Autor Wątek: Idea/Pomysł: Jak zwiększyć przepustowość  (Przeczytany 3846 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline lolek32

  • User
  • Wiadomości: 5
  • Siła reputacji: 7
  • lolek32 pracownik torowy
  • Distance Travelled: 412 km
  • Trains Routed: 97
Odp: Jak zwiększyć przepustowość
« Odpowiedź #15 dnia: 06 Listopada 2019, 19:51:43 »
Cytuj
Drogi lolku, problemu ze sceneriami nie ma. To autorzy robią takie a nie inne scenerie że w systemie sprawdzania polegają na W17, czy fleksach. My jako Dev też nie zamierzamy robić scenerii na zawołanie chyba że któryś z nas jak ja i Trichlor mamy ŁKA, czy inne swoje scenerie które są dłubane.

Problem jest w Was, w prowadzeniu ruchu, w znajomości posterunku, znajomości długości torów. W mechanikach którzy jak nie mają powietrza w Eu07/Et41 to nie wiedzą co zrobić. Dopiero później takim kagańcem jest system (Ares dobrze to wyjaśnił). Rozwiązanie jest prostsze niż Ci się wydaje. Mamy kilka serwerów i na każdym z nich można prowadzić ruch. Więc jeśli uznasz że na PL1 są odpalone wszystkie scenerie które są w SWDR zapraszam na PL2.

Może nie zdajesz sobie sprawy ale zarówno na PL1 jak i na innych serwera masz możliwość uruchomienia scenerii, zalogowania się do SWDR i prowadzenia ruchu. Ba mogą być nawet odpalone równolegle takie same scenerie na wszystkich serwerach. Np. taka Witonia zarówno na PL1, PL2, DE, CZ, ENG.

Ot i proste rozwiązanie.

Proponuję zamiast doszukiwać się problemu w systemie (SWDR, generowanie RJ, ilość dostępnych stacji) zacząć od siebie. Tj. dyżury po 30 minut, brak podstawowej wiedzy na temat obsadzanego posterunku w tym brak wiedzy na temat długości torów, regulaminów technicznych stacji o sposobie prowadzenia ruchu. Do tego brak wiedzy na temat obsługi składu/lokomotywy używanej podczas przejazdu, wieczne problemy z odhamowaniem, wieczne połączenia EZT + EU07 co sprowadza się do braku hamulców...

Zacznijcie od siebie, później żądajcie zmian w systemie. My doskonale wiemy co gdzie klęka, jakie powinny być wprowadzone zmiany/warianty, niestety na to potrzeba czasu, czasu i jeszcze raz czasu.

Pozdrawiam niedobry ciastek.


Edit. Zapomniałem dopisać.

Widocznie wszystkim wam zależy na numerku w kolorku który wyświetla się przy nicku. Bo te statystyki liczą się tylko na PL1 gdzie wszyscy uparcie próbujecie wbić.


Okej ale nawet przy ogarniętych dr którzy nie mają dyżurów po 30 minut i przy rozgarniętych maszynistach jest tłok i walka o spawna!
Totalnie nie neguje że lka która nie wie jak odblokować hamulce na szlaku albo dr który nieogarnia i zapcha swoją stacje potrafią spraliżować całą przepusowość stacji bo tak jest!
Do tego zdziwinie że każdy chce grać na pl1 bo tylko tam są statystki. Dopóki będziesz ocenainy przez pryzmat cyferki przy nicku będzie wojna o sloty na pl1 i scenerie.
Może wystarczy właćzyć liczenie statystyk na pl2 i sprawi to odkorkowanie gry ?

