Autor Wątek: Idea/Pomysł: Zrzutka na rozwój taboru TD2  (Przeczytany 18546 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Trepan

  • Weteran
  • Wiadomości: 297
  • Siła reputacji: 88
  • Trepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezes
Odp: Zrzutka na rozwój taboru TD2
« Odpowiedź #75 dnia: 04 Sierpnia 2018, 08:39:42 »
Kurde ciągle pasażery i najnowsze składy. Patrzę na to co jeździ dziś, tego chcecie, jedno malowanie? TD miał celować w okres transformacji, kiedy część taboru była przemalowywana, zmieniała właściciela, gdy można było obserwować takie absurdy jak przyznanie ep-07 i ep-09 cargo. Niestety jest masa fanów wywalonego Impulsa "wajcha w przód i 200 na blacie". Przecież to monotonne jak jasny pieron. Owszem, składy  tak trudne jak 44 UAH (pełne) zapięte pod ep-07 408 (588m, 4855t) są już dla maniaków i postrzeleńców, ale przynajmniej wnoszą różnorodność. Do tego parcie na zespoły trakcyjne jest dla mnie nie zrozumiałe w sytuacji gdy program wciąż jest nieprzystosowany do trakcji ukrotnionej.

Offline _Marcin

  • Weteran
  • Wiadomości: 119
  • Siła reputacji: 49
  • _Marcin dyspozytor_Marcin dyspozytor_Marcin dyspozytor_Marcin dyspozytor_Marcin dyspozytor_Marcin dyspozytor_Marcin dyspozytor_Marcin dyspozytor_Marcin dyspozytor
  • Elektryk/Ustawiacz Koleje Dolnośląskie S.A.
Odp: Zrzutka na rozwój taboru TD2
« Odpowiedź #76 dnia: 04 Sierpnia 2018, 10:10:18 »
Kurde ciągle pasażery i najnowsze składy. Patrzę na to co jeździ dziś, tego chcecie, jedno malowanie? TD miał celować w okres transformacji, kiedy część taboru była przemalowywana, zmieniała właściciela, gdy można było obserwować takie absurdy jak przyznanie ep-07 i ep-09 cargo. Niestety jest masa fanów wywalonego Impulsa "wajcha w przód i 200 na blacie". Przecież to monotonne jak jasny pieron. Owszem, składy  tak trudne jak 44 UAH (pełne) zapięte pod ep-07 408 (588m, 4855t) są już dla maniaków i postrzeleńców, ale przynajmniej wnoszą różnorodność. Do tego parcie na zespoły trakcyjne jest dla mnie nie zrozumiałe w sytuacji gdy program wciąż jest nieprzystosowany do trakcji ukrotnionej.
Byś się zdziwił, bo wcale tak łatwo się na Impulsie nie jeździ. Miałem przyjemność jeździć na symulatorze 45WE Kolei Dolnośląskich i powiem ci, że za nim wyczaiłem jak tym się jeździ to minęło trochę minut gdzie w tym czasie czuwak wybił mi 3 razy bo jest umieszczony w takim miejscu, że ciężko jest się skoncentrować na szlaku i na patrzeniu na ten czuwak czy shp. Nawet mech powiedział do mnie, że to nie Gagarin :D :D :D także może i to nie jest klasyczna siódemka ale tak czy siak trzeba umieć nią jeździć i takie gadanie że wajcha do przodu i jedzie są nie na miejscu. Sam tak mówiłem do póki nie siadłem za sterami tego symulatora i innym też życzę tego, żeby mieli przyjemność na czymś takim pojeździć to zmienią zdanie po kilkunastu sekundach w kabinie :D
« Ostatnia zmiana: 04 Sierpnia 2018, 10:24:48 wysłana przez _Marcin »
Prądy błądzące, wirowe, zwarciowe....

Offline Marcin_S

  • Zarząd
  • Global Moderator
  • Developer
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Sponsor
  • Grupa VIII
  • *
  • Wiadomości: 474
  • Siła reputacji: 372
  • Marcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezes
  • Albo ja ją. Albo ona mnie..
    • Domowy symulator EU07
Odp: Zrzutka na rozwój taboru TD2
« Odpowiedź #77 dnia: 04 Sierpnia 2018, 11:47:43 »
Załatwcie, zróbcie, wrzucicie model gabloty choćby nie miał kół.. Ehh 1, 2, 3, 4.. uff.. zamykam bo widać wakacje w pełni.

Dopóki Szanowne towarzystwo nie nauczy się innej formy niż roszczeniowej wątek bardziej irytuje niż pomaga w rozwoju symulatora. Trzeba oszczędzać nerwy.
Autoryzacje: EU06, EU07(4E,303E,303Eb), ET41, ET42, ET22(201E,201El), SM42(6D, 6Dg), SP42, SM48/TEM2, ST44, ST44/M62Ko, ST48.

- PKP Cargo S.A. ZT Warszawa Odolany -