Autor Wątek: Chciałbym w końcu pograć...  (Przeczytany 9301 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Online Lucas76

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 27
  • Siła reputacji: 11
  • Lucas76 dróżnik obchodowyLucas76 dróżnik obchodowy
  • Distance Travelled: 9351 km
  • Trains Routed: 13
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #30 dnia: 04 Marzec 2018, 12:10:02 »
Przyznam szczerze, że chyba w 100% popieram Aresa.
Nie raz byłem świadkiem, kiedy Dyżurny zapytuje danego mechanika o analizę, a ten mu odpowiada "gotów do odjazdu i Tm21"...na przykład.
Większość stacji ma w powitaniu informację, że Dyżurny w odpowiednim momencie poprosi o analizę i to wg mnie jest bardzo dobre, bo tak naprawdę to mechanik kija wie, co w danym momencie się dzieje na stacji....a niestety duża liczba eLek i takich jedno-,dwu- i trzygwiazdkowych zna opcję "Gotów..." i jazda.
Jestem pewien że gdyby mechanicy nauczyli się takiej -nazwijmy to - "kultury TD2" i nie popelniali tych błędów, które opisałem wyżej to wszyscy dyzurni chętniej otwierali by spawny zwykłym szarym użytkownikom.
Dla mnie to jest absurd pytać mechanika o rozkład, analizę czy o cokolwiek takiego. To mechanik jest zobowiązany podać analizę po tym jak stwierdzi, że jest gotowy do jazdy, a nie jakieś proszenie.
tu się z Tobą nie zgodzę, bo jak pisałem wyżej, mechanik nie wie co sie w danym momencie dzieje na stacji, a jak sie pojawi 4, 5 mechaników i każdy wyśle analizę, to Dyżurny może sie "pogubić"....
« Ostatnia zmiana: 04 Marzec 2018, 12:13:13 wysłana przez Lucas76 »
Mechanik i manewrowy na lokomotywie typu Fablok 6D (typy fabryczne Ls800E i Ls800P, typ konstrukcyjny 6D wraz z podtypami, seria PKP SM42)

Offline Drozda32

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 567
  • Siła reputacji: 620
  • Drozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezes
  • Distance Travelled: 25436 km
  • Trains Routed: 5168
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #31 dnia: 04 Marzec 2018, 13:10:54 »
Czasami wchodzą na inne spawny dlatego bo nie ogarniają tych skrótów oraz jest opcja DOŁĄCZ LOSOWO na dole okna wyboru sceneri ze spawnami...

Osoby respiące się powinny się zgłaszać do dyżurnego że weszły itd i czekać na dalsze dyspozycje i nie spamić na czacie czy też pisać KIEDY ODJAZD i rozkład.

Czasami odechciewa się dyżurki patrząc na forum lub pisanie na czacie w grze gdzie ludzie którzy nigdy na dyżurkę nie wchodzą lub jej kompletnie nie ogarniają wypowiadają się w stylu JAK TAK MOŻE BYĆ... Wystarczy wejść i spróbować zrespi się wam 10 chłopa na raz zaczną spamić i gadać między sobą jeszcze inni dyżurni coś chcą od ciebie tych 10 to może z 5 ogarniętych którzy mają już analize i pomysł na siebie a tamte 5 wali ZEW-ami GOTÓW DO ODJAZDU lub sobie rusza od razu ze złymi numerami z impulsem z wagonami itd. A ty musisz biegać po TS3 szukać tego odpowiedniego dyżurnego patrzeć na 4 programy GRE SWDR SCS TS3 i jeszcze uważać na MECHANIKÓW kamikaze. Jeszcze nie raz są zachcianki w stylu zresp mi coś tam lub jadą i nagle znikają bo wychodzą.

Pomijając już stacje widmo które odpalają spawny i bawią się w WYŚLIJ CIUCHCIE W MAGICZNY LASEK bez swdr bez ts3 i bez zgody i zapowiedzi.
Wjedzie ci taki pociąg bez rozkładu i nie daj boże na czołówkę i w ogóle zamieszanie totalne lub wystrzały wagonów na szlaku to paraliż totalny.

Wiem że dużo ludzi narzeka na TS3 ale dzięki niemu możesz się lepiej porozumieć z maszynistą lub mu coś wytłumaczyć a jak wchodzi taki MECHANIK  na scenerie którego nie znasz to na tsie będzie łatwiej wyczuć jego zamiary i takich ludzi co nie zgłoszą się na TS3 nie będą obsługiwane jak chcecie realizmu RADIOWEGO.

Offline shafter

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 503
  • Siła reputacji: 203
  • shafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezes
  • Distance Travelled: 5766 km
  • Trains Routed: 1504
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #32 dnia: 08 Marzec 2018, 10:53:17 »
Trzy sprawy:

1. Autogenerator RJ - (bez niego nie dawałbym rady obsługiwać 3-4 scenerii z czego 2 miały otwarte spawny)
2. Blokady (nie jest fizycznie możliwe "przegadanie" przyjazdów/odjazdów na tylu szlakach, w szczytowych momentach bywało to 16 okienek blokady (8 przyjazd/8 wyjazd)
3. Odwołanie TZP - nierozerwalnie związane z brakiem blokad - mimo braku obowiązku zdarzało mi się być na TS na pustym kanale ale to tylko do obsługi sytuacji "awaryjnych".
Nie jest możliwe prowadzenie normalnego ruchu na taką skale przy "TZP" czyl brzęczącym wściekle TS i nikt w realnym życiu tego nie robi.

Te 3 jeżeli kiedyś dojdą do skutki spowodują mój powrót na dyżurkę.
« Ostatnia zmiana: 08 Marzec 2018, 10:55:40 wysłana przez shafter »

Offline koliber2

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 62
  • Siła reputacji: 223
  • koliber2 prezeskoliber2 prezeskoliber2 prezeskoliber2 prezeskoliber2 prezeskoliber2 prezeskoliber2 prezeskoliber2 prezeskoliber2 prezeskoliber2 prezeskoliber2 prezeskoliber2 prezes
  • Distance Travelled: 6982 km
  • Trains Routed: 2149
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #33 dnia: 08 Marzec 2018, 17:27:09 »
zacznijmy od tego ze sami DR sobie robia pod gore. Przykład jaskrawy? TS. Wszyscy albo prawie wszyscy siedza na jednym kanale i jeden drugiemu wchodzi w słowo. TZP niestety utrudnia prowadzenie ruchu przy TS.

Offline KacpErB

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 163
  • Siła reputacji: 0
  • KacpErB miłośnik KKZKacpErB miłośnik KKZKacpErB miłośnik KKZKacpErB miłośnik KKZ
  • Distance Travelled: 1390 km
  • Trains Routed: 349
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #34 dnia: 08 Marzec 2018, 17:32:21 »
Zgadzam się z Marcinem, ponieważ nie raz zdarzały mi się sytuacje kiedy odpalałem lokomotywę na zimno a dyżurny wymagał ode mnie analizy na już.
Robie Izolacje i pulpity. Nie trawie tego co robie.
Wasilków - Nie, Antonin - Nie, Coś tam - Spalinowa

Offline Trepan

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 322
  • Siła reputacji: 86
  • Trepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezes
  • Distance Travelled: 5205 km
  • Trains Routed: 1185
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #35 dnia: 08 Marzec 2018, 18:16:39 »
DR też człowiek, jeden żąda analizy na wejście, drugi wywoła gdy uzna. Dla osób, które nie siedziały na dyżurce: widzę co się podłącza, jaki lok, każdy wagon składu. W przypadku towarowych mam wątpliwość, bo nie wiem czy ma ładunek, a to wpływa na typ rj i vmax. Jeśli jednak wchodzi taki Impuls to jest oczywiste, że 99% będzie ROJ 160, EN-57 to będzie ROJ 100/110, więc przewijające się wiadomości nie są potrzebne, tylko dekoncentrują. Dla wielu składów mogę wypisać rozkład bez gadania i dodatkowych, zbędnych czynności. Oczywiście są mechanicy tacy jak Ryszard-San czy Marszałek, którzy potrafią wziąć składy nietypowe i wtedy z automatu wypisanie rj nie jest możliwe, wtedy właśnie proszę o analizę. Tak samo gdy mam wątpliwość co to jest, jednakże bez potrzeby nie tracę czasu na dyskusję. Siedząc na takim Białobrzegu jestem wywoływany nawet kilkanaście razy na minutę. Dodajcie jeszcze do tego podawanie przebiegów, pisanie rj, wywoływanie innych DR i mechaników, przyjmowanie i zapisywanie tego co ma przyjechać, monitorowanie sytuacji ruchowej (tak, piratów jest masa, muszę pilnować co się dzieje na torach) i robi się rozgardiasz. To jest ten moment, w którym wjeżdża Impuls. Właściwie to nawet nie wjeżdża, zatrzymuje się w okolicy semafora wjazdowego. Ma sześć cyfr. Ma rozkład MPE. No i stanął tam, bo ma niebieskie, czyli jechać nie wolno. Do tego drugi mechanik zapomniał jak się obsługuje loka i trzeci, który ma w nosie sygnały i ograniczenia prędkości. Tak, to jest ten moment gdy buda dyżurnego zaczyna płonąć, a prowadzenie ruchu staje się  sportem ekstremalnym. Na dwóch z pozostałych pięciu scenerii online podobny obraz, klniemy i usiłujemy dojść do ładu. Niestety, ale im więcej kiepskich mechaników, kiepskich dyżurnych na innych sceneriach, błędów programu-tym trudniej prowadzić ruch. Czasem gdy popełnię błąd, odczuwają go 3 czy 4 inne stacje, bo jest on kamieniem rozpoczynającym lawinę.

Rozumiem frustrację, sam się irytuję gdy muszę czekać pół godziny aż DR się mną zainteresuje, fakt zawalił- ma więcej składów niż umie obsłużyć, ale nie ma co na gościu wieszać psów. Po prostu nie dostanie plusa i tyle, bez obrażania się czy innych wygłupów. Rozkład jak mi wypiszę z dużo niższą prędkością niż powinna być lub innym błędem to korzystam z prawa do otrzymania nowego (regulamin pozwala wziąć 3 razy w ciągu 20tu minut).

Jest jeszcze jedna spraw: długość dyżuru. Zrobiłem chyba dwa rj składem. To jest półtorej-dwie godziny. Przez ten czas na jednej stacji węzłowej było 3ech dyżurnych. Ludzie, nie odpalajcie dyżurki na 40 minut.

Offline Matz32

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 361
  • Siła reputacji: 858
  • Matz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezes
  • Dziadek Mroz i Geograf Tedekowy
    • Moj kanal kolejowy na YT
  • Distance Travelled: 5677 km
  • Trains Routed: 8082
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #36 dnia: 08 Marzec 2018, 18:41:18 »
Trzy sprawy:

1. Autogenerator RJ - (bez niego nie dawałbym rady obsługiwać 3-4 scenerii z czego 2 miały otwarte spawny)
2. Blokady (nie jest fizycznie możliwe "przegadanie" przyjazdów/odjazdów na tylu szlakach, w szczytowych momentach bywało to 16 okienek blokady (8 przyjazd/8 wyjazd)
3. Odwołanie TZP - nierozerwalnie związane z brakiem blokad - mimo braku obowiązku zdarzało mi się być na TS na pustym kanale ale to tylko do obsługi sytuacji "awaryjnych".
Nie jest możliwe prowadzenie normalnego ruchu na taką skale przy "TZP" czyl brzęczącym wściekle TS i nikt w realnym życiu tego nie robi.


1.Szczerze lepiej siedziec na 1 i ogarniac niz przepusczac pociagi na 3 tym bardziej ze aktualnie nierza niema na co wejsc bo wiekszosc "podstawowych" stcji zajeta. Autogenerator to zlo kompletnoia zwalbnia od myslenia tym barrdziej przy czestych stalych blokadach.

