać sobie, bo nie czuję jakoś tego wyboru.
Tak to wygląda z mojej strony, ale nie narzekam i postaram się wspomóc sytuację ruchową zasiadając na dyżurce jak tylko będę mógł.

Offline badcookie66

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 359
  • Siła reputacji: 116
  • badcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezes
  • Zły, niedobry, zgryźliwy ciastek.
Odp: Blachy, blachy"2"
« Odpowiedź #4 dnia: 26 Kwietnia 2019, 14:34:04 »
No dobrze, jest jaki jest. Ja proponuję i mówię to od dawna. Wyłączyć SWDR i wrócić do arkusza dopóki nie wypracujemy IDEALNEGO SWDR nad który prace już trwają. Problemy z postojami podg. się skończą, bo czasów po prostu nie będzie. Aleksandrów Kuj. też na tym zyska bo nie będzie problemu z PH po 15 minut.

Siedzenia na NK nie trzeba dopisywać do regulaminu moim zdaniem. Ktoś o zdrowych zmysłach oraz IQ większym od wiewiórki nie będzie wchodził na stacje i po 1-5 minutach ustawiał status NK oraz celowo na niej przesiadywał po 1h. To że nie ma w regulaminie, to znaczy że trzeba wykorzystać? Podam Ci prosty przykład. Przy pisuarze nie masz napisane że nie można tam "na dwójkę" a jednak coś Cię powstrzymuje i tego nie zrobisz. To prosty przykład z życia, ale jest pewnie wiele takich chociażby w polskim prawie.

Możemy pisać absurdalne skargi, ale dopisanie do regulaminu "zakaz celowego siedzenia na NK po 1h" może być idiotycznym pomysłem z kilku powodów. Kto wykaże że, było to celowe siedzenie, a może jechał pociąg? Komu chce się to weryfikować? Dopiszesz jeden punkt o "NK" a przyjdzie setka innych rzeczy które należałoby dopisać. Jak mówimy A i zaczniemy dopisywać do regulaminu to trzeba powiedzieć i B i każde takie abstrakcyjne rzeczy dopisywać. Kompletny bezsens, zaśmiecanie regulaminu bzdurnymi punktami. Jest pewna granica "smaku" której ktoś kto przyszedł oddać się symulacji będzie przestrzegał. Wiadomo każdy ma inna taką granicę, ale wyżej opisałem jej kompletny brak i celowe utrudnianie "zabawy" innym graczom.

Szanujmy się i swój czas. Nie wchodzisz do TD2 bo MUSISZ. Zakładam że przychodzisz pojeździć, podyżurować na tyle ile pozwala ten symulator. Nikt na siłę nikogo tu nie zatrzyma.

To że nie jest napisane, to nie znaczy że wolno.

Offline EN57-002

  • User
  • Wiadomości: 193
  • Siła reputacji: 607
  • EN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezes
Odp: Blachy, blachy"2"
« Odpowiedź #5 dnia: 26 Kwietnia 2019, 15:33:03 »
Teraz wchodzą, spawnów nie otwierają i ustawiają się na NK po 10 minutach dyżuru.
że to niby o mnie. Dobry żart..., tylko że spawny na tym, co Wam tak przeszkadza NK mam cały czas otwarte.
Siedzenia na NK nie trzeba dopisywać do regulaminu moim zdaniem. Ktoś o zdrowych zmysłach oraz IQ większym od wiewiórki nie będzie wchodził na stacje i po 1-5 minutach ustawiał status NK oraz celowo na niej przesiadywał po 1h. To że nie ma w regulaminie, to znaczy że trzeba wykorzystać?
Nie ma to jak personalne wycieczki.
W czasie tego, jak uważacie i piszecie "BLOKOWANIA SCENERII", wbrew pozorom ruch prowadzony jest cały czas. Prosty przyklad. Np. Arkadia Zdr. Jest na necie filmik osoby, która prowadziła live, i tam dyżurowała (Ensifera). W ciągu godziny ze scenerii A.Z. wyjechało 5 pociągów u niego.
W czasie, kiedy większość uważa, że blokowałem stację, wyprawiłem z niej 12 pociągów, co jest w logach, jak ktoś b. będzie chciał to je tu wkleję. Czyli średnio co 5 min wyjeżdżał skład, a osoby respiące się u mnie znają to dobrze.
I teraz kto bardziej blokował stację?
Możemy pisać absurdalne skargi, ale dopisanie do regulaminu "zakaz celowego siedzenia na NK po 1h" może być idiotycznym pomysłem
Właśnie, ktoś kto pisze taką idiotyczną skargę, nie wiedząc co się dzieje na scenerii, może mieć IQ porównywalne do wiewiórki.
Szanujmy się i swój czas....  Zakładam że przychodzisz pojeździć, podyżurować na tyle ile pozwala ten symulator. Nikt na siłę nikogo tu nie zatrzyma.
Właśnie szanując czas innych mam cały czas spawny otwarte i non stop wyprawiam pociągi, ale to IQ z tą wiewiórką pewnie ogranicza poznanie tego.
U mnie od zrespienia się, składy odchodzą średnio do 5 min i to jest szanowanie czasu innych, a nie zrespic się i RJ za 50 min. Brawo!
To że nie jest napisane, to nie znaczy że wolno.
Ale też nie ma podstawy do ukarania.

