Dział ogólny > Dyskusje

Nowe możliwości poruszania się w symulatorze.

(1/2) > >>

Stefaneczeq:
Ostatnimi czasy na forum poruszony został temat wprowadzenia nowych sposobów na poruszanie się w symulatorze tak, aby można było szybciej pokonywać większe odległości. Z tego co pamiętam autor posta został wyśmiany, a samego wątku znaleźć nie mogę, a, że na forum od trzech dni wieje nudą, postanowiłem rozpocząć nowy.

Aktualnie mamy opcje biegu z zawrotną prędkością około 35km/h, która jednak przy konieczności pokonania większych dystansów nadal wydaje się zbyt mała. W trybie dyżurnego istnieje też opcja teleportacji, wiadomo jednak, że "teleportów" nie można ustawić jak się chce i ogólna zmiana ich lokacji niezbyt zależy od dyżurnego. Moim zdaniem problem ten został ciekawie rozwiązany w grze "derail valley", gdzie gracz ma możliwość teleportowania się w miejsce, które wskazuje myszką.

Można by było wprowadzić jeszcze większą prędkość poruszania, przy założeniu, że wtedy postać gracza nie jest widoczna. Co do realizmu, wiadomo, idealnie nie będzie, chociaż w symulatorze już teraz zdarza się zobaczyć przelatującego dyżurnego, czasami więc trzeba znaleźć złoty środek.

Ciekawy jestem opinii innych użytkowników, czy Waszym zdaniem jest sens wprowadzać jakieś zmiany, a jeśli tak, to jakie macie propozycje?

robsonista:
Uważam, że wprowadzenie proponowanej przez Ciebie zmiany byłoby bardzo sensowne. Ewentualnie można by umożliwić graczowi latanie, choć to jest jeszcze mniej realistyczne niż takie teleportowanie się kursorem. Podpinam się pod pomysł Stefaneczqa i mam nadzieję, że taka możliwość będzie kiedyś w naszym symulatorze.

Rendzi20:
latanie w symulatorze kolejowym no oczadział do końca  >:( >:( najsensowniej było  by dokonać zmian w teleportacji bo zwiększenie jeszcze bardziej prędkości biegu jest sprzeczne z realiami 

Ponury_Grzybiarz:
Dokąd przemieszcza się maszynista? Na tył składu, założyć końcówki i w zasadzie nie mam dalszych pomysłów. Zmiana pojazdu wymaga relogu, nie ma więc konieczności pokonania jakiejś odległości w tym celu. Jedynie dyżur może mieć jakieś poprawki, bo nie tylko nastawnie są odpowiedzialne za układanie drogi, czasem zwrotnicowy kica między rozjazdami.

tommy001:
Podpisuję się obiema rękoma pod tym co napisał rendzi. Nic dodać nic ująć. Robimy symulator kolei a nie Arcade, tak więc moim zdaniem skoro w/w gatunek w swojej nazwie ma w jakimś stopniu odzwierciedlać rzeczywistość to trzymajmy się tego do końca mimo pewnych "niewygód". Cała właśnie w tym zabawa moim zdaniem.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod