Autor Wątek: Chciałbym w końcu pograć...  (Przeczytany 24490 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline wrocseba87

  • Weteran
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 67
  • Siła reputacji: 1758
  • wrocseba87 prezeswrocseba87 prezeswrocseba87 prezeswrocseba87 prezeswrocseba87 prezeswrocseba87 prezeswrocseba87 prezeswrocseba87 prezeswrocseba87 prezeswrocseba87 prezeswrocseba87 prezeswrocseba87 prezes
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #45 dnia: 21 Marca 2018, 14:42:16 »
Tak jak Mr-Bar napisal zapraszamy ciebie na  nasz Teamspeak brak wejscia do scenerii jest z wielu aspektow

Offline LisiczekPL

  • Weteran
  • Wiadomości: 221
  • Siła reputacji: 44
  • LisiczekPL starszy dyżurny ruchuLisiczekPL starszy dyżurny ruchuLisiczekPL starszy dyżurny ruchuLisiczekPL starszy dyżurny ruchuLisiczekPL starszy dyżurny ruchuLisiczekPL starszy dyżurny ruchuLisiczekPL starszy dyżurny ruchuLisiczekPL starszy dyżurny ruchu
  • ET22
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #46 dnia: 21 Marca 2018, 16:57:52 »
O Boże.. Dlaczego kiedyś wszystko działało dobrze? Nikt nie potrzebował zbędnego TeamSpeaka, były spawny, normalnie można było wejśc, a teraz jeszcze może ktoś będzie latał za dyżurnym po TSie bo chce pograć, już pomijając to że nie jest tak kolorowo "poproś na tsie o spawna, dyżyrny ci otworzy" bo zaraz odpysknie tylko taki: "POCZEKAJ!! PRZESZKADZASZ MI!! ZAPIE*DOL MAM! (a tak serio pewnie na scenerii ma 3/20 osób :D)" Nie dość że trzeba było wydać 23zł to pomimo tego gówno  pojeżdże, a komfort dyżurowania to jest dramat w porównaniu do tego co było kiedyś... Na co w takim razie wydawać pieniądze skoro nawet wejśc do gry nie można?

Offline Ryszard-san

  • Zasłużony
  • Pioneer
  • *
  • Weteran
  • Wiadomości: 513
  • Siła reputacji: 348
  • Ryszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezesRyszard-san prezes
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #47 dnia: 21 Marca 2018, 18:28:05 »
Gwoli przypomnienia:

- do wszystkich narzekaczy co biadolą po co było wydawać 2x zł, przypominam, że to jest dobrowolna i bezzwrotna darowizna. (która daje dostęp do slotów na serwerze, dodatkowych skórek i tego, że możecie testować i wyłapywać błędy w przyszłej wersji (brać przykład z kolegi @Drozda32), czyli uczestniczyć też po trochu w rozwoju projektu.

- do tych co biadolą o to, że za strego SWDR-a było lepiej - przypominam że też się stało bo jak ktoś ci ułożył odjazd za 30-40 minut nie było wyjścia (Dodatkowo się modliło aby nie zostać przyspawanym do toru). Obecnie sami mechanicy powodują zniechęcenie DR i burdel na stacjach. Bo 50-75% respiących nie czyta komunikatów powitalnych od DR, "miauczą" kiedy Rj, kiedy pojadę, mogę jechać itp. a jak już dostaną RJ to wychodzą z scenerii lub co gorsza myślą, że natychmiast odjadą. Jakaś grupa DR też nie stosuje się do stopniowania kategorii pociągów i stąd EX wlekący się za towerem. Lub co bardziej wkurzające jak leci się EX-em i po wjechaniu w "pipiduwę" i zatrzymaniu się widzisz jak DR zapala wyjazd 40 wagonowemu towarowi.
EU06-18;gags;gags;120a;120a;609a

Offline Michal1983

  • Weteran
  • Wiadomości: 36
  • Siła reputacji: 24
  • Michal1983 dróżnik przejazdowyMichal1983 dróżnik przejazdowyMichal1983 dróżnik przejazdowyMichal1983 dróżnik przejazdowy
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #48 dnia: 22 Marca 2018, 18:43:53 »
Gwoli przypomnienia:

