Autor Wątek: Talk/Rozmowa: Jak nie zapowiadać się z offa  (Przeczytany 4099 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Meril

  • Global Moderator
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 187
  • Siła reputacji: 261
  • Meril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezesMeril prezes
  • Distance Travelled: 6541 km
  • Trains Routed: 3005
Odp: Jak nie zapowiadać się z offa
« Odpowiedź #15 dnia: 21 Lipca 2018, 23:12:07 »
Ale nigdy nie są wszystkie o czasie i zawsze może się zdarzyć coś co opóźni jakiś pociąg to po co takie coś pisać?

Offline Stasiu

  • Global Moderator
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 313
  • Siła reputacji: 206
  • Stasiu prezesStasiu prezesStasiu prezesStasiu prezesStasiu prezesStasiu prezesStasiu prezesStasiu prezesStasiu prezesStasiu prezesStasiu prezesStasiu prezes
  • Distance Travelled: 14142 km
  • Trains Routed: 1185
Odp: Jak nie zapowiadać się z offa
« Odpowiedź #16 dnia: 22 Lipca 2018, 01:57:34 »
Teoretycznie pociąg jadący z offa i punktualnie WEDŁUG rozkładu moim zdaniem może wjechać nawet bez zapowiedzi. Wiem wiem zaraz niektórzy rzucą się na mnie z pazurami krzycząc "REGULAMIN!!!!" ale skoro SWDR4 generuje te rozkłady i godziny. Według wszystkich zapowiedzi i objaśnień to wyszukuje on wolne szlaki w danym przedziale czasowym. Więc nie ma szans żeby ten jadący offline np na Parzęczewo na Zwk o 20:55 wjechał na inny skład. No chyba że dyżurny przejął pociąg przed czasem.
I jeszcze raz podkreślam że dotyczy się to pociągu który jedzie ZGODNIE Z ROZKŁADEM. Nie ma opóźnień ani przyśpieszeń.

Hmm...
Jeśli do bezpiecznego prowadzenia ruchu godziny są wystarczające, to po co wymyślono blokadę liniową, blokadę stacyjną, telefonogramy?

Twoją wypowiedź traktuję jako żart, ale o przykład efektów tego błędnego myślenia nie trudno: przyczyną zderzenia czołowego w Barwałdzie Średnim (największa katastrofa na ziemiach polskich) było wyprawienie pociągu pasażerskiego pomimo zajętości toru przez pociąg wojskowy.
Anime Driver 2
BanHammer Edition
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯

Offline Ares28

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 683
  • Siła reputacji: 572
  • Ares28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezes
  • Distance Travelled: 10270 km
  • Trains Routed: 5944
Odp: Jak nie zapowiadać się z offa
« Odpowiedź #17 dnia: 22 Lipca 2018, 02:17:26 »
Hmm...
Jeśli do bezpiecznego prowadzenia ruchu godziny są wystarczające, to po co wymyślono blokadę liniową, blokadę stacyjną, telefonogramy?

Kiedyś też tak myślano, że wystarczy sam rozkład z godzinami i po 10 minut separacji między pociągami. A potem umarło duzio ludziów. Można o tym poczytac tutaj:
https://td2.info.pl/hyde-park/katastrofy-ktore-wplynely-na-dzisiejszy-wyglad-kolei/
Z powodu ogólnokrajowej kwarantanny nie dotarła do nas dostawa szklanych kuli umożliwiających czytanie w myślach - proszę jaśniej opisać czego dotyczy problem.

Offline Kacper9

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 1112
  • Siła reputacji: 456
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
  • Distance Travelled: 18924 km
  • Trains Routed: 4875
Odp: Jak nie zapowiadać się z offa
« Odpowiedź #18 dnia: 22 Lipca 2018, 08:02:34 »
Zasadniczo nie trzeba zapowiadać jeśli szlak jest obsługiwany jednym pojazdem trakcyjnym.
Wypadkowa TD2.

Offline Quentis

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 112
  • Siła reputacji: 72
  • Quentis prezesQuentis prezesQuentis prezesQuentis prezesQuentis prezesQuentis prezesQuentis prezesQuentis prezesQuentis prezesQuentis prezesQuentis prezesQuentis prezes
  • Dawniej znany jako: "Icek94"
  • Distance Travelled: 3988 km
  • Trains Routed: 493
Odp: Jak nie zapowiadać się z offa
« Odpowiedź #19 dnia: 22 Lipca 2018, 09:32:35 »
Aaaauuuuu! Ares na prezydenta! :D


Ci ludzie nie znają komendy /swdr oraz nie czają że mają ją używać jak i czekać na odpowiedź czy mogą wjechać do następnej sceneri. Ponadto wjedzie ci taki na czołowkę i się oburzy Przeciesz mam rozkład i godzine. To że masz nie znaczy że możesz na PAŁE jechać. Jeszcze jest grono osób nie znających zew1 oraz jazdy ofline i poprostu wychodzą z gry myśląc że.to jakiś błąd i potem jego rozkład wisi w swdr.

Poziom myślenia niektórych istot ogranicza się jedynie do obejrzenia na YT co to za gra, znalezienie linku do pobrania, rejestracja i gra, a potem wielkie żale i problemy spowodowane brakiem umiejętności czytania i pisania w ojczystym języku. Po co przeczytać regulamin? Po co wejść na TS i posłuchać czyichś porad? Po co zajrzeć do lekko zakurzonego wiki?

Nasuwa mi się myśl nie mniej podobnej sytuacji opisanej poniżej:

Córka: Byłam dziś w psedskolu i Pani powiedziała że som ctery pory roku
Tata: Tak, a jakie? Wymienisz mi?
Córka: Emmm, wiosna...emmm
Córka: <dłuższe myślenie>
Tata: La...
Córka: JA SAMA! <płacz>


I właśnie. Metodą dedukcji i wyczytaniem na innych forach głupot dowiadują się, że np. dwa zielone na semaforze to jazda z maksymalną prędkością, a potem kłótnia na czacie, a przy tym sypanie Paniami lekkich obyczajów niczym piaskiem. A to że dyżurny się nie zna, a to że jest "gupi" i tak dalej i tak dalej. Niestety tego wciąż przybywa :/
Ostatni miesiąc służby <3