2, jw jak sie nieda tyle szlakow ogarnac to sie nie siada na takiego molocha . Przypominam ze  mimo jak jest blokada i tak musisz zglosic odjazd o odpowiednim czasie -kwestia organizowania pracy.

3.powodzeniaw sytuacjach losowych i spinach jak  beda rozlaczal blokade do skutku bo  pan nieoganol zamkniecia lub wpycha sie przed kolejke(sytuacje czeste ze starego swdr i teraz bedzie tak samo)

Dodano: 08 Marzec 2018, 18:47:16


DR też człowiek, jeden żąda analizy na wejście, drugi wywoła gdy uzna. Dla osób, które nie siedziały na dyżurce: widzę co się podłącza, jaki lok, każdy wagon składu. W przypadku towarowych mam wątpliwość, bo nie wiem czy ma ładunek, a to wpływa na typ rj i vmax. Jeśli jednak wchodzi taki Impuls to jest oczywiste, że 99% będzie ROJ 160, EN-57 to będzie ROJ 100/110, więc przewijające się wiadomości nie są potrzebne, tylko dekoncentrują. Dla wielu składów mogę wypisać rozkład bez gadania i dodatkowych, zbędnych czynności.

Przez bugi niezawsze widac co za sklad. pozatym  gracze maja rozne dziwaczne pomysly. Podanie analizy powino byc OBOWIAZKOWE w prawidlowej formie po zgoloszeniu gotowosci lub wywolaniu w zaleznosci jak DR sobie trgo zyczy,ode mnie zdaen sie ze spawnu predzej nieruszy -  od tego i  sytuacji aktualnej planuje cale zadzadzanie ruchemi niewiem jak to moze rozprasza - w proownaniu  np rozmowie dwoch elek czemu  np jego impuls jest zolty a nie rozowy,,,,

Dodano: 08 Marzec 2018, 18:54:37


. Siedząc na takim Białobrzegu jestem wywoływany nawet kilkanaście razy na minutę. Dodajcie jeszcze do tego podawanie przebiegów, pisanie rj, wywoływanie innych DR i mechaników, przyjmowanie i zapisywanie tego co ma przyjechać, monitorowanie sytuacji ruchowej (tak, piratów jest masa, muszę pilnować co się dzieje na torach) i robi się rozgardiasz. To jest ten moment, w którym wjeżdża Impuls. Właściwie to nawet nie wjeżdża, zatrzymuje się w okolicy semafora wjazdowego. Ma sześć cyfr. Ma rozkład MPE. No i stanął tam, bo ma niebieskie, czyli jechać nie wolno. Do tego drugi mechanik zapomniał jak się obsługuje loka i trzeci, który ma w nosie sygnały i ograniczenia prędkości. Tak, to jest ten moment gdy buda dyżurnego zaczyna płonąć, a prowadzenie ruchu staje się  sportem ekstremalnym. Na dwóch z pozostałych pięciu scenerii online podobny obraz, klniemy i usiłujemy dojść do ładu. Niestety, ale im więcej kiepskich mechaników, kiepskich dyżurnych na innych sceneriach, błędów programu-tym trudniej prowadzić ruch. Czasem gdy popełnię błąd, odczuwają go 3 czy 4 inne stacje, bo jest on kamieniem rozpoczynającym lawinę.

To jest wyloncznie wina was grajoncych w pociagi ze   nie idzie "wychowac"  maszynistow i dyzurnyych zeby stosowali sie naprawde do PODSTAWOWYCH zasad na koleji. Dlaczego np ja jak kogos zglaszam slysze ze sie czepiam  jestem konfidentem ,sluzbistom etc a nie  ze stram cie ukrocic karygodne zachowania ? Maszynistow jak nieograniaja sygnalizacji odsylac do instruckji robi probllmy niehce to odcinanc od gry i zglaszac z pkt 2.1 too csamo sie tyczy nowych DR zamiast smiezskowac  to bedzcie uczyli na porzadnie a nie na odwal sie ze mnie krew zalewa jak slucham tej komukacji niektorych bardziej niz to ze znow jakis maszynista nie ogarnia - juz  poprostu  macham niekiedy na to reka dopoki nie niszczy rozgrywki innym .
« Ostatnia zmiana: 08 Marzec 2018, 18:56:13 wysłana przez Matz32 »
Projekty - Wirtualna Linia 32 i Projekt Gorny Slask
Pomagam przy podkladach satelitarnych, wskaznikach , kilometrazu.,chetni pisac PW