Offline badcookie66

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 372
  • Siła reputacji: 96
  • badcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezes
  • Zły, niedobry, zgryźliwy ciastek.
  • Distance Travelled: 7338 km
  • Trains Routed: 891
Odp: Jak zwiększyć przepustowość
« Odpowiedź #16 dnia: 06 Listopada 2019, 20:37:41 »
Nie nie nie, włączenie statystyk na PL2 nie rozwiąże sprawy. Po pierwsze serwer ten niedawno został zakwalifikowany jako piaskownica (czego społeczność chciała, a teraz serwer stoi pusty, raz w tygodniu jest tam może 5 scenerii) i powstał do tego specjalny label przy sprawdzaniu scenerii, co nie wyklucza normalnego prowadzenia ruchu przez normalnych dyżurnych. Walka o spawna była, jest i będzie, niestety tego nie zmienisz choćby było 60 scenerii. Taka jest po prostu niektórych mentalność. Jeden zamyka spawn bo ma skomplikowaną sytuację ruchową i nowe pociągi mu tylko w tym konkretnym momencie przeszkodzą, inni po prostu nie otwierają bo czasy odjazdu dla generowanych RJ są za godzinę albo i lepiej. Wchodzi wtedy taki nieogar (bez znaczenia czy L czy 10 lvl) i twierdzi że nie, nie czekam to ja wyjdę. No to po cholere wchodziłeś. Jeszcze inny nie otworzy bo jest po prostu samolubny, inny jest na NK (wbrew pozorom otwieranie spawnów na NK jest bardzo dobre, bo można szybko kogoś wypuścić nie mając do siebie RJ, nie sugeruję dyżurowania ciągle na NK, bo był taki i już wyleciał, ale jak mamy czekać 15 min na pociąg, to w tym czasie można ze dwa wypuścić). Na forum przecież jest statystyka pociągów/dyżurnych, do tego sam SWDR. Tak ciężko zobaczyć; 20 pociągów, 8 stacji, 2 kończące; to znak że należy otworzyć stację, albo po prostu odłożyć w czasie jazdę i spróbować za pół godziny/godzinę.

Jeśli chodzi o pryzmat statystyk wielokrotnie osoby z 8/10/12 lvl na dyżurce nie mają pojęcia w ogóle o czymkolwiek, gdy L która ma 30 wyprawionych składów jest w stanie zdecydowanie lepiej, płynniej poprowadzić ruch, do tego generować RJ, oraz porozumiewać się z innymi dyżurnymi. Jeśli są osoby które przez ten pryzmat patrzą no to sorry. Są po prostu bardzo ograniczeni jeśli wyznacznikiem dla nich jest jakaś cyferka. Wielokrotnie przekonałem się o tym że gość z 10 lvl nie potrafił wystawić prostego rozkazu na pominięcie S1, gdy inny dyżurny L/2/3/4 prowadził ruch bardzo płynnie i był w stanie poprawie poinformować o jeździe na tor przeciwny do zasadniczego, czy wystawić rozkaz na pominięcie W5.

Są po prostu ludzie i parapety a cyferka przy nicku nie jest tutaj kompletnie żadnym wyznacznikiem. Czasem rzeczywiście może i L nie wie wszystkiego, ale nauka prowadzi do tego że odbywa dyżur coraz to lepiej z czasem (nie dotyczy każdego). Całość dotyczy również maszynistów. Prosty przykład: najeździł 2000km tylko i wyłącznie EN57/71, siada do EU07,EP07 i nie wie co z czym się je, a ma jednocześnie jakiś 7 poziom. Kompletny brak umiejętności EU/EP07, brak jakiejkowiel wiedzy na temat obsługi loka i jedzie gorzej niż 2/3 lvl który od początku jeździł trochę tym, trochę tym.

Nie ma na to prostej odpowiedzi, po prostu to Wy/My jako cała społeczność musimy popukać się w głowę i znaleźć wspólny język a nie generować konflikty, wzajemne nagabywanie i obrabianie tyłka.
Każdy pracuje na siebie, ale razem tworzymy społeczność, jak sobie będziemy wzajemnie rzucać kłody pod nogi no to niestety lepiej nie będzie nigdy. (Dotyczy to systemu skarg z błachymi powodami (składanych przez dyżurnych), ale jednocześnie mechaników którzy nie doceniają poświęconego czasu na wygenerowanie RJ i po prostu wychodzą).

