Autor Wątek: Talk/Rozmowa: Dyzurni Ruchu  (Przeczytany 6205 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Maszyner

  • Weteran
  • Grupa IV
  • *
  • Wiadomości: 70
  • Siła reputacji: 78
  • Maszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezes
Odp: Dyzurni Ruchu
« Odpowiedź #15 dnia: 28 Lipca 2020, 22:00:45 »
Dyskusja ? Wcześniejsze posty miały zakrzyczeć mnie, moją wypowiedź,  moje obserwacje i negatywne doświadczenia.  Jak  sugerował jeden z wypowiadających się użytkowników, moja wypowiedź ośmieszyła mnie w oczach innych użytkowników. Niestety nie napisał konkretów, a to świadczy tylko i wyłącznie o jego klakierstwie, nie ważne co, nie ważne jak, byle tylko przypodobać się pewnym osobom na forum.
 Co ciekawe, użytkownik Angelo w swojej wypowiedzi, chociaż nie w prost, ale potwierdził moje spostrzeżenia i obserwacje. Inni również mieli negatywne zbliżone do mich, negatywne uwagi.
Przykład ? Proszę bardzo.
Kilkanaście minut temu zakończyłem jazdę na szlaku pociągiem pospiesznym relacji : Zabłocie-Przęczewo. Miałem długi rj. wg. którego  końcowej stacji w Parzęczewie miałem być 1,5 godziny od wyjazdu z Zabłocia. Na rj miałem dwadzieścia, a może i więcej stacji. Na całym rozkładzie ani minuty pt. natomiast  najdłuższy ph miałem około dziesięciu minut.
Cały szlak do stacji Wola Nowska przejechałem punktualnie, czasami miałem dwie minuty w zapasie rj.
Z Woli Nowskiej zostało mi do pokonania chyba trzy stacje, wśród nich była Arkadia.
Oczekiwałem na wyjazd z WN pod semaforem, mając nadzieje, iż być może tym razem jadąc przez Arkadie na której zawsze trafi się DR który totalnie olewa wszystkich a w szczególności pociągi jadące planowo.
Od mojego rozkładowego wyjazdu minęło 5,10,15, minut, a ja nadal stoję. Pytam DR Minox303  dlaczego nie daje mi sygnału do odjazdu. Ponawiam pytanie, i w końcu pada odpowiedź, iż dyżurny na Arkadii jakubpl z dużym doświadczeniem, blokuje szlak. W miedzy czasie, dyżury  Minox 303 otrzymuje pytania od innych  mechaników dlaczego opóźnia ich pociągi.
Po dwudziestu pięciu minutach, może pół godzinie oczekiwania dostaję sygnał odjazdu z WN. Jadąc w stronę Arkadii już szykuje się z pytaniami do DR dlaczego blokował mi szlak, skoro jechałem planowo.
Najpierw pada odpowiedź, iż to nie on blokował mi wyjazd z WN tylko Minox303. W końcu stwierdził, iż  musiał tak zrobić ponieważ przepuszczał pociąg planowy. Gdy zapytałem dlaczego gdy ja byłem na WN i miałem kilka minut aby być u niego na stacji, to on  celowo mnie blokował ? Niestety odpowiedź była podobna do pierwszej której udzielił, iż to DR w WN mnie blokował. Raz mówi że nie on, drugi raz przyznaje iż faktycznie blokował pół godziny stacje.Za chwile twierdzi że to nie on.
Mając takie doświadczenie, zawsze można przypisać wine mniej doświadczonemu DR. Gdy wjechałem na Arkadię, okazało się iż pan dyżurny najzwyczajniej  bawił się z innym mechanikiem który jeździł stonką po stacji i wykonywał niby jakieś prace manewrowe. To był faktyczny powód ponad półgodzinnego blokowania mojego składu na WN.
Na stacje końcową w Parzęczewie dojechałem z 45-cio minutowym opóźnieniem, tylko i wyłącznie dzięki dwóm nieprofesjonalnym DR, którzy zamiast pilnować punktualności odjeżdżających pociągów, nie ogarniają stacji i nie potrafią  porozumieć się. Rozumiem że DR z 20  levelem może mieć pewne kompleksy wobec tego który ma 10 level. Zastanawia fakt, czy w realu tez były by takie tarcia, nie zważając na życie i bezpieczeństwo pasażerów.
Nie wskazuję który z DR jest winy powstałej sytuacji, ja nie, to tamten, i tak można przez miesiąc. Taka  sytuacja niestety nie po raz pierwszy miała miejsce, wcześniejszą opisałem z niedzieli.
Cóż, takie o to są realia i zwyczaje DR na TD-ku kompletny brak porozumienia pomiędzy posterunkami.