Offline shafter

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 503
  • Siła reputacji: 203
  • shafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezes
  • Distance Travelled: 5766 km
  • Trains Routed: 1504
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #37 dnia: 09 Marzec 2018, 13:56:36 »

1.Szczerze lepiej siedziec na 1 i ogarniac niz przepusczac pociagi na 3 tym bardziej ze aktualnie nierza niema na co wejsc bo wiekszosc "podstawowych" stcji zajeta. Autogenerator to zlo kompletnoia zwalbnia od myslenia tym barrdziej przy czestych stalych blokadach.

2, jw jak sie nieda tyle szlakow ogarnac to sie nie siada na takiego molocha . Przypominam ze  mimo jak jest blokada i tak musisz zglosic odjazd o odpowiednim czasie -kwestia organizowania pracy.

3.powodzeniaw sytuacjach losowych i spinach jak  beda rozlaczal blokade do skutku bo  pan nieoganol zamkniecia lub wpycha sie przed kolejke(sytuacje czeste ze starego swdr i teraz bedzie tak samo)


1. Skoro są częste stałe blokady to jakie myślenie jest związane z układaniem rozkładu ? Chyba raczej upierdliwe klikanie po 20 razy tego samego przy nawale innej roboty.

Dobrze działający autogenerator, to podstawa każdego systemu układania RJ i TD2 przed tym nie ucieknie.
Pomyśl o sytuacji w której podłącza się np. 4 szlakowy LCS i od razu można do niego wysłać kilka pociągów  rozładowując korki na innych stacjach.

Ja często wykorzystywałem takie sztuczki w starym SWDR, a autogenerator przy odrobinie ręcznej pomocy bardzo wydatnie w tym pomagał.

2. Nie miałem żadnych problemów ze zgłaszaniem odjazdu każdego pociągu na chacie tekstowym.

3. Sytuacje losowe to jest zupełnie inna sprawa i do tego właśnie powinien być wykorzystywany TS

Tyle z mojej strony zanim się za bardzo rozpędzisz ;)

Offline Michal1983

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 35
  • Siła reputacji: 20
  • Michal1983 dróżnik przejazdowyMichal1983 dróżnik przejazdowyMichal1983 dróżnik przejazdowyMichal1983 dróżnik przejazdowy
  • Distance Travelled: 5208 km
  • Trains Routed: 211
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #38 dnia: 09 Marzec 2018, 21:21:53 »
Sytuacja jest tragiczna. Nie można jeździć bo spawn'y zamknięte. Jak chce się rozładować ruch i otwiera się stację to dla odmiany po uruchomieniu TS i wejściu na właściwy kanał z innym dyżirnym trafia się na jeden wielki chaos. Nie wiadomo po co wchodzą tam mechanicy i odbywają się jakieś słowne rozmowy z nimi. Do komunikacji dyżurny - maszynista służy czat w aplikacji TD2 a nie TS. TS miał służyć tylko do komunikacji dyżurny - dyżurny. Jeżeli myślicie poważnie o tym symulatorze nie róbcie tylu problemów co teraz bo nawet najcierpliwszym mogą puścić nerwy.

Offline Kacper9

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 1035
  • Siła reputacji: 354
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
  • Distance Travelled: 13023 km
  • Trains Routed: 3735
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #39 dnia: 09 Marzec 2018, 21:46:21 »
No właśnie nie ;). TS3 - nasz radiotelefon, czyli w zamyśle miał on właśnie służyć komunikacji: maszynista-dyżurny, a do komunikacji dyżurny-dyżurny był czat na SWDR :).
Wypadkowa TD2.

Offline eM8Ka

  • User
  • Wiadomości: 36
  • Siła reputacji: 13
  • eM8Ka dróżnik obchodowyeM8Ka dróżnik obchodowy
  • Do zobaczenia na szlaku!
  • Distance Travelled: 5275 km
  • Trains Routed: 118
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #40 dnia: 09 Marzec 2018, 22:08:26 »
Już napisano na tym forum ze 100 postów pokazujących, że TS3 się nie sprawdza...
10 razy napisano, że jest za mało scenerii i dyżurnych...
1000 razy jęczano, że "Ja chce jechać i nic mnie nie obchodzi że duży ruch"
500 razy jęczano że "Nie umiem ogarnąć takiej dużej stacji, to zamknę spawny".
2000 razy jęczano na czacie TD2, że "Jak długo mam  czekać. Gotów do odjazdu".
1 raz napiszę, że TrainDriver to nie CounterStrike, czyli 20 aktywnych w danej chwili użytkowników w Polsce vs kilka tysięcy na świecie.
« Ostatnia zmiana: 09 Marzec 2018, 22:12:24 wysłana przez eM8Ka »

Offline Neodokuran

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 485
  • Siła reputacji: 381
  • Neodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezesNeodokuran prezes
  • Neodokuran Perrini
  • Distance Travelled: 7426 km
  • Trains Routed: 2608
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #41 dnia: 10 Marzec 2018, 10:28:01 »
Dlaczego nie pomysleć o stworzeniu czatu głosowego, wbudowanego w symulator, jak ma to ETS2?
▶ 🔘──────── 01:08 <--- posłuchaj


Offline lucznik49

  • User
  • Wiadomości: 1
  • Siła reputacji: 1
  • lucznik49 pracownik torowy
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #42 dnia: 10 Marzec 2018, 11:31:33 »
Skoro są problemy z dyżurnymi to może zorganizować to jak VATSIM? Szkolenie teoretyczne, praktyczne np. 10 godzin dyżuru z instruktorem i egzamin zawsze na tej samej stacji. Do tego można wprowadzić rangi. W ten sposób odpadłby problem z nieogarniającymi DR.

Mam ochotę zacząć dyżurować, ale jak tutaj czytam jakie są problemy to mi przechodzi.

Offline Drozda32

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 567
  • Siła reputacji: 620
  • Drozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezes
  • Distance Travelled: 25436 km
  • Trains Routed: 5168
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #43 dnia: 10 Marzec 2018, 12:04:07 »
Jeżeli chcesz się nauczyć dyżurować to popytaj na ts napewno ktoś ci pomorze i pytaj o wszystko oraz nasłuchij jak inni to robią to nic trudnego a dyżurnych brakuje i nie tylko pod wzdlędem ilości mechaników co przez tych co myślą że już potrafią dyżurować. Ciągle popełniają błędy i robią zamieszanie równocześnie zniechęcając doświadczonych i sprowadzając kolegów których tak samo źle nauczą dyżurk. Doświadczeni powinni ostrzej reagować na to co się dzieje ale w granicy regulaminu czy też powinni posiadać jakieś przywileje uprawnienia do ostrzegania i wystawiania ostrzeżeń skoro tego nikt nie robi nawet admini na ts żadko dyżurują  czy też jeżdzą i nie widzą co się dzieje.

Offline shafter

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 503
  • Siła reputacji: 203
  • shafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezes
  • Distance Travelled: 5766 km
  • Trains Routed: 1504
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #44 dnia: 10 Marzec 2018, 13:22:49 »
Dlaczego nie pomysleć o stworzeniu czatu głosowego, wbudowanego w symulator, jak ma to ETS2?

Pomyśleć to jak najbardziej było myślane ;) Z tym że na takie wewnętrze VOIP, to pozwalają sobie gierki AAA+ z budżetem pare mln $ USD i armią programistów.
A u nas trwa bardziej przyziemna walka nad doprowadzniem Choinki do stanu nadającego się do wydania ..

Pomysł szkoleń i egzaminów nie jest nowy, wszystko rozbija się jak zawsze o ludzi którzy mieliby to robić ...
« Ostatnia zmiana: 10 Marzec 2018, 13:25:45 wysłana przez shafter »