Offline xoorbes

  • Zarząd
  • Administrator
  • Developer
  • Weteran
  • Naczelnik administratorów
  • Sponsor
  • Grupa VIII
  • *
  • Wiadomości: 695
  • Siła reputacji: 397
  • xoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezes
    • Blender Development Fund
Odp: Blachy, blachy"2"
« Odpowiedź #6 dnia: 26 Kwietnia 2019, 16:03:50 »
Teraz wchodzą, spawnów nie otwierają i ustawiają się na NK po 10 minutach dyżuru.
że to niby o mnie. Dobry żart..., tylko że spawny na tym, co Wam tak przeszkadza NK mam cały czas otwarte.

Chciałem się odnieść tylko do jednego tematu. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem Twoją wypowiedź, jeżeli nie proszę o sprostowanie. Podczas godzinnego dyżury na NK mając otwarte spawny wyprawiłeś 12 nowych składów. Zastanawiam się, czy to dobre rozwiązanie - dlaczego? - dlatego, że zauważyłem jedną prawidłowość, aby ruch był w miarę płynny, ilość mechaników nie powinna przekroczyć dwukrotności otwartych stacji - powyżej tej proporcji, zaczynają się generować długie postoje. Jeżeli więc Twoja stacja która jest na NK nie uczestniczy w prowadzeniu ruchu, a tylko generuje nowych mechaników, to efekt jest raczej taki, że upychasz ich gdzie się tylko znajdzie jakieś wolne miejsce, ale globalnie patrząc, nie rozładowuje to ruchu, wręcz przeciwnie.

Oczywiście, ten wywód nie jest jakoś specjalnie do Ciebie adresowany, bardziej ogólnie do społeczności, ale pokazać pewien mechanizm, który pozornie wydaje się, że robimy komuś przysługę, mając otwarty spawn na NK, a faktycznie obniżamy płynność ruchu w ujęciu globalnym. Postulowałbym raczej, aby spawny były otwarte na stacjach normalnie prowadzących ruch, one wtedy w sposób naturalny regulują płynność ruchu, bo nie wyprawią składów więcej niż fizycznie są w stanie obsłużyć, stacje typu NK (szczególnie te, gdzie status NK pojawia się szybko po otworzeniu scenerii), generują obciążenie, nie dając nic w zamian.
« Ostatnia zmiana: 26 Kwietnia 2019, 16:05:22 wysłana przez xoorbes »

Offline hanahmon

  • Weteran
  • Wiadomości: 141
  • Siła reputacji: 42
  • hanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchuhanahmon starszy dyżurny ruchu
Odp: Blachy, blachy"2"
« Odpowiedź #7 dnia: 26 Kwietnia 2019, 16:25:17 »
Te małe scenerie można sobie wsadzić w kieszeń, ale skoro ludzie takie tworzą, to niewiele można z tym zrobić. Trzy szlaki to już tłok, a cztery to tylko na jakichś gigantach. Zresztą, liczba szlaków to jedno, trzeba też pamiętać o niewielkiej ilości torów dodatkowych, przez co nie ma gdzie upychać tych pociągów. Wisienką na torcie jest SWDR i teraz dostajemy trochę pełniejszy obraz sytuacji.