Offline Jakub_PL_

  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 59
  • Siła reputacji: 996
  • Jakub_PL_ prezesJakub_PL_ prezesJakub_PL_ prezesJakub_PL_ prezesJakub_PL_ prezesJakub_PL_ prezesJakub_PL_ prezesJakub_PL_ prezesJakub_PL_ prezesJakub_PL_ prezesJakub_PL_ prezesJakub_PL_ prezes
  • Lech mistrzem Polski
Odp: Dyzurni Ruchu
« Odpowiedź #16 dnia: 28 Lipca 2020, 22:19:38 »
Dyskusja ? Wcześniejsze posty miały zakrzyczeć mnie, moją wypowiedź,  moje obserwacje i negatywne doświadczenia.  Jak  sugerował jeden z wypowiadających się użytkowników, moja wypowiedź ośmieszyła mnie w oczach innych użytkowników. Niestety nie napisał konkretów, a to świadczy tylko i wyłącznie o jego klakierstwie, nie ważne co, nie ważne jak, byle tylko przypodobać się pewnym osobom na forum.
 Co ciekawe, użytkownik Angelo w swojej wypowiedzi, chociaż nie w prost, ale potwierdził moje spostrzeżenia i obserwacje. Inni również mieli negatywne zbliżone do mich, negatywne uwagi.
Przykład ? Proszę bardzo.
Kilkanaście minut temu zakończyłem jazdę na szlaku pociągiem pospiesznym relacji : Zabłocie-Przęczewo. Miałem długi rj. wg. którego  końcowej stacji w Parzęczewie miałem być 1,5 godziny od wyjazdu z Zabłocia. Na rj miałem dwadzieścia, a może i więcej stacji. Na całym rozkładzie ani minuty pt. natomiast  najdłuższy ph miałem około dziesięciu minut.
Cały szlak do stacji Wola Nowska przejechałem punktualnie, czasami miałem dwie minuty w zapasie rj.
Z Woli Nowskiej zostało mi do pokonania chyba trzy stacje, wśród nich była Arkadia.
Oczekiwałem na wyjazd z WN pod semaforem, mając nadzieje, iż być może tym razem jadąc przez Arkadie na której zawsze trafi się DR który totalnie olewa wszystkich a w szczególności pociągi jadące planowo.
Od mojego rozkładowego wyjazdu minęło 5,10,15, minut, a ja nadal stoję. Pytam DR Minox303  dlaczego nie daje mi sygnału do odjazdu. Ponawiam pytanie, i w końcu pada odpowiedź, iż dyżurny na Arkadii jakubpl z dużym doświadczeniem, blokuje szlak. W miedzy czasie, dyżury  Minox 303 otrzymuje pytania od innych  mechaników dlaczego opóźnia ich pociągi.
Po dwudziestu pięciu minutach, może pół godzinie oczekiwania dostaję sygnał odjazdu z WN. Jadąc w stronę Arkadii już szykuje się z pytaniami do DR dlaczego blokował mi szlak, skoro jechałem planowo.
Najpierw pada odpowiedź, iż to nie on blokował mi wyjazd z WN tylko Minox303. W końcu stwierdził, iż  musiał tak zrobić ponieważ przepuszczał pociąg planowy. Gdy zapytałem dlaczego gdy ja byłem na WN i miałem kilka minut aby być u niego na stacji, to on  celowo mnie blokował ? Niestety odpowiedź była podobna do pierwszej której udzielił, iż to DR w WN mnie blokował. Raz mówi że nie on, drugi raz przyznaje iż faktycznie blokował pół godziny stacje.Za chwile twierdzi że to nie on.
Mając takie doświadczenie, zawsze można przypisać wine mniej doświadczonemu DR. Gdy wjechałem na Arkadię, okazało się iż pan dyżurny najzwyczajniej  bawił się z innym mechanikiem który jeździł stonką po stacji i wykonywał niby jakieś prace manewrowe. To był faktyczny powód ponad półgodzinnego blokowania mojego składu na WN.
Na stacje końcową w Parzęczewie dojechałem z 45-cio minutowym opóźnieniem, tylko i wyłącznie dzięki dwóm nieprofesjonalnym DR, którzy zamiast pilnować punktualności odjeżdżających pociągów, nie ogarniają stacji i nie potrafią  porozumieć się. Rozumiem że DR z 20  levelem może mieć pewne kompleksy wobec tego który ma 10 level. Zastanawia fakt, czy w realu tez były by takie tarcia, nie zważając na życie i bezpieczeństwo pasażerów.
Nie wskazuję który z DR jest winy powstałej sytuacji, ja nie, to tamten, i tak można przez miesiąc. Taka  sytuacja niestety nie po raz pierwszy miała miejsce, wcześniejszą opisałem z niedzieli.
Cóż, takie o to są realia i zwyczaje DR na TD-ku kompletny brak porozumienia pomiędzy posterunkami.
[/quot
Uważam że planowe mają pierszeństwo ale jeżeli pan dyżury z woli nowskiej śpi i nie blokuje szlaku [ oczywiście czekałem 4 min  to czy będzie blokował szlak ale jednak 4 min mineły a więc nie będe pisać skoro dla ciebie był planowo wolny szlak ale nie jest moją przyczyną gdzie dyżurny z woli zamiast blokować to spał więc postanowiłem wpuścić luzaka bo skoro nie blokuje to nie będe czekać aż wielonożny pan zablokuje szlak gdy mineły 4 min na to aby z spokojem zablokować szlak proste nie jest to moją winną gdy dyżurny poprzedni spał w momencie twego odjazdu . :)