- do wszystkich narzekaczy co biadolą po co było wydawać 2x zł, przypominam, że to jest dobrowolna i bezzwrotna darowizna. (która daje dostęp do slotów na serwerze, dodatkowych skórek i tego, że możecie testować i wyłapywać błędy w przyszłej wersji (brać przykład z kolegi @Drozda32), czyli uczestniczyć też po trochu w rozwoju projektu.
Tylko cóż z tego dostępu do slotów jak nie ma tzw. spawn'ow. Można sobie wejść tylko i popatrzeć ile jest dostępnych stacji i nic po za tym. Tyle można mieć i bez płacenia. Całą resztę jak wyłapywanie błędów można wykreślić, bo jak nie można wejść to co można wyłapać?

Offline gravition

  • Weteran
  • Wiadomości: 324
  • Siła reputacji: 65
  • gravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezes
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #49 dnia: 22 Marca 2018, 18:48:21 »
Ciężko wbić, jak tyle stacji jest online, z czego dostępny mają 2-4, reszta siedzi na "niedługo kończy" ponad godzinę i blokuje ruch, wbić na jakikolwiek spawn to cud, a jak już wyruszysz w trasę to na następnej stacji dyżurny informuje Cię, że jest pierwszy raz w życiu na budzie, a na informację o tym, że musi być na tsie po prostu sobie wychodzi w gry. Nosz kur..... nać.
Albo ci co są dostępni na dużych stacjach, na stacji 2-3 mechaników na 30 a spawny pozamykane. Dziękuję bardzo za takie coś, idę na maszynę.

Offline ISEDR_GCA

  • Sponsor
  • Weteran
  • Zasłużony
  • Grupa III
  • *
  • Wiadomości: 401
  • Siła reputacji: 664
  • ISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezes
  • WARS S.A. Oddział Północ
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #50 dnia: 22 Marca 2018, 19:06:00 »
Nikt nikogo nie trzyma, z resztą rozwiązanie tematu spawnów nie jest takie proste, bo dyżurni, nawet ci w TD2 to też ludzie, którzy mają swoje życie i nie mogą siedzieć 24/7 przed komputerem... Tak jak wspominane było, są różne powody zamykania spawnów.

Offline Matz32

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Zasłużony
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 413
  • Siła reputacji: 932
  • Matz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezes
  • Dziadek Mroz i Geograf Tedekowy
    • Moj kanal kolejowy na YT
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #51 dnia: 22 Marca 2018, 19:16:58 »
Wiesz Ryszard niechodzi to o takie sytuacje ze ktos zamyka spawny bo NK etc tylko o coraz czestsze zamykanie spawnow "bo tak" i w efekcie  masz okresy ze ze wszyscy dostepni po 2 pociagi na stacje ii tak mur a  otwarte sa jak ktos otworzy nastepny posterunek i nie zdarzyl zamknac  lub sie nie muruje....w kazdym razie temat  monitoruje i mimo wszytsko sa okresy ze i tak jakims cudem jedzie  ponad 30 mechow wiec poprostu podsumowaajc mozna wbic -  tylko trza trafic w dobry czas - i napewno jest to mniejsze okienko jak  np ja dyzuruje heh. ;D

Co przepustowosci Tomaszowa - szlak SK masz zajety od 4 do 6 minut w zaleznosci od kategori pociagu   w blokadzie ze Skrzynkami sumaryczna zajetosc wacha sie od 8 do 11 minut a na jednotorze BR  takzes od 6 do 9 minut. Wiec sobie mozna latwo obliczyc ile przepuscisz pcoiagow na godzine..
Tytuj  https://docs.google.com/spreadsheets/d/1iymhrKBAcXKPfljns7cqqtHxR6hMLy2B5XB53U2oAKg/edit#gid=0  tworze taki wykaz czasuw przejazdu ktory  pomalu uzueplniam o dane i majacy byc pomoca dla myslacych DR
« Ostatnia zmiana: 22 Marca 2018, 19:28:00 wysłana przez Matz32 »
Projekt Linia 32 http://img.td2.info.pl/image/XeI3h
Pomagam przy podkladach satelitarnych, wskaznikach , kilometrazu.,chetni pisac PW