Skoro można je sobie wsadzić w kieszeń to należy zaorać 3/4 scenerii bo są "małe". Scenerie z dużą ilością torów dodatkowych wcale żadnego problemu nie rozwiązują. Co z tego że "upchniesz" sobie składy, skoro i tak nie wyprawisz ich z należytym i normalnym ekwiwalentem czasowym. Chyba że dla Ciebie postoje co drugą stację po 10 minut i dłużej to jest dobry poziom - dla mnie nie. Pomijam stacje z SBL, bo takich scenerii jest wciąż mało i puszczanie sobie pociągów tylko z zapowiedzią zdarza się raz na ruski rok. Także wsadzaj sobie w kieszeń te scenerie i prowadź ruch relacji Parzęczewo - LCS Gdańsk - Testowo - Aleksandrów Kujawski - Łask. Zapewne wszyscy będą zadowoleni.
Nie o to chodzi, by złapać króliczka, lecz gonić go...

Offline EN57-002

  • User
  • Wiadomości: 193
  • Siła reputacji: 607
  • EN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezes
Odp: Blachy, blachy"2"
« Odpowiedź #8 dnia: 26 Kwietnia 2019, 17:01:18 »
Chciałem się odnieść tylko do jednego tematu. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem Twoją wypowiedź, jeżeli nie proszę o sprostowanie. Podczas godzinnego dyżury na NK mając otwarte spawny wyprawiłeś 12 nowych składów.
Tak, zgadza się.
Zastanawiam się, czy to dobre rozwiązanie - dlaczego? - dlatego, że zauważyłem jedną prawidłowość, aby ruch był w miarę płynny, ilość mechaników nie powinna przekroczyć dwukrotności otwartych stacji - powyżej tej proporcji, zaczynają się generować długie postoje. Jeżeli więc Twoja stacja która jest na NK nie uczestniczy w prowadzeniu ruchu, a tylko generuje nowych mechaników, to efekt jest raczej taki, że upychasz ich gdzie się tylko znajdzie jakieś wolne miejsce, ale globalnie patrząc, nie rozładowuje to ruchu, wręcz przeciwnie.
Jest mi to doskonale znane, bowiem "siedzę" tu już dość długo i za czasów pierwszego SWDR, kiedy ta proporcja się zaburzała, niektóre osoby same miast jeździć otwieraly dyżurki. Nadto, zawsze jakieś składy kończą bieg i wychodzą z gry, robią więc miejsce na nowe, wykolejają z różnych powodów, timeouty itp.
Oczywiście, ten wywód nie jest jakoś specjalnie do Ciebie adresowany, bardziej ogólnie do społeczności, ale pokazać pewien mechanizm, który pozornie wydaje się, że robimy komuś przysługę, mając otwarty spawn na NK, a faktycznie obniżamy płynność ruchu w ujęciu globalnym.
Przy generowaniu RJ, ponieważ w przeciwieństwie do innych, średnio co 5 min sięgam do generatora, widzę doskonale zmiany na szlakach. Zdarzają się momenty, że faktycznie układa fatalne RJ, ale znika to po otwarciu nowych stacji. Zresztą są pewne godziny w ciągu dnia tzw. zmian na dyżurkach, co od kilku lat zauważyłem.
Postulowałbym raczej, aby spawny były otwarte na stacjach normalnie prowadzących ruch, one wtedy w sposób naturalny regulują płynność ruchu, bo nie wyprawią składów więcej niż fizycznie są w stanie obsłużyć, stacje typu NK (szczególnie te, gdzie status NK pojawia się szybko po otworzeniu scenerii), generują obciążenie, nie dając nic w zamian.
Tu się nie zgodzę. Przykład pierwszy z brzegu. Stacja blachy, o której notabene nikt się nie wypowiedział, prowadzi ruch i ma otwarte spawny. Wbija skład 32321 na respa pod sem K o 13:00. W tym czasie na szlak Ki są wytrasowane poc.  13:05 -23651, 13:14 - 63102; 13:26 - 12103; 13:37 - 48205; 13:50 - 76211. O 13:05 otwiera się Karszynek, a o 13:10 Aleksandrów Kuj. Mimo wolnych szlaków do Karszynka i Aleksandrowa Kuj., pierwsze możliwe odejście z blach jest na szlak Ki możliwe o 13:58, bo wtedy jest okienko. Tego nie ma, jeżeli ciągle wyprawiam poc. bo widzę co się otwiera i od razu do takiej stacji mogę ułożyć RJ, czyli dyżurny na tej otwartej stacji od razu ma skład do przyjęcia i szanuję jego i innych czas.

