Cześć,
W ramach "noworocznych postanowień" stwierdziłem że w końcu usiądę i nauczę się (chociaż trochę) blendera, może coś przy okazji powstanie fajnego. Pewne postępy są, ale stanąłem na następującym zagadnieniu. Jak wywinąć końcówkę płaskownika (jest on elementem resoru - zaznaczony na żółto).
Oczywiście mogę zrobić to na piechotę, wyrysować w 2D i potem wyciągnąć bryłę z tego, ale chciałbym zrobić taką operację już na istniejącej bryle.
Kombinowałem z AddModifier->Curve i to prawie działa, prawie bo promień wygięcia nie jest po krzywej, tylko tak jakby po obwodzie strzałek pokazując kierunek krzywej (wiem, dziwnie to wygląda, ale to są chyba strzałki)
Wychodzi taki potworek:
Nie trzyma to żadnych parametrów, zawinięte jest pół płaskownika, ogólnie do niczego się nie nadaje. Ale uparłem się, że wykombinuję...
Jakaś podpowiedź? Tylko nie piszcie, zacznij od czegoś prostszego, konkretne pytanie, konkretną odpowiedź poproszę, a nie dywagacje na temat od czego zacząć naukę. Mam za sobą ok 50h nauki w blenderze, więc ten płaskownik, to nie jest pierwsza rzecz od której zaczynam.