Offline WindowsKillerPL

  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 107
  • Siła reputacji: 40
  • WindowsKillerPL starszy dyżurny ruchuWindowsKillerPL starszy dyżurny ruchuWindowsKillerPL starszy dyżurny ruchuWindowsKillerPL starszy dyżurny ruchuWindowsKillerPL starszy dyżurny ruchuWindowsKillerPL starszy dyżurny ruchuWindowsKillerPL starszy dyżurny ruchuWindowsKillerPL starszy dyżurny ruchu
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #52 dnia: 22 Marca 2018, 21:23:10 »
Otwieranie spawnów nie jest też takie proste... Nie wystarczy pociągu wpuścić na stację, trzeba od niego zebrać analizę, stworzyć mu rozkład z pilnowaniem stałych blokad, które niektórzy tworzą (automatyczne generowanie tego nie uwzględnia jeśli w ogóle działa), podać manewr i nierzadko przebić się z zapytaniem o wolną drogę/zapowiedzią odjazdu. Niby proste, ale kilka minut zabrać potrafi. Na niektórych stacjach jest łatwiej, na niektórych nie bardzo.

Ja się staram mieć otwarte, ale jak wszystkie mam zastawione, to co mogę poradzić. Wywalać maszynistów, którzy nie będą gotowi do podania analizy w czasie nie dłuższym niż 90 sekund od podstawienia? No chyba nie tędy droga. Poza tym nie zawsze mam gdzie takiego przetoczyć, by sprawnie taki spawn odblokować. Przypominając, czynności wymienione powyżej zajmują też swój czas, a jeszcze skupić się trzeba na obsłudze innych pociągów, w szczególności tych, które już rozkład mają i przejeżdżają przez stację.


Ale patrząc na niektóre LCS-y, zastanawiam się czy jest aż tak źle, by blokować miejsca podstawiania, gdy jest np. 5 na 30 pociągów. Jak spróbuję to się wypowiem bardziej obiektywnie, choć w obecnej chwili wydaje mi się, że jest to trochę absurdem, tym bardziej, że wątpię w ich zastawienie przez graczy. Aż tak chyba to nie wygląda. Ale na razie to tylko przypuszczenia.

-- 23.03.2018, po kilku godzinach dyżuru na Szymankach.

Najgorszy jest moment próby wychodzenia. Jak chce się skończyć, dobijają się do spawnów, ale wpuszczenie kolejnego pociągu to przedłużenie dyżuru o ok. 10 do 20 minut w zależności od sytuacji ruchowej, kierunku wyjazdu i ogarnięcia maszynistów. Dlatego jestem w stanie zrozumieć zamknięte spawny u DR kończących dyżur.
Nawet otwarte spawny niewiele dawały, jeśli maszynista nie ogarnął, że świeci mu Ms2 i może manewrować, stoi przez kilka minut, po których się pyta: "mogę jechać?". Akurat mi się dzisiaj trafiło kilka takich aparatów. Kilka wykolejeń, wykolejeni wracają, nowi do obsłużenia się niecierpliwią, jeszcze kilka "request connection" i się okazuje, że najgoręcej jest na bocznicach. Chętnych na maszynistę jest więcej niż stacji, na których mogliby się podstawić. Nie wiem jak sytuacja z innymi stacjami, czy wtedy mieli otwarte, ale u mnie były duże kolejki.
« Ostatnia zmiana: 23 Marca 2018, 16:58:19 wysłana przez WindowsKillerPL »
Makówki - ciąg dalszy się dzieje się!

Offline Michal1983

  • Weteran
  • Wiadomości: 36
  • Siła reputacji: 24
  • Michal1983 dróżnik przejazdowyMichal1983 dróżnik przejazdowyMichal1983 dróżnik przejazdowyMichal1983 dróżnik przejazdowy
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #53 dnia: 22 Marca 2018, 21:38:38 »
Maszynista też człowiek i nie może siedzieć 24/7 i czekać aż ktoś go wpuści i obsłuży. Wymóg używania TS sprawia, że dyżurowanie też nie jest możliwe zawsze.
« Ostatnia zmiana: 22 Marca 2018, 21:40:26 wysłana przez Michal1983 »

