Autor Wątek: Chciałbym w końcu pograć...  (Przeczytany 6350 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Online Ryszard

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 253
  • Siła reputacji: 292
  • Ryszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezesRyszard prezes
  • Distance Travelled: 7929km
  • Trains Routed: 2001
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #60 dnia: 22 Marzec 2018, 19:06:00 »
Nikt nikogo nie trzyma, z resztą rozwiązanie tematu spawnów nie jest takie proste, bo dyżurni, nawet ci w TD2 to też ludzie, którzy mają swoje życie i nie mogą siedzieć 24/7 przed komputerem... Tak jak wspominane było, są różne powody zamykania spawnów.
"Człowiek tylko wtedy coś osiągnie, gdy porażkę potraktuje jako doświadczenie, nie klęskę."
Fotoblog: http://ryszardtd2.flog.pl/

Offline Matz32

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 268
  • Siła reputacji: 753
  • Matz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezes
  • Dziadek Mroz i Geograf Tedekowy
    • Moj kanal kolejowy na YT
  • Distance Travelled: 5478km
  • Trains Routed: 7280
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #61 dnia: 22 Marzec 2018, 19:16:58 »
Wiesz Ryszard niechodzi to o takie sytuacje ze ktos zamyka spawny bo NK etc tylko o coraz czestsze zamykanie spawnow "bo tak" i w efekcie  masz okresy ze ze wszyscy dostepni po 2 pociagi na stacje ii tak mur a  otwarte sa jak ktos otworzy nastepny posterunek i nie zdarzyl zamknac  lub sie nie muruje....w kazdym razie temat  monitoruje i mimo wszytsko sa okresy ze i tak jakims cudem jedzie  ponad 30 mechow wiec poprostu podsumowaajc mozna wbic -  tylko trza trafic w dobry czas - i napewno jest to mniejsze okienko jak  np ja dyzuruje heh. ;D

Co przepustowosci Tomaszowa - szlak SK masz zajety od 4 do 6 minut w zaleznosci od kategori pociagu   w blokadzie ze Skrzynkami sumaryczna zajetosc wacha sie od 8 do 11 minut a na jednotorze BR  takzes od 6 do 9 minut. Wiec sobie mozna latwo obliczyc ile przepuscisz pcoiagow na godzine..
Tytuj  https://docs.google.com/spreadsheets/d/1iymhrKBAcXKPfljns7cqqtHxR6hMLy2B5XB53U2oAKg/edit#gid=0  tworze taki wykaz czasuw przejazdu ktory  pomalu uzueplniam o dane i majacy byc pomoca dla myslacych DR
« Ostatnia zmiana: 22 Marzec 2018, 19:28:00 wysłana przez Matz32 »
Buduje sie : Sosnowo i Projekt Linia 139/Aglomeracja Gornoslaska
Moje foty kolejowe https://www.facebook.com/Matz32

Offline WindowsKillerPL

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 105
  • Siła reputacji: 23
  • WindowsKillerPL dróżnik przejazdowyWindowsKillerPL dróżnik przejazdowyWindowsKillerPL dróżnik przejazdowyWindowsKillerPL dróżnik przejazdowy
  • Neko-chan z Shinkansena 500
    • Nekosoft
  • Distance Travelled: 906km
  • Trains Routed: 225
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #62 dnia: 22 Marzec 2018, 21:23:10 »
Otwieranie spawnów nie jest też takie proste... Nie wystarczy pociągu wpuścić na stację, trzeba od niego zebrać analizę, stworzyć mu rozkład z pilnowaniem stałych blokad, które niektórzy tworzą (automatyczne generowanie tego nie uwzględnia jeśli w ogóle działa), podać manewr i nierzadko przebić się z zapytaniem o wolną drogę/zapowiedzią odjazdu. Niby proste, ale kilka minut zabrać potrafi. Na niektórych stacjach jest łatwiej, na niektórych nie bardzo.