Twierdzenie cytuje " że blokuje szlak " to naprawdę bardzo śmieszne skoro dyżurny ani mru mru ani be a skoro nie blokuje gdy szlak planowo był wolny to nie oznacza mojej winny w tym czasie postanowiłem wpuścić inny skład bo nie będe na to czekał aż przykładowo minie 10 min a on nie blokuje międzyczasie opózniając inny skład 

Dodano: 28 Lipca 2020, 22:25:16


Dyskusja ? Wcześniejsze posty miały zakrzyczeć mnie, moją wypowiedź,  moje obserwacje i negatywne doświadczenia.  Jak  sugerował jeden z wypowiadających się użytkowników, moja wypowiedź ośmieszyła mnie w oczach innych użytkowników. Niestety nie napisał konkretów, a to świadczy tylko i wyłącznie o jego klakierstwie, nie ważne co, nie ważne jak, byle tylko przypodobać się pewnym osobom na forum.
 Co ciekawe, użytkownik Angelo w swojej wypowiedzi, chociaż nie w prost, ale potwierdził moje spostrzeżenia i obserwacje. Inni również mieli negatywne zbliżone do mich, negatywne uwagi.
Przykład ? Proszę bardzo.
Kilkanaście minut temu zakończyłem jazdę na szlaku pociągiem pospiesznym relacji : Zabłocie-Przęczewo. Miałem długi rj. wg. którego  końcowej stacji w Parzęczewie miałem być 1,5 godziny od wyjazdu z Zabłocia. Na rj miałem dwadzieścia, a może i więcej stacji. Na całym rozkładzie ani minuty pt. natomiast  najdłuższy ph miałem około dziesięciu minut.
Cały szlak do stacji Wola Nowska przejechałem punktualnie, czasami miałem dwie minuty w zapasie rj.
Z Woli Nowskiej zostało mi do pokonania chyba trzy stacje, wśród nich była Arkadia.
Oczekiwałem na wyjazd z WN pod semaforem, mając nadzieje, iż być może tym razem jadąc przez Arkadie na której zawsze trafi się DR który totalnie olewa wszystkich a w szczególności pociągi jadące planowo.
Od mojego rozkładowego wyjazdu minęło 5,10,15, minut, a ja nadal stoję. Pytam DR Minox303  dlaczego nie daje mi sygnału do odjazdu. Ponawiam pytanie, i w końcu pada odpowiedź, iż dyżurny na Arkadii jakubpl z dużym doświadczeniem, blokuje szlak. W miedzy czasie, dyżury  Minox 303 otrzymuje pytania od innych  mechaników dlaczego opóźnia ich pociągi.
Po dwudziestu pięciu minutach, może pół godzinie oczekiwania dostaję sygnał odjazdu z WN. Jadąc w stronę Arkadii już szykuje się z pytaniami do DR dlaczego blokował mi szlak, skoro jechałem planowo.
Najpierw pada odpowiedź, iż to nie on blokował mi wyjazd z WN tylko Minox303. W końcu stwierdził, iż  musiał tak zrobić ponieważ przepuszczał pociąg planowy. Gdy zapytałem dlaczego gdy ja byłem na WN i miałem kilka minut aby być u niego na stacji, to on  celowo mnie blokował ? Niestety odpowiedź była podobna do pierwszej której udzielił, iż to DR w WN mnie blokował. Raz mówi że nie on, drugi raz przyznaje iż faktycznie blokował pół godziny stacje.Za chwile twierdzi że to nie on.
Mając takie doświadczenie, zawsze można przypisać wine mniej doświadczonemu DR. Gdy wjechałem na Arkadię, okazało się iż pan dyżurny najzwyczajniej  bawił się z innym mechanikiem który jeździł stonką po stacji i wykonywał niby jakieś prace manewrowe. To był faktyczny powód ponad półgodzinnego blokowania mojego składu na WN.
Na stacje końcową w Parzęczewie dojechałem z 45-cio minutowym opóźnieniem, tylko i wyłącznie dzięki dwóm nieprofesjonalnym DR, którzy zamiast pilnować punktualności odjeżdżających pociągów, nie ogarniają stacji i nie potrafią  porozumieć się. Rozumiem że DR z 20  levelem może mieć pewne kompleksy wobec tego który ma 10 level. Zastanawia fakt, czy w realu tez były by takie tarcia, nie zważając na życie i bezpieczeństwo pasażerów.
Nie wskazuję który z DR jest winy powstałej sytuacji, ja nie, to tamten, i tak można przez miesiąc. Taka  sytuacja niestety nie po raz pierwszy miała miejsce, wcześniejszą opisałem z niedzieli.
Cóż, takie o to są realia i zwyczaje DR na TD-ku kompletny brak porozumienia pomiędzy posterunkami.
[/quot/]

Uważam że planowe mają pierszeństwo ale jeżeli pan dyżury z woli nowskiej śpi i nie blokuje szlaku [ oczywiście czekałem 4 min  to czy będzie blokował szlak ale jednak 4 min mineły a więc nie będe pisać skoro dla ciebie był planowo wolny szlak ale nie jest moją przyczyną gdzie dyżurny z woli zamiast blokować to spał więc postanowiłem wpuścić luzaka bo skoro nie blokuje to nie będe czekać aż wielonożny pan zablokuje szlak gdy mineły 4 min na to aby z spokojem zablokować szlak proste nie jest to moją winną gdy dyżurny poprzedni spał w momencie twego odjazdu . :)