Offline Matz32

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Zasłużony
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 413
  • Siła reputacji: 932
  • Matz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezes
  • Dziadek Mroz i Geograf Tedekowy
    • Moj kanal kolejowy na YT
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #54 dnia: 22 Marca 2018, 21:49:06 »
Otwieranie spawnów nie jest też takie proste... Nie wystarczy pociągu wpuścić na stację, trzeba od niego zebrać analizę, stworzyć mu rozkład z pilnowaniem stałych blokad, które niektórzy tworzą (automatyczne generowanie tego nie uwzględnia jeśli w ogóle działa), podać manewr i nierzadko przebić się z zapytaniem o wolną drogę/zapowiedzią odjazdu. Niby proste, ale kilka minut zabrać potrafi. Na niektórych stacjach jest łatwiej, na niektórych nie bardzo.

Ja się staram mieć otwarte, ale jak wszystkie mam zastawione, to co mogę poradzić. Wywalać maszynistów, którzy nie będą gotowi do podania analizy w czasie nie dłuższym niż 90 sekund od podstawienia? No chyba nie tędy droga. Poza tym nie zawsze mam gdzie takiego przetoczyć, by sprawnie taki spawn odblokować. Przypominając, czynności wymienione powyżej zajmują też swój czas, a jeszcze skupić się trzeba na obsłudze innych pociągów, w szczególności tych, które już rozkład mają i przejeżdżają przez stację. Auto generowanie nie dziala ale mozna sobie pare wariantow RJ zapisac i  wczytywac na przemian zeby nieukladac ciagle takich samych.


Ale patrząc na niektóre LCS-y, zastanawiam się czy jest aż tak źle, by blokować miejsca podstawiania, gdy jest np. 5 na 30 pociągów. Jak spróbuję to się wypowiem bardziej obiektywnie, choć w obecnej chwili wydaje mi się, że jest to trochę absurdem, tym bardziej, że wątpię w ich zastawienie przez graczy. Aż tak chyba to nie wygląda. Ale na razie to tylko przypuszczenia.

Przydałoby się też widzieć status stacji jak się jest poza SWDR-em, chyba że to jest, ale ja tego nie widzę. Wtedy byłoby od razu wiadomo czy warto czekać, czy dyżurować, czy lepiej przerzucić się na coś innego.

Widac jak duzo dyzurujesz ostatnio, Ta strona http://nitro.td2.info.pl/online.php istnieje bardzo dlugo juz,
Co do blokad ,autogenerator niedziala(l)  i moze dobrze. Zawsze mozna sobie po stworzeniu RJ go zapisac i uzywac wielokrotnie. Ale zeby nie tluc wszytskich takich samych polecam zrobic sobie pare wariantow ;)
« Ostatnia zmiana: 22 Marca 2018, 22:01:18 wysłana przez Matz32 »
Projekt Linia 32 http://img.td2.info.pl/image/XeI3h
Pomagam przy podkladach satelitarnych, wskaznikach , kilometrazu.,chetni pisac PW

Offline WindowsKillerPL

  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 107
  • Siła reputacji: 40
  • WindowsKillerPL starszy dyżurny ruchuWindowsKillerPL starszy dyżurny ruchuWindowsKillerPL starszy dyżurny ruchuWindowsKillerPL starszy dyżurny ruchuWindowsKillerPL starszy dyżurny ruchuWindowsKillerPL starszy dyżurny ruchuWindowsKillerPL starszy dyżurny ruchuWindowsKillerPL starszy dyżurny ruchu
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #55 dnia: 22 Marca 2018, 21:57:03 »
Otwieranie spawnów nie jest też takie proste... Nie wystarczy pociągu wpuścić na stację, trzeba od niego zebrać analizę, stworzyć mu rozkład z pilnowaniem stałych blokad, które niektórzy tworzą (automatyczne generowanie tego nie uwzględnia jeśli w ogóle działa), podać manewr i nierzadko przebić się z zapytaniem o wolną drogę/zapowiedzią odjazdu. Niby proste, ale kilka minut zabrać potrafi. Na niektórych stacjach jest łatwiej, na niektórych nie bardzo.

