Witam
Po 6 miesiacach zasluzonego BANA wrocilem do zywych, podziele sie z Wami moimi pomyslami czy uwagami.
1. Ukladanie RJ w SWDR, dzialka nr pociagu czesto sie zdarza, ze SWDR nie widzi numeru czy po jego zmianie czy po wejsciu mechanika na scenerie, teraz trzeba wyjsc i wyjsc, przyznam, ze jest to dosc upierdliwie czy przy nr pociagu nie mozna by bylo umiescic ikonke odswiez?? to chyba by uproscilo wystawianie RJ
2. Wirtualny DR, po jego odpaleniu ladnie podaje semafory wiec czy przy okazji TOP-y tez by nie mogl?? Ciemne TOPy generuja dosc duze opoznienia (o ile mechanik zwalnia do 20)
3. Wirtualny DR, czy moze podawac semafor wjazdowy ale nie przelot np dla skladow ktore musze zatrzymac sie w peronie?? I dopiero po zatrzymaniu w peronie mechanik generuje po raz kolejny wirtulanego DR?? Wielu mechanikow czesto nie zna sceneri i nie wie gdzie sie zatrzymac w peronie
4. Zapis w regulaminie, ktory bedzie zoobowiazywal mechanika ktory bedzie pod semaforem wyjazdowym lub sie do niego zblizal DOPIERO o zapytanie na SWDR o szlak wolny. Wiemy ze czesto mechanik jak dopiero wjechal na off scenerie pyta o wolny szlak.
5. Opoznione sklady, zoobowiazac kazdego DR o zapytanie kolejnego posterunku o szlak wolny dla takiego skladu zanim zablokuj szlak. Na posterunkach z SBL gdzie z autoamtu jest przyjmowana blokada, odkrecanie i tlumaczenie zajmuje troche czasu
To na tyle dziekuje