Ja się staram mieć otwarte, ale jak wszystkie mam zastawione, to co mogę poradzić. Wywalać maszynistów, którzy nie będą gotowi do podania analizy w czasie nie dłuższym niż 90 sekund od podstawienia? No chyba nie tędy droga. Poza tym nie zawsze mam gdzie takiego przetoczyć, by sprawnie taki spawn odblokować. Przypominając, czynności wymienione powyżej zajmują też swój czas, a jeszcze skupić się trzeba na obsłudze innych pociągów, w szczególności tych, które już rozkład mają i przejeżdżają przez stację.


Ale patrząc na niektóre LCS-y, zastanawiam się czy jest aż tak źle, by blokować miejsca podstawiania, gdy jest np. 5 na 30 pociągów. Jak spróbuję to się wypowiem bardziej obiektywnie, choć w obecnej chwili wydaje mi się, że jest to trochę absurdem, tym bardziej, że wątpię w ich zastawienie przez graczy. Aż tak chyba to nie wygląda. Ale na razie to tylko przypuszczenia.

-- 23.03.2018, po kilku godzinach dyżuru na Szymankach.

Najgorszy jest moment próby wychodzenia. Jak chce się skończyć, dobijają się do spawnów, ale wpuszczenie kolejnego pociągu to przedłużenie dyżuru o ok. 10 do 20 minut w zależności od sytuacji ruchowej, kierunku wyjazdu i ogarnięcia maszynistów. Dlatego jestem w stanie zrozumieć zamknięte spawny u DR kończących dyżur.
Nawet otwarte spawny niewiele dawały, jeśli maszynista nie ogarnął, że świeci mu Ms2 i może manewrować, stoi przez kilka minut, po których się pyta: "mogę jechać?". Akurat mi się dzisiaj trafiło kilka takich aparatów. Kilka wykolejeń, wykolejeni wracają, nowi do obsłużenia się niecierpliwią, jeszcze kilka "request connection" i się okazuje, że najgoręcej jest na bocznicach. Chętnych na maszynistę jest więcej niż stacji, na których mogliby się podstawić. Nie wiem jak sytuacja z innymi stacjami, czy wtedy mieli otwarte, ale u mnie były duże kolejki.
« Ostatnia zmiana: 23 Marzec 2018, 16:58:19 wysłana przez WindowsKillerPL »
Pragotron - aktualna v. 0.1.2.59 - w nowej wersji będą gongi i nowe rodzaje pociągów. Generator komend do tablic TD2 też się tworzy. Ale prace stoją.
Magnolia - zrobiona zostanie od nowa. Są pierwsze plany, tory się kładą. Ale trzeba pilnować wymogów adminokracji.

Offline Michal1983

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 32
  • Siła reputacji: 15
  • Michal1983 zwrotniczyMichal1983 zwrotniczyMichal1983 zwrotniczy
  • Distance Travelled: 3532km
  • Trains Routed: 194
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #63 dnia: 22 Marzec 2018, 21:38:38 »
Maszynista też człowiek i nie może siedzieć 24/7 i czekać aż ktoś go wpuści i obsłuży. Wymóg używania TS sprawia, że dyżurowanie też nie jest możliwe zawsze.
« Ostatnia zmiana: 22 Marzec 2018, 21:40:26 wysłana przez Michal1983 »

Offline Matz32

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 268
  • Siła reputacji: 753
  • Matz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezes
  • Dziadek Mroz i Geograf Tedekowy
    • Moj kanal kolejowy na YT
  • Distance Travelled: 5478km
  • Trains Routed: 7280
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #64 dnia: 22 Marzec 2018, 21:49:06 »
Otwieranie spawnów nie jest też takie proste... Nie wystarczy pociągu wpuścić na stację, trzeba od niego zebrać analizę, stworzyć mu rozkład z pilnowaniem stałych blokad, które niektórzy tworzą (automatyczne generowanie tego nie uwzględnia jeśli w ogóle działa), podać manewr i nierzadko przebić się z zapytaniem o wolną drogę/zapowiedzią odjazdu. Niby proste, ale kilka minut zabrać potrafi. Na niektórych stacjach jest łatwiej, na niektórych nie bardzo.