Twierdzenie cytuje " że blokuje szlak " to naprawdę bardzo śmieszne skoro dyżurny ani mru mru ani be a skoro nie blokuje gdy szlak planowo był wolny to nie oznacza mojej winny w tym czasie postanowiłem wpuścić inny skład bo nie będe na to czekał aż przykładowo minie 10 min a on nie blokuje międzyczasie opózniając inny skład
« Ostatnia zmiana: 28 Lipca 2020, 22:25:16 wysłana przez Jakub_PL_ »

Offline Pepsi2026

  • Global Moderator
  • Weteran
  • Sponsor
  • *
  • Wiadomości: 729
  • Siła reputacji: 1490
  • Pepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezes
  • Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść niepokonanym
Odp: Dyzurni Ruchu
« Odpowiedź #17 dnia: 28 Lipca 2020, 22:44:39 »
W dalszym ciągu zastanawia mnie jedno. Jaki cel ma ten wątek? Pokazanie, że dyżurni, którzy w wolnym czasie robią ręczne rozkłady są super, a reszta to dno, a nie dyżurni? Czy może to, co doskonale jest już znane, czyli poziom (przy nicku) != doświadczenie, wiedza? Niestety na osoby, które mają głęboko w nosie regulaminy, przepisy oraz zasady ty panujące nic się nie poradzi i trzeba się z tym pogodzić. Natomiast robienie manewrów kosztem opóźniania pociągów to już jest kpina.


Offline Bremszyl

  • User
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 133
  • Siła reputacji: 92
  • Bremszyl prezesBremszyl prezesBremszyl prezesBremszyl prezesBremszyl prezesBremszyl prezesBremszyl prezesBremszyl prezesBremszyl prezesBremszyl prezesBremszyl prezesBremszyl prezes
Odp: Dyzurni Ruchu
« Odpowiedź #18 dnia: 29 Lipca 2020, 00:32:17 »
[...] a jak coś ci nie pasuje to wypad z baru usuń konta jednego mniej będzie a nikt nie będzie płakał
Pozwólcie, że tego nie skomentuję.
Odpalanie kilku scenerii przez jedną osobę jest po prostu niekoleżeńskie i samolubne. ~Ares28

Offline Argeos

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Sponsor
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 253
  • Siła reputacji: 176
  • Argeos prezesArgeos prezesArgeos prezesArgeos prezesArgeos prezesArgeos prezesArgeos prezesArgeos prezesArgeos prezesArgeos prezesArgeos prezesArgeos prezes
  • Zablokuj blok początkowy.
Odp: Dyzurni Ruchu
« Odpowiedź #19 dnia: 29 Lipca 2020, 10:53:48 »
Przypominam, że było tu paru takich prawdziwych zawodowo kolejarzy, którzy wylecieli za nietolerowanie zachowań, które na kolei nie są dobre, ale w symku są nie do uniknięcia. Pomijam już nieporozumienia z pbl-sbl, ale wytykanie eLkom procedur SMS oraz poufnych regulaminów PKPIC jest nieakceptowalne. Piszę to, gdyż podejrzewam, do jakiego poziomu (kałowego) prawdopodobnie znowu zejdzie ta dyskusja
Wieczna eLka w edytorze scenerii. Robię schematy oraz SCSy, chcesz? To priv.

W pociągach ASMR zapewnia sam przejazd. W samolotach - cała otoczka i procedury lotniskowe.

Offline Superbarman

  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 325
  • Siła reputacji: 468
  • Superbarman prezesSuperbarman prezesSuperbarman prezesSuperbarman prezesSuperbarman prezesSuperbarman prezesSuperbarman prezesSuperbarman prezesSuperbarman prezesSuperbarman prezesSuperbarman prezesSuperbarman prezes
  • Kto pyta nie błądzi...
Odp: Dyzurni Ruchu
« Odpowiedź #20 dnia: 29 Lipca 2020, 10:54:29 »
Przede wszystkim uważam, że dyżurni powinni mieć obowiązek przebywania na TSie. To znacząco ułatwia prowadzenie ruchu. Dwa dni temu dyżurowałem w Aleksandrowie Kujawskim, a Pepsi w Sowim Borze. Dzięki temu, że obaj byliśmy na TSie udało się znaczaco zwiększyć przepustowość szlaku pomiedzy sceneriami, wysyłać 3 pociągi po torze lewym, w tym jeden (frugo4321) przed czasem, który przyjechał luzakiem, żeby zabrać wagony blokujące tor główny.
Osobiście uważam, że poziom mechaników w TD2 jest wyższy niż poziom dyżurnych. Czasami jestem zaskakiwany znajomością przepisów nawet przez gracy z 2-3 levelem. Z kolei dyżurni czesto nie myślą i nie wiedzą, że jeżeli szlak jest zablokowany to jeżeli jest taka możliwość to można wysłać pociąg po lewym.
Szanuj dyżurnego swego i cierpliwość jego, bo możesz mieć gorszego.
Podstawa dobrej zabawy to plik autoexec!