W każdej społeczności jest pewna grupa osób która się odcina i jest kółeczkiem wzajemnej adoracji. U nas też tak jest, nie przeskoczymy tego, bo tak po prostu to działa.

Trzeba tylko pójść po rozum do głowy i współpracować a nie kopać pod sobą dołki.

Działam w projekcie ŁKA. Pracuję nad liniami 1,3,11,14,15,16,17,25,131 na podkładach z profilem pionowym.

Offline Argeos

  • User
  • Wiadomości: 34
  • Siła reputacji: 31
  • Argeos dyżurny ruchuArgeos dyżurny ruchuArgeos dyżurny ruchuArgeos dyżurny ruchuArgeos dyżurny ruchuArgeos dyżurny ruchu
  • Distance Travelled: 1046 km
  • Trains Routed: 368
Odp: Jak zwiększyć przepustowość
« Odpowiedź #17 dnia: 15 Listopada 2019, 08:37:58 »
Po prostu działania niektórych osób powoduje, że stanie przy semaforze jest plagą. Chodzi np. o to, że jest zajęta jakaś blokada, która po przejechaniu nie zostaje zwolniona automatycznie, trafia się dr level L, który jest głuchoniemy i powoduje, że szanse na przejechanie expresem na czas są jak wygranie czwórki w totolotka. Dochodzi potem do sytuacji typu godzina postoju na Buku i korek na 3/4 wszystkich aktywnych scenerii. Raz na zwolnienie blokady czekałem godzinę jak nie dłużej.
Nie mam zamiaru już dywagować.

Offline kojonek2

  • Developer
  • Wiadomości: 268
  • Siła reputacji: 85
  • kojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezes
  • Distance Travelled: 4839 km
  • Trains Routed: 870
Odp: Jak zwiększyć przepustowość
« Odpowiedź #18 dnia: 15 Listopada 2019, 08:43:40 »
To dyżurny który czeka godzinę na zwolnienie blokady tez jest chyba L. Sprawdzamy, gdzie jest pociąg, który wysłaliśmy i rozrywamy po prostu blokadę, jeśli jest już on w stacji, lub nawet na innej scenerii lub szlaku

Offline Argeos

  • User
  • Wiadomości: 34
  • Siła reputacji: 31
  • Argeos dyżurny ruchuArgeos dyżurny ruchuArgeos dyżurny ruchuArgeos dyżurny ruchuArgeos dyżurny ruchuArgeos dyżurny ruchu
  • Distance Travelled: 1046 km
  • Trains Routed: 368
Odp: Jak zwiększyć przepustowość
« Odpowiedź #19 dnia: 15 Listopada 2019, 08:49:49 »
Problem polega na tym, że taki delikwent nie ma wpisanego przyjazdu ani odjazdu przez kolejną stację, mimo że dotarł. A tam stoi i czeka nie wiadomo gdzie. Przecież cudzej blokady nie da się zerwać.
« Ostatnia zmiana: 15 Listopada 2019, 09:09:17 wysłana przez Argeos »
Nie mam zamiaru już dywagować.

Offline Sarrus

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 90
  • Siła reputacji: 16
  • Sarrus zwrotniczySarrus zwrotniczySarrus zwrotniczy
  • Distance Travelled: 862 km
  • Trains Routed: 208
Odp: Jak zwiększyć przepustowość
« Odpowiedź #20 dnia: 15 Listopada 2019, 09:29:33 »
To dyżurny który czeka godzinę na zwolnienie blokady tez jest chyba L. Sprawdzamy, gdzie jest pociąg, który wysłaliśmy i rozrywamy po prostu blokadę, jeśli jest już on w stacji, lub nawet na innej scenerii lub szlaku

Chyba się zapędziłeś. Koledze chodzi o sytuację gdy inny dyżurny ma u siebie blokadę aktywną. My wtedy nie możemy założyć blokady i wcale nie oznacza to że wysyłaliśmy jakikolwiek pociąg. Jeżeli tenże dyżurny nie odpowiada na czacie SWDR, to co możemy zrobić? Wysyłanie bez blokady to jest raczej kiepski pomysł.

Offline inomushis

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Administrator SWDR
  • Wiadomości: 255
  • Siła reputacji: 130
  • inomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezes
  • Distance Travelled: 3280 km
  • Trains Routed: 799
Odp: Jak zwiększyć przepustowość
« Odpowiedź #21 dnia: 15 Listopada 2019, 11:19:32 »
Wtedy - jeśli masz planowy pociąg na ten szlak - pytasz - Co ze szlakiem XX dla poc 12345 planowy? - jeśli zajęty to zapytaj przez kogo, i sprawdź rozkład tej osoby. Jeśli jedzie opóźniona - jesteśmy w stanie to zrozumieć, ale jeśli jedzie przed planem to dyżurnemu należy się zjebka jak stąd na Księżyc za przyjmowanie pociągu przed planem, gdy ma planowy i go opóźnia.

I jeszcze jedno - współpraca - dyżuruje na swojej scenerii ale staram się ruszyć główką co się dzieje na poprzedniej i następnej dla danego pociągu.
Ostatni mój dyżur na Buku - z Redlina pisze @chudya - "ułożyłem rozkład dla pośpiecha, ale wyszło mu u Ciebie 20 minut postoju - wypuszczę go później żeby Ci nie blokować podg".

Powiem szczerze, byłem w ciężkim szoku bo pierwszy raz ktoś pomyślał do przodu, a nie "wyprawić i niech spieprza".

Minęło dziesieć minut:
@chudya: Mam towara na Twój szlak C, damy radę przed planem? - Nie, bo planowo jedzie ekspress i osobowy, jak będzie luka to dam znać.
I dałem. I pojechał -15, i dojechał do końca cały RJ zadowolony i uśmiechnięty.

Minęło kolejne dziesięć minut:
Dzwoni blokada ze scenerii X - patrzę w rozkład - jedyny pociąg z niej mam za 40 minut - odrzucam. Dzwoni znowu - to samo. I dopiero za czwartym razem dzban napisał "weźmiesz przed planem?" - Dlaczego o tym wspominam - bo wielu dyżurnych działa na zasadzie - dzwoni - mam wolne - przyjmuję. A dopiero później myślą co zrobią z tym pociągiem dalej. Takie automatyczne działanie jest niestety często zgubne :(
« Ostatnia zmiana: 15 Listopada 2019, 11:27:03 wysłana przez inomushis »

Offline gerard1

  • User
  • Wiadomości: 18
  • Siła reputacji: 105
  • gerard1 prezesgerard1 prezesgerard1 prezesgerard1 prezesgerard1 prezesgerard1 prezesgerard1 prezesgerard1 prezesgerard1 prezesgerard1 prezesgerard1 prezesgerard1 prezes
  • Distance Travelled: 5529 km
  • Trains Routed: 941
Odp: Jak zwiększyć przepustowość
« Odpowiedź #22 dnia: 15 Listopada 2019, 15:57:46 »
Jest jeszcze jeden problemik, może mało widoczny ....
Przyjechał skład xx na stację A, zjechał na bocznicę, Mech nie wylogowuje się, tylko zwiedza scenerię lecz dyżurny L-ka nie odznaczył go w SWDR, że zakończył bieg. Czyli skład xx wciąż jedzie do stacji A według SWDR i blokuje układanie innym DR nowych rozkładów do stacji A np. przez 20 min. ??
Tu gorąca prośba do modków od wiki.
Czy można rozwinąć tą tabelkę i pokazać nowym dyżurnym, co się z czym je .... kroczek po kroczku (i nie tylko nowym  ;) ??

Zakładka rozkład jazdy
Podgląd rozkładu
https://wiki.td2.info.pl/index.php?title=Instrukcja_SWDR4
https://wiki.td2.info.pl/images/2/20/SWDR4_-_rozklad_jazdy.jpeg

Łącznie z pokazaniem na rysuneczkach (czytaj, pismo obrazkowe), jak zaznaczamy: pociąg przyjechał, z postojem, odjechał, zakończył bieg ....
Marzy mi się samodzielna sceneria Grabiszyn Odgałęźna ....

Offline kojonek2

  • Developer
  • Wiadomości: 268
  • Siła reputacji: 85
  • kojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezes
  • Distance Travelled: 4839 km
  • Trains Routed: 870
Odp: Jak zwiększyć przepustowość
« Odpowiedź #23 dnia: 16 Listopada 2019, 13:35:27 »
Czemu by miał blokować szlak? SWDR rezerwuje czas tylko na czas przejazdu. Wpisanie godziny usprawnia tylko generowanie rj w przypadku, gdy mechanik przyjechał przed czasem. Jeśli przyjechał przed czasem i nie została mu wpisana godzinna przyjazdu, to tak czy siak nie będzie cały czas blokował szlaku na generowanie rj, a tylko w czasie jego planowego przejazdu.

Offline kam55

  • Zasłużony
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 298
  • Siła reputacji: 132
  • kam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezeskam55 prezes
  • Distance Travelled: 3625 km
  • Trains Routed: 1993
Odp: Jak zwiększyć przepustowość
« Odpowiedź #24 dnia: 16 Listopada 2019, 15:11:19 »
Stary SWDR miał wbudowany w algorytm unikanie układania rj do odgałęźnych gdzie wyliczył postój >5min.