Ja się staram mieć otwarte, ale jak wszystkie mam zastawione, to co mogę poradzić. Wywalać maszynistów, którzy nie będą gotowi do podania analizy w czasie nie dłuższym niż 90 sekund od podstawienia? No chyba nie tędy droga. Poza tym nie zawsze mam gdzie takiego przetoczyć, by sprawnie taki spawn odblokować. Przypominając, czynności wymienione powyżej zajmują też swój czas, a jeszcze skupić się trzeba na obsłudze innych pociągów, w szczególności tych, które już rozkład mają i przejeżdżają przez stację. Auto generowanie nie dziala ale mozna sobie pare wariantow RJ zapisac i  wczytywac na przemian zeby nieukladac ciagle takich samych.


Ale patrząc na niektóre LCS-y, zastanawiam się czy jest aż tak źle, by blokować miejsca podstawiania, gdy jest np. 5 na 30 pociągów. Jak spróbuję to się wypowiem bardziej obiektywnie, choć w obecnej chwili wydaje mi się, że jest to trochę absurdem, tym bardziej, że wątpię w ich zastawienie przez graczy. Aż tak chyba to nie wygląda. Ale na razie to tylko przypuszczenia.

Przydałoby się też widzieć status stacji jak się jest poza SWDR-em, chyba że to jest, ale ja tego nie widzę. Wtedy byłoby od razu wiadomo czy warto czekać, czy dyżurować, czy lepiej przerzucić się na coś innego.

Widac jak duzo dyzurujesz ostatnio, Ta strona http://nitro.td2.info.pl/online.php istnieje bardzo dlugo juz,
Co do blokad ,autogenerator niedziala(l)  i moze dobrze. Zawsze mozna sobie po stworzeniu RJ go zapisac i uzywac wielokrotnie. Ale zeby nie tluc wszytskich takich samych polecam zrobic sobie pare wariantow ;)
« Ostatnia zmiana: 22 Marzec 2018, 22:01:18 wysłana przez Matz32 »
Buduje sie : Sosnowo i Projekt Linia 139/Aglomeracja Gornoslaska
Moje foty kolejowe https://www.facebook.com/Matz32

Offline WindowsKillerPL

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 105
  • Siła reputacji: 23
  • WindowsKillerPL dróżnik przejazdowyWindowsKillerPL dróżnik przejazdowyWindowsKillerPL dróżnik przejazdowyWindowsKillerPL dróżnik przejazdowy
  • Neko-chan z Shinkansena 500
    • Nekosoft
  • Distance Travelled: 906km
  • Trains Routed: 225
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #65 dnia: 22 Marzec 2018, 21:57:03 »
Otwieranie spawnów nie jest też takie proste... Nie wystarczy pociągu wpuścić na stację, trzeba od niego zebrać analizę, stworzyć mu rozkład z pilnowaniem stałych blokad, które niektórzy tworzą (automatyczne generowanie tego nie uwzględnia jeśli w ogóle działa), podać manewr i nierzadko przebić się z zapytaniem o wolną drogę/zapowiedzią odjazdu. Niby proste, ale kilka minut zabrać potrafi. Na niektórych stacjach jest łatwiej, na niektórych nie bardzo.

Ja się staram mieć otwarte, ale jak wszystkie mam zastawione, to co mogę poradzić. Wywalać maszynistów, którzy nie będą gotowi do podania analizy w czasie nie dłuższym niż 90 sekund od podstawienia? No chyba nie tędy droga. Poza tym nie zawsze mam gdzie takiego przetoczyć, by sprawnie taki spawn odblokować. Przypominając, czynności wymienione powyżej zajmują też swój czas, a jeszcze skupić się trzeba na obsłudze innych pociągów, w szczególności tych, które już rozkład mają i przejeżdżają przez stację. Auto generowanie nie dziala ale mozna sobie pare wariantow RJ zapisac i  wczytywac na przemian zeby nieukladac ciagle takich samych.


Ale patrząc na niektóre LCS-y, zastanawiam się czy jest aż tak źle, by blokować miejsca podstawiania, gdy jest np. 5 na 30 pociągów. Jak spróbuję to się wypowiem bardziej obiektywnie, choć w obecnej chwili wydaje mi się, że jest to trochę absurdem, tym bardziej, że wątpię w ich zastawienie przez graczy. Aż tak chyba to nie wygląda. Ale na razie to tylko przypuszczenia.

Przydałoby się też widzieć status stacji jak się jest poza SWDR-em, chyba że to jest, ale ja tego nie widzę. Wtedy byłoby od razu wiadomo czy warto czekać, czy dyżurować, czy lepiej przerzucić się na coś innego.

Widac jak duzo dyzurujesz ostatnio, Ta strona http://nitro.td2.info.pl/online.php istnieje bardzo dlugo juz,
Dzięki, na pewno pomoże ^^ Po dłuższej przerwie od TD2 to jeszcze muszę co nieco ogarnąć...
Pragotron - aktualna v. 0.1.2.59 - w nowej wersji będą gongi i nowe rodzaje pociągów. Generator komend do tablic TD2 też się tworzy. Ale prace stoją.
Magnolia - zrobiona zostanie od nowa. Są pierwsze plany, tory się kładą. Ale trzeba pilnować wymogów adminokracji.

Offline diablogmb

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Siła reputacji: 1
  • diablogmb pracownik torowy
  • Distance Travelled: 335km
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #66 dnia: 28 Marzec 2018, 22:44:24 »
Witam ! Tylko ze  ja mam wykupione supportera i dzisiaj siedzialem od 18 i nie zagralem ani  razu to po co ten supporter i placeni jak i tak nie mozna sie dostac na sesje

Online Drozda32

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 301
  • Siła reputacji: 469
  • Drozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezes
  • Distance Travelled: 17180km
  • Trains Routed: 4678
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #67 dnia: 29 Marzec 2018, 02:35:52 »
 1. Supporter - Dobrowolna opłata/darowizna na rzecz utrzymania bezpłatnego symulatora i serwerów.
Darowizna udostępnia paczkę malowań PKP IC wraz z nie limitowanymi slotami na serwerach nie biorąc pod uwagę spawnów lecz mechaników bez supportera których dostęp jest limitowany na jakiś procent lub ilość slotów.

2. Na sceneriach siedzą ludzie nie boty AI którzy mają własne życie którzy nie zawsze mają ochotę dyżurować a mechaników jest o wiele za dużo szczególnie w tym momencie w stosunku do scenerii miejsc na nich jak i płynnego ruchu bez stania 3 godziny na wyjazd do następnej gdzie czeka kolejne 5.

3. Symulator jest jeszcze mocno pobugowany i nie dopracowany dyżurowanie też ma swoje problemy. Ostatnio przybyło dużo aż za dużo nowych graczy którzy z jednej strony bugują servery i scenerie wraz z przepełnieniem limitów gry jak i trolingiem wraz z brakiem jakiego kolwiek zapoznania się z przepisami i regulaminem.

4. Ruch prowadzony jest bardzo chaotycznie gdyż rozkłady jazdy nie mają godzin rozkładowych jak i szczegułowo rozpisanych stacji wraz z przystankami. Każdy pociąg jest wysyłany gdy szlak jest wolny lub zatrzymywany na jakiś czas bo szlak jest zajęty nawet jest często kolejka na jakiś szlak wszczególności gdy jest mało stacji.

5. Ciągłe otwarte spawny nie są możliwe gdyż nadal jest za dużo mechaników do tego sami nowi się pojawiają i nie dość że trzeba ich niańczyć i pilnować to jeszcze nie ma gdzie ich wysłać gdyż albo są kolejki albo brak stacji.

6. Przez ten nawał nowych graczy wielu dyżurnych poprostu nie ma zamiaru dyżurowć jak i użerać się z tak zwanymi STACJAMI WIDMO gdzie nowi którzy klikają co się da w grze wchodzą na slot dyżurnego i wpuszczają ludzi i każą jechać. Taki pociąg napewno nie posiada rozkładu nadanego przez nieogarniętego łamiącego regulamin dyżurnego który bez odpowiednich programów do prowadzenia ruchu i nadawania rozkładów doprowada do zderzeń pociągów wysyłanych przez niego do innych dyżurnych wprowadzając jeszcze większe zamieszanie bugi i opuźnienia.

7. Najważniejsze wiele sceneri nie jest przystosowane jak i zbudowane do przyjęcia więcej niż 2-4 osoby na raz respiących się lub wjeżdzających  jak i są scenerie strikte bez spawnów gdyż są to posterunki odgałęźne, odstępowe lub małe stacje przelotowe z przystankiem osobowym. I tu się też zaczyna problem na małych sceneriach mieści się mało osób i są słabo przepustowe oraz łatwo się zapychają i nie mają gdzie wysłać pociągu dalej bo wszędzue korki.

8. Błagam za nim znowu ktoś zacznie płakać i pisać o spawnach i etcetera sami wejdźcie na dyżurkę i pokażcie jak to się robi gwarantuje wam że się pozamykacie szybciej niż się wam to wydaje mowa o godzinach szczytu a nie po nocach i rankach.
« Ostatnia zmiana: 29 Marzec 2018, 11:28:46 wysłana przez Drozda32 »

Offline hulek

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 234
  • Siła reputacji: 35
  • hulek toromistrzhulek toromistrzhulek toromistrzhulek toromistrzhulek toromistrzhulek toromistrzhulek toromistrz
  • Ekspert ds. Edytora
  • Distance Travelled: 2005km
  • Trains Routed: 303
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #68 dnia: 29 Marzec 2018, 10:01:44 »
No to teraz cos ode mnie. Powiem wam jak to jest z duzymi wezlami i przepustowoscia. Gdy jest odpalany Wroclaw to DR ma do ogarniecia WGB, WGA, Grabiszyn i bocznice z elkami. W obrebie stacji nie pojedziedziecie wiecej niz 40 km/h na laczniku 3-torowym max 60. I teraz kolejna kwestia. Wystarczy doslownie otworzyc na 5 sekund spawn by weszla naraz 10 uzytkownikow w tym tylko 2 ogarniajacych reszta elki. I teraz otrzymujecie ciagle pytania i "miauczenie" i pier*olenie (przepraszam za wyrazenie). Leb peka bo na TS tez tez na jedym kanale wszyscy siedza i jeden drugiemu wchodzi w slowo albo pierdzielnie o szopenie jest i zapowiedziec nie mozna. Jak juz jest sie samemu na kanale wbija naraz 5 DR i pytaja sie czy szlak wolny a ty wlasnie ogarniasz elki. Jest wiele czynnikow co wplywaja na plynny ruch. Wroclaw w rzeczywistosci obsluguje wiecej niz 1 dyzurny. Jest tez duzo nastawniczych oraz druzyny manewrowe. A w td2 mamy jeden DR na caly WROCLAW + czynniki wyplywajace oraz losowe zdatzenia. Na innych duzych stacjach pewnie tak samo jest. Te liczby maksymalnej przyjmujacych na Wroclas to smiech na sali bo wiadomo ze tyle nie obsluzy mechanikow. Co z tego ze jest 4/30 jak wlasnie moze ci 3 mechanicy rozwalaja cala stacje i spawny wylaczone. Otworzenie spawnow w w tym okresie gdzie mamy wylew 11 letnich plodow na Wroclaw wiaze sie z samobojstwem. Ja jak wchodze na WGA wszystkich pokolei staram sie wyprawic ze stacji. Najdluzszy postoj jaki byl to okolo 20 min. Wiec powinniscie tez calowac rece DR ze odpalaja tak duze wezly i jakos ten ruch idzie a nie jeszcze wymagacie. WSZYSCY MADRZY TO ZAPRASZAM NA WROCLAW PODYZUROWAC TO ZOBACZYCIE ZE ROBOTA DO NAJLEPSZYCH NIE NALEZY.  Nie mowie by sie wyzalic tylko zeby dotarlo do wszystkich ze dyzurka na duzych stacjach nie do latwych nalezy i trzeba sie naprawcowac bys ty i ty i ty oraz ty panie mechaniku mial wyjazd podany.