Offline Argeos

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Sponsor
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 253
  • Siła reputacji: 176
  • Argeos prezesArgeos prezesArgeos prezesArgeos prezesArgeos prezesArgeos prezesArgeos prezesArgeos prezesArgeos prezesArgeos prezesArgeos prezesArgeos prezes
  • Zablokuj blok początkowy.
Odp: Dyzurni Ruchu
« Odpowiedź #21 dnia: 29 Lipca 2020, 11:00:10 »
Nie jestem bez winy, ale zgodzę się ze wszystkim z wyjątkiem powrotu do obowiązkowego TS3. Po pierwsze - nie każdy ma taką możliwość.
Wieczna eLka w edytorze scenerii. Robię schematy oraz SCSy, chcesz? To priv.

W pociągach ASMR zapewnia sam przejazd. W samolotach - cała otoczka i procedury lotniskowe.

Offline Ugulele

  • Konstruktor
  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 147
  • Siła reputacji: 503
  • Ugulele prezesUgulele prezesUgulele prezesUgulele prezesUgulele prezesUgulele prezesUgulele prezesUgulele prezesUgulele prezesUgulele prezesUgulele prezesUgulele prezes
Odp: Dyzurni Ruchu
« Odpowiedź #22 dnia: 29 Lipca 2020, 17:26:11 »
Dyskusja ? Wcześniejsze posty miały zakrzyczeć mnie, moją wypowiedź,  moje obserwacje i negatywne doświadczenia.  Jak  sugerował jeden z wypowiadających się użytkowników, moja wypowiedź ośmieszyła mnie w oczach innych użytkowników. Niestety nie napisał konkretów, a to świadczy tylko i wyłącznie o jego klakierstwie, nie ważne co, nie ważne jak, byle tylko przypodobać się pewnym osobom na forum.

To może ja pożyczę okulary:

Pierwszy:
Cytuj
Mam wrażenie że jedynym wyznacznikiem dobrego dyżurnego który ująłeś jest umiejętność układania dobrych Rj.

Kolejny:
Cytuj
Moim zdaniem kompetentny dyżurny charakteryzuje się innymi umiejętnościami, a mianowicie - bardzo dobrze ogarnia swoją stację niezależnie od urządzeń. Wie co jest, nie przeszkadza mu prowadzenie manewrów, przepuszcza pociągi planowo, oraz potrafi zmniejszać opóźnienie pociągów nie zwiększając go wydatnie innym pociągom. Przede wszystkim jednak powinien on radzić sobie w sytuacjach kryzysowych i nietypowych, a takie się zdarzają, ale najważniejsze jest aby w bardzo wysokim stopniu znał przepisy i schematy postępowania w sytuacjach awaryjnych.

I jeszcze:

Cytuj
Co do poziomu szkolenia. Jest odpowiedni zespół trenerów do których odsyłam dyżurnych jeżeli widzę, że nie za dobrze sobie radzą. Mam natomiast pewną tolerancję do przewinień, które popełnią. Nie obrażę się jeżeli dyżurny poziom 2. nie będzie umiał poradzić sobie z rozerwanym składem na szlaku, ale też nie dam sobie wmówić, że mam pojechać na czerwonym bo inni pojechali.

Wyjaśniam dokładnie o co mi chodzi, a tym czasem zostaję nazwany klakierem, bo wyraziłem swoją opinię którą oprócz podanych obserwacji uzasadniam tak:

Cytuj
Już lepiej mam wrażenie napisać kilka skarg na określonych użytkowników, którzy sobie nie poradzili, skierować ich do trenerów, lub wytłumaczyć co zrobić jeżeli sobie nie radzą. Posty w stylu: "Jakość dyżurnych jest fatalna, bo układają niesatysfakcjonujące Cię rozkłady jazdy" nie zmieni nic i pisanie ich jest stratą czasu.

Podsumowując - ja się odniosłem do tego co napisałeś, ty nawet tego nie zrobiłeś, zamiast za to rzucasz we mnie argumentem ad personam, co jest ciosem poniżej pasa. Radzę na przyszłość odnosić się do argumentów, a nie atakować mnie tylko dlatego, że mam swoje zdanie, które nie zgadza się z Tobą, albo tylko dlatego że posiadam rangę "Konstruktora"  i jestem częścią zespołu, która tworzy ten symulator. Oczekuję 24h na sprostowanie swojej wypowiedzi, która powinna wyrazić się w formie edycji posta, oraz odpowiedniego dopisku pod nim, zawierającego przeprosiny.. Później zostaną podjęte inne kroki. Daję czas na refleksję.

Wracając do meritum tematu, na którym mógłbym skończyć. Okej, fajnie że poruszasz ten temat, ale jak myślisz gdzie należy szukać przyczyny problemu. Czy materiały szkoleniowe są mało dostępne? Ich jakość jest za niska i zawiera błędy, a może zespół trenerów według Ciebie nie działa poprawnie i powinno się zmienić jego funkcjonowanie? A może masz propozycje zmian, które tu szczątkowo podają inni użytkownicy, mogących wpłynąć na poprawienie jakości rozgrywki (poza podzieleniem się wnioskiem, że dyżurni powinni obowiązkowo układać ręczne RJ?)