Offline xoorbes

  • Zarząd
  • Administrator
  • Developer
  • Weteran
  • Naczelnik administratorów
  • Sponsor
  • Grupa VIII
  • *
  • Wiadomości: 695
  • Siła reputacji: 397
  • xoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezes
    • Blender Development Fund
Odp: Blachy, blachy"2"
« Odpowiedź #9 dnia: 26 Kwietnia 2019, 17:27:44 »
Postulowałbym raczej, aby spawny były otwarte na stacjach normalnie prowadzących ruch, one wtedy w sposób naturalny regulują płynność ruchu, bo nie wyprawią składów więcej niż fizycznie są w stanie obsłużyć, stacje typu NK (szczególnie te, gdzie status NK pojawia się szybko po otworzeniu scenerii), generują obciążenie, nie dając nic w zamian.
Tu się nie zgodzę. Przykład pierwszy z brzegu. Stacja blachy, o której notabene nikt się nie wypowiedział, prowadzi ruch i ma otwarte spawny. Wbija skład 32321 na respa pod sem K o 13:00. W tym czasie na szlak Ki są wytrasowane poc.  13:05 -23651, 13:14 - 63102; 13:26 - 12103; 13:37 - 48205; 13:50 - 76211. O 13:05 otwiera się Karszynek, a o 13:10 Aleksandrów Kuj. Mimo wolnych szlaków do Karszynka i Aleksandrowa Kuj., pierwsze możliwe odejście z blach jest na szlak Ki możliwe o 13:58, bo wtedy jest okienko. Tego nie ma, jeżeli ciągle wyprawiam poc. bo widzę co się otwiera i od razu do takiej stacji mogę ułożyć RJ, czyli dyżurny na tej otwartej stacji od razu ma skład do przyjęcia i szanuję jego i innych czas.
A dla czego Ty masz zapełniać lukę bo otworzyły się 2 nowe stacje? Dlaczego to te nowe stacje nie mogą otworzyć spawnów? To samo dotyczy wykolejeń - coś się wykoleiło - to DR ze stacji gdzie miało miejsce to zdarzenie może wtedy otworzyć spawn odpowiadający RJ-towi składu który się wykoleił i wznowić Rj - prawda? Podkreślam, że nie jest to zarzut do Ciebie, tylko wywód ogólny zainspirowany tym wątkiem. Uważam, że naturalne możliwości poszczególnych DR są najlepsze do regulacji ilości mechaników. Dobijanie na siłę - bo się da (i wpadną kolejne punkty do LVLu) moim zdaniem, jest bardzo krótkowzroczne i w globalnym ujęciu, psuje rozgrywkę.