Dziekuje za uwage i wysluchanie mojej super jakze wyczerpujacej odpowiedzi.
« Ostatnia zmiana: 29 Marzec 2018, 10:06:16 wysłana przez hulek »
PROJEKTY OTOCZENIOWE: Wroclaw Glowny (0.10.0)  - PIORYTET
Wrocilem do symulatora, ale jest wieksze rakowisko niz bylo :(

Offline Mr_bar

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 118
  • Siła reputacji: 132
  • Mr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezes
  • RadioStop TRU TRU TRU!
    • Mój kanał YT
  • Distance Travelled: 7874km
  • Trains Routed: 1126
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #69 dnia: 29 Marzec 2018, 10:21:29 »
No to teraz cos ode mnie. Powiem wam jak to jest z duzymi wezlami i przepustowoscia. Gdy jest odpalany Wroclaw to DR ma do ogarniecia WGB, WGA, Grabiszyn i bocznice z elkami. W obrebie stacji nie pojedziedziecie wiecej niz 40 km/h na laczniku 3-torowym max 60. I teraz kolejna kwestia. Wystarczy doslownie otworzyc na 5 sekund spawn by weszla naraz 10 uzytkownikow w tym tylko 2 ogarniajacych reszta elki. I teraz otrzymujecie ciagle pytania i "miauczenie" i pier*olenie (przepraszam za wyrazenie). Leb peka bo na TS tez tez na jedym kanale wszyscy siedza i jeden drugiemu wchodzi w slowo albo pierdzielnie o szopenie jest i zapowiedziec nie mozna. Jak juz jest sie samemu na kanale wbija naraz 5 DR i pytaja sie czy szlak wolny a ty wlasnie ogarniasz elki. Jest wiele czynnikow co wplywaja na plynny ruch. Wroclaw w rzeczywistosci obsluguje wiecej niz 1 dyzurny. Jest tez duzo nastawniczych oraz druzyny manewrowe. A w td2 mamy jeden DR na caly WROCLAW + czynniki wyplywajace oraz losowe zdatzenia. Na innych duzych stacjach pewnie tak samo jest. Te liczby maksymalnej przyjmujacych na Wroclas to smiech na sali bo wiadomo ze tyle nie obsluzy mechanikow. Co z tego ze jest 4/30 jak wlasnie moze ci 3 mechanicy rozwalaja cala stacje i spawny wylaczone. Otworzenie spawnow w w tym okresie gdzie mamy wylew 11 letnich plodow na Wroclaw wiaze sie z samobojstwem. Ja jak wchodze na WGA wszystkich pokolei staram sie wyprawic ze stacji. Najdluzszy postoj jaki byl to okolo 20 min. Wiec powinniscie tez calowac rece DR ze odpalaja tak duze wezly i jakos ten ruch idzie a nie jeszcze wymagacie. WSZYSCY MADRZY TO ZAPRASZAM NA WROCLAW PODYZUROWAC TO ZOBACZYCIE ZE ROBOTA DO NAJLEPSZYCH NIE NALEZY.  Nie mowie by sie wyzalic tylko zeby dotarlo do wszystkich ze dyzurka na duzych stacjach nie do latwych nalezy i trzeba sie naprawcowac bys ty i ty i ty oraz ty panie mechaniku mial wyjazd podany.

