Ponadto @Remus_PL, prosiłbym na przyszłość używać poprawnej terminologii. Stacją nazywamy posterunek zapowiadawczy, który oprócz co najmniej jednego toru głównego zasadniczego, posiada co najmniej jeden tor główny dodatkowy. Na stacji pociągi mogą kończyć/rozpoczynać bieg, wyprzedzać (się), zmieniać kierunek jazdy. Na stacji są wszelakiej maści sygnalizatory. Semafory (świetlne/kszatłtowe), sygnalizatory powtarzające (tzw. "powtarzacze" - świetlne), tarcze manewrowe (świetlne/kształtowe), tarcze rozrządowe (świetlne/kształtowe), tarcze ostrzegawcze (świetlne/kształtowe), kształtowe tarcze zaporowe. Oprócz tego, przed semaforami wjazdowymi znajdują się oczywiście tarcze ostrzegawcze do nich.
Z kolei przystanek osobowy (oznaczony uprzednio wskaźnikiem W16) jest to punkt handlowy na szlaku, umożliwiający wsiadanie i wysiadanie dla podróżnych. Tutaj żadnych sygnalizatorów nie będzie, chyba, że będzie np. tarcza ostrzegawcza przejazdowa, lub np. tarcza ostrzegawcza semafora wjazdowego na posterunek ruchu, ale one nie mają żadnego powiązania z przystankiem osobowym.
Oprócz tego!
Stacja w wewnętrznym rozkładzie jazdy pociągów jest wytłuszczona (stacja węzłowa wytłuszczona + cała jej nazwa zapisana z dużych liter), a przystanek osobowy jest oznaczony skrótem "po.".