Ja się staram mieć otwarte, ale jak wszystkie mam zastawione, to co mogę poradzić. Wywalać maszynistów, którzy nie będą gotowi do podania analizy w czasie nie dłuższym niż 90 sekund od podstawienia? No chyba nie tędy droga. Poza tym nie zawsze mam gdzie takiego przetoczyć, by sprawnie taki spawn odblokować. Przypominając, czynności wymienione powyżej zajmują też swój czas, a jeszcze skupić się trzeba na obsłudze innych pociągów, w szczególności tych, które już rozkład mają i przejeżdżają przez stację. Auto generowanie nie dziala ale mozna sobie pare wariantow RJ zapisac i  wczytywac na przemian zeby nieukladac ciagle takich samych.


Ale patrząc na niektóre LCS-y, zastanawiam się czy jest aż tak źle, by blokować miejsca podstawiania, gdy jest np. 5 na 30 pociągów. Jak spróbuję to się wypowiem bardziej obiektywnie, choć w obecnej chwili wydaje mi się, że jest to trochę absurdem, tym bardziej, że wątpię w ich zastawienie przez graczy. Aż tak chyba to nie wygląda. Ale na razie to tylko przypuszczenia.

Przydałoby się też widzieć status stacji jak się jest poza SWDR-em, chyba że to jest, ale ja tego nie widzę. Wtedy byłoby od razu wiadomo czy warto czekać, czy dyżurować, czy lepiej przerzucić się na coś innego.

Widac jak duzo dyzurujesz ostatnio, Ta strona http://nitro.td2.info.pl/online.php istnieje bardzo dlugo juz,
Dzięki, na pewno pomoże ^^ Po dłuższej przerwie od TD2 to jeszcze muszę co nieco ogarnąć...
Makówki - ciąg dalszy się dzieje się!

Offline diablogmb

  • Weteran
  • Wiadomości: 3
  • Siła reputacji: 13
  • diablogmb dróżnik obchodowydiablogmb dróżnik obchodowy
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #56 dnia: 28 Marca 2018, 22:44:24 »
Witam ! Tylko ze  ja mam wykupione supportera i dzisiaj siedzialem od 18 i nie zagralem ani  razu to po co ten supporter i placeni jak i tak nie mozna sie dostac na sesje

Offline Drozda32

  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 750
  • Siła reputacji: 777
  • Drozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezes
  • Ja nie szukam błędów tylko ONE MNIE ZNAJDUJĄ
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #57 dnia: 29 Marca 2018, 02:35:52 »
 1. Supporter - Dobrowolna opłata/darowizna na rzecz utrzymania bezpłatnego symulatora i serwerów.
Darowizna udostępnia paczkę malowań PKP IC wraz z nie limitowanymi slotami na serwerach nie biorąc pod uwagę spawnów lecz mechaników bez supportera których dostęp jest limitowany na jakiś procent lub ilość slotów.

2. Na sceneriach siedzą ludzie nie boty AI którzy mają własne życie którzy nie zawsze mają ochotę dyżurować a mechaników jest o wiele za dużo szczególnie w tym momencie w stosunku do scenerii miejsc na nich jak i płynnego ruchu bez stania 3 godziny na wyjazd do następnej gdzie czeka kolejne 5.

3. Symulator jest jeszcze mocno pobugowany i nie dopracowany dyżurowanie też ma swoje problemy. Ostatnio przybyło dużo aż za dużo nowych graczy którzy z jednej strony bugują servery i scenerie wraz z przepełnieniem limitów gry jak i trolingiem wraz z brakiem jakiego kolwiek zapoznania się z przepisami i regulaminem.

4. Ruch prowadzony jest bardzo chaotycznie gdyż rozkłady jazdy nie mają godzin rozkładowych jak i szczegułowo rozpisanych stacji wraz z przystankami. Każdy pociąg jest wysyłany gdy szlak jest wolny lub zatrzymywany na jakiś czas bo szlak jest zajęty nawet jest często kolejka na jakiś szlak wszczególności gdy jest mało stacji.

5. Ciągłe otwarte spawny nie są możliwe gdyż nadal jest za dużo mechaników do tego sami nowi się pojawiają i nie dość że trzeba ich niańczyć i pilnować to jeszcze nie ma gdzie ich wysłać gdyż albo są kolejki albo brak stacji.