Co do ręcznych Rj, spędziłem wczoraj 5,5 godziny w trybie dyżurnego, starałem się układać jak najczęściej ręczne Rj. I mimo moich prób w godzinach najbardziej intensywnego ruchu wychodziły dość spore postoje. Może to wynikać z dwóch czynników. Albo nie umiem układać dobrych ręcznych rozkładów, albo po prostu nie dało się ich ułożyć. Obstawiam to drugie, bo nie tylko ja miałem z tym problem. Także dalej uważam, że ręczne Rj nie jest rozwiązaniem, a próba rozczulania się nad wprowadzeniem obowiązkowego generowania rozkładów ręcznych nic nie zmieni. Szczególnie jeżeli jest to luźny temat na forum, a nie poważna propozycja poparta argumentami.
Gałganotwórca nieudanych scenerii

Offline Maszyner

  • Weteran
  • Grupa IV
  • *
  • Wiadomości: 70
  • Siła reputacji: 78
  • Maszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezes
Odp: Dyzurni Ruchu
« Odpowiedź #23 dnia: 29 Lipca 2020, 19:39:48 »
Nadąsany Panie konstruktorze.

Dyskusja ? Wcześniejsze posty miały zakrzyczeć mnie, moją wypowiedź,  moje obserwacje i negatywne doświadczenia.  Jak  sugerował jeden z wypowiadających się użytkowników, moja wypowiedź ośmieszyła mnie w oczach innych użytkowników. Niestety nie napisał konkretów, a to świadczy tylko i wyłącznie o jego klakierstwie, nie ważne co, nie ważne jak, byle tylko przypodobać się pewnym osobom na forum.

Cytuj
To może ja pożyczę okulary:

Pierwszy:
Cytuj
Mam wrażenie że jedynym wyznacznikiem dobrego dyżurnego który ująłeś jest umiejętność układania dobrych Rj.





Podsumowując - ja się odniosłem do tego co napisałeś, ty nawet tego nie zrobiłeś, zamiast za to rzucasz we mnie argumentem ad personam, co jest ciosem poniżej pasa. Radzę na przyszłość odnosić się do argumentów, a nie atakować mnie tylko dlatego, że mam swoje zdanie, które nie zgadza się z Tobą, albo tylko dlatego że posiadam rangę "Konstruktora"  i jestem częścią zespołu, która tworzy ten symulator. Oczekuję 24h na sprostowanie swojej wypowiedzi, która powinna wyrazić się w formie edycji posta, oraz odpowiedniego dopisku pod nim, zawierającego przeprosiny.. Później zostaną podjęte inne kroki. Daję czas na refleksję.


No właśnie, wieczne straszenie na TD wszystkich użytkowników na prawo i lewo  na TD-ku  to już norma.
Jakim prawem próbowałeś mnie ośmieszyć na forum, masz tyle odwagi ? Odpowiedz.
Piszesz że mój pierwszy post który dotyczył tylko i wyłącznie zachowań pewnych dyżurnych, potraktowałeś jako moje ośmieszenie ? Układanie rj dodałem jako przykład tego,  jak mogą wyglądać rj, jeżeli ten czy inny DR chce to zrobić rzetelnie układając go ręcznie, a nie maszyną. Gdy się nie ma wiele do powiedzenia, to zazwyczaj jest tak że szuka się dziury w całym i straszy wszystkich banami itp. Pytam po raz kolejny,dlaczego próbowałeś mnie ośmieszyć,  na forum ??? Czy tylko dlatego że odniosłem się do pracy pewnych DR ? Czepiłeś się RJ jak rzep psiego ogona, inni również. Czy tak trudno jest zrozumieć tekst który się czyta ? Tak u Ciebie, jak i u większościowi użytkowników, jest kompletny brak odniesienia się do problemu który poruszyłem. Za to znaleźliście sobie temat zastępczy RJ o którym wspinacie po kilka razy w jednym poście.
Powiem tak, jaki rj dostane na takim jeżdżę. Wydawało mi się, iż moje wpisy piszę w języku polskim, a może napisałem to po hebrajsku, i stąd ta niemoc zrozumienia prostego języka w jakim opisałem  ten problem.

 

Cytuj
Wracając do meritum tematu, na którym mógłbym skończyć. Okej, fajnie że poruszasz ten temat, ale jak myślisz gdzie należy szukać przyczyny problemu. Czy materiały szkoleniowe są mało dostępne? Ich jakość jest za niska i zawiera błędy, a może zespół trenerów według Ciebie nie działa poprawnie i powinno się zmienić jego funkcjonowanie? A może masz propozycje zmian, które tu szczątkowo podają inni użytkownicy, mogących wpłynąć na poprawienie jakości rozgrywki (poza podzieleniem się wnioskiem, że dyżurni powinni obowiązkowo układać ręczne RJ?)