Offline EN57-002

  • User
  • Wiadomości: 193
  • Siła reputacji: 607
  • EN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezes
Odp: Blachy, blachy"2"
« Odpowiedź #10 dnia: 26 Kwietnia 2019, 18:18:07 »
A dla czego Ty masz zapełniać lukę bo otworzyły się 2 nowe stacje? Dlaczego to te nowe stacje nie mogą otworzyć spawnów?
Mogą, ale składami wysyłanymi, np. z Karszynka nie zapełni szlaków wjazdowych. Ja też mając otwarte tylko spawny, szlaków wjazdowych nie zapełniam, ale znacznie szybciej reaguję, choćby ze względu na nieszczęsny lvl na sytuację ruchową gdzieś indziej. Nadto bieżący ruch nie powoduje odrywania ciągle od układania RJ i mogę skupić się tylko na tym, by zatwierdzać te najkorzystniejsze.
To samo dotyczy wykolejeń - coś się wykoleiło - to DR ze stacji gdzie miało miejsce to zdarzenie może wtedy otworzyć spawn odpowiadający RJ-towi składu który się wykoleił i wznowić Rj - prawda?
Prawda, ale ile razy się zdarza...: akurat spawn mam zajęty, nie będę otwierał bo wbiją inni, a chcę kończyć, ktoś już Twój RJ (tego składu wykolejonego) skasował, wykoleił się skład, dla którego typu nie ma spawnu na danej scenerii itp.
Podkreślam, że nie jest to zarzut do Ciebie, tylko wywód ogólny zainspirowany tym wątkiem.
I b. się z tego cieszę, jak również z możliwości prowadzenia merytorycznej dyskusji.
Uważam, że naturalne możliwości poszczególnych DR są najlepsze do regulacji ilości mechaników. Dobijanie na siłę - bo się da (i wpadną kolejne punkty do LVLu) moim zdaniem, jest bardzo krótkowzroczne i w globalnym ujęciu, psuje rozgrywkę.
Trochę za długo siedzę w tym, by na siłę podbudowywać lvl. Jakoś przez rok, jak było obowiązkowe dyżurowanie na TS lvl nie budowałem, więc jak widać nic na siłę.
Takie działanie ma być ukłonem w stronę tych, którzy chcą wejść do gry i po kilku min w niej uczestniczyć, a nie stać tylko pod semaforem.
Sam często wystawiam RJ np. 45 km, a sam bym takie chciał otrzymywać i to z krótkim czasem odejścia, z kilkuminutowymi postojami na st. pośrednich. Na taki RJ, mimo dołączania do gry o różnych porach, nie trafiłem od kilku m-cy. Przeważnie 3, 4 stacje ze średnim czasem odejścia za 20 min. Przykład z wczoraj, otrzymałem RJ z odejściem za 50min, a nie siedziałem na stacji i nie "zapychałem" szlaków. Występują zajęte okienka, co w poprzednim wpisie odnośnie przykładu blach podałem.
O generowaniu przez innych DR RJ były już tematy na forum. Ze swojej strony przeglądam każdy RJ przed zatwierdzeniem i analizuję, który jest najlepszy.

Offline xoorbes

  • Zarząd
  • Administrator
  • Developer
  • Weteran
  • Naczelnik administratorów
  • Sponsor
  • Grupa VIII
  • *
  • Wiadomości: 695
  • Siła reputacji: 397
  • xoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezes
    • Blender Development Fund
Odp: Blachy, blachy"2"
« Odpowiedź #11 dnia: 26 Kwietnia 2019, 18:44:07 »
Uważam, że naturalne możliwości poszczególnych DR są najlepsze do regulacji ilości mechaników. Dobijanie na siłę - bo się da (i wpadną kolejne punkty do LVLu) moim zdaniem, jest bardzo krótkowzroczne i w globalnym ujęciu, psuje rozgrywkę.
Trochę za długo siedzę w tym, by na siłę podbudowywać lvl. Jakoś przez rok, jak było obowiązkowe dyżurowanie na TS lvl nie budowałem, więc jak widać nic na siłę.
Takie działanie ma być ukłonem w stronę tych, którzy chcą wejść do gry i po kilku min w niej uczestniczyć, a nie stać tylko pod semaforem.
Sam często wystawiam RJ np. 45 km, a sam bym takie chciał otrzymywać i to z krótkim czasem odejścia, z kilkuminutowymi postojami na st. pośrednich. Na taki RJ, mimo dołączania do gry o różnych porach, nie trafiłem od kilku m-cy. Przeważnie 3, 4 stacje ze średnim czasem odejścia za 20 min. Przykład z wczoraj, otrzymałem RJ z odejściem za 50min, a nie siedziałem na stacji i nie "zapychałem" szlaków. Występują zajęte okienka, co w poprzednim wpisie odnośnie przykładu blach podałem.
O generowaniu przez innych DR RJ były już tematy na forum. Ze swojej strony przeglądam każdy RJ przed zatwierdzeniem i analizuję, który jest najlepszy.
I to pokazuje, że dążenie do maksymalizacji wysycenia szlaków, to ślepa uliczka (znowu piszę ogólnie). Po przekroczeniu pewnej liczby mechaników, całość zaczyna łapać coraz większe opóźnienia, a "robienie dobrze" nowym mechanikom, żeby nie czekali po 50 minut (sam teraz czekam ok 40 minut na odjazd) to robienie źle wszystkim. Co z tego, że AK może przyjąć 20 składów na scenerię, jak DR i tak wypycha po 1, 2 składy bo więcej fizycznie nie obrobi. Gdy będzie można bez problemu dyżurować w kilak osób, oraz pojawi się automatyczny DR, sytuacja ulegnie dramatyczniej poprawie i wtedy  nie będzie to tak bolało, jak w sytuacji obecnej.