6. Przez ten nawał nowych graczy wielu dyżurnych poprostu nie ma zamiaru dyżurowć jak i użerać się z tak zwanymi STACJAMI WIDMO gdzie nowi którzy klikają co się da w grze wchodzą na slot dyżurnego i wpuszczają ludzi i każą jechać. Taki pociąg napewno nie posiada rozkładu nadanego przez nieogarniętego łamiącego regulamin dyżurnego który bez odpowiednich programów do prowadzenia ruchu i nadawania rozkładów doprowada do zderzeń pociągów wysyłanych przez niego do innych dyżurnych wprowadzając jeszcze większe zamieszanie bugi i opuźnienia.

7. Najważniejsze wiele sceneri nie jest przystosowane jak i zbudowane do przyjęcia więcej niż 2-4 osoby na raz respiących się lub wjeżdzających  jak i są scenerie strikte bez spawnów gdyż są to posterunki odgałęźne, odstępowe lub małe stacje przelotowe z przystankiem osobowym. I tu się też zaczyna problem na małych sceneriach mieści się mało osób i są słabo przepustowe oraz łatwo się zapychają i nie mają gdzie wysłać pociągu dalej bo wszędzue korki.

8. Błagam za nim znowu ktoś zacznie płakać i pisać o spawnach i etcetera sami wejdźcie na dyżurkę i pokażcie jak to się robi gwarantuje wam że się pozamykacie szybciej niż się wam to wydaje mowa o godzinach szczytu a nie po nocach i rankach.
« Ostatnia zmiana: 29 Marca 2018, 11:28:46 wysłana przez Drozda32 »
Pozdrawiam

Offline hulek

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 297
  • Siła reputacji: 92
  • hulek prezeshulek prezeshulek prezeshulek prezeshulek prezeshulek prezeshulek prezeshulek prezeshulek prezeshulek prezeshulek prezeshulek prezes
  • jak bydzie to bydzie, nie bydzie to bydzie później
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #58 dnia: 29 Marca 2018, 10:01:44 »
No to teraz cos ode mnie. Powiem wam jak to jest z duzymi wezlami i przepustowoscia. Gdy jest odpalany Wroclaw to DR ma do ogarniecia WGB, WGA, Grabiszyn i bocznice z elkami. W obrebie stacji nie pojedziedziecie wiecej niz 40 km/h na laczniku 3-torowym max 60. I teraz kolejna kwestia. Wystarczy doslownie otworzyc na 5 sekund spawn by weszla naraz 10 uzytkownikow w tym tylko 2 ogarniajacych reszta elki. I teraz otrzymujecie ciagle pytania i "miauczenie" i pier*olenie (przepraszam za wyrazenie). Leb peka bo na TS tez tez na jedym kanale wszyscy siedza i jeden drugiemu wchodzi w slowo albo pierdzielnie o szopenie jest i zapowiedziec nie mozna. Jak juz jest sie samemu na kanale wbija naraz 5 DR i pytaja sie czy szlak wolny a ty wlasnie ogarniasz elki. Jest wiele czynnikow co wplywaja na plynny ruch. Wroclaw w rzeczywistosci obsluguje wiecej niz 1 dyzurny. Jest tez duzo nastawniczych oraz druzyny manewrowe. A w td2 mamy jeden DR na caly WROCLAW + czynniki wyplywajace oraz losowe zdatzenia. Na innych duzych stacjach pewnie tak samo jest. Te liczby maksymalnej przyjmujacych na Wroclas to smiech na sali bo wiadomo ze tyle nie obsluzy mechanikow. Co z tego ze jest 4/30 jak wlasnie moze ci 3 mechanicy rozwalaja cala stacje i spawny wylaczone. Otworzenie spawnow w w tym okresie gdzie mamy wylew 11 letnich plodow na Wroclaw wiaze sie z samobojstwem. Ja jak wchodze na WGA wszystkich pokolei staram sie wyprawic ze stacji. Najdluzszy postoj jaki byl to okolo 20 min. Wiec powinniscie tez calowac rece DR ze odpalaja tak duze wezly i jakos ten ruch idzie a nie jeszcze wymagacie. WSZYSCY MADRZY TO ZAPRASZAM NA WROCLAW PODYZUROWAC TO ZOBACZYCIE ZE ROBOTA DO NAJLEPSZYCH NIE NALEZY.  Nie mowie by sie wyzalic tylko zeby dotarlo do wszystkich ze dyzurka na duzych stacjach nie do latwych nalezy i trzeba sie naprawcowac bys ty i ty i ty oraz ty panie mechaniku mial wyjazd podany.