Dziekuje za uwage i wysluchanie mojej super jakze wyczerpujacej odpowiedzi.
Dodam tylko, że trza jeszcze pilnować, bo eLki wbijają np. Impulsem na spawn Luzaków
I jeszcze kłótnia jak każesz wyjść!
« Ostatnia zmiana: 29 Marzec 2018, 10:23:20 wysłana przez Mr_bar »
Projekty : Wrocław, LCS Dziwnowice
Pomogę z pulpitem SCS. Pomogę ogarnąć maszynistę i dyżurnego ruchu
Kanał YT https://www.youtube.com/channel/UCDehFbGf28AH5ZRFnWdwcPQ

Offline Ensifer

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 275
  • Siła reputacji: 425
  • Ensifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezes
  • "Człowiek przywykł, że go zło opada jak robactwo."
  • Distance Travelled: 8960km
  • Trains Routed: 4125
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #70 dnia: 29 Marzec 2018, 13:07:12 »
W sumie to nawet rozbawił mnie ten "dramatyczny" opis dyżurowania na WGA. Serio w rzeczywistości coś takiego obsługuje więcej dyżurnych? Nie wpadłbym na to...
Jeśli ktoś dobrowolnie uruchamia taką scenerię (polecam spojrzeć jak wygląda pulpit - tragedia) to niech później nie narzeka, że ma dużo roboty. Można sobie ułatwić życie wyłączając część spawnów i nie pisząć na czacie TD2 - niech sobie mechanicy marudzą, co to dyżurnego obchodzi? Nie musi się tłumaczyć z każdej decyzji i być na zawołanie mechanika "bo on chce podać analizę". W lepszych czasie było jeszcze prościej, ponieważ wystarczyło wyrzucić takiego delikwenta i problem znikał. Jeśli ktoś jest uparty to najwyżej będzie stał pół godziny i wreszcie sam wyjdzie, dla mnie to żaden problem. Wychodzę z założenia (być może jestem naiwny), że ten symulator przeznaczony jest dla osób, które przyswoiły sobie umiejętność czytania ze zrozumieniem oraz nie mają problemów z logicznym myśleniem. Tacy mechanicy nigdy nie mają problemów z otrzymaniem rozkładu jazdu.
WGA jest tak zwariowane, że w ogóle nie mam ochoty tam dyżurować - szkoda moich nerwów. Innym nie odmawiam tej wątpliwej przyjemności, ale po co później narzekać?
"Człowiek przywykł, że go zło opada jak robactwo."

Offline diablogmb

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Siła reputacji: 1
  • diablogmb pracownik torowy
  • Distance Travelled: 335km
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #71 dnia: 29 Marzec 2018, 18:12:06 »
 Limit na na userow ? 😂😂😂😂😂 wczoraj 95 % ludzi o godz. 20 to byli zwykli userzy bez supportera sprawdzilem sobie wszystkich i o co tu chodzi prosze was nauczcie mnie jak byc DR to wchodze w to moge dyzurowac wolalbym to robic niz bezczynnie stac na stacji .

Dodano: 29 Marzec 2018, 18:24:42


Ale najwidoczniej dyzurowanie nie moze byc takie trudne jesli sa tu tacy dyzurni z jakim ja mialem wczoraj stycznosc nie bede wymienial loginu koles daje mi biale swiatlo na manewry ruszam przejezdzam swiatlo a on mnie wywala ze stacji twierdzac ze przejechalem znak stop 😂😂😂😂😂 smiechu warte oby tak dalej
« Ostatnia zmiana: 29 Marzec 2018, 18:24:42 wysłana przez diablogmb »

Offline Michal1983

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 32
  • Siła reputacji: 15
  • Michal1983 zwrotniczyMichal1983 zwrotniczyMichal1983 zwrotniczy
  • Distance Travelled: 3532km
  • Trains Routed: 194
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #72 dnia: 09 Kwiecień 2018, 20:56:39 »
Nasze zapchane stacje na które wpuszczenie kolejnego pociągu jest nie możliwe.

