Jestem na tak, jednocześnie na nie.
Najlepszym sposobem na osiągnięcie tego (rozumiem, że chodzi o dłuższe zamknięcia, trwające tygodniami lub miesiącami np w związku z przebudową/remontem odcinka/ów torów) byłoby edytowanie scenerii, podmiana plików sc i - w zależności od wielkości zmian - innych plików. Pomijając to, że nie każdy ma czas i chęci bawić się w przebudowywanie swoich scenerii bez wiekszego powodu.
Do tego jeszcze konieczne przerobienie wpisów w SWDR i sprawdzenie przez SSS, które nie trwa kilka godzin, na co wpływ ma regulamin SSS i ograniczona obsada w/w.
Drugi problem to zaktualizowane pliki = konieczność ponownego pobierania dla chętnych odpalenia w trybie DR. Jeśli mowa o scenerii z paczki to problemu nie ma - aktualizacja repozytorium i przy odpalaniu symulatora się pobiera. Ręczne pobieranie tych samych scenerii (według mnie) doprowadziło prędzej czy później do irytacji użytkowników co raczej nie jest nic pozytywnego. Trzeba byłoby zaimplementować automatyczne pobieranie scenerii spoza paczki (np w menu symulatora lista wszystkich scenerii, zaznaczasz które chcesz mieć pobierane i leci upload z automatu jak "paczkowe") jednak raczej prędko to nie nastąpi.
Zamknięcia torowe to też ciekawy temat, czasem jednak zbyt mocno utrudniający prowadzenie ruchu. Co prawda zamknięcia torowe zawsze powodują ograniczenia w przepustowości jednakże w realu wygląda to całkowicie inaczej niż w TD2 - mianowicie u Nas jest problem w postaci braku stałych blokad liniowych, każdy pociąg jedzie z innej scenerii co psuje sens zamknięć.
Oczywiście w/w przypadek dotyczy TYLKO szlaków zewnętrznych - w przypadku większych scenerii z dwoma lub większą ilością stacji - można na określony czas zamykać szlaki wewnętrzne, nic nie stoi na przeszkodzie. Widząc jaki pociąg, o której, skąd, dokąd - możesz (a nawet powinieneś) popatrzeć do przodu i zaplanować ruch pociągów na scenerii, tj. co schować, co na biegu itp... tak jak w realu.
Opcjonalnie przydałaby się możliwość zaznaczenia w SWDR zamknięcia torowego na danej scenerii co by "przyblokować" ruch, żeby nie naleciało za dużo pociągów w jednej chwili bo istniałoby ryzyko, że pociągi za dużo złapią z powodu krzyżowań, co może skutkować problemy z wolnymi szlakami na następnych sceneriach.
Reasumując - koncepcja spoko, jednakże w aktualnym stanie trochę ciężkie do wykonania.
Pozostaje więc póki co bawić się w takie coś na sesjach ze stałymi blokadami, wtedy możesz zaproponować większe zamknięcia i niejeden się może wtedy wykazać