Offline piotpal

  • User
  • Wiadomości: 7
  • Siła reputacji: 16
  • piotpal zwrotniczypiotpal zwrotniczypiotpal zwrotniczy
  • Distance Travelled: 818 km
  • Trains Routed: 159
Odp: Jak zwiększyć przepustowość
« Odpowiedź #25 dnia: 16 Listopada 2019, 23:13:22 »
Nieco wcześniej zaznajomiłem się z tym wątkiem i zacząłem pod tym kątem obserwować co dzieje się na szlakach/stacjach to od strony DR jak i prowadzącego. Wydaje mi się, że problem przepustowości leży w tym, że proporcje pomiędzy liczbą szlaków (nie stacji, a właśnie szlaków, gdy to od tej liczby wynika, ile pociągów może być w ruchu), a pociągami zwykle powoduje to, że sporo z nich stoi z powodu sytuacji ruchowej. Oczywiście częściowa wina leżeć może tak po stronie nierozgarniętych prowadzących jak i DR.
Zastanawiałem się w jaki sposób można temu zaradzić. Wydaje mi się, że należałoby w jakiś sposób zwiększyć liczbę szlaków, ale to na dzień dzisiejszy mogłoby się odbyć tylko na drodze większej ilości pracujących DR, czego nie uda się zrobić, trudno bowiem wyobrazić sobie sytuację zmuszania prowadzących, aby jednak przesiadali się do nastawni.
W takim razie poddaje pod dyskusję taką myśl: a gdyby stworzyć pakiet stacji, nazwijmy to automatycznych, które nie byłyby obsługiwane przez czynnik ludzki? Ich cechą charakterystyczną byłaby prosta budowa, np. stacja położona na linii dwutorowej, z dwoma torami bocznymi, ale przebiegi automatycznie ustawiane byłyby zawsze na wprost. Inne pomysły na tego typu scenerie: sporej długości odcinek SBL, posterunek odstępowy. Za każdym razem budowa powinna być tak przemyślana, aby nie dochodziło do krzyżowań dróg przebiegu pociągów, a semafory mogłyby działać na zasadzie SBL. Stacje te byłyby zawsze czynne, bądź też poszczególne włączały się, gdy proporcja pomiędzy pociągami a otwartymi stacjami byłaby zaburzona. 
Oczywiście problem, który tutaj się pojawia to stworzenie takich stacji. Wiadomo, każdy swojego czasu nie ma zbyt dużo. Ale, aby skrócić czas powstawania takich stacji automatycznych, co powiedzielibyście na ich kopiowanie, np. z innych części stacji (np. posterunek odstępowy, który znajduje się bodajże na scenerii Blaszki poddajemy małym zmianom otoczenia, inna nastawnia, kilka drzew) i nazywamy go inaczej. Może tutaj paść argument, ale czy nie doprowadzi to, że będzie jeździć ciągle po tych samych stacjach, może tylko lekko zmienionych. Doprowadzi, ale czy teraz też tak nie jest?
Jak to wyglądałoby docelowo? Wyobraźcie sobie, że mamy 42 pociągi na stronie (tyle obecnie ich jest), ale nie jest tak jak włączonych 19 scenerii, ale również 42 stacje, czyli 23 automatyczne. Co to daje w efekcie? Na pewno o wiele większą przepustowość, płynność ruchu, tak ważną np. w przypadku pociągów towarowych. Minusem byłoby dłuższe oczekiwanie przez DR na pociągi, ale w tym czasie mogliby np. więcej czasu poświęcić manewrom czy spawnom. Dzisiaj jadąc SM42 nikt nie był chętny do tego, abym mógł odstawić wagony gdzieś na bok. Dlaczego? Gdyż natężenie ruchu powoduje, że przez dłuższe okresy DR jest w stanie skupić się tylko na przejeżdżających pociągach, stąd też znany nam wszystkim inny problem: pozamykane spawny.
Nie uważam, że mój pomysł jest jakoś szczególnie genialny, może już coś podobnego się pojawiło, może byłyby wielkie trudności, aby to wprowadzić, ale chętnie wysłucham Waszych głosów na ten temat.

Offline Malix

  • User
  • Wiadomości: 1
  • Siła reputacji: 2
  • Malix pracownik torowy
  • Distance Travelled: 139 km
Odp: Jak zwiększyć przepustowość
« Odpowiedź #26 dnia: 17 Listopada 2019, 01:41:21 »
Od razu zawiadamiam że jestem w TD2 od niedawna i czytacie moje głupoty na własną odpowiedzialność
Kolega wyżej ma ciekawy pomysł, potrzebna jest większa ilość stacji, jedna sprawa to automatyczne, ja zacząłem myśleć aby wykorzystać nadmiar dyżurnych. Zaznaczam - nie wiem jak wygląda silnik i kod sieciowy, nie mam pojęcia czy to możliwe, nie miałem też jeszcze okazji posiedzieć na dyżurce, ale z logicznego punktu widzenia powinno dać radę.

Plan jest taki:
1. Robimy grupy tych samych, zduplikowanych scenerii, w takiej Głównej grupie siedzi na przykład 10 DR na swoich sceneriach jak do tej pory. Dzięki temu zamiast dostępnych x torów na stacji Bucz, mamy 10 razy więcej
2. Aby było to wykonalne dyżurni musieliby porozumiewać się tylko i wyłącznie grupa do grupy, analogicznie trochę do podstawiania się przez mechów pod semafor. Dyżurny chce wysłać pociąg ze stacji Bucz do stacji Lisiczki, to wybiera grupę Lisiczki, tam system przydziela scenerię która ma możliwość pomieszczenia pociągu.  Pociąg nie musi jechać jak dotychczas ze scenerii Bucz do Lisiczek, tylko może jechać z Grupy Bucz, scenerii Bucz 8, do Grupy Lisiczki, scenerii Lisiczki 2.
3. Komunikacja, tu będzie problem duży, tak samo z SWDR - w takim przypadku dyżurni mogliby się tylko kontaktować z tymi do których mają cel komunikacji, reszta nie powinna być widoczna ze względu na bajzel. Takie jakby sprecyzowane rozmowy grupowe.
4. SWDR mógłby mieć łatwiejsze zadanie, ale ciężej byłoby go dopracować. Algorytm mógłby sobie lepiej dobierać które scenerie akurat są wolne i gdzie ma jechać.
5. Maszniści z tego są wyłączeni, oni widzą tylko zwykłą nazwę scenerii, to co się dzieje po stronie dyżurnych ich nie interesuje.