Offline Husarz

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 110
  • Siła reputacji: 521
  • Husarz prezesHusarz prezesHusarz prezesHusarz prezesHusarz prezesHusarz prezesHusarz prezesHusarz prezesHusarz prezesHusarz prezesHusarz prezesHusarz prezes
  • Distance Travelled: 1533km
  • Trains Routed: 5448
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #73 dnia: 09 Kwiecień 2018, 21:44:24 »
Limit na na userow ? 😂😂😂😂😂 wczoraj 95 % ludzi o godz. 20 to byli zwykli userzy bez supportera sprawdzilem sobie wszystkich i o co tu chodzi prosze was nauczcie mnie jak byc DR to wchodze w to moge dyzurowac wolalbym to robic niz bezczynnie stac na stacji .

Dodano: 29 Marzec 2018, 18:24:42


Ale najwidoczniej dyzurowanie nie moze byc takie trudne jesli sa tu tacy dyzurni z jakim ja mialem wczoraj stycznosc nie bede wymienial loginu koles daje mi biale swiatlo na manewry ruszam przejezdzam swiatlo a on mnie wywala ze stacji twierdzac ze przejechalem znak stop 😂😂😂😂😂 smiechu warte oby tak dalej

Jak chcesz nauczyć się dyżurować nie znając nawet podstaw przepisów?  :o

Przez takie właśnie sytuacje nie ma miejsca na stacjach. Spawny są zajęte, gdyż taka "Lka", która nie raczyła nawet przeczytać instrukcji na forum dotyczących sterowania zastanawia się, jak ruszyć Impulsem. Nie wspominając już nawet o osobach, które kłócą się z DR, że EU07 ma prędkość konstrukcyjną 160 km/h... Dodatkowo brak ogłady i cierpliwości nie wpływa pozytywnie na odbiór takich użytkowników.
« Ostatnia zmiana: 09 Kwiecień 2018, 21:49:09 wysłana przez Husarz »
5448

Online Trepan

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 199
  • Siła reputacji: 85
  • Trepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezes
  • Distance Travelled: 3897km
  • Trains Routed: 993
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #74 dnia: 09 Kwiecień 2018, 23:07:11 »
No i Husarz trafił w dziesiątkę. Wchodzi gość i chce ciągnąc wagony Impulsem. Nope. Nie da rady żeby dostał rj, tylko spawn blokuje. Wejdzie ogarnięty mech i poda po wywołaniu analizę, szybko wypiszę rj i podam manewr, a potem wyjazd. Wejdzie ciul i muszę go pilnować, jak mocniej narozrabia to jeszcze zebrać dowody, zrobić raport, co trwa nawet pół godziny gdy równolegle prowadzę ruch. I dostanie śmieszne 20%, których nawet nie zauważy. Dlatego też wielu DR jest ciętych na niskie poziomy, bo trzeba ich pilnować. Wypisanie rj to minuta, jak pilnujesz sytuacji, bo ktoś rozrabia to nawet i 5 minut. Do tego inni DR. Jak mi wszyscy wypiszą na jeden szlak to siłą rzeczy zrobią korek.

Mówiłem to już i powtórzę, sytuacja na mojej scenerii jest uzależniona od innych. Jeżeli inni DR i mechanicy są ogarnięci to ruch prowadzi się łatwiej, o wiele. Wtedy mam czas na uruchamianie składów, ruch jest płynny i wszystko bangla. Czasem spokój zburzy jeden troll i amen. Po to jest komenda K, po to są skargi, by takich eliminować, ale siłą rzeczy przy mocnym napływie nowych, będzie ich sporo. To jednak chwilowe.