Gdyby wszyscy DR mieli doświadczenie na Twoim poziomie, ten ruch byłby znacznie sprawniejszy, ale...

Offline EN57-002

  • User
  • Wiadomości: 193
  • Siła reputacji: 607
  • EN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezes
Odp: Blachy, blachy"2"
« Odpowiedź #12 dnia: 26 Kwietnia 2019, 18:52:29 »
(sam teraz czekam ok 40 minut na odjazd)
a było wbić do mnie, bo mam otwartą stację i byś wiedział ocb. Pozdrawiam w staniu.

Offline shafter

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Wiadomości: 546
  • Siła reputacji: 221
  • shafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezes
Odp: Blachy, blachy"2"
« Odpowiedź #13 dnia: 27 Kwietnia 2019, 11:09:33 »
W kolejności w/g jakiej ja uważam główne problemy:

1. Blokowanie generowania dalszych RJ „do” na statusie NK.
2. Absurdalne wymagania autoryzacyjne na customowe scenerie, których brak potem czasu realizować.
3. Wymagania  „levelowe” na scenerie wprowadzone na chybcika jednoosobową decyzją.
4. Drakoński system sprawdzania scenerii biorący niestety pod uwagę gusta sprawdzających.
5. Pomimo pozytywnej decyzji brak wdrożenia serwera PL2 z regulaminem „zalecającym” przestrzeganie zasad ruchu i możliwością dodawania scenerii przez użytkowników.
« Ostatnia zmiana: 27 Kwietnia 2019, 11:14:02 wysłana przez shafter »

Offline EN57-002

  • User
  • Wiadomości: 193
  • Siła reputacji: 607
  • EN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezesEN57-002 prezes
Odp: Blachy, blachy"2"
« Odpowiedź #14 dnia: 27 Kwietnia 2019, 12:49:31 »
Piszecie, że jest 50 scenerii, ale bez autoryzacji? Jeżeli tak, to muszę się poważnie przeszukać forum i spisać sobie, bo nie czuję jakoś tego wyboru.
Jest nawet 53 wpisanych do SWDR, tak przynajmniej jakiś czas temu podawał imo w innym wątku. Tylko co z tego skoro np. takie Leśniewo nawet nie pamiętam kiedy było otwarte ostatnio, a w ogóle scenerie spalinowe, ze względu na brak taboru trakcyjnego są rzadko wybierane. Kolsko, Hel, Łebnino, LCS Wicko Słok itd. Otwierając taką scenerię można się też zanudzić, bowiem może 20% ciąga spalinówkami, reszta popyla elektrykami.
Wiem, że najtrudniejszym etapem jest osieciowanie scenerii. Jest to zdecydowanie trudniejsze niż otorowanie, czy otoczenie, dlatego na tym etapie dużo pada. Zajmuje też znacznie więcej czasu, stąd łatwiej jest zrobić scenerię na bezdruciu i wpisać ją do SWDR.
Bardzo brakuje scenerii z trzema szlakami, stacji węzłowych, ale ze względu na
4. Drakoński system sprawdzania scenerii biorący niestety pod uwagę gusta sprawdzających.
sytuacja od miesięcy wygląda, jak widzimy.
A to, to nie wiem jak rozwiązać
W kolejności w/g jakiej ja uważam główne problemy:

1. Blokowanie generowania dalszych RJ „do” na statusie NK.
Przecież każda sceneria po określonej godzinie przechodzi na status Nk automatycznie. Rezygnacja z tego statusu?