Aktualnie jest realizm zachowany, mamy po prostu wąskie gardła transportowe, w danym miejscu jest za dużo pociągów naraz i nie ma gdzie wcisnąć następnego, jak na kolei. Tylko że kolej ma łatwiej bo mogą sobie planować rozkłady, a u nas to leci na żywca wszystko. Sposoby już tu były wymieniane, szybka budowa map - bez sensu, lepiej pracować dokładnie nad tymi co mamy i je dopieszczać, a nie wrzucać na prędce byle zapełnić lukę.
Dodatkowe serwery - nadal będą wąskie gardła na niektórych mapach. Zwalanie winy na deweloperów/edytorów - głupie, robią nam super grę i to gratis, a to uczciwa cena.
Dostęp tylko dla ogarniętych DR/Mechów - każdy się kiedyś uczył, a to jest też gra, nie tylko symulator stresowania się bo inni poganiają jak w prawdziwości.

Jeśli jest to ciekawe rozwiązanie zapraszam do dyskusji, jeśli nie to trudno - zdzbaniłem się. Jest 1 w nocy i musiałbym narysować schemat logiczny ale nie mam siły ;P

Offline xoorbes

  • Developer
  • Administrator
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 165
  • Siła reputacji: 82
  • xoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezes
    • Blender Development Fund
  • Distance Travelled: 9884 km
  • Trains Routed: 235
Odp: Jak zwiększyć przepustowość
« Odpowiedź #27 dnia: 17 Listopada 2019, 10:51:02 »
Cieszy nas bardzo pomysłowość i kreatywność społeczności, zapraszamy wszystkich potrafiących kodować w C# w środowisku Unity do wspólnej pracy nad rozwojem symulatora.

Offline kojonek2

  • Developer
  • Wiadomości: 268
  • Siła reputacji: 85
  • kojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezes
  • Distance Travelled: 4839 km
  • Trains Routed: 870
Odp: Jak zwiększyć przepustowość
« Odpowiedź #28 dnia: 17 Listopada 2019, 11:43:56 »
Pomysł odnośnie, stacji zarządzanych automatycznie chodzi po głowach już od dawna, ale nie było czasu go zrealizować. Dodatkowo np. według mnie tracimy trochę wtedy sens multiplayera. Link do issue: https://git.td2.info.pl/td2dev/simulator/issues/441

Offline Malk_18

  • User
  • Wiadomości: 134
  • Siła reputacji: 15
  • Malk_18 zwrotniczyMalk_18 zwrotniczyMalk_18 zwrotniczy
  • Czytam o drutach.
  • Distance Travelled: 2328 km
  • Trains Routed: 101
Odp: Jak zwiększyć przepustowość
« Odpowiedź #29 dnia: 18 Listopada 2019, 09:21:42 »
Jak chodzi o stacje i zwiększenie ich przepustowości to nie będę się rozpisywać - w książkach jest wszystko, co jest wam potrzebne. Zwłaszcza w książce "Stacje kolejowe" Pana Cieślakowskiego.
Bądź kreatywny, nawet jeżeli inni tego nie dostrzegają.
Świerkowiec powróci.
Carpe diem!