Autor Wątek: Info: Jakie rozszrzenia musza miec obiekty nadajace sie do TD2?  (Przeczytany 1278 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline deemixx

  • Sponsor
  • Weteran
  • Zasłużony
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 215
  • Siła reputacji: 473
  • deemixx prezesdeemixx prezesdeemixx prezesdeemixx prezesdeemixx prezesdeemixx prezesdeemixx prezesdeemixx prezesdeemixx prezesdeemixx prezesdeemixx prezesdeemixx prezes
Jakie rozszrzenia musza miec obiekty nadajace sie do TD2?
« dnia: 29 Marca 2019, 00:30:31 »
Jakie rozszerzenia musza miec obiekty nadajace sie do edytora w TD2?
Ktore z tych wymienionych ponizej jest poprawne a ktore nie nadaje sie wogule?
3DS, OBJ, Collada, Blender, FBX, Alias/WaveFront Material, DXF, STL

(.3ds, .obj, .dae, .blend, .fbx, .mtl, .dxf, .stl)


Z gory dzieki za szybka odpowiedz.
Polska to jedyny kraj, w którym kierowcy myślą, że gdy pociąg zwalnia przed przejazdem - to oni mają pierwszeństwo

Offline inomushis

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 285
  • Siła reputacji: 149
  • inomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezes
Odp: Jakie rozszrzenia musza miec obiekty nadajace sie do TD2?
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Marca 2019, 09:02:34 »
Jeśli pytasz o podkłady satelitarne - t3d.
Jeśli chodzi o pozostałe obiekty jakie trafiają do gry - fbx, dae, 3ds, dxf, obj - z naciskiem na obj i 3ds, których używamy najczęściej.