Train Driver 2
Dział pomocy => Pomoc merytoryczna => Tryb mechanika / Dyżurnego ruchu => Wątek zaczęty przez: jacekmk w 25 Września 2022, 20:13:44
-
Witam. Zaskoczyła mnie dość nietypowa usterka podczas jazdy na EP07. Lokomotywa nie chciała przejść na drugi układ. Pierwszy układ z bocznikowaniem działał normalnie, natomiast drugi nie. Chciałem spróbować awaryjnie tzn na 29 pozycji wdusić odblok przetwornic i grzania, jednak to nie działa w td2. Jest sposób jak odblokować drugi układ? i czy jest to usterka celowo wprowadzona do td2?. Pozdrawiam
-
Trafiłeś na losowo generowaną usterkę, której rozwiązaniem jest jedynie restart rozgrywki.
-
Po to są usterki, aby dodać realizmu w końcu lokomotywy też usterkują w realu.
-
Gdyby na siódemkach tak często padała równoległa jak jest obecnie w symulatorze, to szybciej poszły by pod palnik niż parowozy.
W najbliższych wydaniach będzie redukcja częstotliwości występowania usterek, szczególnie braku przejścia na drugi układ.
-
Rozumiem, czyli są jeszcze jakieś inne możliwe usterki? A co do mojego zapytania to dziękuję za odpowiedź bo mnie nurtowało, że spokojnie sobie jadę i nagle nie mam drugiego układu.
-
W najbliższych wydaniach będzie redukcja częstotliwości występowania usterek, szczególnie braku przejścia na drugi układ.
Nareszcie i jak z każdą usterką przydała by się opcja jej wyłączenia.
-
Taka istnieje. W opcjach można odznaczyć usterki lokomotyw.
-
Albo zjechać do szopy na halę, gdzie po jakimś tam (x minutowym) postoju usterka powinna zniknąć. W przyszłych wersjach :D
-
Ja jak dyżuruję i mam miejsce to proponuję Mechanikom podmiankę lokomotywy - zostawić wagony, zjechać na kozioł lub do szopy i podstawić się luzem na spawnie nowym loczkiem. Potem szybka podpinka i jazda dalej. Nie wiem czy tak można w sensie realnego prowadzenia ruchu ale na pewno daje szansę przynajmniej nie zwiększać opóźnień :D
-
Szczerze mowiac, mnie sie barzo zadko zdaza aby siodemka nie przeszla na drugi uklad z powodu usterki. Najczesciej zdaza mi sie, ze zapomniec wylaczyc bocznikowanie przed redukcja pozycji. W takim przypadku siodemka nie przejdzie na uklad rownolegly i nalezy zejsc do pozycji 0 oraz wylaczyc bocznikowanie. Potem mozna zwiekszac pozycje i przy osiagnieciu pozycji 29 siodemka powinna normalnie przejsc na prace w ukladzie rownoleglym.
-
Ja miałem taką sytuacje ostatnio, brak jazdy rownoleglej ale ze mialem jeszcze dwie scenerie do przejechania i zakonczenia Rj to informowalem DR o usterce i ze nie moge wiecej wycisnac na pospiesznym niz 100km/h bo jest usterka, inni maszynisci sie dziwili ze taka usterka wystepuje w tedeku... ale szczesliwie dojechalem do celu. Moze wolniej ale dalo się :) pozdrawiam DR i Mechaników.