Dziękuje wszystkim za udział i za zainteresowanie tematem. Poniżej przedstawię odpowiedź starając się ustosunkować do wszystkich wypowiedzi
Moim zdaniem, branie TWR tylko po to, by pisać "Jak ktoś wjedzie w mój obszarz czyli do 300m od mojego pociągu to walę radiostopa" (pozdrawiam Pana z nickiem na "m") jest zwykłym szczytem chamstwa, trollingu i niepowinno mieć takie coś tu miejsca. Gdy spytałem, czy wystawia oświetlenia "PcSb" to od razu zmiana tematu
Pepsi, właśnie takie sytuacje spowodowały moje drobne przemyślenia. Czy dobre czy nie tego nie wiem czas pokaże.
[…]
Przestudiowałem dzisiał IR-16 i jakoś nigdzie nie znalazłem zapisu że dana stacja może zostać zamknięta z powodu przejazdu bądź postoju pociągu onzaczonego TWR (chyba że coś przeoczyłem).
[…]
Dziękuje tobie oraz eM8Ka za przeanalizowanie sprawy względem przepisów. Między innymi miałem nadzieje, że też to się tak potoczy. Sądzę, że to dużo tłumaczy i wyjaśnia. I cóż DR z Gdańsku w godzinach wieczornych nie zgodził by się, gdyż prawie cała stacja stała (nie wiem jak długo ja byłem na wyjeździe już) z powodu właśnie sytuacji jakie opisałem powyżej. A dziś skrzynki stanęły na chwile z tego co wiem.
Według mnie zasada z TWR w TD2 jest taka sama jak z innymi towarami, staramy się go wypchać w miarę możliwości. Według instrukcji mamy dążyć do pierwszeństwa dla TWR, jeśli inna stacja nie może go przyjąć to ma czekać, ty możesz się co jakiś czas zapytać ponownie o szlak i tyle.
[…]
I tutaj się zgadzam, ponieważ mówimy o grze gdzie wiele rzeczy jest z sobą powiązanych w tym między innymi doświadczenia i podejścia innych DR. Ale o tym napisze poniżej.
Pan mkwitowski (chyba nie przekrecilem , niebardzo wiem czemu nie podawac niku), poprostu znalazl sobie sposob na przeloty w najwiekszym ruchu , ale jego pouczanie kazdego na swdr i wyklucanie sie ze on ma jechac juz w tej chwili co dwie minuty faktycznie mozna uznac za trollilng i to bardzo upierdliwy.
Tak jak napisałem Pepsi, to jest między innymi powód, dla którego chciałem poruszyć ten temat. Po dochodzi od popłochu młodych DR, którzy nie bardzo wiedzą, jak sobie poradzić z takimi sytuacjami. Wczoraj mi się do przydarzyło na Gdańsku, ale to temat na inną historię.
Jak masz zgodę na przewóz tego TWR-a (to samo tyczy się przekroczonej skrajni) oraz podajesz prawidłowy UN, to dla mnie nie ma problemu.
Tak, dobrze, ale co z sytuacją gdy to wymusza zmianę działa stacji.
I na koniec zboczyliśmy z rzeczywistego tematu na tory, gdzie Ensifer ma rację. Temat typów pociągów był poruszany nie raz nie dwa.
Osobiście ubolewam, że jak na razie nie wypowiedział się z nikt z moderatorów, którzy to rozpatrują takie skargi czy też sytuacje. Tak więc ich punkt widzenia jest tutaj sądzę istotny.
Aby była jasność nie mam nic przeciwko dopisywaniu historii o składów. I z chęcią mogę się dołączyć jako DR do takich historii, póki ograniczamy to do czatu (np. zgłoszone do służb zabezpieczają szlak). I tak możemy bawić z graczami dopisując coś co nie ma fizycznego odwzorowania mechanizmu w grze.
Wszystko jest ok, póki nie korkujemy stacji, bo to już jest „złe”
Mówimy tutaj o TRW i ładunkach specjalnych, ale sprawa w sumie tez dotyczy przegrzewających się osi – temat po popularny jakiś czas temu.
I na sam koniec chciałbym wszystkim czytającym przypomnieć, że TD2 ma być grą, która ma bawić i cieszyć wszystkie grupy nie tylko fanów. Tak to ma być symulator, jednak, ponieważ to jest gra nigdy nie będzie dało się przełożyć przepisów 1:1 z reala na grę. Możemy dążyć do tego, ale sądzę, że należy wykazać się też zdrowym rozsądkiem.