Cytuj
W temacie szkoleń kilka razy już pisałem, iż każdy DR za nim zasiądzie na nastawni powinien przejść specjalny kurs u osób szkolących mechaników. Szkolenie trenerskie to nie to samo co szkolenie samego siebie, i pójście na głęboką wodę. Co z tego że zaczynają od najmniejszych stacyjek. Przechodzą na większe, aż trafiają na Wole Nowską lub inną,  i zaczyna się problem taki jaki miałem na wspomnianej Woli Nowskie i Arkadii.

Cytuj
Co do ręcznych Rj, spędziłem wczoraj 5,5 godziny w trybie dyżurnego, starałem się układać jak najczęściej ręczne Rj. I mimo moich prób w godzinach najbardziej intensywnego ruchu wychodziły dość spore postoje. Może to wynikać z dwóch czynników. Albo nie umiem układać dobrych ręcznych rozkładów, albo po prostu nie dało się ich ułożyć. Obstawiam to drugie, bo nie tylko ja miałem z tym problem. Także dalej uważam, że ręczne Rj nie jest rozwiązaniem, a próba rozczulania się nad wprowadzeniem obowiązkowego generowania rozkładów ręcznych nic nie zmieni. Szczególnie jeżeli jest to luźny temat na forum, a nie poważna propozycja poparta argumentami.


Po raz kolejny pojawił się rj, nie masz innych tematów? Tak jak wspominałem,rj jest tematem zastępczym i ucieczką od problemu który poruszyłem.
Po za tym odpowiedz mi najpierw dlaczego moja wypowiedź, spowodowała u Ciebie wulkan śmiechu z mojej osoby ?
Życie trzeba przeżyć, i trzeba w nim nabrać doświadczenia, czy Ty je masz? Nabrałeś życiowego doświadczenia, wątpię w to. Wiele jeszcze nauczyłbyś się ode mnie jeśli chodzi o transport kolejowy, i wszystko co się z tym wiąże.
Konstruktor, owszem można nim być, zielony nick daje rangę przed którą wszyscy powinni klękać.

Oczekuję od Ciebie przeprosin za słowa których użyłeś o tym: iż moja pierwsza wypowiedź mnie ośmieszyła. Idealny przykład nie odniosłeś się do meritum problemu, tylko czepiłeś się rj, które były dodatkowo poruszonym problemem.
To nie ja sam siebie ośmieszyłem, tylko Ty podjąłeś próbę ośmieszenia mojej osoby. I dlatego czekam na przeprosiny.
Kończąc moją odpowiedz, na korą odpowiesz dwunastoma przykładami rj, Powiem Ci tak : Wyluzuj, nie pusz się jako wielki niezastąpiony konstruktor. Dzisiaj jesteś, jutro Ciebie może nie być. Niestety Ty tego nie wiesz ponieważ jesteś zbyt młody.
Po za tym gdy ja pracowałem na kolei, Ciebie nie było na świecie. Nie chce pisać co robiłeś.
Za to stwierdzenie też każesz się przeprosić ?
Wiesz dlaczego na TD jest taka atmosfera, ponieważ dla pewnych osób, kolor nicku jest bóstwem.
Jest takie powiedzenie : Pokorne ciele dwie matki ssie.
Chcesz przeprosin, proszę bardzo. Najpierw jednak przeproś mnie, ponieważ to ty pierwszy podjąłeś próbę ośmieszenia mojej osoby. Przeprosisz? Przeproszę i ja. A teraz rób co chcesz, namawiaj swoich koleżków aby mnie zbanowali, wyrzucili z TD-ka
itp.
Kiedyś wspominałem iż na moim forum jest kilkuset użytkowników. Ciągle przychodzą nowi, gdybym ja chciał tak straszyć użytkowników jak robisz to Ty, pewnego dnia odpalił bym forum i jedynym użytkownikiem byłbym tylko ja sam.
Gdybym chciał robić tragedię z każdej wypowiedzi która przeczytam od moich użytkowników musiałby za każdym razem zakładać pieluchę.
Teraz rób sobie co tylko uważasz za stosowne. Ja niestety nie jestem szesnastolatkom uległym na wszystkie sugestie, ani też dwudziestopięciolatkiem który aż piszczy aby tylko zaistnieć.
Pozdrawiam i czekam na przeprosiny.

Offline JanekTheTurtle

  • User
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Siła reputacji: 72
  • JanekTheTurtle prezesJanekTheTurtle prezesJanekTheTurtle prezesJanekTheTurtle prezesJanekTheTurtle prezesJanekTheTurtle prezesJanekTheTurtle prezesJanekTheTurtle prezesJanekTheTurtle prezesJanekTheTurtle prezesJanekTheTurtle prezesJanekTheTurtle prezes
  • betoniarze
Odp: Dyzurni Ruchu
« Odpowiedź #24 dnia: 29 Lipca 2020, 20:14:03 »
na diabła Ci przeprosiny? co oni źle zrobili? Nie rozumiem.

edit: może i próbowali ale wciąż tego nie zrobili  ;)
© 2022 Żółwik, Lubuskie
Według ludzi jestem debilem