Dziekuje za uwage i wysluchanie mojej super jakze wyczerpujacej odpowiedzi.
« Ostatnia zmiana: 29 Marca 2018, 10:06:16 wysłana przez hulek »
W gębie Ferrero w kieszeni ZERO

Panie to się robi samo: Nic juz nie buduję. Bo po co :*

🚑 Rafałek pił ? ... No trochę pił... To za karę PAWULONIK 💉

Online Mr_bar

  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 332
  • Siła reputacji: 305
  • Mr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezes
  • DO I LOOK LIKE I NEED YOUR POWER?
    • Mój kanał YT
Odp: Chciałbym w końcu pograć...
« Odpowiedź #59 dnia: 29 Marca 2018, 10:21:29 »
No to teraz cos ode mnie. Powiem wam jak to jest z duzymi wezlami i przepustowoscia. Gdy jest odpalany Wroclaw to DR ma do ogarniecia WGB, WGA, Grabiszyn i bocznice z elkami. W obrebie stacji nie pojedziedziecie wiecej niz 40 km/h na laczniku 3-torowym max 60. I teraz kolejna kwestia. Wystarczy doslownie otworzyc na 5 sekund spawn by weszla naraz 10 uzytkownikow w tym tylko 2 ogarniajacych reszta elki. I teraz otrzymujecie ciagle pytania i "miauczenie" i pier*olenie (przepraszam za wyrazenie). Leb peka bo na TS tez tez na jedym kanale wszyscy siedza i jeden drugiemu wchodzi w slowo albo pierdzielnie o szopenie jest i zapowiedziec nie mozna. Jak juz jest sie samemu na kanale wbija naraz 5 DR i pytaja sie czy szlak wolny a ty wlasnie ogarniasz elki. Jest wiele czynnikow co wplywaja na plynny ruch. Wroclaw w rzeczywistosci obsluguje wiecej niz 1 dyzurny. Jest tez duzo nastawniczych oraz druzyny manewrowe. A w td2 mamy jeden DR na caly WROCLAW + czynniki wyplywajace oraz losowe zdatzenia. Na innych duzych stacjach pewnie tak samo jest. Te liczby maksymalnej przyjmujacych na Wroclas to smiech na sali bo wiadomo ze tyle nie obsluzy mechanikow. Co z tego ze jest 4/30 jak wlasnie moze ci 3 mechanicy rozwalaja cala stacje i spawny wylaczone. Otworzenie spawnow w w tym okresie gdzie mamy wylew 11 letnich plodow na Wroclaw wiaze sie z samobojstwem. Ja jak wchodze na WGA wszystkich pokolei staram sie wyprawic ze stacji. Najdluzszy postoj jaki byl to okolo 20 min. Wiec powinniscie tez calowac rece DR ze odpalaja tak duze wezly i jakos ten ruch idzie a nie jeszcze wymagacie. WSZYSCY MADRZY TO ZAPRASZAM NA WROCLAW PODYZUROWAC TO ZOBACZYCIE ZE ROBOTA DO NAJLEPSZYCH NIE NALEZY.  Nie mowie by sie wyzalic tylko zeby dotarlo do wszystkich ze dyzurka na duzych stacjach nie do latwych nalezy i trzeba sie naprawcowac bys ty i ty i ty oraz ty panie mechaniku mial wyjazd podany.

Dziekuje za uwage i wysluchanie mojej super jakze wyczerpujacej odpowiedzi.
Dodam tylko, że trza jeszcze pilnować, bo eLki wbijają np. Impulsem na spawn Luzaków
I jeszcze kłótnia jak każesz wyjść!
« Ostatnia zmiana: 29 Marca 2018, 10:23:20 wysłana przez Mr_bar »