Offline Ares28

  • Developer
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Wiadomości: 934
  • Siła reputacji: 729
  • Ares28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezes
  • Programista systemów SRK
Odp: Dyzurni Ruchu
« Odpowiedź #25 dnia: 29 Lipca 2020, 20:20:45 »

Offline Maszyner

  • Weteran
  • Grupa IV
  • *
  • Wiadomości: 70
  • Siła reputacji: 78
  • Maszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezesMaszyner prezes
Odp: Dyzurni Ruchu
« Odpowiedź #26 dnia: 29 Lipca 2020, 20:28:32 »
To nie są : ONI. Jest tylko jeden który zgrywa twardziela, zielonego chojraka.
Przeprosiny i koniec. Skoro uważa się za dorosłego, to niech z twarzą wyjdzie z tego.
Nie ja pierwszy go obraziłem tylko on mnie.
Jest pewne powiedzenie: Nie strasz nie strasz, bo się.......

Offline Pepsi2026

  • Global Moderator
  • Weteran
  • Sponsor
  • *
  • Wiadomości: 729
  • Siła reputacji: 1490
  • Pepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezes
  • Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść niepokonanym
Odp: Dyzurni Ruchu
« Odpowiedź #27 dnia: 29 Lipca 2020, 20:39:52 »
Nie żeby coś, ale to miała być rozmowa na temat poziomu dyżurnych ruchu, a nie na temat "Mama, on mi zabrał zabawkę"...


Offline Sheken

  • Weteran
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 185
  • Siła reputacji: 168
  • Sheken prezesSheken prezesSheken prezesSheken prezesSheken prezesSheken prezesSheken prezesSheken prezesSheken prezesSheken prezesSheken prezesSheken prezes
  • "Po drugiej stronie chmur zawsze jest czyste niebo
Odp: Dyzurni Ruchu
« Odpowiedź #28 dnia: 29 Lipca 2020, 20:41:20 »
Cytuj
Dyskusja ? Wcześniejsze posty miały zakrzyczeć mnie, moją wypowiedź, moje obserwacje i negatywne doświadczenia. Jak sugerował jeden z wypowiadających się użytkowników, moja wypowiedź ośmieszyła mnie w oczach innych użytkowników. Niestety nie napisał konkretów, a to świadczy tylko i wyłącznie o jego klakierstwie, nie ważne co, nie ważne jak, byle tylko przypodobać się pewnym osobom na forum.

Dokładnie, dział ten w którym, założyłeś ten wątek, służy do dyskusji. Jedną osobą która nie umie prowadzić dyskusji, jesteś ty panie Maszyner, względny krytyk tego, co się rusza. Nie zrozumiałeś jeszcze, że nasze wypowiedzi są odpowiedzią na twój pierwszy post? Każdy ma inne zdanie i musisz to uszanować, bo jeśli ty bierzesz odpowiedzi które ci nie pasują za atak na twoją osobę, to nie ma tutaj nad czym rozmawiać. Po co pisać konkrety skoro Ugulele oraz inni użytkownicy tego forum już je napisali.

Cytuj
Czepiłeś się RJ jak rzep psiego ogona, inni również. Czy tak trudno jest zrozumieć tekst który się czyta ? Tak u Ciebie, jak i u większościowi użytkowników, jest kompletny brak odniesienia się do problemu który poruszyłem. Za to znaleźliście sobie temat zastępczy RJ o którym wspinacie po kilka razy w jednym poście.

Temat zastępczy? Tutaj także każdy wypowiedział się w sprawie twojego wątku. I nie spychaj tego na wątek zastępczy, jest to błąd twojego toku rozumowania. Ponieważ sortowałeś DR którzy wystawiają ręczny RJ, i na tych, co tworzą automatyczny RJ.

Cytuj
Wiesz dlaczego na TD jest taka atmosfera, ponieważ dla pewnych osób, kolor nicku jest bóstwem.

Wiesz, dlaczego na TD jest taka atmosfera, ponieważ pewien użytkownik ubolewa nad tym, że nikt nie zgadza się nad jego wypowiedzią.(Bardziej krytyką)

Chyba każdy wie, kto tutaj robi największy cyrk, zachowuje się jak przedszkolak. Przepraszam cię, ale ty doprowadziłeś tę dyskusję do takiego poziomu, zresztą nawet całe forum. Próbujesz się wywyższać, a zobaczysz, że my będziemy się śmiać ostatni.

Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: 29 Lipca 2020, 20:44:04 wysłana przez Sheken »
Ten, co ma perma dostać  🔕

Offline Krzys292

  • Konstruktor
  • Developer
  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 140
  • Siła reputacji: 190
  • Krzys292 prezesKrzys292 prezesKrzys292 prezesKrzys292 prezesKrzys292 prezesKrzys292 prezesKrzys292 prezesKrzys292 prezesKrzys292 prezesKrzys292 prezesKrzys292 prezesKrzys292 prezes
Odp: Dyzurni Ruchu
« Odpowiedź #29 dnia: 29 Lipca 2020, 20:43:30 »
Cały czas nie rozumiem, dlaczego tak bardzo chcecie zostać przeproszeni. Czy na prawdę zależy Wam na nieszczerych, wymuszonych przeprosinach, o ile wtedy można je przeprosinami nazwać?